Problem med vandetquote:Op zondag 20 april 2014 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waren ze mee bezig toch? Heb er overigens een hard hoofd in gezien hun Engels.
Op hun Deense biodanzsite:quote:Op zondag 20 april 2014 19:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen hij over die stofzuiger bezig was...
quote:Op zondag 20 april 2014 19:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Op hun Deense biodanzsite:
'Fordi vi kommer fra Holland og stadig ikke er så gode til dansk bliver vi nød til, i begyndelsen, at undervise halv på engelsk og halvt på dansk. Og med jeres hjælp, så hurtigt muligt helt på dansk.'
'Omdat we uit Nederland komen en nog steeds niet zo goed Deens kennen zijn we genoodzaakt in het begin les te geven half in het Engels en half in het Deens. En met jullie hulp zo snel mogelijk helemaal in het Deens'.
Ik wil een follow-up van deze mensen!
Heel raar want die man was al jaren Scandinavië-gek. Dan heb je toch op zijn minst een 'wat en hoe' en een zakwoordenboekje en heb je in die jaren toch wel een paar woordjes opgestoken.quote:Op zondag 20 april 2014 19:13 schreef Individual het volgende:
Wel vreemd dat ze geen Deens/Duits/Engels spraken en nog vreemder dat ze geen toeristenvertaalboekjes oid hadden om toch te kunnen communiceren.
Zo schep je toch een kloof met je buren omdat je laat zien geen moeite doet om te integreren. Een goede buur is beter dan een verre vriend. Die buur komt niet snel meer langs.
Dit gebeurt veel vaker in Ik Vertrek.. onbegrijpelijk en onbeschoft.
Gek is ook een relatief begrip. Sommige mensen zijn 1 of 2 keer ergens geweest en zijn dan fan.quote:Op zondag 20 april 2014 19:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Heel raar want die man was al jaren Scandinavië-gek. Dan heb je toch op zijn minst een 'wat en hoe' en een zakwoordenboekje en heb je in die jaren toch wel een paar woordjes opgestoken.
Ik ben bang dat deze mensen heel weinig taalgevoel hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 19:25 schreef golfer het volgende:
Maar ook totaal geen Engels of Duits spreken?
Dat leert toch iedere Nederlander op school?
Dat stelt niet zo heel veel voor.quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Hij organiseerde al langer reizen er naar toe als ik dit verhaal mag geloven.
Als je met wat Nederlanders daar gaat vissen komt er niet veel Deens aan te pas.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef Individual het volgende:
Als hij al eerder in Scandinavië was had ie dan iemand bij zich die wel een andere taal sprak?
Hij sprak wel een beetje Engels maar was ook volslagen onvoorbereid!quote:Op zondag 20 april 2014 19:25 schreef golfer het volgende:
Maar ook totaal geen Engels of Duits spreken?
Dat leert toch iedere Nederlander op school?
Als je direct vanuit NL vaart misschien, maar als je daar toch een bootje wilt huren, onderdak of eten wilt hebben moet je toch wat basis hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je met wat Nederlanders daar gaat vissen komt er niet veel Deens aan te pas.
Hotel regelen en eten kopen lukt elke halve gare wel.quote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Als je direct vanuit NL vaart misschien, maar als je daar toch een bootje wilt huren, onderdak of eten wilt hebben moet je toch wat basis hebben.
Bij deze mensen in het wat discutabel gezien de omstandigheden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hotel regelen en eten kopen lukt elke halve gare wel.
Kan ik mee inkomen ja.quote:Op zondag 20 april 2014 19:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Bij deze mensen in het wat discutabel gezien de omstandigheden.
Gewoon met een paar vrienden naar Noorwegen etc. rijden. Als hij de veerboottijden opzoekt, kaartjes daarvoor boekt en een paar kampeertenten regelt dan heeft hij die reis al 'georganiseerd'.quote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan ik mee inkomen ja.In de uitzending is ook niets gezegd over die reizen van hem. Zal vast niet veel voorgesteld hebben.
Welterusten alvastquote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb gewoon een nachtmerrie gehad over biodansen
Zelfs? Je doet alsof het om CNN gaat.quote:Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef Gnittoo het volgende:
nu zelfs op geenstijl![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)cht_om_biodanza.html
als je Biodans gedoe dansles noemt heb je het niet helemaal begrepenquote:Op maandag 21 april 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dansles nemen bij iemand met 10 kg overgewicht
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je Biodans gedoe dansles noemt heb je het niet helemaal begrepen
21m15squote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef Arcee het volgende:
TV / Ik vertrek #64 Met parende swingers in Denemarken
Dat was het snelste topic ooit van deze reeks.
Dit komt me bekend voor. Herhaling?quote:Paul en Audrey, van oorsprong Surinaams, wonen al hun halve leven in Nederland. Beiden hebben het erg naar hun zin in Nederland, maar na hun pensioen willen ze graag in Paramaribo gaan wonen. Als Audrey een paar jaar geleden het gevecht tegen borstkanker wint, willen ze niet meer wachten: ze gaan nu! Paul en zijn broer Roy sleutelen in hun vrije tijd aan auto's en omdat ze altijd al graag hadden willen samenwerken, besluiten ze samen een garagebedrijf te beginnen in Paramaribo. Roy laat hiervoor zijn gezin in Nederland achter. Audrey's dochter Chiavelli (16) voelt er niets voor om Nederland, waar zij is opgegroeid, te verruilen voor een 'achtergesteld land', zoontje D'Angelo (4) lijkt er wel zin in te hebben. Vindt Chiavelli er uiteindelijk toch haar draai en krijgt Paul, die zo gewend is aan de Nederlandse cultuur, een bedrijf in het Suriname van de grond?
Ja.quote:
daar lijkt het wel op hè.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Is de nieuwe reeks nu al afgelopen dan?
Triest van de Tros, gelukkig begint kokkie Herman wel weer aan een nieuw seizoen volgende week.quote:
En wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Triest van de Tros, gelukkig begint kokkie Herman wel weer aan een nieuw seizoen volgende week.
Het thema is altijd stuntelende Nederlanders in den verre!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met elkaar te maken?
Mwa want bij mensen die het niet overleven wordt gezegd: Het was een oneerlijke strijd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:30 schreef Eerin het volgende:
Inderdaad herhaling dit.
Irritant trouwens, de uitdrukking dat iemand kanker heeft overwonnen. Net alsof je daar zelf ook maar iets aan hebt bijgedragen en alsof mensen die het niet overleven, niet hebben gevochten.
Was wel een leuke show hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Nooit gezien, maar niet echt heel boeiend volgens mij? Of toch het kijken waard?
Ja?? Ik kan mij er niet veel van herinneren. Volgens mij ging het op een gegeven moment alleen over die dochter.quote:
Die had het idd niet echt naar haar zin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja?? Ik kan mij er niet veel van herinneren. Volgens mij ging het op een gegeven moment alleen over die dochter.
Ja, dat is het zonnetje in huisquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja?? Ik kan mij er niet veel van herinneren. Volgens mij ging het op een gegeven moment alleen over die dochter.
Het is voor iedereen een oneerlijke 'strijd', sommigen hebben gewoon meer geluk dan anderen. Ik vind het een beetje zo'n pittig-kapsel-huisvrouwen-uitdrukking.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa want bij mensen die het niet overleven wordt gezegd: Het was een oneerlijke strijd.
Dat geldt voor alles in het leven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:37 schreef Eerin het volgende:
[..]
Het is voor iedereen een oneerlijke 'strijd', sommigen hebben gewoon meer geluk dan anderen. Ik vind het een beetje zo'n pittig-kapsel-huisvrouwen-uitdrukking.
Ja is dat zo? Jij hebt het geluk om hier geboren te zijn en niet bij een aids moeder in Afrika.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij heel veel dingen kun je geluk afdwingen.
Helaas niet alles.
Klopt, dat is idd wel een mazzeltje. Maar voor de rest bepaal je zelf voor 99% hoe je leven verloopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Jij hebt het geluk om hier geboren te zijn en niet bij een aids moeder in Afrika.
Oh mijn god!quote:Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef Gnittoo het volgende:
nu zelfs op geenstijl![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)cht_om_biodanza.html
Mijn moeder ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:22 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Oh mijn god!![]()
Mijn ouders hadden het hier al over. Mijn moeder leek het zelfs wel leuk...
Stuk of 5/6.quote:Op zondag 27 april 2014 03:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Herhaling? Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan, heb er maar 1 gezien die van vorige week
Andrea Bocelli, Semplicementequote:Op zondag 27 april 2014 10:15 schreef eefje47 het volgende:
Iemand enig idee op welke muziek ze dansten, zo'n vrolijk deuntje!
Haha, dat was inderdaad ook het enige wat ik er oprecht leuk aan vond.quote:Op zondag 27 april 2014 10:15 schreef eefje47 het volgende:
Iemand enig idee op welke muziek ze dansten, zo'n vrolijk deuntje!
quote:Op zondag 27 april 2014 17:24 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, dat was inderdaad ook het enige wat ik er oprecht leuk aan vond.
Hopelijk wat follow ups van eerdere afleveringen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef Adrie072 het volgende:
Ik Vertrek@TROSikvertrek·2 u
#ikvertrek-fans, wij vinden het ook heel jammer, er is op Ned1 even geen plaats voor nieuwe afleveringen, maar er zijn 16 nieuwe in de maak!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef k_man het volgende:
Kijk nou wat er vandaag voor mij reed... een Biodanza busje!
[ afbeelding ]
Op de onderste sticker staat:
levenslicht.net
Biodanza en klankconcerten
[ afbeelding ]
levenslicht.net
[ afbeelding ]
levenslicht.net
Je moet het wat tijd geven. Misschien dat Van der Gijp z'n aandacht eens kan verleggen van het paaldansen naar Biodanza en vervolgens er in VI wat aandacht aan kan besteden. Dat zou een boost geven, zeker als Genee, Boskamp en Derksen ook eens aan een workshop meedoen, al zal dat bij die laatste ijdele hoop zijn. Zuurpruim dat het is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had echt verwacht dat biodanza een rage zou worden na de aflevering. Beetje teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |