Nope, is banbaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn eigen dms, mag toch gewoon?
DM openbaren tot over 48 uur.quote:
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheidquote:Op donderdag 27 november 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?
Ik kom toch pas na de wedstrijd geilen op Nelom.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
DM openbaren tot over 48 uur.
Mis je net Sevilla thuis sukkel
Waarom zou je dat doen? dan heb je gewoon geen levenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon is gisteren bezopen bij Etsu weggegaan is er daarna alweer iets van hem vernomen?
Weet je dat ze hier sevisha als uitspraak hebben. Twijfel nu wat ik moet doen. Argentijnse of spaanse uitspraakquote:Op donderdag 27 november 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
DM openbaren tot over 48 uur.
Mis je net Sevilla thuis sukkel
Mooi zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef RetRy32 het volgende:
Maar Danny zei dat ik 3 maanden geband zou worden bij mijn volgende ban ongeacht de reden.
Ja johannes lieverd als het is wilde hem.nog opvangen en een slaapplaats aanbieden maar etsu genadeloos als we hem kennen besloot m gewoon op de fiets te trappen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheid
Meen je dit?
Paxconkom hier
Nou tot volgend jaar dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef RetRy32 het volgende:
Maar Danny zei dat ik 3 maanden geband zou worden bij mijn volgende ban ongeacht de reden.
Valt mee toch Etsu kennendequote:Op donderdag 27 november 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja johannes lieverd als het is wilde hem.nog opvangen en een slaapplaats aanbieden maar etsu genadeloos als we hem kennen besloot m gewoon op de fiets te trappen.
Tot morgen ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou tot volgend jaar dan.
GGMM zit nu te schateren van het lachen achter zijn beeldscherm.
Sevisha klinkt gay doe gewoon hollands seevielaaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je dat ze hier sevisha als uitspraak hebben. Twijfel nu wat ik moet doen. Argentijnse of spaanse uitspraak
Dan ken je ze heel slechtquote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt geen ban joh
elan en ggmm gaan heus neit tr doen om 3 uur snachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |