SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Ben je onzekerquote:Op donderdag 27 november 2014 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat deed ik om Elan te stangen.
dan ken je hem onvoldoende was echt een snitch van een moderator en tevens salonjood.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wist je dat ik jou niet eens echt hekel
Hij post als hij mij ziet posten.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
altijd trollen in Feyenoordtopic die gaygaygaym walgelijke man
Dankzij nazi GGMM heeft herqules ban.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
dan ken je hem onvoldoende was echt een snitch van een moderator en tevens salonjood.
Toch GGMM?quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.
Echt letterlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.
Echt letterlijk.
ey lieverdquote:Op donderdag 27 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn posts werden ookr egelmatig ge edit of weggehaald door Feyenoordmod daar o.a donraja echt een troll was en is het.
Donraja, heb niks met die gozer maar je ziet wel het contrast tussen een ajacied en een feyenoorder als mod.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn posts werden ookr egelmatig ge edit of weggehaald door Feyenoordmod daar o.a donraja echt een troll was en is het.
Bedankt.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Retry vroeg je iets:quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Echt letterlijk.
quote:
correct.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Retry vroeg je iets:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij pakte jij feyenoorders en psv'ers altijd flinker aan dan ajacieden of niet?
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij pakte jij feyenoorders en psv'ers altijd flinker aan dan ajacieden of niet?
En dan achteraf zijn meningen nuanceren.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
altijd trollen in Feyenoordtopic die gaygaygaym walgelijke man
En dan die kaulo FAs die het onderbouwen met "ja de beslissingen van de mods zijn juist omdat ze mods zijn".quote:
Ik kan er niks aan doen dat de FA's dat zo onderbouwen, het was een optelsom. Die reactie was toevallig de druppel. Je liep al tijden te kutten in dat topic, dat weet je best.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En dan die kaulo FAs die het onderbouwen met "ja de beslissingen van de mods zijn juist omdat ze mods zijn".
Fuck jou, en je trieste leven.
Ja, andere topic Hansquote:
Uh nee, ik zie het gewoon beter en eerder dan de rest, want toen ik Willems noemde was hij zogenaamd de slechtste linksback ditdat, als ik het nu had gepost had je er niet eens wat van gezegd omdat VBL en Nederland bestaat uit trieste opportunisten.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de FA's dat zo onderbouwen, het was een optelsom. Die reactie was toevallig de druppel. Je liep al tijden te kutten in dat topic, dat weet je best.
Wel. Het feit dat je dat niet kan toegeven maakt je des te triester.quote:
Kerel ga je goudvissen pijpen.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel. Het feit dat je dat niet kan toegeven maakt je des te triester.
Deze stoerdoenerij is niet bepaald constructief.quote:
Over Babbel liep je wel lang door te trollen.quote:
Joh, over nog 500 andere dingen ook. En dan janken als hij gebannend wordt.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over Babbel liep je wel lang door te trollen.
Met jou valt sowieso niets te bouwen, want voordat je het weet kom je niet opdagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze stoerdoenerij is niet bepaald constructief.
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Met jou valt sowieso niets te bouwen, want voordat je het weet kom je niet opdagen.
Hij wel jajajaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.
Nee, jij komt er wel.
Het is geen discussie meer, je hebt mij gewoon een ban aangesmeerd met je blije bakkes en je wilt het niet toegeven.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.
Nee, jij komt er wel.
Omdat het niet zo is. Je moet gewoon niet zo janken, met je bek.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:06 schreef RetRy32 het volgende:
Het is geen discussie meer, je hebt mij gewoon een ban aangesmeerd met je blije bakkes en je wilt het niet toegeven.
Je bent naar een wedstrijd geweest?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
23;07
Voetbal hier is echt slecht niet normaal meer
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppertquote:Op donderdag 27 november 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent naar een wedstrijd geweest?
Geeft niks toch zolang de vrouwen maar mooi en schaars gekleed zijn.
Nee op tvquote:Op donderdag 27 november 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent naar een wedstrijd geweest?
Geeft niks toch zolang de vrouwen maar mooi en schaars gekleed zijn.
O: topper.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppert
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM geen mod meer is gaat iedereen plots tof tegen hem doen en oude koeien uit de sloot halen.
Laatst met dat vuurwerk toch? Zag er wel stoer uitquote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppert
Kan je verwachten.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM geen mod meer is gaat iedereen plots tof tegen hem doen en oude koeien uit de sloot halen.
Daarom kreeg je dus ban = crewbashquote:Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.
O nee hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kreeg je dus ban = crewbash
Echt he. Zo zielig.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Dat crewbash vindenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kreeg je dus ban = crewbash
Hahahaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.
Je geniet er ook wel een van.quote:
Paxcon komt daar vandaanquote:Op donderdag 27 november 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet uit Stadskanaal komt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaDat is nooit gebeurd. Kijk hem stoer doen ook echt
![]()
-weg-quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?quote:
Dm's openbaren.quote:
Nope, is banbaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn eigen dms, mag toch gewoon?
DM openbaren tot over 48 uur.quote:
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheidquote:Op donderdag 27 november 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?
Ik kom toch pas na de wedstrijd geilen op Nelom.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
DM openbaren tot over 48 uur.
Mis je net Sevilla thuis sukkel
Waarom zou je dat doen? dan heb je gewoon geen levenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?
Weet je dat ze hier sevisha als uitspraak hebben. Twijfel nu wat ik moet doen. Argentijnse of spaanse uitspraakquote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
DM openbaren tot over 48 uur.
Mis je net Sevilla thuis sukkel
Mooi zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef RetRy32 het volgende:
Maar Danny zei dat ik 3 maanden geband zou worden bij mijn volgende ban ongeacht de reden.
Ja johannes lieverd als het is wilde hem.nog opvangen en een slaapplaats aanbieden maar etsu genadeloos als we hem kennen besloot m gewoon op de fiets te trappen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheid
Meen je dit?
Paxconkom hier
Nou tot volgend jaar dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef RetRy32 het volgende:
Maar Danny zei dat ik 3 maanden geband zou worden bij mijn volgende ban ongeacht de reden.
Valt mee toch Etsu kennendequote:Op donderdag 27 november 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja johannes lieverd als het is wilde hem.nog opvangen en een slaapplaats aanbieden maar etsu genadeloos als we hem kennen besloot m gewoon op de fiets te trappen.
Tot morgen ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou tot volgend jaar dan.
GGMM zit nu te schateren van het lachen achter zijn beeldscherm.
Sevisha klinkt gay doe gewoon hollands seevielaaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je dat ze hier sevisha als uitspraak hebben. Twijfel nu wat ik moet doen. Argentijnse of spaanse uitspraak
Dan ken je ze heel slechtquote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt geen ban joh
elan en ggmm gaan heus neit tr doen om 3 uur snachts
Neuh, maar zal hem zeker niet missen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou tot volgend jaar dan.
GGMM zit nu te schateren van het lachen achter zijn beeldscherm.
Wel gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt geen ban joh
elan en ggmm gaan heus neit tr doen om 3 uur snachts
Ik heb ze allemaal gelezenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ken je me slecht doe nooit TR'S
In juni al gereserveerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je supersmash al gekocht GGMM?
En is het een beetje tof op de Wii U?quote:
Ja tog.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
retry32 je weet het code woord he
one lovequote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
retry32 je weet het code woord he
Ik dacht dat hij vrijdag pas uitkwam.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En is het een beetje tof op de Wii U?
Lijkt me wel kut om dezelfde 1e letter en hetzelfde aantal letters als Etsu te hebbenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu lijkt qua naam ook wel Elan he blind paard joh mongool.
Nou bedankt man vergelijk me niet met hem.okquote:Op donderdag 27 november 2014 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut om dezelfde 1e letter en hetzelfde aantal letters als Etsu te hebben
Morgen binnen waarschijnlijk.quote:
Ah vandaar. dacht ff dat hij vandaag uit was.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen binnen waarschijnlijk.
Bezorgen ze vaak in de ochtend.
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou bedankt man vergelijk me niet met hem.ok
Wat is jouw lievelingsspel, GGMM?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah vandaar. dacht ff dat hij vandaag uit was.
Nou ja, morgen dan.
Allertijden of momenteel?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingsspel, GGMM?
Ja, sowieso m'n lievelingsconsole. Al vond ik GOW 3 een teringgoed spel.quote:
GOW 3 kan een afkorting voor twee games zijn , Welke bedoel je ,quote:Op donderdag 27 november 2014 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso m'n lievelingsconsole. Al vond ik GOW 3 een teringgoed spel.
God of War.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GOW 3 kan een afkorting voor twee games zijn , Welke bedoel je ,
Dat is inderdaad een bazen game ik hoopte al dat je die bedoelde en niet Gears of war.quote:
waarom geen gamescrew meer?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bazen game ik hoopte al dat je die bedoelde en niet Gears of war.
jaquote:Op donderdag 27 november 2014 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik me nog afvraag. Als je een user beledigd vanwege de dingen die hij als mod deed, is het dan nog crewbash?
Als het specifiek op moderatie gerichte zaken zijn lijkt me dat wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik me nog afvraag. Als je een user beledigd vanwege de dingen die hij als mod deed, is het dan nog crewbash?
Lastig vraagstuk. Afhankelijk van de context.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het specifiek op moderatie gerichte zaken zijn lijkt me dat wel.
Anders kan iedereen je als je stopt lekker met terugwerkende kracht de vinketering komen schelden voor dingen, bans of notes van jaren terug.
Wat vind jij?
Alles is goed met mij hoor, ook altijd zo geweestquote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheid
Meen je dit?
Paxconkom hier
Hallo Paksquote:Op donderdag 27 november 2014 11:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles is goed met mij hoor, ook altijd zo geweest
Hoi mortii
ja gaat wel, 9 december aan de beurt waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja gaat wel, 9 december aan de beurt waarschijnlijk
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]snel al
Moet je daarna geruime tijd in bed blijven liggen of kun je wel een beetje lopen enzo?
nicequote:Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWel volgende dag naar huis als 't meezit
Zoals vroegerquote:Op donderdag 27 november 2014 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]ben benieuwd hoe 't voelt om dicht te zitten
Etsu wordt gewoon meteen FA.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
juichen om bans
toekomstig niet-moderator gespot
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:04 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Paxje gister geleerd hoe hij zn naam moet spellen in gebarentaal en hij kent t nog steeds
Wat een baas
Nu Johannes nog
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb hem het aantal selfies van m'n voornaamletters gestuurd
wat mot zequote:Op donderdag 27 november 2014 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik moet douchen en omkleden
een chick komt straks op bezoek
heb geen zin
doe alsof je niet thuis bentquote:Op donderdag 27 november 2014 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik moet douchen en omkleden
een chick komt straks op bezoek
heb geen zin
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe alsof je niet thuis bent
dat doe je namelijk ook geregeld als ik even wil langskomen
seks jwzzzzquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe alsof je niet thuis bent
dat doe je namelijk ook geregeld als ik even wil langskomen
;oquote:Op donderdag 27 november 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
seks jwzzzz
[..]
al enig idee wat we gaan eten dinsdag?
heb nog wel een krentenbol voor jequote:Op donderdag 27 november 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
seks jwzzzz
[..]
al enig idee wat we gaan eten dinsdag?
iehlquote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb nog wel een krentenbol voor je
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb nog wel een krentenbol voor je
johannes en ik ook tijdens het koken gisteren, wat een genotquote:Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik luister Mark Knopfler
einde bericht
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seksquote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes en ik ook tijdens het koken gisteren, wat een genot
ik merk dat het heel incrowd wordt allemaal, daar wil ik niet aan meewerken
Paxje, zou ik moderator kunnen worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
juichen om bans
toekomstig niet-moderator gespot
Ik zal dat helaas nooit uitvinden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seks
Technisch gezien kan iedere user mod worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxje, zou ik moderator kunnen worden?
Tuurlijk wel;(quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dat helaas nooit uitvinden.
Kijk mij maarquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan iedere user mod worden.
het wordt tijd dat jij gaat koken en aangezien je alleen ragout met rijst kan klaarmaken, moet t dan maarquote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mag best hoor
maar dan ga je achteraf weer klagen
Markgod is de rode draad door mijn levenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seks
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Markgod is de rode draad door mijn leven
nee want jij zegt dat ranzig te vinden dus dat wordt niksquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
het wordt tijd dat jij gaat koken en aangezien je alleen ragout met rijst kan klaarmaken, moet t dan maar
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want jij zegt dat ranzig te vinden dus dat wordt niks
Doeggquote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilen
moet wat doen doeiiii
heel goedquote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilen
moet wat doen doeiiii
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan iedere user mod worden.
#maagd4lifequote:
neequote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.
[..]
#maagd4life
quote:
Nou het is niet zo dat iedereen besproken wordt ofzo, maar volgens mij is er geen kwaad woord over jouquote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.
[..]
#maagd4life
hmmmmquote:Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
deze is ook wel broekje uit waardig
Ik blijf puur, zoals God dat wil.quote:
Dat doet mij goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het is niet zo dat iedereen besproken wordt ofzo, maar volgens mij is er geen kwaad woord over jouKan me in ieder geval niet voorstellen.
Maar als je het leuk lijkt moet je gewoon een keer solliciteren en wie weet
CREquote:Op donderdag 27 november 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf puur, zoals God dat wil.
[..]
Dat doet mij goed.
Eens kijken wanneer er weer een opening is.
in mijn broek elke secondequote:Op donderdag 27 november 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf puur, zoals God dat wil.
[..]
Dat doet mij goed.
Eens kijken wanneer er weer een opening is.
Ik ben zo onhandig al 2 die niet handig zijn.quote:
Wow.quote:
Dan moet je geduld hebben denk ikquote:Op donderdag 27 november 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo onhandig al 2 die niet handig zijn.
Ik zoek meer iets dat bij mij als persoon past. Zoals CUL.
[..]
Wow.
Ik heb al toegangquote:Op donderdag 27 november 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gelijk even toegang aanvragen.
Jou hoef ik niet naakt te zien. Hou op met me foto's te sturen.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou hoef ik niet naakt te zien. Hou op met me foto's te sturen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou hoef ik niet naakt te zien. Hou op met me foto's te sturen.
fietsze grquote:Op donderdag 27 november 2014 12:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hier
maar ik heb nu een heel leuk college, dus ik ga fietsen
grgr
spreek je op de whappquote:Op donderdag 27 november 2014 12:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hier
maar ik heb nu een heel leuk college, dus ik ga fietsen
grgr
Willemien... klinkt als een sletjequote:Op donderdag 27 november 2014 13:27 schreef Klaploper het volgende:
CUL / Honig App handig? (enquete voor doelgroep 30-40 jaar)
Waar moet een telefoon van het merk Honig aan voldoen?![]()
![]()
Zou doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Willemien... klinkt als een sletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF gek![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Waarschijnlijk nep, maar nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF gek
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
sickquote:Op donderdag 27 november 2014 13:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nep, maar nog steeds
Ik kende vroeger een Willemijn. Die was dik.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Willemien... klinkt als een sletje
Hoe dik?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende vroeger een Willemijn. Die was dik.
Niet viesdik, maar leek wel dubbel zo groot/zwaar als alle andere kinderen.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet viesdik, maar leek wel dubbel zo groot/zwaar als alle andere kinderen.
truequote:Op donderdag 27 november 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
Willemien/Willemijn.Echt van die 35+ ronde huisvrouwen namen.
Willemijn is al erg, maar Willemien vind ik nog 10 keer zo erg.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
Willemien/Willemijn.Echt van die 35+ ronde huisvrouwen namen.
Net als Jeanettequote:Op donderdag 27 november 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet viesdik, maar leek wel dubbel zo groot/zwaar als alle andere kinderen.
Humor om te lachenquote:
quote:
Ach mensen mogen ook grapjes maken over mij chubbyness hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje aan fatshaming doen. En ook nog slutshaming.
Phat Phuckquote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach mensen mogen ook grapjes maken over mij chubbyness hoor
En je promiscue gedrag.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach mensen mogen ook grapjes maken over mij chubbyness hoor
Eerder het tegenovergesteldequote:
Laat mij je nou gewoon op een nette manier een slet noemen.quote:
Heb alleen geen weggezogen vetquote:
Heb je nooit op de site van de Filmacademie gekeken? Dacht dat jouw interesse daar ook wel lagquote:
JAwel, maar weet ze niet uit m'n kopquote:Op donderdag 27 november 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nooit op de site van de Filmacademie gekeken? Dacht dat jouw interesse daar ook wel lag
Het is heel makkelijk. Gewoon de belangrijkste facetten van het maken van een filmquote:Op donderdag 27 november 2014 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JAwel, maar weet ze niet uit m'n kopzeker niet de juiste benaming
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Gewoon de belangrijkste facetten van het maken van een film
Fokkie, ik ga fm game beginnen met Parma.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Gewoon de belangrijkste facetten van het maken van een film
Hoezo met Parma?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, ik ga fm game beginnen met Parma.
Vorige keer ging dat moeilijk, hopelijk snap ik er nu meer van.
221 spelers onder contractquote:Op donderdag 27 november 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo met Parma?heb je daar leuke spelertjes zitten?
Wtfquote:Op donderdag 27 november 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
221 spelers onder contractwaarvan het overgrote meerendeel bagger.
Meer dan 100 miljoen schuld.
Ja, ik geloof dat ze een paar seizoenen geleden bijna failliet waren, waardoor alle goede spelers weggingen en Parma, om geld te verdienen in de toekomst, extreem veel (jonge) spelers heeft vastgelegd om ze te kunnen verkopen na een of twee jaar.quote:
Mwah.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef Toto69 het volgende:
http://oml.bnn.nl/omler/sanne
heftig dit
Was er in de 12e minuut nog iets gebeurd? Was een actie las ikquote:Op donderdag 27 november 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM
KEN JE DAT NIET HOREN DAN
En wanneer de anderen?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 27 november 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was er in de 12e minuut nog iets gebeurd? Was een actie las ik
niet te hard van stapelquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
Na jaren afwezigheid gewoon meteen overwinteren in Europa
Als ze gelijk spelen tegen Sevilla hebben ze geloof ik aan 1 punt genoeg in Luikquote:
Hoe doet Feyenoord het?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze gelijk spelen tegen Sevilla hebben ze geloof ik aan 1 punt genoeg in Luik
Prima. 1-0 voor. Eerste helft was moeilijk maar ze houden goed standquote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doet Feyenoord het?
Ik probeer hard van mijn spelers af te raken met Parma, maar de meesten zijn deze zomer pas gekomen, dus ik kan ze nog niet verkopen
Tranen in m'n ogenquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tranen in m'n ogenlange tijd geleden bij Feyenoord
Zal ook nog wel vrij lang weer gaan durenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tranen in m'n ogenlange tijd geleden bij Feyenoord
Kan me geen drol schelenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ook nog wel vrij lang weer gaan duren
Ik was ook voor het eerst blij met een kool van Feyenoordquote:Op donderdag 27 november 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me geen drol schelen![]()
Heerlijk dit
Werd helemaal gek bij de 2-0
Was mooi inderdaad. Toen ze dat in de arena lieten zienquote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was ook voor het eerst blij met een kool van FeyenoordMooi man voor het Nederlandse voetbal
(op die ene van Wijnaldum tegen PSV na dan)
Geweldig was datquote:Op donderdag 27 november 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was mooi inderdaad. Toen ze dat in de arena lieten zien
PSVquote:
Doublepain en Davy overschatten PSV structureel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV![]()
Die Doublepain dat debieltje zei nog dat PSV wel even met grote uitslag zou winnen wat triest was voor Feyenoord
Verdediging is voor Feyenoord, Middenveld voor PSV en aanval voor Ajaxquote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doublepain en Davy overschatten PSV structureel.
PSV wordt sowieso overschat. Echt niet duidelijk de beste selectie van Nederland. Ajax is minimaal gelijkwaardig. Feyenoord op de aanval na kan daar ook wel in mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |