• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
heb zoveel lichtflitsen gezien dat ik al bijna mijn zonnebril wilde pakkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik vind het filter over het beeld irritanter dan de zang.
Peenmansquote:
Mwah, dat Prednison bekkie van Martijn maakt het contrast nog ergerquote:
ze was bang weer een piemol trui aan te trekkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
En Ilse is eens niet gekleed in tig kleurtjes of frutsels, hoera.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Pheno het volgende:
Jamai met een snor. Het lijkt net of ie ass-to-mouth met een diareeganger heeft gedaan...
Je moet swaaipen en snel zijn, dat is alles dat ik begreep uit het verhaal van Jamai.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe werkt het nu vanavond? Anyone?
quote:
Dat of ze heeft morgen een blaasontsteking.quote:
He, wat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
mwah, niet goed, niet slecht.. vergeetachtig
geylquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, die gelikte haartjes bij het voorhoofd
Beter dan Adelequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:49 schreef Pheno het volgende:
Ja, laten we een nummer van Stromae verneuken. Tof man.
Iedereen die dat zingt mag eruit. Bij voorbaat, dat scheelt al veel leed.quote:
er wordt altijd engels gezongen, is ook een vreemde taalquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Slim, in een vreemde taal zingen bij zo'n gelegenheid
helemaal eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen die dat zingt mag eruit. Bij voorbaat, dat scheelt al veel leed.
Voor de gemiddelde Nederlander minder vreemd dan Frans. Je hoort ook dat alle energie in de taal gaat zitten en niet in de zang.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er wordt altijd engels gezongen, is ook een vreemde taal
Lijkt een beetje op een 5 jarige die een engels liedje gaat zingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt in het frans, ze begrijpt er geen hol van waar het nummer over gaat en doet het lief lachend.
Zus, dezelfde gedachte!quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:51 schreef Cee het volgende:
Uhm, dit nummer gaat over een kind dat zijn vader mist. Het wordt gezongen of het over de lammetjes in de wei in mei gaat.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen die dat zingt mag eruit. Bij voorbaat, dat scheelt al veel leed.
That'll teach yaquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:53 schreef Pheno het volgende:
Adele.
Godverdomme kutwijf. Flikker een spotlight op je hoofd.
Dat is tegenwoordig toch met Beau op SBS6?quote:
Heb jij dan een mijter op?quote:
Ik dacht ook al een afslagje gemist te hebben qua modequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat is dat voor zwempakkenmode trouwens? Bij Megan en eentje van O'Gene had het laatst ook aan.
Nu heb ik zin in een banketstaafquote:
Dat past je echt niet meer op jouw leeftijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al een afslagje gemist te hebben qua mode
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Duncan, want Duncan
En om Tilburg, voor Cee
Ik verwachtte al zoiets eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat past je echt niet meer op jouw leeftijd
echt he, dat bedacht ik me net ook alquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Stickertje het volgende:
zit wel een goed tempo in vanavond, geen 10 minuten lange filmpjes vooral
Ik heb dat net andersomquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou echt honderd keer meer van de mannenstem
Ik niet, maar deze kan ik zeer goed hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou echt honderd keer meer van de mannenstem
staat genoteerdquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Cee het volgende:
Volgende week doet ie Maroon 5, mark my words.
Of zegt ie dat ie van Maroon 5 isquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Cee het volgende:
Als Ilse zo goed benadrukt dat die Sietske zo goed wist wat ze wilde zingen, vraag ik me af of je normaal niet zo snel mag kiezen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Cee het volgende:
die nummers kennen de bakvissen nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze moeten eens wat oudere nummers, Ala de top 2000 ingooien
Daar hebben ze geen cassette vanquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja, O'G3NE met Worn Down Piano of zoiets.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Broer, deze gasten zijn best heel erg populair binnen Nederlquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef Pheno het volgende:
Wie? En waarom hebben ze een award? Voor onbekendste band?
En dan Pierre in de jury in de final die weer een cocktail maaktquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, O'G3NE met Worn Down Piano of zoiets.
In mijn contreien hebben we geen radioquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Broer, deze gasten zijn best heel erg populair binnen Nederl
LKAJF;LJAF EPKE![]()
![]()
![]()
![]()
Da's net als restaurantsterren krijgen van een bandenfabrikant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
mtv award krijgen van een zender die geen muziek meer uitzend, hoogtepunt van je carriere
Cee, vind je die blonde Olympische schaatser uit Alkmaar dan ook leuk? Die met die lange haren?quote:
Koen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, vind je die blonde Olympische schaatser uit Alkmaar dan ook leuk? Die met die lange haren?
Poging totquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die is professioneel gestyled door een styliste
Yes.quote:
Koen Verweij? Nee, die is me te lady-like.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, vind je die blonde Olympische schaatser uit Alkmaar dan ook leuk? Die met die lange haren?
Maar het kaboutertje Epke heeft wel ballen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Koen Verweij? Nee, die is me te lady-like.
quote:
Ik twijfelde bij de eerste seconde al waarom ik een soap knulletje richting Gisele zag gaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef Cee het volgende:
Oh wacht dit is Michiel Huisman. Nou vooruit dan.
quote:
Hij doet tegenwoordig wel wat meer dan soaps hoor Piscje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij de eerste seconde al waarom ik een soap knulletje richting Gisele zag gaan
is het niet iets 100.000 voor 30 seconden?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Jezus wat een lange reclame-spot, hoeveel kost dit![]()
![]()
M'n leven, al m'n energie, te veel aandacht, kostbare minuten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Jezus wat een lange reclame-spot, hoeveel kost dit![]()
![]()
Wat verwacht je zelfquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Dat nieuwe programma met Gordon, is dat nog wat?
Ze is de tel al lang kwijt.quote:
Je weet het niet Peen!quote:
Winter Efteling is keigezellig en ze hebben kampvuurtjes overal.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom je in de kou in rijen bij een winter Efteling wilt gaan staan is mij echt een raadsel.
Nou, ik ben er een keer op mijn vrije maandag geweest en er was geen reet te doen. En dan is het heerlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom je in de kou in rijen bij een winter Efteling wilt gaan staan is mij echt een raadsel.
Als ze maar iets van haar genen hebben, dan hebben ze die handicap al.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
als wendy ook met zo;n kinderlijke stem tegen haar kinderen praat hebben ze vast en zeker last van een verstandelijke groeiachterstand
Heb je nooit gehoord hoe ze de naam van haar dochter uitspreekt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
als wendy ook met zo;n kinderlijke stem tegen haar kinderen praat hebben ze vast en zeker last van een verstandelijke groeiachterstand
Ik zag onlangs bij Boulevard dat die oudste van haar 'ambities' heeft in het zanggebeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
ik hoorde de aankondiging, toen heb ik hem op een andere zender gezetquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag onlangs bij Boulevard dat die oudste van haar 'ambities' heeft in het zanggebeuren.
Godverdegodver.
Kolere, ik mag wel beter luisterenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
1 door?
Na 2 weken live, 1 per team over?
Hij is al geheel toevallig hoofdrolspeler in een Sinterklaasfilm.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag onlangs bij Boulevard dat die oudste van haar 'ambities' heeft in het zanggebeuren.
Godverdegodver.
Kelly kan tenminste zingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die zag ik niet aankomen.
Maar Megan wilt het, en brilmans kruipt niet uit haar schulp na diverse optredens.
Zoon van een zenderbaas zijn is toch wel handig. Maar dat wist Wendy ook alquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is al geheel toevallig hoofdrolspeler in een Sinterklaasfilm.
Megan ook, dit nummer bakte ze alleen weinig van, niet gek als het origineel van Jessie J is.quote:
Zoon van Xander de zanger.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoon van een zenderbaas zijn is toch wel handig. Maar dat wist Wendy ook al
Oh, doet ze een Anoukje?quote:
Als je fan bent van Patricia Paay en die Lingo-meid moet je vooral kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Dat nieuwe programma met Gordon, is dat nog wat?
Ik oogkleppenquote:
Ik heb geen idee, ik lees geen storyquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa. 2 kinderen van 2 mannen is niet overdreven.
Ice, ice babyquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ergens verwachtte ik een 'hamertime!!!'
Hoe kan je dit gemist hebben?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik lees geen story
Gelukkig luister ik ongeïnteresseerdquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ongeïnteresseerd gezongen dit...
David Guetta ft. Robbie Williams. David Guetta weet ik niet 100% zeker maar Robbie wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Kekke lippenstift wel.
Van wie is dit nummer eik?
Het was heerlijk onder mijn steenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan je dit gemist hebben?
Het showbizz koppel dat vlak voor de grote dag de boel annuleerde!
Nee, het is die andere eenheidsworst, Avici. (of zoiets)quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
David Guetta ft. Robbie Williams. David Guetta weet ik niet 100% zeker maar Robbie wel.
Ik mis de soeplepel van Ron's Honeymoon Quiz. Of de Pechvogel van Showmasters.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:19 schreef vencodark het volgende:
Ik mis de harde, eerlijke commentaren van de Idols juryleden.
De plons in de soepquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mis de soeplepel van Ron's Honeymoon Quiz. Of de Pechvogel van Showmasters.
Ik mis de B of C op het eind.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zeker verwekt in de Spice Girls tijd?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het midifile bandje een gitaarsolo'tje weggeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |