quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft ie 't over deportaties gehad dan? Wie weet wil ie ze wel een miljoen euro vrijwillige oprotpremie per stuk geven?
We hebben geen flauw idee, aangezien we daar hier niets van zien in de media. Maar het Vlaams Blok en het Front National zitten (geografisch) vrij dicht in onze buurt en doen wel min of meer hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Noem eens een paar andere beschaafde landen in de wereld op waar ze in het parlement zo openlijk fantaseren over deportaties.
Alsof het individualistisch materialisme GEEN religie is. Wat heet, het is staatsreligie nummer één op dit moment.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat religie nog steeds zo aanwezig is in de wetenschap en technologie maatschappij van tegenwoordig. Of het nou christenen of moslims zijn.. hoewel christenen gezien de historische en culturele achtergrond veel meer passen in onze maatschappij. Wat dat betreft heeft de islam echt ongelofelijk veel middeleeuws gedachtegoed. Maar ik zou er niet wakker van liggen als alle religies eens verdwijnen..
Ik hoop zó dat dit waar is. 100,000 is ook prima.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft ie 't over deportaties gehad dan? Wie weet wil ie ze wel een miljoen euro vrijwillige oprotpremie per stuk geven?
Gewaagd om België en Frankrijk beschaafd te noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben geen flauw idee, aangezien we daar hier niets van zien in de media. Maar het Vlaams Blok en het Front National zitten (geografisch) vrij dicht in onze buurt en doen wel min of meer hetzelfde.
Wat zit jij nou weer te bazelen en belasteren?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat als die figuren met hakenkruizen het parlement in zouden komen Matador nog steeds dit riedeltje op zou hangen.
Hahaha. Nou, mooi wetsvoorstel voor de PVV: Belasting omhoog en betalen maar voor een 'moslimvrij' Nederland.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat dit waar is. 100,000 is ook prima.
Eens.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsof het individualistisch materialisme GEEN religie is. Wat heet, het is staatsreligie nummer één op dit moment.
Gezeur over religie altijd.
hoeveel kids heb jij?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef MouzurX het volgende:
Ach ja hè jongens.
Over 50 jaar kunnen we iig zeggen: we stonden erbij en we keken er naar.
Ja, dat las je goed.quote:
En dat zullen ze ook niet, als ze geen criminele activiteiten begaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer wel, ben zelf ook een allochtoon, Iraakse afkomst, niet gelovig.
Heb geen racisme ondervonden oid in real life maar dat komt misschien omdat ik zo goed geïntegreerd ben. Ken er meerdere die ook gewoon goed geïntegreerd zijn en die deze 'deportatie' behandeling niet verdienen.
Wat ik me dan toch afvraag is waarom er zoveel mensen naar Nederland toe willen komen. De enige reden die ik kan bedenken is het verzorgende sociale stelsel. Voor het klimaat, omgeving of mensen hoef je er niet heen in ieder gevalquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gun een ieder zijn avontuur en als je hart in het buitenland ligt, dan moet je dat naar mijn idee volgen.
Ik heb al aangegeven waarom ik hier niet weg wil. Ik ben hier geboren en getogen, ik hou van de tradities en gewoonten en ben gehecht aan mijn sociale omgeving.
Maar goed, ieder z'n meug.
Zoals je als christen of niet-gelovige in een overwegend islamitisch land zeer waarschijnlijk ook minder makkelijk aan een baan komt dan een moslim met dezelfde capaciteiten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zie je echt verkeerd, als je maar naar moslim ruikt is het veel moeilijker om aan een baan te komen dan een Nederlander met dezelfde opleiding en capaciteiten.
Jep. Mits vrouw zonder snor.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zouden jullie moslims bij je laten onderduiken?
Nou, mooi dan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat zullen ze ook niet, als ze geen criminele activiteiten begaan.
Ik had 't Mutant al aangeboden. Maar die bleek al een veel groter huis dan ik te bezitten, in Marokkoquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zouden jullie moslims bij je laten onderduiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |