Leven in Nederland is helemaal ingericht op gemak. Het is echt enorm gemakkelijk wonen in Nederland.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik me dan toch afvraag is waarom er zoveel mensen naar Nederland toe willen komen. De enige reden die ik kan bedenken is het verzorgende sociale stelsel. Voor het klimaat, omgeving of mensen hoef je er niet heen in ieder geval
quote:PVV-Kamerlid De Graaf: "Moslims veranderen niet, assimileren niet, integreren niet. Nee, ze verbouwen op onze kosten Nederland tot hun eigen huis, met al die moskeeën."
Dit is echt om te kotsenquote:"De scholen zien een lawine aan kinderen tegemoet die vernoemd zijn naar Mohammed. De Nederlandse eigenheid, identiteit en cultuur worden via immigratie en de baarmoeder om zeep geholpen. Diverse islamitische leiders zeiden dat letterlijk, zoals Kadhafi."
Is je vriendin het hier mee eens?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep. Mits vrouw zonder snor.
waar heb je het over? we hebben het hier ovrr de traditionele vorm van religie die een totaal andere plek inneemt in het leven van mensen dan materialen dat doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsof het individualistisch materialisme GEEN religie is. Wat heet, het is staatsreligie nummer één op dit moment.
Gezeur over religie altijd.
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zouden jullie moslims bij je laten onderduiken?
Jeugdzondes als een winkel overvallen e.d.?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Veel mensen begaan jeugdzones. Een PVV'er zoekt natuurlijk een reden om zo'n moslim eruit te trappen.
Een winkel overvallen is geen jeugdzonde.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jeugdzondes als een winkel overvallen e.d.?
Is dat tegenwoordig normaal?
Jij bent dan ook niet het probleemquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer wel, ben zelf ook een allochtoon, Iraakse afkomst, niet gelovig.
Heb geen racisme ondervonden oid in real life maar dat komt misschien omdat ik zo goed geïntegreerd ben. Ken er meerdere die ook gewoon goed geïntegreerd zijn en die deze 'deportatie' behandeling niet verdienen.
moslim zijn is al een criminele activiteit volgens dit soort figuren. Dus nee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat zullen ze ook niet, als ze geen criminele activiteiten begaan.
Nah, ik denk dat je met moderne apparatuur onderduiken niet echt mogelijk meer is.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Zie je dat ervan komen of zit je maar wat te trollen vanuit je onderbuikje?
Ik heb al een dealtje gesloten met mijn nieuwe buren, 2 jonge studentesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze het kunnen opbrengen elke dag tegen de Israelische vlag en een foto van Herzl aan te kijken, sure.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Voor wie spreek jij?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet het probleemHet gaat meer om mensen die zich in Nederland vestigen en weigeren zich aan te passen aan de cultuur en de geldende normen en waarden. En met aanpassen bedoel ik niet het verloochenen van je eigen culturele of geografische achtergrond maar gewoon meedoen met de maatschappij.
Wat naïef...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waar heb je het over? we hebben het hier ovrr de traditionele vorm van religie die een totaal andere plek inneemt in het leven van mensen dan materialen dat doen.
Hij heeft een punt. Ik raad je aan jezelf beter te verwoorden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Zie je dat ervan komen of zit je maar wat te trollen vanuit je onderbuikje?
Jaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Welk punt heeftie dan? En wat bedoel je met mijn verwoording? Was "Ja, waarom niet" niet duidelijk genoeg ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Ik raad je aan jezelf beter te verwoorden.
Dat is inderdaad wel weer leuk. Het maakt het spartelen des te grappiger.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef theunderdog het volgende:
Weetje wat het leuke is?
De pvv kan hier helemaal niets aan doen.
Nee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Zouden jullie PVV'ers bij je laten onderduiken?
Hij heeft een punt? Om moslims te laten onderduiken bij je? Wat is dat voor punt?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Ik raad je aan jezelf beter te verwoorden.
Wat is dit nu weer voor rare vraag.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Zouden jullie PVV'ers bij je laten onderduiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |