En dan Pierre in de jury in de final die weer een cocktail maaktquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, O'G3NE met Worn Down Piano of zoiets.
In mijn contreien hebben we geen radioquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Broer, deze gasten zijn best heel erg populair binnen Nederl
LKAJF;LJAF EPKE![]()
![]()
![]()
![]()
Da's net als restaurantsterren krijgen van een bandenfabrikant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
mtv award krijgen van een zender die geen muziek meer uitzend, hoogtepunt van je carriere
Cee, vind je die blonde Olympische schaatser uit Alkmaar dan ook leuk? Die met die lange haren?quote:
Koen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, vind je die blonde Olympische schaatser uit Alkmaar dan ook leuk? Die met die lange haren?
Poging totquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die is professioneel gestyled door een styliste
Yes.quote:
Koen Verweij? Nee, die is me te lady-like.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, vind je die blonde Olympische schaatser uit Alkmaar dan ook leuk? Die met die lange haren?
Maar het kaboutertje Epke heeft wel ballen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Koen Verweij? Nee, die is me te lady-like.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |