Alleen het grootkapitaal behoort angst op te wekken.quote:
Ik laat met een extreem voorbeeld zien dat of iets al dan niet biologisch racisme is, verdomde irrelevant is. Zie Joegoslavië. Zie Rwanda.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je loopt wel wat hard van stapel hoor. Er zijn nergens massagraven en die gaan er ook niet komen.
Dan moet je dus gewoon volgens dat boekje lullen en heb je die mensen onder controle.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen doen vanalles omdat ze denken dat een boekje hun dat verteltIk geloof meer in het leren om je eigen verstand en gevoel voor medemenselijkheid te gebruiken.
Er gaat inderdaad enorm veel medemenselijkheid uit van de PVV zoals je ziet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen doen vanalles omdat ze denken dat een boekje hun dat verteltIk geloof meer in het leren om je eigen verstand en gevoel voor medemenselijkheid te gebruiken.
Geboortecijfer: 1,8quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij nog bewijs voor die culturele take-over en de teloorgang van ons geweldige ras?
Jij gaat wel alle cliché-argumenten even af he.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt wel hard van stapel door gelijk met genocide te gaan roepen, ik ken bepaalde mensen die een bewezen genocide nog kunnen ontkennen...
Trek zelf maar door. Ben benieuwd hoeveel jaar dat gaat duren volgens jou hoogstaande berekening.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geboortecijfer: 1,8
Bevolking 2008: 16.404.282
Niet-westerse Nederlanders 1.766.154
Van 2000 tot 2012 zijn er 172.915 meer niet-westerse immigranten geweest dan emigranten.
Trek dat door naar de toekomst en de gehele bevolking is een keer vervangen.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad enorm veel medemenselijkheid uit van de PVV zoals je ziet.
Maakt dat veel uit?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Trek zelf maar door. Ben benieuwd hoeveel jaar dat gaat duren volgens jou hoogstaande berekening.
Dus als ik met Miss Escobar in Nederland zou gaan wonen en kinderen (van gedeeltelijk niet-westerse afkomst, doch blank) krijgen, dan ben ik ineens een boeman voor jou?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van 2000 tot 2012 zijn er 172.915 meer niet-westerse immigranten geweest dan emigranten.
Precies, ik gooi zo ook nog even een paar terroristen en godwin's ertussen en dan is de discussie compleetquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij gaat wel alle cliché-argumenten even af he.
Mensen die zelfs op zondag hun website 'sluiten' zijn beetje eng ja.quote:
Extrapoleren over een 'trend' van amper 10 jaar met zoveel invloedsfactorenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef MouzurX het volgende:
Ze denken anders over dingen dan ik. Maakt ze niet per definitie eng, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mensen die zelfs op zondag hun website 'sluiten' zijn beetje eng ja.
Maar zij is een katholieke latina die qua cultuur en normen en waarden waarschijnlijk een stuk dichterbij de Nederlandse ligt dan een moslim uit het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus als ik met Miss Escobar in Nederland zou gaan wonen en kinderen (van gedeeltelijk niet-westerse afkomst, doch blank) krijgen, dan ben ik ineens een boeman voor jou?
Nederland is te vol, dus op dat punt zou je gelijk hebben, maar denken dat "de kaaskop" uitsterft, lijkt me echt een vorm van doorgeslagen (en blinde) obsessie, niet?
Trek voor de grap eens door. Ben heel benieuwd naar jouw rekensom.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik ook moslims die verder gewoon normaal zijn, geen probleem.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zij is een katholieke latina die qua cultuur en normen en waarden waarschijnlijk een stuk dichterbij de Nederlandse ligt dan een moslim uit het Midden-Oosten.
Serieus? Daar maak je je druk om?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mensen die zelfs op zondag hun website 'sluiten' zijn beetje eng ja.
Waarom is het gek om dat te denken? Vervanging van de bevolking is aan de gang terwijl we hierover posten. Je hebt bijvoorbeeld 1,4 miljard Chinezen en dat groeit nog altijd sneller dat het aantal West-Europeanen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus als ik met Miss Escobar in Nederland zou gaan wonen en kinderen (van gedeeltelijk niet-westerse afkomst, doch blank) krijgen, dan ben ik ineens een boeman voor jou?
Nederland is te vol, dus op dat punt zou je gelijk hebben, maar denken dat "de kaaskop" uitsterft, lijkt me echt een vorm van doorgeslagen (en blinde) obsessie, niet?
Ben jij dan van mening dat de huidige geboortecijferverschillen zullen uitvlakken en we uiteindelijk in een soort stabiele maar heterogene wereldbevolking zullen eindigen? Of meer zoals in de southpark aflevering waar de mens in zijn geheel tot een soort mix is samengesmolten?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trek voor de grap eens door. Ben heel benieuwd naar jouw rekensom.
Overigens daalt het geboortecijfer onder Marokkanen en Turken.
Dat is in Nederland ook het probleem, zoveel mogelijk immigranten binnenlaten ongeacht kwaliteiten om zo maar het Europese quotum te halen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik ook moslims die verder gewoon normaal zijn, geen probleem.
Beter selecteer je op wat iemand kan en dus toevoegt aan een al uit zijn (sociale vangnet)voegen barstend land; het Australische systeem dus.
Wat er erger wordt is de PVV die steeds meer angst probeert te zaaien omdat ze hopen electoraal daarbij gebaat te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk wat er precies steeds erger wordt. Ja er wonen hier moslims, maar ik zie ze geen grote problemen veroorzaken of naar de macht grijpen. Wat ik wel zie is dat er behoorlijk wordt gestookt door meerdere media, onder andere door rapporten al dan niet bewust verkeerd te interpreteren. Volgens mij is dat de reden dat mensen ongerust worden.
Welke "vervanging"?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom is het gek om dat te denken? Vervanging van de bevolking is aan de gang terwijl we hierover posten. Je hebt bijvoorbeeld 1,4 miljard Chinezen en dat groeit nog altijd sneller dat het aantal West-Europeanen.
Nee, uiteindelijk zullen er altijd wel raszuiveren in donker Afrika en diep in de Amazone overblijven.quote:Ben jij dan van mening dat de huidige geboortecijferverschillen zullen uitvlakken en we uiteindelijk in een soort stabiele maar heterogene wereldbevolking zullen eindigen? Of meer zoals in de southpark aflevering waar de mens in zijn geheel tot een soort mix is samengesmolten?
Jij wel maar er zijn zat mensen die dat niet of minder goed kunnen en dan lijkt een boekje een veilige houvastquote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee als je 20 katten hebt die ieder jaar 19 katten krijgen en je 2 honden hebt die ieder jaar 2 honden krijgen. Maar ieder jaar koop je er 1 hond bij, dan ben je aan vervanging bezig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke "vervanging"?
Als ik 2 katten heb en 2 honden en die katten krijgen een nestje van 5 en de honden van 2, ben ik dan die honden aan het "vervangen"?
Jammer.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
Je en wat willen ze er aan gaan doen dan? Ik ben hooggeleid G. Bachelor bijna in de pocket, misschien nog even een master halen op kosten van de overheid, en dan is het doei Nederland.![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
Je en wat willen ze er aan gaan doen dan? Ik ben hooggeleid G. Bachelor bijna in de pocket, misschien nog even een master halen op kosten van de overheid, en dan is het doei Nederland.![]()
Ja, dat is heel kwalijk en ook zorgelijk. Maar de PVV zal hiermee niet stoppen; het is aan de media het hoofd koel te houden en het niet te voeden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat er erger wordt is de PVV die steeds meer angst probeert te zaaien omdat ze hopen electoraal daarbij gebaat te zijn.
Niet dat dat vreemd gedrag is voor een dergelijke partij, de NSB hield er dezelfde praktijken op na.
Goed bezig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
misschien nog even een master halen op kosten van de overheid, en dan is het doei Nederland.![]()
Het huidige Nederland kweekt dit soort houdingen bij hoogopgeleide niet-westerse jongeren inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
Hangt er vanaf op welke tijdschaal je kijkt. Over enkele duizenden jaren ofzo denk ik dat het onvermijdelijk is dat 't allemaal behoorlijk gemengd zal zijn, als het niveau van persoonlijke mobiliteit gedurende die periode minimaal gelijk blijft aan het huidige (met gemotoriseerde transportmiddelen enzo).quote:Op woensdag 26 november 2014 21:17 schreef MouzurX het volgende:
Ben jij dan van mening dat de huidige geboortecijferverschillen zullen uitvlakken en we uiteindelijk in een soort stabiele maar heterogene wereldbevolking zullen eindigen? Of meer zoals in de southpark aflevering waar de mens in zijn geheel tot een soort mix is samengesmolten?
Let me fix that for you.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het huidige Nederland kweekt dit soort houdingen bij hoogopgeleide niet-westerse jongeren inderdaad.
Heel verstandig.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. In dit Nederland zou ik niet graag Marokkaans of Turks zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Perrin het volgende:
De PVV jaagt alle leuke, slimme Marokkanen en Turken de grens over
Leg dat maar uit aan een medialandschap waar alles draait om de kijkcijfers. Dit scoort.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is heel kwalijk en ook zorgelijk. Maar de PVV zal hiermee niet stoppen; het is aan de media het hoofd koel te houden en het niet te voeden.
Dat zie je echt verkeerd, als je maar naar moslim ruikt is het veel moeilijker om aan een baan te komen dan een Nederlander met dezelfde opleiding en capaciteiten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Let me fix that for you.
Die racismekaart slaat nergens op. Ben je jong en hoogopgeleid moet je zeker niet in Nederland blijven, of je nu westers bent of niet.
Zolang je geen wolla zegt of bontkraag hebt zal het allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. In dit Nederland zou ik niet graag Marokkaans of Turks zijn.
Mwoah, sommige jongeren hebben hier ook gewoon een leven.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Let me fix that for you.
Die racismekaart slaat nergens op. Ben je jong en hoogopgeleid moet je zeker niet in Nederland blijven, of je nu westers bent of niet.
Maar vooral de meest hoogopgeleide en ondernemende zullen echt de stap zetten. Dat zijn juist degenen die je wilt koesteren, daar zou het van moeten komen kwa integratie en dat soort dingen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. In dit Nederland zou ik niet graag Marokkaans of Turks zijn.
Net of jij begrijpt hoe dat is man.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Let me fix that for you.
Huilie.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
Dit scoort enorm ja. Helaas voedt deze vorm van sensatie ook de onderbuik van ons land.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
Leg dat maar uit aan een medialandschap waar alles draait om de kijkcijfers. Dit scoort.
Vast en zeker ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zolang je geen wolla zegt of bontkraag hebt zal het allemaal wel meevallen.
Wollah ik praat nooit zo a sahbi abi.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker. Mij lijkt het wel lastig tegen die steeds hoger wordende muur van vooroordelen op te boksen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het leven in Nederland is heel gemakkelijk, maar erg rijk of rustig word je er nu eenmaal niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, sommige jongeren hebben hier ook gewoon een leven.
Weet dat het lastig is om voor te stellen....
Dat ben ik met je eens. Maar wat hebben we ze nog te bieden in dit klimaat.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Perrin het volgende:
Maar vooral de meest hoogopgeleide en ondernemende zullen echt de stap zetten. Dat zijn juist degenen die je wilt koesteren, daar zou het van moeten komen kwa integratie en dat soort dingen.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen, jankzak.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het leven in Nederland is heel gemakkelijk, maar erg rijk of rustig word je er nu eenmaal niet.
Bovendien heeft de wereld voor talensprekende hoogopgeleide Nederlanders veul meer te bieden dan "thuis".
Die soort van "ad hominem" richtte je zeker tegen de spiegel?
Precies.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen, jankzak.
Ik voel echter niet de behoefte om te vertrekken. M'n familie en vrienden zitten hier. En ik wil die blijven zien. Buitenlands avontuur kan best leuk zijn, maar dan wel tijdelijk.
Nederland heeft in het algemeen niks meer te bieden voor de hoogopgeleide jongere. Misschien zijn er voor Turken/Marokkanen andere argumenten te vinden maar het resultaat is hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar wat hebben we ze nog te bieden in dit klimaat.
Je kunt die binding ook op een bepaald moment verliezen hé, het is niet zo dat je per definitie nooit binding hebt gehad met Nederland...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jonge hoogopgeleide autochtonen die Nederland verlaten puur 'om het geld'...
Dan heb je dus nooit geen binding met dit land gehad en heb je ook het recht niet überhaupt over dit land te praten c.q. te klagen.
Dat er belangrijke motieven kunnen zijn om te blijven, wil niet zeggen dat het voor hoogopgeleide jongeren in het algemeen niet beter is elders het geluk te vinden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen, jankzak.
Ik voel echter niet de behoefte om te vertrekken. M'n familie en vrienden zitten hier. En ik wil die blijven zien. Buitenlands avontuur kan best leuk zijn, maar dan wel tijdelijk.
Dit is echt bullshit.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nederland heeft in het algemeen niks meer te bieden voor de hoogopgeleide jongere.
Het kan altijd beter, maar in het algemeen is dit nog steeds een zeer comfortabel en prettig land om in te leven. Dat geldt echter langzaamaan steeds minder voor allochtonen en moslims in het bijzonder.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nederland heeft in het algemeen niks meer te bieden voor de hoogopgeleide jongere. Misschien zijn er voor Turken/Marokkanen andere argumenten te vinden maar het resultaat is hetzelfde.
Er is toch ook geen Nederlandse cultuur wordt altijd gezegd? Dan kan je je ook niet echt hechten aan het land, dan zou je puur de landsgrenzen leuk moeten vinden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jonge hoogopgeleide autochtonen die Nederland verlaten puur 'om het geld'...
Dan heb je dus nooit geen binding met dit land gehad en heb je ook het recht niet überhaupt over dit land te praten c.q. te klagen.
Of van regen moeten houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is toch ook geen Nederlandse cultuur wordt altijd gezegd? Dan kan je je ook niet echt hechten aan het land, dan zou je puur de landsgrenzen leuk moeten vinden.
Wellicht, maar er is wel een Brabantse cultuur.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is toch ook geen Nederlandse cultuur wordt altijd gezegd? Dan kan je je ook niet echt hechten aan het land, dan zou je puur de landsgrenzen leuk moeten vinden.
Ach kom nou, dat gejank.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan altijd beter, maar in het algemeen is dit nog steeds een zeer comfortabel en prettig land om in te leven. Dat geldt echter langzaamaan steeds minder voor allochtonen en moslims in het bijzonder.
Overdrijf niet zo, EttovanBelgië.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht, maar er is wel een Brabantse cultuur.
Alsof er niet meer en betere motieven zijn het geluk elders te vinden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
... voor een leuk salaris elders... onbegrijpelijk. Maar goed, to each his own.
Noem eens een paar andere beschaafde landen in de wereld op waar ze in het parlement zo openlijk fantaseren over deportaties.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach kom nou, dat gejank.
Alsof mensen massaal op straat Kristallnachten staat te beleven.
Die clowns in de Tweede Kamer zijn toch niet representatief voor moslims? Nederland is zeer royaal geweest naar immigranten, juist veel te. Moslims die klagen over "diescriemienasie" moeten gewoon es wat harder hun best doen.
Het gaat wel die kant op. De PVV is in de peilingen de grootste partij.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach kom nou, dat gejank.
Alsof mensen massaal op straat Kristallnachten staat te beleven.
Die clowns in de Tweede Kamer zijn toch niet representatief voor moslims? Nederland is zeer royaal geweest naar immigranten, juist veel te. Moslims die klagen over "diescriemienasie" moeten gewoon es wat harder hun best doen.
Ongetwijfeld. Ik heb het puur over die klasse 'zelfontwikkelingstalenten' die daadwerkelijk enkel voor het geld gaan. Oppervlakkig tot in het extreme.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof er niet meer en betere motieven zijn het geluk elders te vinden.
Nazi-Duitsland...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Noem eens een paar andere beschaafde landen in de wereld op waar ze in het parlement zo openlijk fantaseren over deportaties.
Heeft ie 't over deportaties gehad dan? Wie weet wil ie ze wel een miljoen euro vrijwillige oprotpremie per stuk geven?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Noem eens een paar andere beschaafde landen in de wereld op waar ze in het parlement zo openlijk fantaseren over deportaties.
Ik gun een ieder zijn avontuur en als je hart in het buitenland ligt, dan moet je dat naar mijn idee volgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat er belangrijke motieven kunnen zijn om te blijven, wil niet zeggen dat het voor hoogopgeleide jongeren in het algemeen niet beter is elders het geluk te vinden.
Nederland is sowieso een extreem klein land. En Nederlanders zijn gewild in de wereld.
Ik denk dat als die figuren met hakenkruizen het parlement in zouden komen Matador nog steeds dit riedeltje op zou hangen.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft ie 't over deportaties gehad dan? Wie weet wil ie ze wel een miljoen euro vrijwillige oprotpremie per stuk geven?
We hebben geen flauw idee, aangezien we daar hier niets van zien in de media. Maar het Vlaams Blok en het Front National zitten (geografisch) vrij dicht in onze buurt en doen wel min of meer hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alsof het individualistisch materialisme GEEN religie is. Wat heet, het is staatsreligie nummer één op dit moment.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat religie nog steeds zo aanwezig is in de wetenschap en technologie maatschappij van tegenwoordig. Of het nou christenen of moslims zijn.. hoewel christenen gezien de historische en culturele achtergrond veel meer passen in onze maatschappij. Wat dat betreft heeft de islam echt ongelofelijk veel middeleeuws gedachtegoed. Maar ik zou er niet wakker van liggen als alle religies eens verdwijnen..
Ik hoop zó dat dit waar is. 100,000 is ook prima.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft ie 't over deportaties gehad dan? Wie weet wil ie ze wel een miljoen euro vrijwillige oprotpremie per stuk geven?
Gewaagd om België en Frankrijk beschaafd te noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben geen flauw idee, aangezien we daar hier niets van zien in de media. Maar het Vlaams Blok en het Front National zitten (geografisch) vrij dicht in onze buurt en doen wel min of meer hetzelfde.
Wat zit jij nou weer te bazelen en belasteren?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als die figuren met hakenkruizen het parlement in zouden komen Matador nog steeds dit riedeltje op zou hangen.
Hahaha. Nou, mooi wetsvoorstel voor de PVV: Belasting omhoog en betalen maar voor een 'moslimvrij' Nederland.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat dit waar is. 100,000 is ook prima.
Eens.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsof het individualistisch materialisme GEEN religie is. Wat heet, het is staatsreligie nummer één op dit moment.
Gezeur over religie altijd.
hoeveel kids heb jij?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef MouzurX het volgende:
Ach ja hè jongens.
Over 50 jaar kunnen we iig zeggen: we stonden erbij en we keken er naar.
Ja, dat las je goed.quote:
En dat zullen ze ook niet, als ze geen criminele activiteiten begaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer wel, ben zelf ook een allochtoon, Iraakse afkomst, niet gelovig.
Heb geen racisme ondervonden oid in real life maar dat komt misschien omdat ik zo goed geïntegreerd ben. Ken er meerdere die ook gewoon goed geïntegreerd zijn en die deze 'deportatie' behandeling niet verdienen.
Wat ik me dan toch afvraag is waarom er zoveel mensen naar Nederland toe willen komen. De enige reden die ik kan bedenken is het verzorgende sociale stelsel. Voor het klimaat, omgeving of mensen hoef je er niet heen in ieder gevalquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gun een ieder zijn avontuur en als je hart in het buitenland ligt, dan moet je dat naar mijn idee volgen.
Ik heb al aangegeven waarom ik hier niet weg wil. Ik ben hier geboren en getogen, ik hou van de tradities en gewoonten en ben gehecht aan mijn sociale omgeving.
Maar goed, ieder z'n meug.
Zoals je als christen of niet-gelovige in een overwegend islamitisch land zeer waarschijnlijk ook minder makkelijk aan een baan komt dan een moslim met dezelfde capaciteiten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zie je echt verkeerd, als je maar naar moslim ruikt is het veel moeilijker om aan een baan te komen dan een Nederlander met dezelfde opleiding en capaciteiten.
Jep. Mits vrouw zonder snor.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zouden jullie moslims bij je laten onderduiken?
Nou, mooi dan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat zullen ze ook niet, als ze geen criminele activiteiten begaan.
Ik had 't Mutant al aangeboden. Maar die bleek al een veel groter huis dan ik te bezitten, in Marokkoquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zouden jullie moslims bij je laten onderduiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |