abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 december 2014 @ 12:59:25 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147180794
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef hangtime het volgende:

[..]

Dikke kleren helpt niet, thermos dat helpt!

Tegen kou kun je tenminste kleden, tegen warmte niet, ik vind dit weer heerlijk!
Die opmerking :')

Je kan je ook niet kleden tegen kou. Tevens is het verschrikkelijk om helemaal ingepakt op de fiets te gaan zitten of de hele dag binnen moeten blijven omdat op pad gaan een nachtmerrie is.

Warm in Nederland is gewoon 25 graden, wat prima te doen is en makkelijk te omzeilen is in de schaduw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_147180825

Dagtemperatuur bijna onder 0
🐱
pi_147180828
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik had de bus gemist, en heb hetzelfde probleem nu :')

Scheelt nog dat ik pas 10u op pad ging.
Om 7 uur was het in mijn auto de eerste vijf minuten ook afzien, brrr
pi_147180844
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef MaLo het volgende:

[..]

Om 7 uur was het in mijn auto de eerste vijf minuten ook afzien, brrr
Met krabben kan je de auto al een minuutje laten voorwarmen.
🐱
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 13:24:38 #105
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_147181440
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 13:01 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Met krabben kan je de auto al een minuutje laten voorwarmen.
Mij was geleerd tijdens autorijles dat je je motor niet moest starten en dan pas je autoruiten krabben!
Slecht voor milieu en voor auto. Schijnt. O-) :P
pi_147181515
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mij was geleerd tijdens autorijles dat je je motor niet moest starten en dan pas je autoruiten krabben!
Slecht voor milieu en voor auto. Schijnt. O-) :P
Dus eerst krabben, en dan met half beslagen ruiten en een bevroren motor meteen wegrijden :D
🐱
pi_147181573
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die opmerking :')

Je kan je ook niet kleden tegen kou. Tevens is het verschrikkelijk om helemaal ingepakt op de fiets te gaan zitten of de hele dag binnen moeten blijven omdat op pad gaan een nachtmerrie is.

Warm in Nederland is gewoon 25 graden, wat prima te doen is en makkelijk te omzeilen is in de schaduw.
Je kunt je niet kleden tegen kou?
Heb je wel eens thermos kleding geprobeerd?

Als ik ga kitesurfen met dit weer, moet jij toch de fiets op kunnen dacht ik zo?
pi_147181917
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:28 schreef hangtime het volgende:

[..]

Als ik ga kitesurfen met dit weer, moet jij toch de fiets op kunnen dacht ik zo?
Wat een gelul idd. Waarschijnlijk hebben ze nog nooit schaatsers gezien (alsof die dik aangekleed zijn :') ).
pi_147182058
Er is ook wel even een verschil tussen mensen die voor de lol wat gaan doen of mensen die moeten werken in de kou. Het geeft louter overlast, en mijn ervaring is dat alleen "stevige" mensen de kou lekker vinden. :') :D

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 13:44:04 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 december 2014 @ 13:49:18 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147182227
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:28 schreef hangtime het volgende:

[..]

Dure thermos kleding aanschaffen die mijn gezicht, mijn handen en mijn voeten niet bedekken, er niet uit ziet en meestal ook niet lekker zit? Jaaaaa....nee.

Het is echt niet zo dat ik bibberend van de kou ergens aankom, ik heb echt geen thermoskleding nodig om warm te blijven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 13:50:12 #111
Dick Laurent Is Dead
pi_147182261
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is ook wel even een verschil tussen mensen die voor de lol wat gaan doen of mensen die moeten werken in de kou. Het geeft louter overlast, en mijn ervaring is dat alleen "stevige" mensen de kou lekker vinden. :') :D
Ik moest lachen :D
pi_147182274
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Het geeft louter overlast, en mijn ervaring is dat alleen "stevige" mensen de kou lekker vinden. :') :D
Kou verbieden!!111
Onterechte automatische incasso
pi_147182300
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dure thermos kleding aanschaffen die mijn gezicht, mijn handen en mijn voeten niet bedekken, er niet uit ziet en meestal ook niet lekker zit? Jaaaaa....nee.

Het is echt niet zo dat ik bibberend van de kou ergens aankom, ik heb echt geen thermoskleding nodig om warm te blijven.
Hoe je eruit ziet verkiezen boven functioneel :')
  maandag 1 december 2014 @ 13:52:11 #114
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_147182324
Nu we weer het seizoen van de gevoelstemperaturen ingaan ben ik benieuwd hoe die bepaald wordt. Ik weet dat je aan de actuele temperatuur en windsnelheid kunt rekenen om de gevoelstemperatuur te krijgen, maar hoe is ooit bepaald dat -9 en windkracht 4 voelt als -17 (willekeurig niet uitgerekend voorbeeld)? Bij de gewone temperatuur kun je nog zeggen dat er een nulpunt en een kookpunt is bepaald en dat daartussen 100 streepjes op een schaal gezet zijn, maar hoe toets je gevoelstemperatuur?
pi_147182451
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:52 schreef Coelho het volgende:
Nu we weer het seizoen van de gevoelstemperaturen ingaan ben ik benieuwd hoe die bepaald wordt. Ik weet dat je aan de actuele temperatuur en windsnelheid kunt rekenen om de gevoelstemperatuur te krijgen, maar hoe is ooit bepaald dat -9 en windkracht 4 voelt als -17 (willekeurig niet uitgerekend voorbeeld)? Bij de gewone temperatuur kun je nog zeggen dat er een nulpunt en een kookpunt is bepaald en dat daartussen 100 streepjes op een schaal gezet zijn, maar hoe toets je gevoelstemperatuur?
Iets met warmtetranssport van de lichaam naar de huid.

Water in een leiding bevriest immers ook sneller als het waait.
pi_147182558
Die pluim schiet ook alle kanten op. Nu is het een grote groene vlek boven de 0 graden (5 tot 10 zelfs).

:)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_147182674
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:51 schreef Storneren het volgende:

[..]

Hoe je eruit ziet verkiezen boven functioneel :')
Vrouwen!! :')
pi_147182754
quote:
3s.gif Op maandag 1 december 2014 14:03 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Vrouwen!! :')
Was het maar een vrouw, dan was de opmerking logisch.
pi_147182775
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:05 schreef Storneren het volgende:

[..]

Was het maar een vrouw, dan was de opmerking logisch.
Dat bedoel ik.
  maandag 1 december 2014 @ 14:08:08 #120
123170 alors
zlata1234
pi_147182822
Ik vind dat ook altijd zo’n loze opmerking, dat je je op de kou kunt kleden. Ik heb het altijd koud, al doe ik 6 lagen kleding aan inclusief thermokleding. Fietsen in de kou is ook verschrikkelijk. Je krijgt het warm van het fietsen, maar je kunt je jas niet los of uit doen want dan koel je weer veel te hard af. Bah zo smerig :r en ondertussen blijven je handen, benen en gezicht gewoon ijskoud. Koude oostenwind die koppijn geeft en ademen is ook kut met koude lucht.

Kou went nooit, warmte wel, je moet je gewoon niet zo druk maken als het warm is.
know'm sayin?
word? word.
pi_147182840
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo’n loze opmerking, dat je je op de kou kunt kleden. Ik heb het altijd koud, al doe ik 6 lagen kleding aan inclusief thermokleding. Fietsen in de kou is ook verschrikkelijk. Je krijgt het warm van het fietsen, maar je kunt je jas niet los of uit doen want dan koel je weer veel te hard af. Bah zo smerig :r Koude oostenwind die koppijn geeft en ademen is ook kut met koude lucht.

Kou went nooit, warmte wel, je moet je gewoon niet zo druk maken als het warm is.
Zo te lezen is het koud op Lemmer Beach.
  maandag 1 december 2014 @ 14:10:19 #122
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147182891
quote:
Ik vind dat ook altijd zo’n loze opmerking, dat je je op de kou kunt kleden. Ik heb het altijd koud, al doe ik 6 lagen kleding aan inclusief thermokleding. Fietsen in de kou is ook verschrikkelijk. Je krijgt het warm van het fietsen, maar je kunt je jas niet los of uit doen want dan koel je weer veel te hard af. Bah zo smerig :r Koude oostenwind die koppijn geeft en ademen is ook kut met koude lucht.

Je bent niet toevallig een goudvis?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_147182914
quote:

[..]

Niemand ziet dat ik een thermos shirt onder mijn blouse heb hoor?
Als het niet lekker zit, moet je gewoon betere thermos kleding kopen, net als bij 'normale' kleren.

Duur? Ligt er maar net aan waar je het koopt.
Ik koop het gewoon bij de aldi of lidl ofzo als het in de aanbieding is.
Zit als gegoten als je de juiste maat koopt.
pi_147182931
quote:
Ik heb het altijd koud,
Hoi vrouw :W
pi_147183030
De voorspelling van Piet.

Wintervoorspelling 2014-2015
Vandaag | 12:54 uur - Laatste update Vandaag | 13:05 uur
Normaal, wel (even) op natuurijs!
Vandaag kom ik met mijn definitieve wintervoorspelling. Ik ga er vanuit dat het een normale tot te zachte winter wordt. Hierdoor is het over het algemeen sterk wisselend weer. Maar, in een normale winter past ook een echt koude periode. Dus toch nog (even) op natuurijs!
In december verwacht ik periodiek te hoge temperaturen, maar het kan wel eens de maand worden met de eerste sneeuw. Januari en februari zijn de maanden die nog kunnen zorgen voor in ieder geval een of misschien wel twee kortere of langere perioden met vorst. Nog (even) schaatsen op natuurijs. Met name denk ik dan eerst aan de ijsbanen. De kans daarop lijkt vooral in februari te liggen. Dan is er sprake van een late winter. Ook zal het weer eens wit worden met op meerdere dagen een sneeuwdek.
Verder wordt het een winter met de nodige overlast voor het verkeer. Dit in zowel de koudere als de zachte periode(n).
Over het algemeen zal de komende winter gemiddeld als een normale winter uit de bus komen of zelfs aan de zachte kant.

Hoe tot stand gekomen?
Mijn voorspelling gaat over een lange termijn van meer dan vier maanden en is niet alleen op computermodellen en de meteorologische wetenschap gebaseerd. Ik kijk ook altijd naar het stromingspatroon van de afgelopen anderhalf jaar. Verder vind ik de activiteit van de zon belangrijk en met name ook de ontwikkelingen in de herfst, zoals de opbouw van hogedrukgebieden in het noorden en de daarmee samenhangende opbouw van kou.
pi_147183110
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:10 schreef hangtime het volgende:

[..]

Als het niet lekker zit, moet je gewoon betere thermos kleding kopen, net als bij 'normale' kleren.

maar op je werk zweet je je weer de rambam in een thermoshirt 😛
pi_147183186
quote:
3s.gif Op maandag 1 december 2014 14:13 schreef InverHouse het volgende:

Vandaag kom ik met mijn definitieve wintervoorspelling. Ik ga er vanuit dat het een normale tot te zachte winter wordt. Hierdoor is het over het algemeen sterk wisselend weer. Maar, in een normale winter past ook een echt koude periode. Dus toch nog (even) op natuurijs!
In december verwacht ik periodiek te hoge temperaturen, maar het kan wel eens de maand worden met de eerste sneeuw. Januari en februari zijn de maanden die nog kunnen zorgen voor in ieder geval een of misschien wel twee kortere of langere perioden met vorst. Nog (even) schaatsen op natuurijs. Met name denk ik dan eerst aan de ijsbanen. De kans daarop lijkt vooral in februari te liggen. Dan is er sprake van een late winter. Ook zal het weer eens wit worden met op meerdere dagen een sneeuwdek.
Verder wordt het een winter met de nodige overlast voor het verkeer. Dit in zowel de koudere als de zachte periode(n).
Over het algemeen zal de komende winter gemiddeld als een normale winter uit de bus komen of zelfs aan de zachte kant.

Hoe tot stand gekomen?
Mijn voorspelling gaat over een lange termijn van meer dan vier maanden en is niet alleen op computermodellen en de meteorologische wetenschap gebaseerd. Ik kijk ook altijd naar het stromingspatroon van de afgelopen anderhalf jaar. Verder vind ik de activiteit van de zon belangrijk en met name ook de ontwikkelingen in de herfst, zoals de opbouw van hogedrukgebieden in het noorden en de daarmee samenhangende opbouw van kou.
Valt me nog mee. Normaal gesproken halen ze alle horror-scenario's uit de kast bij dit soort wintervoorspellingen.

Te zachte winter, niets mis mee :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_147183270
Wil er wel even een kanttekening bij zetten, niet zo lang geleden lagen we onder invloed van een hogedrukgebied (een jaar of wat geleden) en toen was het stralend weer zonder een zuchtje wind en wolken. Ja, dat is fris, het was onder het vriespunt, maar dat is best wel lekker.

Grijze kutzooi met een vies koud windje en motregen en mist kan wat mij betreft el directo oprotten. Wat een treurig weerbeeld is dat dan, het zuigt alle energie en warmte uit je. Net zoals dat ook mag oprotten als het +20 is. Zon en aangenaam weerbeeld is veel belangrijker dan temperatuur.

Stratus is den duuv'l.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 14:21:38 ]
  maandag 1 december 2014 @ 14:23:16 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_147183350
quote:

[..]

Het is dat een thermo aandoen te warm is thuis, maar anders zou ik die van mij iedere dag dragen :D
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 14:23:25 #130
Dick Laurent Is Dead
pi_147183356
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Wil er wel even een kanttekening bij zetten, niet zo lang geleden lagen we onder invloed van een hogedrukgebied (een jaar of wat geleden) en toen was het stralend weer zonder een zuchtje wind en wolken. Ja, dat is fris, het was onder het vriespunt, maar dat is best wel lekker.

Grijze kutzooi met een vies koud windje en motregen en mist kan wat mij betreft el directo oprotten. Wat een treurig weerbeeld is dat dan, het zuigt alle energie en warmte uit je. Net zoals dat ook mag oprotten als het +20 is. Zon en aangenaam weerbeeld is veel belangrijker dan temperatuur.

Stratus is den duuv'l.
Wederom eensch met deze man.
pi_147183401
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 14:23 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wederom eensch met deze man.
We zijn in de minderheid kerel :'( vraag het de stamgasten hier, ik ben net zo'n fervent winter''hater'' als jij, alleen heb ik mijn toon wat gedempt omdat ik het gevoel kreeg dat het de sfeer niet ten goede kwam. Ik was namelijk nogal hard in mijn bewoordingen :P

Uiteindelijk ben ik een weerliefhebber, dus ook in de ''mindere'' seizoenen. Ik heb alleen wel zo m'n voorkeuren :P

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 14:26:31 ]
  maandag 1 december 2014 @ 14:34:40 #132
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147183677
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:

Stratus is den duuv'l.
-30 met een gure wind uit het Oosten kun je krijgen. })
pi_147183753
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 14:34 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

En 2 meter sneeuw })
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 14:37:34 #134
Dick Laurent Is Dead
pi_147183756
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 14:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

We zijn in de minderheid kerel :'( vraag het de stamgasten hier, ik ben net zo'n fervent winter''hater'' als jij, alleen heb ik mijn toon wat gedempt omdat ik het gevoel kreeg dat het de sfeer niet ten goede kwam. Ik was namelijk nogal hard in mijn bewoordingen :P

Uiteindelijk ben ik een weerliefhebber, dus ook in de ''mindere'' seizoenen. Ik heb alleen wel zo m'n voorkeuren :P
Hehe ik weet het. Ik vind je toon best redelijk hoor. En je geeft net nota bene toe dat je ook koud weer kan waarderen zolang het maar mooi helder is met een zonnetje, en daar ben ik het zeer mee eens.

Want deze grijze soep is echt om jezelf kapot te drinken met een fles jägermeister en vervolgens in een diep drank coma te raken.

Hmm....op zich geen heel slecht idee, jammer alleen dat ik niet meer in Berlijn woon waar je op elke straathoek een spätkauf hebt en je voor twee euro zo'n heerlijk klein flesje kan bemachtigen.
Berlijnse winters zijn namelijk ook een beetje zoals dit. Koud, praktisch elke dag bewolkt/mistig en het wordt ook nog eens een dik half uur eerder donker dan hier. Daar moet je wel zuipen om er een beetje doorheen te komen :+
  maandag 1 december 2014 @ 14:45:32 #135
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147184002
quote:
Ik vind dat ook altijd zo’n loze opmerking, dat je je op de kou kunt kleden. Ik heb het altijd koud, al doe ik 6 lagen kleding aan inclusief thermokleding. Fietsen in de kou is ook verschrikkelijk. Je krijgt het warm van het fietsen, maar je kunt je jas niet los of uit doen want dan koel je weer veel te hard af. Bah zo smerig :r en ondertussen blijven je handen, benen en gezicht gewoon ijskoud. Koude oostenwind die koppijn geeft en ademen is ook kut met koude lucht.

Je bent ook een beetje exotisch natuurlijk :@ als Groningse boer fiets ik nog vrolijk zonder jas rond maar ik kan weer totaal niet tegen hitte ;(
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147184301
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je bent ook een beetje exotisch natuurlijk :@ als Groningse boer fiets ik nog vrolijk zonder jas rond maar ik kan weer totaal niet tegen hitte ;(
Ik zag giser nog iemand in zijn korte broek op de fiets. 8)7 Echt gestoord :D
pi_147184359
quote:

[..]

Ik heb jaren buiten gewerkt, ook in de winter, daardoor redelijk imuumn voor vrieskou
soms vind ik wel eens dat er mensen zijn die het huis zo belachelijk heet stoken, dat je steeds weer een klap krijgt als je daar naar binnen en weer naar buiten loopt
🐱
pi_147184369
Zeg, ik vind kou niet erg,... maar dat grijze grauwe gedoe erbij... kap eens effe lekker en doe die zon is even laten schijnen ofzo!!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 1 december 2014 @ 15:15:00 #139
123170 alors
zlata1234
pi_147184951
quote:

[..]

Dat zal het zijn idd. Ik hoor gewoon ergens rond de evenaar thuis.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 1 december 2014 @ 15:23:45 #140
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147185232
quote:
3s.gif Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef InverHouse het volgende:

[..]

En 2 meter sneeuw })
Het lijkt mij wel grappig het effect daarvan te zien in Nederland. Gaat natuurlijk never nooit gebeuren helaas.
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 15:34:11 #141
Dick Laurent Is Dead
pi_147185583
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel grappig het effect daarvan te zien in Nederland. Gaat natuurlijk never nooit gebeuren helaas.
Echt waarom dat "helaas" :?
Weet niet of jij ooit naar buiten moet, of dat je leven beperkt is tot een zolderkamertje? Indien dat zo is, kan ik je post nog enigszins begrijpen.....

Maar als je net zoals de rest van ons elke dag naar je werk moet, met de auto/OV of fiets en je boodschappen moet doen, of misschien zelfs kinderen van school moet halen en ga zo maar door, dan zou je kunnen inzien dat twee meter sneeuw de complete infrastructuur in NL zal laten vastlopen met gigantische economische en ook veel letsel schade tot gevolg.

Dus nee, niks helaas.... ik ben zeer blij dat dat tot nu toe nooit gebeurt hier.
pi_147185787
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Weet niet of jij ooit naar buiten moet, of dat je leven beperkt is tot een zolderkamertje? Indien dat zo is, kan ik je post nog enigszins begrijpen.....

Maar als je net zoals de rest van ons elke dag naar je werk moet, met de auto/OV of fiets en je boodschappen moet doen, of misschien zelfs kinderen van school moet halen en ga zo maar door, dan zou je kunnen inzien dat twee meter sneeuw de complete infrastructuur in NL zal laten vastlopen met gigantische economische en ook veel letsel schade tot gevolg.

Dus nee, niks helaas.... ik ben zeer blij dat dat tot nu toe nooit gebeurt hier.
Elk seizoen heeft zijn nadelen natuurlijk!
  maandag 1 december 2014 @ 16:08:02 #143
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147186739
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mooi dat je mijn situatie zo goed inschat en ik dus niet een fulltime baan heb en elke dag met het OV moet. Je neemt het wel een beetje te serieus helaas. ;) Ik snap ook wel dat de pleuris echt uitbreekt als in Nederland zoiets zou gebeuren.
pi_147186794
quote:
12s.gif Op maandag 1 december 2014 16:08 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Mooi dat je mijn situatie zo goed inschat en ik dus niet een fulltime baan heb en elke dag met het OV moet. Je neemt het wel een beetje te serieus helaas. ;) Ik snap ook wel dat de pleuris echt uitbreekt als in Nederland zoiets zou gebeuren.
bij 20 cm sneeuw is dat al...
🐱
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 16:13:30 #145
Dick Laurent Is Dead
pi_147186905
quote:
12s.gif Op maandag 1 december 2014 16:08 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik zei "indien" je een zolderkamer persoon was dat ik het nog enigszins begreep. Dat betekent dus dat ik het in het midden liet omdat ik je situatie inderdaad niet ken.
Wel blijven lezen he ;) en zo superserieus ben ik ook weer niet hoor oO<
  maandag 1 december 2014 @ 16:23:20 #146
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147187235
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2014 16:09 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

bij 20 cm sneeuw is dat al...
Dat komt meer bij blinde paniek onder automobilisten en een chronisch gebrek aan fatsoenlijk spoor toch? :o

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zei "indien" je een zolderkamer persoon was dat ik het nog enigszins begreep. Dat betekent dus dat ik het in het midden liet omdat ik je situatie inderdaad niet ken.
Wel blijven lezen he ;) en zo superserieus ben ik ook weer niet hoor oO<
Moet even op gang komen weer na de vakantie. :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 december 2014 @ 16:27:55 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147187379
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:10 schreef hangtime het volgende:

[..]

Je mist mijn punt.

Op een fiets krijg ik het echt niet extreem koud, enkel de eerste minuten zijn extreem afzien maar daarna warm ik op en krijg ik het uiteindelijk zelfs warm. Echter zijn er ook nog lichaamsdelen die nog helemaal bevroren zijn, is er die koude lucht die altijd wel een route mijn jas in vind en is de enige oplossing helemaal ingepakt stil te fietsen om geen kou binnen te laten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_147195305
quote:
3s.gif Op maandag 1 december 2014 14:13 schreef InverHouse het volgende:

Hoe tot stand gekomen?
Dat zegt de enkhuizer almanak ook.
pi_147195743
Hoe betrouwbaar is zoiets van die Piet dan?
pi_147196934
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 14:34 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

quote:
3s.gif Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef InverHouse het volgende:

[..]

En 2 meter sneeuw })
Gelukkig heb ik een goede uitvaartverzekering :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 20:10:46 ]
  maandag 1 december 2014 @ 22:25:47 #151
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_147203733
Vandaag voor het eerst dit jaar heb ik niet gezweten op de fiets :D
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_147210477
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:48 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hoe betrouwbaar is zoiets van die Piet dan?
Het ken vriezen 't ken dooien.
En Piet is een Fries.
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:20:57 #153
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147210595
Lekker fris zo met die motregen die nu naar beneden komt.
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:19:10 #154
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147211715
Heerlijk die zon
Hmz...
pi_147211795
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:19 schreef Koelkastje het volgende:
Heerlijk die zon
Zon? Hier is het zo grijs als een olifant.
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:31:12 #156
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147211967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zon? Hier is het zo grijs als een olifant.

O+
Hmz...
pi_147212002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:31 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+
Lucky you O+
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:38:55 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_147212139
Komend weekend eindelijk een verandering in het stromingspatroon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_147212252
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:38 schreef INViCTuS het volgende:
Komend weekend eindelijk een verandering in het stromingspatroon
Gelukkig dan zijn we af van dit rustige droge weer en krijgen we wind en regen :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 december 2014 @ 10:46:08 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147212285
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:44 schreef aloa het volgende:

[..]

Gelukkig dan zijn we af van dit rustige droge weer en krijgen we wind en regen :)
Dat is erger dan 2 graden :{
Alhoewel het niet veel grijzer kan dan dit en de wind flink vervelend kan zijn...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:46:35 #161
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_147212299
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:44 schreef aloa het volgende:

[..]

Niet dat ik dat per se wil, maar dit dagenlange depressieve, saaie en koude wolkendek vind ik erger.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 10:50:29 #162
Dick Laurent Is Dead
pi_147212379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Niet dat ik dat per se wil, maar dit dagenlange depressieve, saaie en koude wolkendek vind ik erger.
Echt he! En die zonnige dag wordt ook maar steeds uitgesteld godvr :(
Gister zou het woensdag zonnig worden, vandaag zie ik bij morgen (woensdag dus) nul uur zon staan en de hele dag bewolkt. En zelfde geldt voor donderdag en vrijdag, en zaterdag zou er dan wat zon zijn. Maar ja, dat zal tegen die tijd dan ook wel weer niet meer doorgaan. Wat een depri KUT weer, alleen maar grijze mistige soep al dagenlang.
Dit is precies waarom ik december HAAT wat een schijt maand.

(sorry, het zit diep :P)
pi_147212491
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Dat is dan ook weer waar ja. Maar de zon gaan we nu ook niet uitgebreid zien, denk ik.

Ben benieuwd wat die stormdepressie gaat doen bij IJsland. 940 mb :o

dinsdag 2 december 2014 @ 10:58:13 #164
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147212533
Is er al snil gesignaleerd?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147212536
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is erger dan 2 graden :{
Alhoewel het niet veel grijzer kan dan dit en de wind flink vervelend kan zijn...
Vraag me af wat erger is? Uur op de fiets door de kou of een uur op de fiets met veel wind, regen en een graad of 7/8...
pi_147212738
Ik zit serieus te overwegen om maar een keer onder de zonnebank te gaan. Heb ik al jaren niet gedaan maar heb zo'n behoefte aan licht en warmte :') .
pi_147212863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:58 schreef Mani89 het volgende:
Is er al snil gesignaleerd?
Wait for it...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:18:08 #168
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147212951
Wat zeuren jullie toch allemaal. Met dit zonnetje erbij is het best goed te doen :Y!
Hmz...
pi_147213026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:18 schreef Koelkastje het volgende:
Wat zeuren jullie toch allemaal. Met dit zonnetje erbij is het best goed te doen :Y!
Er is hoop voor de zonaanbidders :D

Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 11:25:06 #170
Dick Laurent Is Dead
pi_147213096
Hmhm. Even de auto pakken maar enschede zeker....
En tegen de tijd dat ik daar aankom is het streepje blauwe lucht ws alweer dichtgetrokken :')
pi_147213112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:18 schreef Koelkastje het volgende:
Nou, maar een héél klein zonnetje hoor. ;)
En al meer dan een etmaal niet boven nul geweest, brrr.
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:31:56 #172
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147213271
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:22 schreef aloa het volgende:

[..]

Er is hoop voor de zonaanbidders :D

[ afbeelding ]
Maakt niks uit, zon is zon :D!
Hmz...
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:32:32 #173
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147213285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:25 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Nou, maar een héél klein zonnetje hoor. ;)
En al meer dan een etmaal niet boven nul geweest, brrr.
Zon is zon :P!
Hmz...
pi_147213898
Het is lange termijn, maar de kans op storm is groter dan de kans op stabiel winterweer. Volgens gfs en ecmwf zakt de zeer diepe stormdepressie rond 9 december af richting de Noordzee.
Volle maan is op 6 december...springtij op 8 december. Kan dus weer behoorlijk hoogwater worden.

dinsdag 2 december 2014 @ 14:29:27 #175
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147217901
Ben compleet mijn gevoel voor tijd kwijt als het zoals vandaag en gisteren de hele dag schemerig / donker blijft.
  Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 14:31:37 #176
Dick Laurent Is Dead
pi_147217963
Inderdaad, het fucked echt met je gevoel.... laat het maar gaan stormen, waaien, regenen, whatever....IETS.... want deze dode grijze soep waar we ons nu al dagen in bevinden is echt waar-de-loos :r
pi_147218626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
Inderdaad, het fucked echt met je gevoel.... laat het maar gaan stormen, waaien, regenen, whatever....IETS.... want deze dode grijze soep waar we ons nu al dagen in bevinden is echt waar-de-loos :r
Maak je niet zo druk! Slecht voor je hart ;)
  Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 15:10:01 #178
Dick Laurent Is Dead
pi_147218875
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:58 schreef aloa het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk! Slecht voor je hart ;)
Wie zegt dat ik me druk maak :Y)
pi_147218945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik me druk maak :Y)
Je doet alsof :D
  Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 15:13:47 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_147218963
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:25 schreef Kutjelik het volgende:
Vandaag voor het eerst dit jaar heb ik niet gezweten op de fiets :D
Een dag niet gezweten is een dag niet geleefd :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 15:21:15 #181
Dick Laurent Is Dead
pi_147219134
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:12 schreef aloa het volgende:

[..]

Je doet alsof :D
That's what she said ;)
pi_147219205
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ben compleet mijn gevoel voor tijd kwijt als het zoals vandaag en gisteren de hele dag schemerig / donker blijft.
Hier is het al zo sinds zaterdag middag. Vind het maar saai...
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:27:39 #183
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_147219328
quote:
Nog ff een week volhouden. Daarna wordt het smiddags weer een stukje langer licht :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:37:47 #184
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147219631
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:27 schreef WEST het volgende:

[..]

Nog ff een week volhouden. Daarna wordt het smiddags weer een stukje langer licht :P
Ik word er zo gaar van omdat ik steeds in de half wakker modus blijf hangen.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:48:24 #185
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_147219989
Kleur!

Hmz...
pi_147220141
Dit zijn gewoon de donkere dagen voor kerst :)
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:21:15 #187
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147220988
Motsnil in Friesland nu. Jetzt geht loss.
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:39:00 #188
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_147221482
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:37 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik word er zo gaar van omdat ik steeds in de half wakker modus blijf hangen.
Geen last van. Alleen smorgens heb ik een probleem om wakker te worden nu het zo laat licht wordt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:41:02 #189
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147221529
Ik heb het met zomer en wintertijd ook dat ik een soort overgangsperiode heb waar ik 'van slag' ben.
  Admin dinsdag 2 december 2014 @ 16:44:55 #190
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_147221627
Laatste bloei van dit jaar :'(
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_147221679
Brrrrrrr.
pi_147221683
quote:
True :D Ik vertrek met donker en kom met donker thuis. Dus de gordijnen kunnen wel gewoon dicht blijven :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:48:45 #193
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147221720
Het voelt dan net alsof je een werkdag van 16 uur hebt gehad ofzo.
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:21:01 #194
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_147222567
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:47 schreef Apotheose het volgende:

[..]

True :D Ik vertrek met donker en kom met donker thuis. Dus de gordijnen kunnen wel gewoon dicht blijven :')
Ik mag gelukkig nog een klein beetje daglicht opvangen. Duurt alleen niet lang meer ;(
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_147223112
(Mot)sneeuwkansen beginnen toe te nemen volgens de radar.

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 2 december 2014 @ 18:12:32 #196
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_147224004
Ziet er idd uit als sneeuwwolken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_147224653
Beterrrr, rijden de treinen niet meer!

Verplicht thuiswerken... wat vervelend nou!
pi_147225715
Sneeuw in Maastricht!!
pi_147226236
Let it snow, let it snow, let it snow ! *O* ~:) >:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_147226366
geen sneeuw hier, en al een paar dagen nutteloze weer, kil bewolkt geen wind :{
maar goed volgende week weer temps rond normaal en weer wat meer dynamiek in het weer ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')