GOW 3 kan een afkorting voor twee games zijn , Welke bedoel je ,quote:Op donderdag 27 november 2014 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso m'n lievelingsconsole. Al vond ik GOW 3 een teringgoed spel.
God of War.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GOW 3 kan een afkorting voor twee games zijn , Welke bedoel je ,
Dat is inderdaad een bazen game ik hoopte al dat je die bedoelde en niet Gears of war.quote:
waarom geen gamescrew meer?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bazen game ik hoopte al dat je die bedoelde en niet Gears of war.
jaquote:Op donderdag 27 november 2014 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik me nog afvraag. Als je een user beledigd vanwege de dingen die hij als mod deed, is het dan nog crewbash?
Als het specifiek op moderatie gerichte zaken zijn lijkt me dat wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik me nog afvraag. Als je een user beledigd vanwege de dingen die hij als mod deed, is het dan nog crewbash?
Lastig vraagstuk. Afhankelijk van de context.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het specifiek op moderatie gerichte zaken zijn lijkt me dat wel.
Anders kan iedereen je als je stopt lekker met terugwerkende kracht de vinketering komen schelden voor dingen, bans of notes van jaren terug.
Wat vind jij?
Alles is goed met mij hoor, ook altijd zo geweestquote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheid
Meen je dit?
Paxconkom hier
Hallo Paksquote:Op donderdag 27 november 2014 11:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles is goed met mij hoor, ook altijd zo geweest
Hoi mortii
ja gaat wel, 9 december aan de beurt waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja gaat wel, 9 december aan de beurt waarschijnlijk
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]snel al
Moet je daarna geruime tijd in bed blijven liggen of kun je wel een beetje lopen enzo?
nicequote:Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWel volgende dag naar huis als 't meezit
Zoals vroegerquote:Op donderdag 27 november 2014 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]ben benieuwd hoe 't voelt om dicht te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |