Ben eigenlijk über benieuwd welke medische conditie je hebt waar bij het advies is zulke hoeveelheden kunstmatige suikers te consumeren??? (De paffers buiten beschouwing gelatenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef Iwanius het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
Is dat Tom Yum? Ik vind dat zo niet lekker om te eten, geef mij maar pad Thai.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef Iwanius het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
[ afbeelding ]
Dat is dan ook echt wel heel erg lekkerquote:Op zondag 30 november 2014 12:47 schreef SanAnt het volgende:
Gehaktballetjes (albondigas) in tomatensaus ..
Een russische salade .
Met stokbrood .
Hier thuis noemen de kids het "albondigas a la pappie" en ze willen het elke dag wel eten
wat is tandoorisaus? want tandoorie betekent toch gewoon klei-oven?quote:Op zondag 30 november 2014 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik gooi een Indian Pizza in de oven. Eigen merk van de C1000. Ipv tomatensaus, tandoorisaus. Heerlijk
Vernederlandsing van Indiase saus. Voor kip die normaal in tandoori oven gebakken wordt. Dan noem je het dus tandoori saus. Logisch is het niet maar het verkoopt wel goedquote:Op zondag 30 november 2014 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
[..]
wat is tandoorisaus? want tandoorie betekent toch gewoon klei-oven?
Geen idee. Smaakt een beetje als die pakjes Knorr wereldgerechten kip-tandooriquote:Op zondag 30 november 2014 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wat is tandoorisaus? want tandoorie betekent toch gewoon klei-oven?
ja, maar wat ís het?quote:Op zondag 30 november 2014 12:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vernederlandsing van Indiase saus. Voor kip die normaal in tandoori oven gebakken wordt. Dan noem je het dus tandoori saus. Logisch is het niet maar het verkoopt wel goed
Een op E nummers gebaseerde dikke romige tomatensaus met verschillende curry specerijen erdoor (niet pittig), wat gedroogde groene kruiden, veel zout en nog wat ondefinieerbare meuk.quote:
Benieuwd hoe je die maakt?quote:Op zondag 30 november 2014 12:40 schreef -Mellow- het volgende:
Nu een bosbessen-waterkefir smoothie.
Voor de rest van de dag heb ik nog geen inspiratie...
ja ik kan me ook niet direct voorstellen dat ik zo'n pizza zou kopen hoor. Maar een "pizza" met een indiaas geinspireerde saus daarentegen lijkt mij wel wat. Zeker als ie zelfgemaakt zou zijnquote:Op zondag 30 november 2014 13:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Een op E nummers gebaseerde dikke romige tomatensaus met verschillende curry specerijen erdoor (niet pittig), wat gedroogde groene kruiden, veel zout en nog wat ondefinieerbare meuk.
Smaakt redelijk hoor, maar op een pizza hoef ik dat niet.
de waterkefir doe ik de laatste tijd met alleen rietsuiker (voorheen ook met citroen).quote:Op zondag 30 november 2014 13:19 schreef trekker25 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je die maakt?
Deed zelf altijd met vijgen en citroen...
Lekker! Misschien wel wat voor Sinterklaasfeest vrijdag gezien we allemaal tapas mee moeten nemen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:30 schreef golfer het volgende:
Had nog pancetta, paté, sjalotten en crema di balsamico over, dus nog even een paar hapjes gemaakt en die opgepeuzeld.
Dat ziet er goed uit zeg! Onder welke noemer?quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Met vriendlief naar de markthal in Rotterdam geweest, lekker gelunched![]()
[ afbeelding ]
Was een Mezze schotel proeverij + vlees. Met stukjes turks brood, beetje patat, rijst, shoarma achtige reepjes vlees met aioli ernaast, een plat gekruid stuk gehakt, sla met taugé en paprika (met een apart gember dressing, vond ik niet zo lekker, vriendlief wel).quote:Op zondag 30 november 2014 16:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit zeg! Onder welke noemer?Wat zat er zoal bij enzo?
Godver ziet er goed uit! Kost dat?quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw dat ziet er er zeker goed uit! En klinkt erg lekker allemaal!quote:Op zondag 30 november 2014 16:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Was een Mezze schotel proeverij + vlees. Met stukjes turks brood, beetje patat, rijst, shoarma achtige reepjes vlees met aioli ernaast, een plat gekruid stuk gehakt, sla met taugé en paprika (met een apart gember dressing, vond ik niet zo lekker, vriendlief wel).
En een bakje met wat koude pasta, een tzatziki saus (maar de yoghurt was TE overheersend), aardappelsalade en een sausje en twee spreads die ik niet echt kon plaatsen.
(Volgens mij zit die bewuste stand waar wij aten ook ergens in de stad. Maar we vonden die schaal er bij een ander wel tof uitzien, dus zijn daar maar aangeschoven. Er was zoveel keus!)
Als toetje heeft vriendlief een choco kebab op (soort wrap met chocola en creme en nootjes en spul) en ik een mini donut. Maar daar heb ik geen foto's van!
Zo! Lekker divers dat alles bij elkaar!quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
humus?quote:Op zondag 30 november 2014 16:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Was een Mezze schotel proeverij + vlees. Met stukjes turks brood, beetje patat, rijst, shoarma achtige reepjes vlees met aioli ernaast, een plat gekruid stuk gehakt, sla met taugé en paprika (met een apart gember dressing, vond ik niet zo lekker, vriendlief wel).
En een bakje met wat koude pasta, een tzatziki saus (maar de yoghurt was TE overheersend), aardappelsalade en een sausje en twee spreads die ik niet echt kon plaatsen. D
(Volgens mij zit die bewuste stand waar wij aten ook ergens in de stad. Maar we vonden die schaal er bij een ander wel tof uitzien, dus zijn daar maar aangeschoven. Er was zoveel keus!)
Als toetje heeft vriendlief een choco kebab op (soort wrap met chocola en creme en nootjes en spul) en ik een mini donut. Maar daar heb ik geen foto's van!
Obba?quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
Of geroosterde aubergine prut, dat ziet er vaak ook zo weird uit en kun je niet direct plaatsen. Wel lekkerquote:
sowieso lekker mezzequote:Op zondag 30 november 2014 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Of geroosterde aubergine prut, dat ziet er vaak ook zo weird uit en kun je niet direct plaatsen. Wel lekker
quote:
Was 25 euro voor 2 personen. Geen idee of dat een beetje aan de prijzige kant was, maar het was wel lekker! (op de gember dressing na, haha!)quote:
Waarom hebben ze dat niet gewoon op de grotere stations! Nee moet er weer een starbucks komen of een Hema.quote:Op zondag 30 november 2014 19:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
[..]
Was 25 euro voor 2 personen. Geen idee of dat een beetje aan de prijzige kant was, maar het was wel lekker! (op de gember dressing na, haha!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |