quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel de Spice Girls en de Backstreet Boys in de lijst zetten maar ik heb me maar ingehouden
Liever dat dan alleen maar heel goede of kutmuziek. Een middenweg is soms ook wel lekker. Straks wordt het een lijst van alleen nog maar uitersten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al die platen die ik tot nu toe heb gehoord die eruit dreigen te vallen, mogen er van mij uit. Duizend in een dozijn muziek
He bah, bier!quote:
Fotoshop? Da's gewoon the backstreet boys. Zouden die nu ook extra hoog staan omdat hun zanger Robin Williams overleden is?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee wat is dat voor rare fotoshop
Kan me die clip ook nog wel voor de geest halen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
I like it, i like it.
Versie is (zover ik heb kunnen zien) nergens meer terug te vinden of gecensureerd.
QFTquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou nee hoor Gerard, ik was dat nummer van Gotye al bij de eerste keer al meteen spuugzat
quote:Will.i.am vindt de muziek van tegenwoordig maar matig. Hij legt aan New York Post uit dat hij weinig origineels en nieuws hoort. "Alles is nogal jaren 2000." Ook van de recente American Music Awards, waar onder anderen One Direction, Katy Perry en Iggy Azalea in de prijzen vielen, werd Will.i.am niet enthousiast. "Er was niets waarvan ik uit mijn dak ging."
De muzikant begrijpt wel dat het moeilijk voor een awardshow op televisie is om de competitie aan te gaan met alles wat er op internet beschikbaar is. "Ik weet niet hoe je het kunt opnemen tegen de refresh-knop. Muziek lijkt altijd alleen in de achtergrond te spelen."
DIRTY BIT.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:40 schreef HPLC het volgende:
Will.i.am: muziek van tegenwoordig matig
[..]
Nou, ik vond Mark wel sensueel genoeg voor duizend nummers, laat staan tweeduizend.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij dit jaar ook nog op de Village People gestemd johannes?
Fix You staat veuls te hoogquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fix You vind ik na Hurt wel het mooiste liedje van na 1995 waar je op kunt stemmen. Al vind ik het niet de mooiste van Coldplay. Don't Panic![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn eigen muziek is tegenwoordig ook baggerquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:40 schreef HPLC het volgende:
Will.i.am: muziek van tegenwoordig matig
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |