Prima.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef aloa het volgende:
ECMWF is nu omgedraaid naar anti-winter!
[ afbeelding ]
Saai.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef aloa het volgende:
ECMWF is nu omgedraaid naar anti-winter!
[ afbeelding ]
Het wordt dit jaar wel een witte kerst.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer geen witte kerst, ik voel het
Ga je nou na de zoveelste poging ook je gelijk eisen als het daadwerkelijk gaat vriezen en sneeuwen?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef quirina het volgende:
Er komt sneeuw. Ik voel t.
Ik ruik ijs.
Hoelang van tevoren ruik je dat wel niet? Je zei het een tijdje terug ook alquote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef quirina het volgende:
Er komt sneeuw. Ik voel t.
Ik ruik ijs.
Paar dagen koud maar knmi heeft donderdag alweer maxima rond de 10 graden onder een westelijke stroming niks mis meequote:Op vrijdag 28 november 2014 07:49 schreef aloa het volgende:
Het azorenhoog. Geen winter op lange termijn. Wat een omslag ineens. Dat kan ook alleen in de winter[ afbeelding ]
Lekker inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar dagen koud maar knmi heeft donderdag alweer maxima rond de 10 graden onder een westelijke stroming niks mis mee
Hoezo I know met een schamend smileytje? Je rook toch lekker, sta er dan ook gewoon achter! Al dat gezeur altijd over roken.quote:
Helemaal mee eens zelfs dat weekje kou en snil hoeft niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lekker inderdaad!
Weet je, ik weet dat ik misschien inmiddels bekend sta als kou en winter hater. Geef ik ook zonder probleem toe.
Maar ook ik kan het best "geinig" vinden als het ergens een weekje flink gaat vriezen en, fuck it.... ook met wat sneeuw erbij, prima....dan zijn alle winterfreaks ook weer even blij.
Maar weet je, doe dat dan gewoon maar in januari. Gewoon een weekje, langer niet! Sneeuwval, paar ijsdagen etc. En daarna klaar, dan de zuidwest wind weer erop en hoppa op naar de lente!
Haha, dat vind ik inderdaad ook altijd hilarisch. Mensen die dan als een complete zot hysterisch worden als het een weekje gevroren heeft en beginnen over de "tocht der tochten" en zou het, zou het?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
En constant zo'n schrale oostenwind op je sodemieter is al helemaal bagger om nog maar te zwijgen van dat gezeik hele dagen over een elfstedentocht die er dan uiteindelijk toch niet komt!
Ben jij een winterhaterquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lekker inderdaad!
Weet je, ik weet dat ik misschien inmiddels bekend sta als kou en winter hater. Geef ik ook zonder probleem toe.
Maar ook ik kan het best "geinig" vinden als het ergens een weekje flink gaat vriezen en, fuck it.... ook met wat sneeuw erbij, prima....dan zijn alle winterfreaks ook weer even blij.
Maar weet je, doe dat dan gewoon maar in januari. Gewoon een weekje, langer niet! Sneeuwval, paar ijsdagen etc. En daarna klaar, dan de zuidwest wind weer erop en hoppa op naar de lente!
Ja ja..quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:14 schreef MaLo het volgende:
Het voelt inderdaad koud (Twenterand). Voor het eerst dat ik echt koude handen had bij het roken van mijn sigaretje vanmorgen.
Sterktequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef dick_laurent het volgende:
Gvd nee.... ik moet daar elke dag een uur doorheen fietsen.
Klote kou![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lekker inderdaad!
Van de week al een fles gekocht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
Het wordt weer die tijd van het jaar om jägermeister in te slaan
Mooi, koud en zonnigquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:02 schreef Fred0w het volgende:
Die piek volgend weekend blijft er wel inzitten.
[ afbeelding ]
ik zei vanmiddag nog tegen mijn vader: zou koud is het afgelopen winter niet geweestquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het voelt echt super fris aan vandaag. Heb het gevoel alsof ik al een tijdje niet meer zo'n frisse dag heb meegemaakt
Een pak 'droge' sneeuw, die langzaam sublimeert, en dan geen plakken ijs achterlaatquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zulk weer heeft alleen nut als er eerst een pak sneeuw is gevallen.
Zweedse sneeuwquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een pak 'droge' sneeuw, die langzaam sublimeert, en dan geen plakken ijs achterlaat
paar jaar terug hadden we hier toch echt van die mooie poedersneeuw. Kinderen geijk klagen dat je er zo moeilijk sneeuwballen kon maken met die sneeuwquote:Op zondag 30 november 2014 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Wederom, dat krijg je hier in NL toch niet
Als t gaat sneeuwen, in het gunstigste geval blijft het twee dagen 'normaal' liggen. Daarna krijg je grijze gore blubber omdat de temps overdag vaak net boven nul komen.
En met wat pech als t snachts weer gaat vriezen, vriest de platgestampte blubber weer aan waardoor het spekglad wordt en iedereen weer brokken gaat maken.
Echt, wake up. Dit is Nederland. Geen ydillisch zweeds bergdorpje waar de sneeuw er schattig en mooi bij ligt.
Sneeuw geeft hier alleen maar fucking overlast, meer niet.
Midden in de stad wel ja, dat is logisch met al die auto's die er rijden! Als het een dagen/weken onder nul is dan valt dat wel mee. Een paar jaar terug waren hier de weilanden wekenlang wit van de sneeuw! Snelwegen worden vrij rap schoongemaakt en zijn bijna altijd goed berijdbaar!quote:Op zondag 30 november 2014 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Wederom, dat krijg je hier in NL toch niet
Als t gaat sneeuwen, in het gunstigste geval blijft het twee dagen 'normaal' liggen. Daarna krijg je grijze gore blubber omdat de temps overdag vaak net boven nul komen.
En met wat pech als t snachts weer gaat vriezen, vriest de platgestampte blubber weer aan waardoor het spekglad wordt en iedereen weer brokken gaat maken.
Echt, wake up. Dit is Nederland. Geen ydillisch zweeds bergdorpje waar de sneeuw er schattig en mooi bij ligt.
Sneeuw geeft hier alleen maar fucking overlast, meer niet.
Fris? het was ronduit koud gisterenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het voelt echt super fris aan vandaag. Heb het gevoel alsof ik al een tijdje niet meer zo'n frisse dag heb meegemaakt
Ik snap niet echt hoe het Hirlam model daar bij komt...quote:Op zondag 30 november 2014 12:02 schreef hangtime het volgende:
Krijgen ze daar in het noord westen nou de eerste fatsoenlijke natte sneeuw?
T giet zoals t giet.quote:Op zondag 30 november 2014 17:52 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat lichte natte snil in het noorden signaleert. Iet giet oan!
Het is vooral wennen omdat het een tijd te warm is geweest.quote:Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef fotostarter het volgende:
Voorlopig temperaturen van ronde plus 2 en -1 ? Brrrr
Das niet fijn om 4 uur morgen op het fietsje
Klopt. Ik hoop dan ook echt dat de wind wat rustig blijft. Zodra het begint met waaien, dan voelt het gewoon nog kouder dan dat het al isquote:Op zondag 30 november 2014 20:00 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het is vooral wennen omdat het een tijd te warm is geweest.
Temperatuur mag van mij nog even zo blijven, koelkast is stuk.....balkon is nu koelkastquote:Op zondag 30 november 2014 20:26 schreef INViCTuS het volgende:
Smerig koude en grijze kutweer mag wel weg
Dit is inderdaad echt zelfmoordweer.quote:Op zondag 30 november 2014 20:26 schreef INViCTuS het volgende:
Smerig koude en grijze kutweer mag wel weg
Ideaal weer om onderweg te denken aan een warme douche / de kachel / warme chocomel of erwtensoep.quote:Op zondag 30 november 2014 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt zelfmoordweer.
https://twitter.com/spoorvertragingquote:Op zondag 30 november 2014 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt zelfmoordweer.
Komt er dan sneeuwquote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha die control dinsdag/woensdag over een week bij de sneeuwval
Herhaling 3 februari 2012 maar doen?quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha die control dinsdag/woensdag over een week bij de sneeuwval
Ik had de bus gemist, en heb hetzelfde probleem nuquote:Op maandag 1 december 2014 11:51 schreef dick_laurent het volgende:
Echt he, ik ben inmiddels al zo'n twee uur op kantoor (ja ik was wat laat vanmorgen) en ik heb nog steeds!!! kouwe poten.
Die wind sneed me gewoon echt doormidden op de fiets, en ik had genoeg dikke kleren aan, ging er gewoon doorheen leek het wel. Handschoenen deden ook niks, nog steeds ijskoude vingers.
Snap echt niet dat mensen deze kou leuk vinden....
Dikke kleren helpt niet, thermos dat helpt!quote:Op maandag 1 december 2014 11:51 schreef dick_laurent het volgende:
Echt he, ik ben inmiddels al zo'n twee uur op kantoor (ja ik was wat laat vanmorgen) en ik heb nog steeds!!! kouwe poten.
Die wind sneed me gewoon echt doormidden op de fiets, en ik had genoeg dikke kleren aan, ging er gewoon doorheen leek het wel. Handschoenen deden ook niks, nog steeds ijskoude vingers.
Snap echt niet dat mensen deze kou leuk vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |