quote:
Voor twee personen en wat ze je geven is het gewoon prijzig als je ziet wat je krijgt als je de Turkse keuken een beetje kent. (maar ja, ze moeten toch ergens op verdienen om een groot publiek aan te spreken..) Dit moet je ook meer zien als een commerciele (speciaal gemaakt voor de niet kenners vd Turkse keuken) schaal voor hen die de Turkse keuken nog nooit hebben ervaren en alleen de Doner broodjes kennen.
Zonder vlees kost dit E 18,50 en krijg je alleen wat smeersels (zoals ik dat noem) groenvoer en veel brood ( wat niet eens echt Turks brood is) De wijnen zijn ook navenant en men mikt ook meer op het feit dat je onder de indruk geraakt van de stand en daardoor alles wat je eet en drinkt ook helemaal top vindt.
![Foto550-XG7A4473.jpg]()
![Foto550-NXLOM7AL.jpg]()
![Foto550-IUUXOCRL.jpg]()
Het is gewoon een
over the top typische Turkse blikvanger qua stand met 'toeristen' voer dat leuk voor de eerste keer is als je kennis wil maken met de 'Turkse' keuken.
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 16:04 schreef golfer het volgende:Vanavond vrienden te eten en dan ga ik dit maken :]
Kaasplankje met Manchego,
Père Joseph (Belgische abdijkaas), zachte geitenkaas(met een druppel honing) en
Fourme D'Ambert (kaas uit de Auverne), Gruyere en daarbij mangochutney, cranberry compote en een stukje donkere boerenbrood.
Het schuingedrukte aan kazen zijn hele fraaie al zeg ik het zelf. Jammer dat ik mij op dat gebied erg moet matigen als ik het tot mij neem terwijl ik een grote kaas liefhebber (vooral Blue Stilton en hele oude - tegen het korrelige aan - belegen kazen) ben. Gehaald in je woonplaats bij de gruter of speciaal adresje daarvoor?
On topic.
Vandaag maar weer eens
de welbekende lunchbowl met wat extra en aansluitend
buiten in de kou lekker wat paffen met bijbehorend drankje ter verwarming van de inwendige mens.
Tis tenslotte maandag en december.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 17:21:01 ]