O: topper.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppert
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM geen mod meer is gaat iedereen plots tof tegen hem doen en oude koeien uit de sloot halen.
Laatst met dat vuurwerk toch? Zag er wel stoer uitquote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppert
Kan je verwachten.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Nu GGMM geen mod meer is gaat iedereen plots tof tegen hem doen en oude koeien uit de sloot halen.
Daarom kreeg je dus ban = crewbashquote:Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.
O nee hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kreeg je dus ban = crewbash
Echt he. Zo zielig.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Dat crewbash vindenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kreeg je dus ban = crewbash
Hahahaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik DMde hem toen hij mod was wel eens met het feit dat hij een teringhond was.
Je geniet er ook wel een van.quote:
Paxcon komt daar vandaanquote:Op donderdag 27 november 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet uit Stadskanaal komt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahaDat is nooit gebeurd. Kijk hem stoer doen ook echt
![]()
-weg-quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |