quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een foto ter ondersteuning
Het is geen top-2000 Playboy verkiezing he?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:16 schreef cafca het volgende:
Spicie Girls (ik vond die rooie altijd best lekker) mogen van mij best met 1 of 2 nummers in de top 2000 staan. Bløf en Anouk hebben er samen 60 ofzo, dat is pas erg.
Viva la Vida, ik krijg spontaan jeuk als dat verschrikkelijke intro alleen al hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Al die Coldplayfans hier, ik zal het wel nooit begrijpen
Da was een vent, toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is geen top-2000 Playboy verkiezing he?
Anders had Amanda Lear er ook wel ingestaan.
Ik zag Amanda afgelopen week nog op tv optreden, hoe oud is ze inmiddels? 75 ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is geen top-2000 Playboy verkiezing he?
Anders had Amanda Lear er ook wel ingestaan.
Jullie klinken nu heel oud.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:24 schreef cafca het volgende:
Maar goed, voor een hoop mensen zijn de Spice Girls natuurlijk jeugdsentiment. Wat voor ons Boney M is, zeg maar![]()
Ik wil het niet weten, maar MM kwam onlangs met dit clipje aanzetten en ik moest er toch wel om lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag Amanda afgelopen week nog op tv optreden, hoe oud is ze inmiddels? 75 ofzo?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij mogen legitiem in 40+ posten, dus we zijn ook al heel oud.
Ik over dik anderhalf jaar ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij mogen legitiem in 40+ posten, dus we zijn ook al heel oud.
quote:
Musikladen-memories.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:24 schreef cafca het volgende:
Maar goed, voor een hoop mensen zijn de Spice Girls natuurlijk jeugdsentiment. Wat voor ons Boney M is, zeg maar
Geen idee, de eerste pussygate was in elk geval I'm so excited van de Pointer Sisters.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Musikladen-memories.
In de tijd dat zangeressen nog massaal aan "verbrand de BH deden".![]()
Trivia-vraagje: Welk clipje wordt over het algemeen beschouwd als de eerste nipplegate-nummer?
(en nee, het was niet Sabrina)
hacka tacka music?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Musikladen-memories.
In de tijd dat zangeressen nog massaal aan "verbrand de BH" deden.![]()
Trivia-vraagje: Welk clipje wordt over het algemeen beschouwd als de eerste nipplegate-nummer?
Guilty...quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, maar MM kwam onlangs met dit clipje aanzetten en ik moest er toch wel om lachen.
quote:
Belle Epoque - Black Is Black?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Musikladen-memories.
In de tijd dat zangeressen nog massaal aan "verbrand de BH" deden.![]()
Trivia-vraagje: Welk clipje wordt over het algemeen beschouwd als het eerste nipplegate-nummer?
Ik wilde ook wel de Spice Girls en de Backstreet Boys in de lijst zetten maar ik heb me maar ingehoudenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Da was een vent, toch?
Brandi Carlile mag er dan wel in, in plaats van Bob!
Maar goed, voor een hoop mensen zijn de Spice Girls natuurlijk jeugdsentiment. Wat voor ons Boney M is, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |