Maak je niet zo druk! Slecht voor je hartquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
Inderdaad, het fucked echt met je gevoel.... laat het maar gaan stormen, waaien, regenen, whatever....IETS.... want deze dode grijze soep waar we ons nu al dagen in bevinden is echt waar-de-loos
Wie zegt dat ik me druk maakquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk! Slecht voor je hart
Een dag niet gezweten is een dag niet geleefdquote:Op maandag 1 december 2014 22:25 schreef Kutjelik het volgende:
Vandaag voor het eerst dit jaar heb ik niet gezweten op de fiets
Hier is het al zo sinds zaterdag middag. Vind het maar saai...quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ben compleet mijn gevoel voor tijd kwijt als het zoals vandaag en gisteren de hele dag schemerig / donker blijft.
Nog ff een week volhouden. Daarna wordt het smiddags weer een stukje langer lichtquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ben compleet mijn gevoel voor tijd kwijt als het zoals vandaag en gisteren de hele dag schemerig / donker blijft.
Ik word er zo gaar van omdat ik steeds in de half wakker modus blijf hangen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:27 schreef WEST het volgende:
[..]
Nog ff een week volhouden. Daarna wordt het smiddags weer een stukje langer licht
Geen last van. Alleen smorgens heb ik een probleem om wakker te worden nu het zo laat licht wordt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:37 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik word er zo gaar van omdat ik steeds in de half wakker modus blijf hangen.
Truequote:Op dinsdag 2 december 2014 14:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik mag gelukkig nog een klein beetje daglicht opvangen. Duurt alleen niet lang meerquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
TrueIk vertrek met donker en kom met donker thuis. Dus de gordijnen kunnen wel gewoon dicht blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |