Het ken vriezen 't ken dooien.quote:Op maandag 1 december 2014 19:48 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hoe betrouwbaar is zoiets van die Piet dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zon? Hier is het zo grijs als een olifant.
Gelukkig dan zijn we af van dit rustige droge weer en krijgen we wind en regenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:38 schreef INViCTuS het volgende:
Komend weekend eindelijk een verandering in het stromingspatroon
Dat is erger dan 2 gradenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig dan zijn we af van dit rustige droge weer en krijgen we wind en regen
Niet dat ik dat per se wil, maar dit dagenlange depressieve, saaie en koude wolkendek vind ik erger.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig dan zijn we af van dit rustige droge weer en krijgen we wind en regen
Echt he! En die zonnige dag wordt ook maar steeds uitgesteld godvrquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet dat ik dat per se wil, maar dit dagenlange depressieve, saaie en koude wolkendek vind ik erger.
Dat is dan ook weer waar ja. Maar de zon gaan we nu ook niet uitgebreid zien, denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet dat ik dat per se wil, maar dit dagenlange depressieve, saaie en koude wolkendek vind ik erger.
Vraag me af wat erger is? Uur op de fiets door de kou of een uur op de fiets met veel wind, regen en een graad of 7/8...quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is erger dan 2 graden
Alhoewel het niet veel grijzer kan dan dit en de wind flink vervelend kan zijn...
Er is hoop voor de zonaanbiddersquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:18 schreef Koelkastje het volgende:
Wat zeuren jullie toch allemaal. Met dit zonnetje erbij is het best goed te doen!
Nou, maar een héél klein zonnetje hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:18 schreef Koelkastje het volgende:
Wat zeuren jullie toch allemaal. Met dit zonnetje erbij is het best goed te doen!
Maakt niks uit, zon is zonquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is hoop voor de zonaanbidders![]()
[ afbeelding ]
Zon is zonquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nou, maar een héél klein zonnetje hoor.![]()
En al meer dan een etmaal niet boven nul geweest, brrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |