Welnee joh.. Kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:07 schreef WillemienM het volgende:
Aangezien jij in die doelgroep valt
dit, ik koop nooit Honigquote:Op donderdag 27 november 2014 10:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Welnee joh.. Kom je daar nou bij?
Nee, ik hoor helemaal niet in die doelgroep thuis.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:07 schreef WillemienM het volgende:
Voor onze opleiding moeten we een telefoon ontwerpen, gekoppeld aan een merk. Ons merk is Honig en onze doelgroep is mensen van 30 tot 40 jaar oud. Aangezien jij in die doelgroep valt, wil ik vragen of jij vijf dingen zou willen opnoemen die je nodig vindt op een Honig-telefoon.
Een cupasoepfoon, bij het opladen aan de stroom wordt deze ook automagisch aangevuld.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef SuperFood het volgende:
een telefoon waar warme soep uitkomt lijkt me wel ok met dit weer.
Ik denk dat het idee van hun docent komt.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ik hoor helemaal niet in die doelgroep thuis.
Hoe kom je trouwens in -godsnaam- op het idee om het merk HONIG te koppelen aan een fucking telefoon
Wat een onmogelijke combinatie. Alsof de 30'ers en 40'ers van nu zo stoffig zijn dat ze daadwerkelijk gaan rondlopen met een telefoon van de honig.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee van hun docent komt.
Dat zal waarschijnlijk de uitdaging zijn. En het resultaat is waarschijnlijk minder belangrijk dan hun aanpak.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat een onmogelijke combinatie. Alsof de 30'ers en 40'ers van nu zo stoffig zijn dat ze daadwerkelijk gaan rondlopen met een telefoon van de honig.
Welke opleiding is dat?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:07 schreef WillemienM het volgende:
Voor onze opleiding moeten we een telefoon ontwerpen, gekoppeld aan een merk. Ons merk is Honig en onze doelgroep is mensen van 30 tot 40 jaar oud. Aangezien jij in die doelgroep valt, wil ik vragen of jij vijf dingen zou willen opnoemen die je nodig vindt op een Honig-telefoon. Hiermee bedoelen we niet dat hij dun of licht moet zijn, of wi-fi moet hebben, maar meer specifieke details, zoals wat voor functies en apps hij moet hebben. Ik hoop dat je ons wilt helpen!
Ze durven het zelfs een enquete te noemenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk de uitdaging zijn. En het resultaat is waarschijnlijk minder belangrijk dan hun aanpak.
Vooralsnog vind ik de manier waarop ze het met deze OP aanpakken niet al te best. Daar moeten ze toch echt nog wel een tandje bijschakelen.
echte soep of honig soep?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:35 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil een Honig-telefoon met een uittrekbaar lepeltjeBeetje zoals een vroegere "antenne"
Zodat ik altijd om 4 uur even mijn soep door kan roeren
Ze moeten gaan samenwerken... Waarom precies?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar samenwerken. Beide merken zijn toch van Unilever.
Neem hem niet zo serieus.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze moeten gaan samenwerken... Waarom precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |