Die opmerkingquote:Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dikke kleren helpt niet, thermos dat helpt!
Tegen kou kun je tenminste kleden, tegen warmte niet, ik vind dit weer heerlijk!
Om 7 uur was het in mijn auto de eerste vijf minuten ook afzien, brrrquote:Op maandag 1 december 2014 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had de bus gemist, en heb hetzelfde probleem nu
Scheelt nog dat ik pas 10u op pad ging.
Met krabben kan je de auto al een minuutje laten voorwarmen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Om 7 uur was het in mijn auto de eerste vijf minuten ook afzien, brrr
Mij was geleerd tijdens autorijles dat je je motor niet moest starten en dan pas je autoruiten krabben!quote:Op maandag 1 december 2014 13:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met krabben kan je de auto al een minuutje laten voorwarmen.
Dus eerst krabben, en dan met half beslagen ruiten en een bevroren motor meteen wegrijdenquote:Op maandag 1 december 2014 13:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mij was geleerd tijdens autorijles dat je je motor niet moest starten en dan pas je autoruiten krabben!
Slecht voor milieu en voor auto. Schijnt.![]()
Je kunt je niet kleden tegen kou?quote:Op maandag 1 december 2014 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die opmerking
Je kan je ook niet kleden tegen kou. Tevens is het verschrikkelijk om helemaal ingepakt op de fiets te gaan zitten of de hele dag binnen moeten blijven omdat op pad gaan een nachtmerrie is.
Warm in Nederland is gewoon 25 graden, wat prima te doen is en makkelijk te omzeilen is in de schaduw.
Wat een gelul idd. Waarschijnlijk hebben ze nog nooit schaatsers gezien (alsof die dik aangekleed zijnquote:Op maandag 1 december 2014 13:28 schreef hangtime het volgende:
[..]
Je kunt je niet kleden tegen kou?
Heb je wel eens thermos kleding geprobeerd?
Als ik ga kitesurfen met dit weer, moet jij toch de fiets op kunnen dacht ik zo?
Dure thermos kleding aanschaffen die mijn gezicht, mijn handen en mijn voeten niet bedekken, er niet uit ziet en meestal ook niet lekker zit? Jaaaaa....nee.quote:Op maandag 1 december 2014 13:28 schreef hangtime het volgende:
[..]
Je kunt je niet kleden tegen kou?
Heb je wel eens thermos kleding geprobeerd?
Als ik ga kitesurfen met dit weer, moet jij toch de fiets op kunnen dacht ik zo?
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 december 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is ook wel even een verschil tussen mensen die voor de lol wat gaan doen of mensen die moeten werken in de kou. Het geeft louter overlast, en mijn ervaring is dat alleen "stevige" mensen de kou lekker vinden.![]()
Kou verbieden!!111quote:Op maandag 1 december 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Het geeft louter overlast, en mijn ervaring is dat alleen "stevige" mensen de kou lekker vinden.![]()
Hoe je eruit ziet verkiezen boven functioneelquote:Op maandag 1 december 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dure thermos kleding aanschaffen die mijn gezicht, mijn handen en mijn voeten niet bedekken, er niet uit ziet en meestal ook niet lekker zit? Jaaaaa....nee.
Het is echt niet zo dat ik bibberend van de kou ergens aankom, ik heb echt geen thermoskleding nodig om warm te blijven.
Iets met warmtetranssport van de lichaam naar de huid.quote:Op maandag 1 december 2014 13:52 schreef Coelho het volgende:
Nu we weer het seizoen van de gevoelstemperaturen ingaan ben ik benieuwd hoe die bepaald wordt. Ik weet dat je aan de actuele temperatuur en windsnelheid kunt rekenen om de gevoelstemperatuur te krijgen, maar hoe is ooit bepaald dat -9 en windkracht 4 voelt als -17 (willekeurig niet uitgerekend voorbeeld)? Bij de gewone temperatuur kun je nog zeggen dat er een nulpunt en een kookpunt is bepaald en dat daartussen 100 streepjes op een schaal gezet zijn, maar hoe toets je gevoelstemperatuur?
Vrouwen!!quote:Op maandag 1 december 2014 13:51 schreef Storneren het volgende:
[..]
Hoe je eruit ziet verkiezen boven functioneel
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 1 december 2014 14:05 schreef Storneren het volgende:
[..]
Was het maar een vrouw, dan was de opmerking logisch.
Zo te lezen is het koud op Lemmer Beach.quote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo’n loze opmerking, dat je je op de kou kunt kleden. Ik heb het altijd koud, al doe ik 6 lagen kleding aan inclusief thermokleding. Fietsen in de kou is ook verschrikkelijk. Je krijgt het warm van het fietsen, maar je kunt je jas niet los of uit doen want dan koel je weer veel te hard af. Bah zo smerigKoude oostenwind die koppijn geeft en ademen is ook kut met koude lucht.
Kou went nooit, warmte wel, je moet je gewoon niet zo druk maken als het warm is.
Je bent niet toevallig een goudvis?quote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ook altijd zo’n loze opmerking, dat je je op de kou kunt kleden. Ik heb het altijd koud, al doe ik 6 lagen kleding aan inclusief thermokleding. Fietsen in de kou is ook verschrikkelijk. Je krijgt het warm van het fietsen, maar je kunt je jas niet los of uit doen want dan koel je weer veel te hard af. Bah zo smerigKoude oostenwind die koppijn geeft en ademen is ook kut met koude lucht.
Kou went nooit, warmte wel, je moet je gewoon niet zo druk maken als het warm is.
Niemand ziet dat ik een thermos shirt onder mijn blouse heb hoor?quote:Op maandag 1 december 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dure thermos kleding aanschaffen die mijn gezicht, mijn handen en mijn voeten niet bedekken, er niet uit ziet en meestal ook niet lekker zit? Jaaaaa....nee.
Het is echt niet zo dat ik bibberend van de kou ergens aankom, ik heb echt geen thermoskleding nodig om warm te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |