abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147040052
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Waarom zou de hele PVV fascistisch zijn?
Omdat het enige lid er.nogal wat facistische ideeën op nahoudt denk ik.
pi_147040056
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:39 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Als niet-westerse allochtoon zijn je handen en voeten nogal vastgebonden, omdat je binnen de korste keren voor als extremist/jodenhater/ISIS-fan/vrouwenhater/homofoob weggezet en monddood wordt gemaakt.
Voor een westerse autochtoon is het makkelijker: je bent racist, klaar.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_147040058
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

En als je dan een peiling houdt onder autochtonen of even reacties leest onder nieuwsberichten zie je weer iets heel anders.

Toch weer hoop schijnheiligheid?
Internethelden.

Die 300 Turken en 700 Turken en Marokkanen die zogenaamd voor 80% ISISfans waren, dat soort onderzoeken neem jij ook serieus? Nee toch, wees dan consequent.

Het gros van Nederland, van welk kleurtje of heilig boekje dan ook, leeft gewoon prima vredelievend met elkaar.

De Palestijnse gebieden, dáár heerst fascisme.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147040064
quote:
19s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom blijf je nou lasteren?

Ik ben van mening dat we de Wildersjes en de baardaapjes lekker moeten laten schreeuwen, iets nuttigs komt er toch niet uit.

Ze vertegenwoordigen beiden een vreemd soort fascistisch-half-links-achterlijk-distopisch "gedachtengoed".

Je moet ze niet groter maken dan ze zijn, en doorvragen, laat hem de plannen maar doorrekenen, uiteenzetten en zichzelf zo nog belachelijker maken.

Echt, dat jullie niet zien dat de gehele Tweede Kamer dit soort rifapengedrag loopt op te stoken en die PVV nog meer virtuele zetels in de schoot werpen, daar verbaas ik me serieus over.

Lekker laten lullen, dat zeg ik.
Fascisten fascisten noemen is geen rifapen-gedragd, maar waarheidsvinding.

Voor een liberaal wil jij wel ineens veel negeren, wegstoppen en bedekken zeg. Man man man.
pi_147040091
quote:
19s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Internethelden.

Die 300 Turken en 700 Turken en Marokkanen die zogenaamd voor 80% ISISfans waren, dat soort onderzoeken neem jij ook serieus? Nee toch, wees dan consequent.

Het gros van Nederland, van welk kleurtje of heilig boekje dan ook, leeft gewoon prima vredelievend met elkaar.

De Palestijnse gebieden, dáár heerst fascisme.
Want interesseren mij die hele Palestijnse gebieden nou weer man ?

Maar goed, inderdaad, bedankt dat je verwijst naar die onderzoeken, is hopelijk ook onzin. :)
pi_147040099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:39 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Als niet-westerse allochtoon zijn je handen en voeten nogal vastgebonden, omdat je binnen de korste keren voor als extremist/jodenhater/ISIS-fan/vrouwenhater/homofoob weggezet en monddood wordt gemaakt.
Ik snap gewoon niet dat wanneer Geertje weer eens een provocerende uitspraak over deportatie bijvoorbeeld, dat een andere politici dan niet zegt: Geertje heeft weer teveel in het Oostenrijkse boekje gekeken.

Dat is toch lekker man? niet dat quasi intellectueel gedoe, als de een provoceert en geen inhoudelijk debat wil, dan provoceer je 10 x zo hard terug.
pi_147040109
quote:
19s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom blijf je nou lasteren?

Ik ben van mening dat we de Wildersjes en de baardaapjes lekker moeten laten schreeuwen, iets nuttigs komt er toch niet uit.

Ze vertegenwoordigen beiden een vreemd soort fascistisch-half-links-achterlijk-distopisch "gedachtengoed".

Je moet ze niet groter maken dan ze zijn, en doorvragen, laat hem de plannen maar doorrekenen, uiteenzetten en zichzelf zo nog belachelijker maken.

Echt, dat jullie niet zien dat de gehele Tweede Kamer dit soort rifapengedrag loopt op te stoken en die PVV nog meer virtuele zetels in de schoot werpen, daar verbaas ik me serieus over.

Lekker laten lullen, dat zeg ik.
Wat een achterlijke redenering. Zoiets als spreek me niet tegen anders krijg je een pak slaag. Zo werkt dat dus niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147040116
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Fascisten fascisten noemen is geen rifapen-gedragd, maar waarheidsvinding.

Voor een liberaal wil jij wel ineens veel negeren, wegstoppen en bedekken zeg. Man man man.
Wegstoppen? Waar haal je dat vandaan? Ik wil juist maximale vrijheid van meningsuiting. Bedekken? Nee, juist uit laten leggen.

Je leest gewoon echt niet wat ik schrijf en blijft je bloeddoorlopen riedeltje herhalen.

Ik had je hoger ingeschat, excuus.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147040152
quote:
19s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wegstoppen? Waar haal je dat vandaan? Ik wil juist maximale vrijheid van meningsuiting. Bedekken? Nee, juist uit laten leggen.

Je leest gewoon echt niet wat ik schrijf en blijft je bloeddoorlopen riedeltje herhalen.

Het gaat over je TT.

Waar je gewoon de PVV-uitspraak mooier laat lijken dan ie is. Dat is de waarheid bedekken. Ik had je ook hoger ingeschat.

Overigens is bloeddoorlopen nogal overdreven vind je niet?
pi_147040215
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Het gaat over je TT.

Waar je gewoon de PVV-uitspraak mooier laat lijken dan ie is. Dat is de waarheid bedekken. Ik had je ook hoger ingeschat.

Overigens is bloeddoorlopen nogal overdreven vind je niet?
Je koffers zijn al bijna gepakt en onderduikadressen worden gezocht.

PVV-praat, dat zie je zelf ook wel, toch?

pi_147040225
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef Peunage het volgende:
Lekker boeiend allemaal ^O^

Water is nat, gras is groen, de PVV doet belachelijke uitspraken en hun achterban wordt er euforisch van. Blablabla.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:44:31 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_147040226
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef MouzurX het volgende:

[..]

O. Ik wist dat niet.
Een zekere linkse kliek heeft mij wijsgemaakt dat er bij de PVV ook heel veel "zogeheten" meelopers waren. Net als bij de Islam dan :)
Ook al ben je bij de pvv al een meeloper, dan nog ben je waarschijnlijk zo xenofoob en rascistisch anders had je wel een eigen mening gehad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_147040253
quote:
19s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maximale vrijheid van meningsuiting. Maar moslims moeten hun bek houden over de pvv anders levert het hen stemmen op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147040269
Iemand had vanmiddag een koffer laten liggen in de trein. Iedereen keek mij aan.

Just btw.
pi_147040280
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef Peunage het volgende:
Lekker boeiend allemaal ^O^

Water is nat, gras is groen, de PVV doet belachelijke uitspraken en hun achterban wordt er euforisch van. Blablabla.
Leuke afsluiter.
Wel jammer dat ik knakerdom ben. :{w
pi_147040309
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef Peunage het volgende:
Iemand had vanmiddag een koffer laten liggen in de trein. Iedereen keek mij aan.

Just btw.
Heel eng terugkijken natuurlijk.
pi_147040321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Leuke afsluiter.
Wel jammer dat ik knakerdom ben. :{w
Daar kun jij ook niks aan doen jongen.
pi_147040322
De discussie is klaar denk ik.
pi_147040337
quote:
19s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je koffers zijn al bijna gepakt en onderduikadressen worden gezocht.

PVV-praat, dat zie je zelf ook wel, toch?
Hij hoeft zich daarover geen zorgen te maken. Hij kan altijd bik mij terecht. De meeste hoger opgeleide mensen hebben al een exitstrategie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147040363
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Heel eng terugkijken natuurlijk.
Ik zei "wollah a sahbi is niet van mai.".
pi_147040379
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maximale vrijheid van meningsuiting. Maar moslims moeten hun bek houden over de pvv anders levert het hen stemmen op.
Je bek houden? Man, waar haal je het vandaan. Maar als de dreiging van de Telegraafpartij je nou echt aan het hart gaat, moet je er vooral alles aan doen om die groter te maken, goeie strategie, Mutant. Werkt altijd erg goed. :')

pi_147040409
Topic is niet meer te redden op deze manier.

Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')