Happyquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:16 schreef HPLC het volgende:
Ideale top 3
1. Stairway to heaven
2. Child in Time
3. Happy
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Happy![]()
Je maakt een grapje zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 3 maakt mij niet uit
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 19:21:26 ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]Prima nummer, geen top 3 maar wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 3 maakt mij niet uit
Dacht dat je deze bedoelde
-XOXO-
Een verandering hing in de lucht. Daar werd iets te nadrukkelijk op aan gepraat de afgelopen dagen. Ik had liever Queen op #1 gehouden. Eigenlijk hoort "Imagine" van John Lennon op #1, maar ach...quote:
Ja. Queen op 2, ledzep op 3quote:
19 December maar je kunt al vanaf de 2e zien wat er in de lijst staat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Wanneer wordt de hele lijst bekend?
Zou nu kunnen maar ze moeten nog gaan passen en meten want gewoon de lijst zoals die is zal het nooit worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef Inaithnir het volgende:
Godver, deadline gemist met iets van 2 minuten
Ben benieuwd naar de rest van de lijst.
Alleen wat dus, zonder posities?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
19 December maar je kunt al vanaf de 2e zien wat er in de lijst staat.
Ik denk dat ie er over 10 jaar zelfs al heel anders uitziet, vooral als een nog groter deel van Nederland gaat stemmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:33 schreef asco het volgende:
Toch vraag ik me echt af hoe in 2044 de top 10 er uit zal zien.
Jep alleen welke nummers van welke artiesten er in staanquote:
Interessant om te volgen welke nummers die 30 jaar gaan overleven als de mensen die de muziek in het verleden echt hebben meegemaakt zijn overleden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er over 10 jaar zelfs al heel anders uitziet, vooral als een nog groter deel van Nederland gaat stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |