johannes en ik ook tijdens het koken gisteren, wat een genotquote:Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik luister Mark Knopfler
einde bericht
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seksquote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes en ik ook tijdens het koken gisteren, wat een genot
ik merk dat het heel incrowd wordt allemaal, daar wil ik niet aan meewerken
Paxje, zou ik moderator kunnen worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
juichen om bans
toekomstig niet-moderator gespot
Ik zal dat helaas nooit uitvinden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seks
Technisch gezien kan iedere user mod worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxje, zou ik moderator kunnen worden?
Tuurlijk wel;(quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dat helaas nooit uitvinden.
Kijk mij maarquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan iedere user mod worden.
het wordt tijd dat jij gaat koken en aangezien je alleen ragout met rijst kan klaarmaken, moet t dan maarquote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mag best hoor
maar dan ga je achteraf weer klagen
Markgod is de rode draad door mijn levenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seks
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Markgod is de rode draad door mijn leven
nee want jij zegt dat ranzig te vinden dus dat wordt niksquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
het wordt tijd dat jij gaat koken en aangezien je alleen ragout met rijst kan klaarmaken, moet t dan maar
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want jij zegt dat ranzig te vinden dus dat wordt niks
Doeggquote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilen
moet wat doen doeiiii
heel goedquote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilen
moet wat doen doeiiii
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan iedere user mod worden.
#maagd4lifequote:
neequote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.
[..]
#maagd4life
quote:
Nou het is niet zo dat iedereen besproken wordt ofzo, maar volgens mij is er geen kwaad woord over jouquote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.
[..]
#maagd4life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |