Nou dat klinkt goed allemaal dus.quote:Op zondag 30 november 2014 16:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Was een Mezze schotel proeverij + vlees. Met stukjes turks brood, beetje patat, rijst, shoarma achtige reepjes vlees met aioli ernaast, een plat gekruid stuk gehakt, sla met taugé en paprika (met een apart gember dressing, vond ik niet zo lekker, vriendlief wel).
En een bakje met wat koude pasta, een tzatziki saus (maar de yoghurt was TE overheersend), aardappelsalade en een sausje en twee spreads die ik niet echt kon plaatsen.
(Volgens mij zit die bewuste stand waar wij aten ook ergens in de stad. Maar we vonden die schaal er bij een ander wel tof uitzien, dus zijn daar maar aangeschoven. Er was zoveel keus!)
Als toetje heeft vriendlief een choco kebab op (soort wrap met chocola en creme en nootjes en spul) en ik een mini donut. Maar daar heb ik geen foto's van!
Zie geen kip.quote:Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef Ole het volgende:
Bami met kip! Uiteraard bij Mr Tong. Het is tenslotte zondag
[ afbeelding ]
Links op bord en op vork geprikt?quote:
kleine stukjesquote:
goed gezien!quote:
zegquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ook 2 cm prei! Kostprijs van deze maaltijd ¤1,50?
Nou nou, de afgewerkte motorolie is anders ook weer duurder geworden hoor. Zeker ¤2,20quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Gelukkig is de chinees dan ook niet zo duur. Heerlijk bord vol voor weinigquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
De Irish Coffee was duurderquote:Op zondag 30 november 2014 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelukkig is de chinees dan ook niet zo duur. Heerlijk bord vol voor weinig
Zijn ook twee totaal verschillende gerechten...quote:Op zondag 30 november 2014 11:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
Is dat Tom Yum? Ik vind dat zo niet lekker om te eten, geef mij maar pad Thai.
Hoeveel rietsuiker op hoeveel water? Heb je precies receptje? Dan wil ik weer eens een zakje waterkefir korrels uit de koelkast trekken!quote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
de waterkefir doe ik de laatste tijd met alleen rietsuiker (voorheen ook met citroen).
Voor de smoothie een glas kefir met een handje bosbessen blenderen. Heel lekker, en beter eigenlijk nog met een banaan erdoor
Ha! met vlees erbij,kostprijs E 25,00 voor die schaal. Prima als eerste kennismaking zo tussendoor.(ja..ik heb'm ook ooit genomen maar met meer verschillende soorten vlees en minder onnodige opvulling alias groenvoer) Alleen jammer dat ze geen traditioneel Turkse Pide gebruiken maar 'gewoon' massa productie brood.quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Met vriendlief naar de markthal in Rotterdam geweest, lekker gelunched![]()
Dat heet gewoon de zondag chinees Lekker kalender erbij en kroepoek en men gaat weer blij de deur uit ala Frans Bauer.quote:Op zondag 30 november 2014 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelukkig is de chinees dan ook niet zo duur. Heerlijk bord vol voor weinig
Oh dat weet ik echt niet. Ik heb een literfles waar een bodem van een paar cm kefirkorrels inzitten en daar gooi ik dan willekeurig op de gok wat suiker in, misschien 2 eetlepels ofzo? Ik oogst het dan elke 2 dagen en doe het dan weer opnieuw.quote:Op zondag 30 november 2014 23:42 schreef trekker25 het volgende:
[..]
Hoeveel rietsuiker op hoeveel water? Heb je precies receptje? Dan wil ik weer eens een zakje waterkefir korrels uit de koelkast trekken!
Voor twee personen en wat ze je geven is het gewoon prijzig als je ziet wat je krijgt als je de Turkse keuken een beetje kent. (maar ja, ze moeten toch ergens op verdienen om een groot publiek aan te spreken..) Dit moet je ook meer zien als een commerciele (speciaal gemaakt voor de niet kenners vd Turkse keuken) schaal voor hen die de Turkse keuken nog nooit hebben ervaren en alleen de Doner broodjes kennen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Was 25 euro voor 2 personen. Geen idee of dat een beetje aan de prijzige kant was, maar het was wel lekker! (op de gember dressing na, haha!)
Het schuingedrukte aan kazen zijn hele fraaie al zeg ik het zelf. Jammer dat ik mij op dat gebied erg moet matigen als ik het tot mij neem terwijl ik een grote kaas liefhebber (vooral Blue Stilton en hele oude - tegen het korrelige aan - belegen kazen) ben. Gehaald in je woonplaats bij de gruter of speciaal adresje daarvoor?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond vrienden te eten en dan ga ik dit maken :]
Kaasplankje met Manchego, Pčre Joseph (Belgische abdijkaas), zachte geitenkaas(met een druppel honing) en Fourme D'Ambert (kaas uit de Auverne), Gruyere en daarbij mangochutney, cranberry compote en een stukje donkere boerenbrood.
Wat ben jij onaardig de laatste tijd!quote:Op zondag 30 november 2014 23:59 schreef Iwanius het volgende:
Dat heet gewoon de zondag chinees Lekker kalender erbij en kroepoek en men gaat weer blij de deur uit ala Frans Bauer.
ik doe er nog een beetje worcestersaus bij is lekker bij een hamburgersaus vind ikquote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Homemade burgers met cheddar, gebakken uiringen, ketchup en mayo
Thanks voor de tip.quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe er nog een beetje worcestersaus bij is lekker bij een hamburgersaus vind ik
quote:Op maandag 1 december 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Warme chocomelk (van pure choco, melk, suiker) met slagroom
quote:
95% van de chinezen in Nederland voeren geen traditionele Chinese keuken. Het is allemaal aangepast aan de Indische smaak/keuken waar de meeste landgenoten mee zijn groot geworden.quote:Mijn Mr Tong maakt toevallig ook kippentenen en eendetongetjes. Dat vind je niet bij elke winkelcentrum Chinees hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |