SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ultiem Top2000 Moet die niet gewoon op nummer 1?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Top 2000iger kon ik even niet verzinnen
Eerst maar eens terug de top 1000 inquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ultiem Top2000 Moet die niet gewoon op nummer 1?
Lekker allemaal letterlijk meezingen met het glas champagne al in de handquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ultiem Top2000 Moet die niet gewoon op nummer 1?
Sukiyaki?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Top 2000iger kon ik even niet verzinnen
Wat denk je zelf? Dat dus...quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohmygooood. Ik heb net pas mijn lijstje bevestigd. Heb ik voor niks die lijst ingevuld?
Ik weet het niet daarom vraag ik het toch.quote:
Zal leuk zijn, na sluitingsdatum je stem nog insturen die dan ook nog meegenomen wordt.quote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet daarom vraag ik het toch.Ik hoop het wel, want ik kreeg wel 'je stem is bevestigd'-oid in beeld.
Potjandikkeme! Deze hele radioshow kan me nu gestolen worden.quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal leuk zijn, na sluitingsdatum je stem nog insturen die dan ook nog meegenomen wordt.
Zal je zien, maak je net het verschil tussen wel of niet Queen op 1.
Ik voorzie kamervragen dan...
En nee, ik heb helemaal niet gestemd...
Tot volgend jaar danquote:Op zondag 30 november 2014 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Potjandikkeme! Deze hele radioshow kan me nu gestolen worden.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohmygooood. Ik heb net pas mijn lijstje bevestigd. Heb ik voor niks die lijst ingevuld en verstuurd?
quote:
JIJ ZEI ER OOK NIKS OVERRRRRRRRRRRR! Ik voel me echt een beetje verdrietig nu.quote:
Bikkelquote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
... het hele jaar door naar Radio 2 luister, ...
Ik ging er vanuit dat je dat wel had gedaan. Heb ik eens vertrouwen, weer niet goed.quote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ ZEI ER OOK NIKS OVERRRRRRRRRRRR! Ik voel me echt een beetje verdrietig nu.![]()
Best goed uit te houden hoor.quote:
Echt jammer dit.quote:Op zondag 30 november 2014 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je dat wel had gedaan. Heb ik eens vertrouwen, weer niet goed.
Achja, je hebt de banden vol met wind, dus helemaal niets te klagen. Ob la di, ob la da.quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Best goed uit te houden hoor.
[..]
Echt jammer dit.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, je hebt de banden vol met wind, dus helemaal niets te klagen. Ob la di, ob la da.
Precies, het is toch voltooid verleden tijd.quote:Op zondag 30 november 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Nee ik heb niks te klagen, wie doet mij watttt.
Te laat voltooid, dat welquote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, het is toch voltooid verleden tijd.
Laat mij maar alleen, tot de rook om mijn hoofd verdwenen is.quote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, het is toch voltooid verleden tijd.
Als je het maar met je hart en ziel doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop