Birdy is Brits toch? Met Nederlandse oudersquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net als Stromae een door de Vlamingen geclaimd product
Je moet keuzes maken. Ik kies voor Suburbia. En het doel is verder dat It's A Sin en West End Girls erin blijven. Het nummer van Dusty kies ik om twee redenen: het staat zeer hoog in mijn Top 100 allertijden én het is één van mijn proteststemmen uit 2013. Het nummer stond in 2012 namelijk niet in de Top 2000. Vorig jaar keerde het terug. Het nummer heeft de steun wel nodig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 07:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom dan niet in plaats van You Don't Have To Say You Love Me het nummer What Have I Done To Deserve This van haar mét de PSB? Had je er nóg een Tennant/Lowe-liedje zonder dat Dusty erbij inschiet.
Overigens stonden Tennant en Lowe vorig jaar al drie keer als componist in de lijst. Naast hun twee eigen noteringen ook met She's Madonna van Robbie Williams.
Toch niet dus
Deels Nederlands,deels Belgisch en de rest Brits.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Birdy is Brits toch? Met Nederlandse ouders
Suburbia heeft mijn stem overigens ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken. Ik kies voor Suburbia. En het doel is verder dat It's A Sin en West End Girls erin blijven. Het nummer van Dusty kies ik om twee redenen: het staat zeer hoog in mijn Top 100 allertijden én het is één van mijn proteststemmen uit 2013. Het nummer stond in 2012 namelijk niet in de Top 2000. Vorig jaar keerde het terug. Het nummer heeft de steun wel nodig.
Na ja, Belgen zijn gewoon Nederlandersquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deels Nederlands,deels Belgisch en de rest Brits.
Volgens mij een ontzettende mengeling tussen Belgisch, Brits en Nederlands.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Birdy is Brits toch? Met Nederlandse ouders
Het Nederlandse komt van haar niet onbekende oudoom vandaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij een ontzettende mengeling tussen Belgisch, Brits en Nederlands.
Mooiquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Suburbia heeft mijn stem overigens ook.
Haha leuke grap noobiequote:Op vrijdag 28 november 2014 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb er ook een broertje Dotan
Ik heb m echt al tot vervelens toe gezien in de 3fm SC.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Die gaan we nog regelmatig lezen de komende weken
Nee, ze komen er toch wel in met veel te veel nummers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog op de Beatles gestemd?
[ afbeelding ]
Nee want Beatlesquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat wat mis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
ikkequote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard op de aardbeien veldenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overrated fletse kutmuziekDe One Direction van de jaren '60
Waarom moeten er nou weer van die nazi smileys bij?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je er wel eens naar geluisterd? Of houd je eigenlijk niet zo van muziek?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Insert joke over Voederbietels.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb (in mijn 2e lijstje) zelfs op 2 Bietelsnummers gestemd.
Rita Hovink & de Voederbietelsquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Insert joke over Voederbietels.
Allemaal onbelangrijk natuurlijk, zolang Hazel 'O Connorquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Chiappucci het volgende:
It must have been love en Lonely boy dreigen eruit te vallen...
Die eerste vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Chiappucci het volgende:
En wat krijgen we er voor terug? Allemaal bagger
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten er nou weer van die nazi smileys bij?
Ik heb alle populaire liedjes van de Beatles wel geluisterd ja, maar ik vind er helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je er wel eens naar geluisterd? Of houd je eigenlijk niet zo van muziek?
Ik heb er niet op gestemd en zal het zelf ook niet gauw opzetten, maar ik kan niet ontkennen dat over het algemeen geniaal in elkaar zit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alle populaire liedjes van de Beatles wel geluisterd ja, maar ik vind er helemaal niks aan.
De Beatles zijn baanbrekend bezig geweest. Lennon/McCartney schreven vrijwel alle nummers zelf. Ook waren ze geen pre-fab, bij elkaar gecaste boyband.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het inmiddels ter ziele gegane Radio 192 waagde zich ooit wel aan een Top 10.000, maar dat mislukte door een computercrash.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef Berkery het volgende:
Volgend jaar doen ze gewoon een top 20.000, en beginnen ze in oktober.
Die van Andrew Gold. En ik vind 'It must have been love' met de jaren juist steeds mooier worden. Prachtig, gevoelig nummerquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Die eerste vind ik niet zo erg.
Die tweede: Paul Anka, Andrew Gold of the Black Keys?
Hopelijk valt "Lonely Boy" er niet uit. Prachtig nummer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kan tientallen bands opnoemen die meer aandacht verdienen dan de Beatles. Ze zijn groot geworden doordat ze de toeval hadden om in het gouden tijdperk van muziek te leven, net na de Tweede Wereldoorlog en tijdens de babyboom. Hun publiek bestond net zo goed uit schreeuwende tieners en de reden dat ze zo groot zijn geworden komt deels door een beperkt aanbod, dat ze nu "legendarisch" zijn, is omdat de baby boomers ze onthouden hebben uit hun jeugd onder het mom van vroeger was alles beter, alleen de tijd zal het leren of de Beatles in de vergetelheid zullen raken met het uitsterven van de baby boom generatie en of bands als One Direction in de toekomst lijsten zullen domineren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Beatles zijn baanbrekend bezig geweest. Lennon/McCartney schreven vrijwel alle nummers zelf. Ook waren ze geen pre-fab, bij elkaar gecaste boyband.Dat mag trouwens ook wel blijken uit het feit dat ze net zo veel mannelijke als vrouwelijke fans hebben.
En als het zo slecht was, waarom staan ze nu dan met tientallen nummers in de Top 2000? Je denkt toch niet serieus dat One Direction zoiets ooit bereikt?
Top 10.000, dan kan je ongeveer starten op 1 december. Ik zeg doen. Als er dan nog wordt geklaagd....quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het inmiddels ter ziele gegane Radio 192 waagde zich ooit wel aan een Top 10.000, maar dat mislukte door een computercrash.
Pro-tip: Als je een rant/tirade gaat houden, dan is dat ltijd leuk, maar vermijd dan om te vaak dezefde term te gebruiken. 3 keer "babyboom" in 6 regels is too much en zwakt je hele betoog af. Nu zie ik alleen maar baby's voor mijn ogen en ben alweer vergeten over welke band je het had.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan tientallen bands opnoemen die meer aandacht verdienen dan de Beatles. Ze zijn groot geworden doordat ze de toeval hadden om in het gouden tijdperk van muziek te leven, net na de Tweede Wereldoorlog en tijdens de babyboom. Hun publiek bestond net zo goed uit schreeuwende tieners en de reden dat ze zo groot zijn geworden komt deels door een beperkt aanbod, dat ze nu "legendarisch" zijn, is omdat de baby boomers ze onthouden hebben uit hun jeugd onder het mom van vroeger was alles beter, alleen de tijd zal het leren of de Beatles in de vergetelheid zullen raken met het uitsterven van de baby boom generatie en of bands als One Direction in de toekomst lijsten zullen domineren.
Ik heb een Top 6000 voor je in de aanbieding. na 't weekend begint de Top 4000 van Radio 10 en als dat klaar is de Top 2000 erachteraanquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Top 10.000, dan kan je ongeveer starten op 1 december. Ik zeg doen. Als er dan nog wordt geklaagd....
Ik noem beestjes graag bij hun naamquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pro-tip: Als je een rant/tirade gaat houden, dan is dat ltijd leuk, maar vermijd dan om te vaak dezefde term te gebruiken. 3 keer "babyboom" in 6 regels is too much en zwakt je hele betoog af. Nu zie ik alleen maar baby's voor mijn ogen en ben alweer vergeten over welke band je het had.
Sorry kerel, maar je weet echt waar je over praat. De Beatles zijn maar een jaartje of 8 op het hoogste niveau actief geweest (na hun doorbraak). Ze hebben in die korte tijd een enorme hoeveelheid muziek uitgebracht. Muziek ook trouwens, die niet alleen aanslaat bij mensen die toen jong waren, maar die ook jongere generaties aanspreekt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan tientallen bands opnoemen die meer aandacht verdienen dan de Beatles. Ze zijn groot geworden doordat ze de toeval hadden om in het gouden tijdperk van muziek te leven, net na de Tweede Wereldoorlog en tijdens de babyboom. Hun publiek bestond net zo goed uit schreeuwende tieners en de reden dat ze zo groot zijn geworden komt deels door een beperkt aanbod, dat ze nu "legendarisch" zijn, is omdat de baby boomers ze onthouden hebben uit hun jeugd onder het mom van vroeger was alles beter, alleen de tijd zal het leren of de Beatles in de vergetelheid zullen raken met het uitsterven van de baby boom generatie en of bands als One Direction in de toekomst lijsten zullen domineren.
Van Roxette?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Chiappucci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |