quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel de Spice Girls en de Backstreet Boys in de lijst zetten maar ik heb me maar ingehouden
Liever dat dan alleen maar heel goede of kutmuziek. Een middenweg is soms ook wel lekker. Straks wordt het een lijst van alleen nog maar uitersten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al die platen die ik tot nu toe heb gehoord die eruit dreigen te vallen, mogen er van mij uit. Duizend in een dozijn muziek
He bah, bier!quote:
Fotoshop? Da's gewoon the backstreet boys. Zouden die nu ook extra hoog staan omdat hun zanger Robin Williams overleden is?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee wat is dat voor rare fotoshop
Kan me die clip ook nog wel voor de geest halen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
I like it, i like it.
Versie is (zover ik heb kunnen zien) nergens meer terug te vinden of gecensureerd.
QFTquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou nee hoor Gerard, ik was dat nummer van Gotye al bij de eerste keer al meteen spuugzat
quote:Will.i.am vindt de muziek van tegenwoordig maar matig. Hij legt aan New York Post uit dat hij weinig origineels en nieuws hoort. "Alles is nogal jaren 2000." Ook van de recente American Music Awards, waar onder anderen One Direction, Katy Perry en Iggy Azalea in de prijzen vielen, werd Will.i.am niet enthousiast. "Er was niets waarvan ik uit mijn dak ging."
De muzikant begrijpt wel dat het moeilijk voor een awardshow op televisie is om de competitie aan te gaan met alles wat er op internet beschikbaar is. "Ik weet niet hoe je het kunt opnemen tegen de refresh-knop. Muziek lijkt altijd alleen in de achtergrond te spelen."
DIRTY BIT.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:40 schreef HPLC het volgende:
Will.i.am: muziek van tegenwoordig matig
[..]
Nou, ik vond Mark wel sensueel genoeg voor duizend nummers, laat staan tweeduizend.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij dit jaar ook nog op de Village People gestemd johannes?
Fix You staat veuls te hoogquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fix You vind ik na Hurt wel het mooiste liedje van na 1995 waar je op kunt stemmen. Al vind ik het niet de mooiste van Coldplay. Don't Panic![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn eigen muziek is tegenwoordig ook baggerquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:40 schreef HPLC het volgende:
Will.i.am: muziek van tegenwoordig matig
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:06 schreef Momo... het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat mensen zo bijzonder vinden aan de nummers van Coldplay.![]()
Niet dat ik het slecht vind maar ik vind de nummers er niet uitspringen.
Hipstermuziek van voorijgaande aard. Over 5 jaar is er niemand meer die er op stemt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:06 schreef Momo... het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat mensen zo bijzonder vinden aan de nummers van Coldplay.![]()
Niet dat ik het slecht vind maar ik vind de nummers er niet uitspringen.
I Gotta Feeling staat er ook in, maar ja onwaardig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:05 schreef HPLC het volgende:
Alleen Where is the Love? is top2000-waardig
Ik heb mijn kaarten net op tijd weten te verpatsen...quote:
Zondequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaarten net op tijd weten te verpatsen...
Gewaagde gokquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:25 schreef TLC het volgende:
Ik doe een wild gokje ; ik denk dat Queen weer op 1 staat
Ik sluit dat niet uit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:25 schreef TLC het volgende:
The Fifth, ook erg mooi nummer![]()
Juist totaal geen hipstermuziek. Zo'n beetje de meest veilige keuze van de laatste 2 decennia.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hipstermuziek van voorijgaande aard. Over 5 jaar is er niemand meer die er op stemt.
Nuquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:59 schreef TLC het volgende:
Hoe laat is de bekendmaking van de top 3 eigenlijk ? voor zover dat spannend is
Mooi, dan hoef ik de banner in de OP niet aan te passen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:25 schreef TLC het volgende:
The Fifth, ook erg mooi nummer![]()
Dat hotel liedje mag van mij wel helemaal verdwijnen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ideale top 3:
1. Hotel Califoria
2. Stairway to Heaven
3. Bohemian Rhapsody
Waarschijnlijke top 3:
1. Queen
2. Eagles
3. Led Zepp
Gewoon afkappen tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Echoes van Pink Floyd zou ook wel een leuke nummer 1 zijn. Dat de DJ vanaf zo rond half 12 tot in nieuwe jaar zijn mond dicht moet houden.
Supermooiquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hotel liedje mag van mij wel helemaal verdwijnen.
Dat vind ik nou een zeiknummer...
Nou inderdaad (en dat terwijl ik de Eagles verder wel kan waarderen)quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hotel liedje mag van mij wel helemaal verdwijnen.
Dat vind ik nou een zeiknummer...
Ah, ik heb antwoord op mijn vraag uit het vorige topicquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ik heb antwoord op mijn vraag uit het vorige topic
MUZ / Top 2000 Editie 2014 #6 Bye bye love
Net als clocks dus.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een simpele sample die maar herhaald en herhaald wordt...
Happyquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:16 schreef HPLC het volgende:
Ideale top 3
1. Stairway to heaven
2. Child in Time
3. Happy
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Happy![]()
Je maakt een grapje zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 3 maakt mij niet uit
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 19:21:26 ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]Prima nummer, geen top 3 maar wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 3 maakt mij niet uit
Dacht dat je deze bedoelde
-XOXO-
Een verandering hing in de lucht. Daar werd iets te nadrukkelijk op aan gepraat de afgelopen dagen. Ik had liever Queen op #1 gehouden. Eigenlijk hoort "Imagine" van John Lennon op #1, maar ach...quote:
Ja. Queen op 2, ledzep op 3quote:
19 December maar je kunt al vanaf de 2e zien wat er in de lijst staat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Wanneer wordt de hele lijst bekend?
Zou nu kunnen maar ze moeten nog gaan passen en meten want gewoon de lijst zoals die is zal het nooit worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef Inaithnir het volgende:
Godver, deadline gemist met iets van 2 minuten
Ben benieuwd naar de rest van de lijst.
Alleen wat dus, zonder posities?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
19 December maar je kunt al vanaf de 2e zien wat er in de lijst staat.
Ik denk dat ie er over 10 jaar zelfs al heel anders uitziet, vooral als een nog groter deel van Nederland gaat stemmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:33 schreef asco het volgende:
Toch vraag ik me echt af hoe in 2044 de top 10 er uit zal zien.
Jep alleen welke nummers van welke artiesten er in staanquote:
Interessant om te volgen welke nummers die 30 jaar gaan overleven als de mensen die de muziek in het verleden echt hebben meegemaakt zijn overleden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er over 10 jaar zelfs al heel anders uitziet, vooral als een nog groter deel van Nederland gaat stemmen.
Einde van de Beatlesquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:40 schreef asco het volgende:
[..]
Interessant om te volgen welke nummers die 30 jaar gaan overleven als de mensen die de muziek in het verleden echt hebben meegemaakt zijn overleden.
Ik denk dat een babyboomer van dan in de 90 in 2044 niet echt nog met plezier naar de lijst gaat luisteren.quote:
Om de saaiheid van elk jaar Queen op 1 te doorbreken, staat nu het saaiste nummer uit de eeuwige top 5 op 1quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:35 schreef Pino112 het volgende:
1. Hotel California - The Eagles
2. Bohemian Rhapsody - Queen
3. Stairway To Heaven - Led Zeppeli
Dan had die op 1 gestaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:01 schreef cafca het volgende:
Komt natuurlijk ook doordat al die Queenfans op Innuendo gestemd hebben...
Gek is dat eigenlijk. Een hoop heisa tussen kerst en nieuw en op het moment supreme doet iedereen wat anders. Goed, velen. Eigenlijk zouden ze de 30e net voor middernacht de nummer 1 moeten draaien en gewoon de 24e beginnen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de avond van 31 december wat anders te doen dan radio luisteren
Of gewoon op de 26e beginnen, veel minder verhaaltjes voorlezen over mensen die plotseling weer zin in het leven hebben omdat de top-2000 weer is begonnen en gewoon de muziek draaien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef asco het volgende:
[..]
Gek is dat eigenlijk. Een hoop heisa tussen kerst en nieuw en op het moment supreme doet iedereen wat anders. Goed, velen. Eigenlijk zouden ze de 30e net voor middernacht de nummer 1 moeten draaien en gewoon de 24e beginnen.
19 Decquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:24 schreef TLC het volgende:
Wanneer komt het hele lijstje tevoorschijn ?
Wat al gezegd was: 19 decemberquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:24 schreef TLC het volgende:
Wanneer komt het hele lijstje tevoorschijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |