Ik kan hier niet heel enthousiast van worden.quote:Op zondag 23 november 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net klaar met de spruiten en vegaburger.
Over het opwarmen van de aarde heeft hij zich vorige week al uitgebreid uitgesproken. Het stukje dat ik plaatste kwam vanmorgen online.quote:
Dat wist ik nog niet. Wat ik wel wist is dat Kees het erg gauw warm heeft.quote:Op zondag 23 november 2014 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Over het opwarmen van de aarde heeft hij zich vorige week al uitgebreid uitgesproken. Het stukje dat ik plaatste kwam vanmorgen online.
Nee, verhuizen staat volgend jaar op het programma.quote:Op zondag 23 november 2014 18:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet. Wat ik wel wist is dat Kees het erg gauw warm heeft.
Ik dacht dat Kees intussen al verhuisd was.
Lekker. Ga ik morgen eten, denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
Ik had gewoon laffe sperziebonen.
Heeeeerlijk.
Dank voor de link.quote:Op zondag 23 november 2014 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, verhuizen staat volgend jaar op het programma.
Hier kan je updates over Kees lezen
https://www.facebook.com/hetbestevoorkees
Ik zit te wachten op de snijbonen, prima eten, met een tartaartje.quote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
Ik had gewoon laffe sperziebonen.
Heeeeerlijk.
Die woonde op zichzelf, in een huurhuis wat ie op een gegeven moment half had gesloopt voor zijn energiebesparende plannetje.quote:Op zondag 23 november 2014 18:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dank voor de link.
Jammer dat niet zoiets bestond voor Matthijs.
Jammer gewoon. Zijn "hobby" kon natuurlijk niet. Ik vraag me af of hij geen begeleiding kon krijgen of wilde accepteren. Dit had natuurlijk niet zo gemoeten.quote:Op zondag 23 november 2014 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die woonde op zichzelf, in een huurhuis wat ie op een gegeven moment half had gesloopt voor zijn energiebesparende plannetje.
19.00 uur klaar en dan met het bord op schoot naar Studio Sport kijken.quote:Op zondag 23 november 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
Ik zit te wachten op de snijbonen, prima eten, met een tartaartje.
Dat hoort eigenlijk een bak bami met een Heineken te zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
19.00 uur klaar en dan met het bord op schoot naar Studio Sport kijken.
Webschip vindt dit een topshow.
Geen idee, op zondag is moeders hoofd-gasfornuis.quote:Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank voor de tip!quote:Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijgen we een filosofische discussie over Heineken versus Grolsch op de koop toe.quote:Op zondag 23 november 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Dat hoort eigenlijk een bak bami met een Heineken te zijn.
Remlof weet dit soort dingen.
Mathijs had begeleiding maar was heel erg stug en zat erg in zijn eigen wereld en mening die hij weigerde aan te passen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jammer gewoon. Zijn "hobby" kon natuurlijk niet. Ik vraag me af of hij geen begeleiding kon krijgen of wilde accepteren. Dit had natuurlijk niet zo gemoeten.
Was daarom ook constant kwaad op alles en iedereen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mathijs had begeleiding maar was heel erg stug en zat erg in zijn eigen wereld en mening die hij weigerde aan te passen.
Dus toch begeleiding gehad. Tja, jammer dat het niet hielp.quote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mathijs had begeleiding maar was heel erg stug en zat erg in zijn eigen wereld en mening die hij weigerde aan te passen.
Ik dacht dat ik wereldvreemd was, maar jij kan er ook wat van.quote:Op zondag 23 november 2014 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken niemand uit de OP behalve die vogelkiller die altijd in DWDD wordt gepromoot als beste kok ter wereld.
Slijmbal.quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wereldvreemd was, maar jij kan er ook wat van.
Een van de beste docu's ooit. Letterlijk doodzonde. Hij was slim zat. Maar ja, dat zegt niks. Zeker tegenwoordig.quote:Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef YokiKater het volgende:
De docu had niet voor niets de naam "De regels van Mathijs", daar was geen breekijzer tussen te krijgen. Wel zonde inderdaad want het was eigenlijk heul niet zo'n slechte kerel, had best wat kunnen worden met hem.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wereldvreemd was, maar jij kan er ook wat van.
Die ken ik niet, heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Webschip het volgende:
Maar ja, voor Elliot geldt eigenlijk hetzelfde.
Zijn allemaal B-koks behalve eurokok Martin.quote:Op zondag 23 november 2014 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken niemand uit de OP behalve die vogelkiller die altijd in DWDD wordt gepromoot als beste kok ter wereld.
Google ff op Elliot Rodger.quote:Op zondag 23 november 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ken ik niet, heb je daar een linkje van?
Wat ie deed was op zijn zachts gezegd idioot...quote:
Die eerste zin begint al over hoe hij mensen, en dan vrouwen in het algemeen, haat.quote:Op zondag 23 november 2014 20:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat ie deed was op zijn zachts gezegd idioot...
Maar als je zijn manifesto leest en alles wat er meer over bekend werd, dan wordt veel duidelijk.
Er zit een opbouw in het verhaal. En eindresultaat is natuurlijk onverminderd triest.quote:Op zondag 23 november 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die eerste zin begint al over hoe hij mensen, en dan vrouwen in het algemeen, haat.
Duidelijk ja.
Forensische psychologie is wel boeiend hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef Tem het volgende:
Antoine is nogal gefascineerd door deze idioot. Tijdje geleden begon 'ie er ook al over.
Ha, onze cul-kenner.quote:Op zondag 23 november 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn allemaal B-koks behalve eurokok Martin.
Er zat waarschijnlijk ook een opbouw in zijn pener, en niemand wilde er iets mee doen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er zit een opbouw in het verhaal.
Meerdere zakjes zelfs, zakje soepgroenten en zakje nasikruidenquote:
Dan krijg je frustraties en daar komt weer ellende van.quote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zat waarschijnlijk ook een opbouw in zijn pener, en niemand wilde er iets mee doen.
Dan krijg je dat.
Heb je dat recept van Drugshond gebruikt?quote:Op zondag 23 november 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meerdere zakjes zelfs, zakje soepgroenten en zakje nasikruidenen bakje pindasaus
Lekker.quote:Op zondag 23 november 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meerdere zakjes zelfs, zakje soepgroenten en zakje nasikruidenen bakje pindasaus
Als hij dat voor de AH heeft geschreven wel.quote:Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je dat recept van Drugshond gebruikt?
30 minuten een razende regenboogpener in beeld.quote:Op zondag 23 november 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat er een docu over Voorschurft wasmaar ik kan gewoon niet lezen.
Zou downloaden.quote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
30 minuten een razende regenboogpener in beeld.
Die regelmatig in een hete Mani verdwijnt.quote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
30 minuten een razende regenboogpener in beeld.
Zou niet downloaden.quote:Op zondag 23 november 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die regelmatig in een hete Mani verdwijnt.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
Antoine zit mij inmiddels te DM'en waar hij het wel kan downloaden.
Dat las ik eerst ook.quote:Op zondag 23 november 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht even dat er een docu over Voorschurft wasmaar ik kan gewoon niet lezen.
Waarom heb je die ene PI al zo lang niet meer? Zijn je posts nu minder somber?quote:
Heb ik langzaam veranderd toen ik mod werd, staat beter.quote:Op zondag 23 november 2014 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom heb je die ene PI al zo lang niet meer? Zijn je posts nu minder somber?
quote:Op zondag 23 november 2014 22:12 schreef Tem het volgende:
We checken nog steeds het spoorboekje iedere dag.
Gaat het langzaamaan richting dequote:Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik langzaam veranderd toen ik mod werd, staat beter.
Je mist alleen wel wat actuele informatie.quote:Op zondag 23 november 2014 22:12 schreef Tem het volgende:
We checken nog steeds het spoorboekje iedere dag.
Ik ben natuurlijk al een stralende zon.quote:Op zondag 23 november 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat het langzaamaan richting de [ afbeelding ]?
Het zonnetje van NWS.quote:Op zondag 23 november 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk al een stralende zon.
Precies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies!Ik zeg het nu gewoon alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja je bent een stralend zonnetje, somsDus dat gifje hoef je niet tevoorschijn te halen.
Hey Corrie!! WOOHOO!! TJAKKAAA!! Alles goed!??!!quote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
Nou ja je bent niet altijd vrolijk, gelukkig maar trouwens, want mensen die altijd vrolijk zijn, zijn irritant, die wil je slaan.
Dus je wilt me knuffelen?quote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
Nou ja je bent niet altijd vrolijk, gelukkig maar trouwens, want mensen die altijd vrolijk zijn, zijn irritant, die wil je slaan.
Als dat gebeurt wil ik een foto.quote:
Ja hoor alles goed.quote:Op zondag 23 november 2014 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey Corrie!! WOOHOO!! TJAKKAAA!! Alles goed!??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou wil ik altijd wel knuffelen. Ik moest nog aan je denken toen ik SP zat te kijken vanwege dat ene gifje dat je weleens postquote:
Dus je ziet een bewegende pener en dan denk je aan mij?quote:Op zondag 23 november 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies die, daar moest ik aan denken.
Uh ik kan nu wel smoesjes verzinnen maar daar kwam het wel op neer jaquote:Op zondag 23 november 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je ziet een bewegende pener en dan denk je aan mij?
Nice.quote:Op zondag 23 november 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik kan nu wel smoesjes verzinnen maar daar kwam het wel op neer ja![]()
Ik moest aan jou denken toen we het hier over Musikladen hadden.quote:
Ah dat ken ik nog wel ja. Keek ik vroeger altijd. Op oudejaarsnacht zie je er volgens mij af en toe nog wel stukjes uit bij de ZDF Kultnacht.quote:Op zondag 23 november 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen we het hier over Musikladen hadden.
Niemand kende dat. Zelfs Tem niet. Ik miste je als steun in de strijd.
Dat is echt superleuk man. Moet je gewoon kijken met oud en nieuw. Allemaal oude nummers van Boney M en zo.quote:
Cultuurbarbaren zijn het hier. Hoop van jouw smaak (disco) werd daar altijd vertoond.quote:Op zondag 23 november 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
Ah dat ken ik nog wel ja. Keek ik vroeger altijd. Op oudejaarsnacht zie je er volgens mij af en toe nog wel stukjes uit bij de ZDF Kultnacht.
Boney M heeft alleen maar oude nummers toch.quote:Op zondag 23 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is echt superleuk man. Moet je gewoon kijken met oud en nieuw. Allemaal oude nummers van Boney M en zo.
Jaja je begrijpt wel wat ik bedoel hequote:Op zondag 23 november 2014 23:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Boney M heeft alleen maar oude nummers toch..
quote:Op zondag 23 november 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
Kingtown gaat straks verhalen vertellen over de Neckermann catalogus.
Is de Tuk ook goed?quote:Op zondag 23 november 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
Kingtown gaat straks verhalen vertellen over de Neckermann catalogus.
Dat ken ik ook nog wel.quote:Op zondag 23 november 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is de Tuk ook goed?
Karina heeft daar nog mooie verhalen over geschreven btw.
Ik kan me dat niet herinnerenquote:Op zondag 23 november 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is de Tuk ook goed?
Karina heeft daar nog mooie verhalen over geschreven btw.
Moet ik gaan zoeken en daar heb ik nu geen zin in.quote:Op zondag 23 november 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Waar is het linkje naar de verhalen?
Morgen even zoeken.quote:Op zondag 23 november 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinnerenMisschien maar beter.
Jij begint erover.quote:Op zondag 23 november 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Als 'je' die doet zul je het zelf het best weten he?
Ik dacht dat jij je broek al uit had.quote:Op zondag 23 november 2014 23:57 schreef Webschip het volgende:
Een gaar topic met die lijk selfie. .
quote:
Ik heb niet op de foto geklikt en dus nergens van genoten.quote:Op maandag 24 november 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je broek al uit had.
[..]
Ben je weer aan het stuiteren?quote:Op maandag 24 november 2014 09:05 schreef Specularium het volgende:
Jullie boffen dat ik er enorm veel zin in heb vandaag.
Nou en?quote:Op maandag 24 november 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Ja het was wel lekker weer vandaag. Zonnetje. Tof weer.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh die post ik net in het SP topic, origineel man.
Dat lukt vast niet in een oven.quote:Op maandag 24 november 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
Niet liegen, Antoine.
Ik zat al te hopen op een natte taart.
Menukaart:quote:
Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Menukaart:
Pannekoek a la Spec
Pannekoek a la sp3c
Pannekoek a la Web
Of Pannekoek a la Tem
Welke neem je?
Volgens mij is Tem de beste kok dus dan neem ik die.quote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Menukaart:
Pannekoek a la Spec
Pannekoek a la sp3c
Pannekoek a la Web
Of Pannekoek a la Tem
Welke neem je?
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
Ik weet het niet hoor.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
Ik weet het niet hoor.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij weten we het allemaal wel.
Pannenkoeken zijn heerlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Menukaart:
Pannekoek a la Spec
Pannekoek a la sp3c
Pannekoek a la Web
Of Pannekoek a la Tem
Welke neem je?
Je kan Pauw kijken met je panterlegging uit.quote:Op maandag 24 november 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik zit me ook een beetje te vervelen. Heb sexacademy maar opgezetLekker ongemakkelijke tv. Wel bijna afgelopen, ik was het vergeten.
Doe ik dat maar. Niet alles denk ik, wil vroeg op.quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan Pauw kijken met je panterlegging uit.
Lekker vroeg beginnen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik dat maar. Niet alles denk ik, wil vroeg op.
Van Drugshond.quote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Menukaart:
Pannekoek a la Spec
Pannekoek a la sp3c
Pannekoek a la Web
Of Pannekoek a la Tem
Welke neem je?
Ja maak er maar een grapje over, haha ze heeft geen werk.quote:
9 uur is niet vroeg, Cor.quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maak er maar een grapje over, haha ze heeft geen werk.
Ik verwacht een koerier morgenochtend en die kan vanaf 9 uur komen dus dan wil ik helemaal klaar zitten.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verwacht een koerier morgenochtend en die kan vanaf 9 uur komen dus dan wil ik helemaal klaar zitten.
brb.quote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon nu bij je buren door de brievenbus schijten. #yolo
Doen, merk je vanzelf wel of het bevalt.quote:Op maandag 24 november 2014 23:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen om voor de FP te gaan schrijven.
Ik ben gevraagd en ik wil het eigenlijk best wel doen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen, merk je vanzelf wel of het bevalt.
Doe maar als je dronken bent, wordt lachen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd en ik wil het eigenlijk best wel doen.
Yoki, uw razende reporter.quote:Op maandag 24 november 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe maar als je dronken bent, wordt lachen.
Webschip zou mij dan goddelijk verklaren.quote:Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef Specularium het volgende:
Krijg je een razend tagje en alles.
De lat voor goddelijkheid ligt zeer, zeer hoog.quote:Op maandag 24 november 2014 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Webschip zou mij dan goddelijk verklaren.
Ik waag het eropquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
De lat voor goddelijkheid ligt zeer, zeer hoog.
Misschien vind je het wel leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik MOET schrijven, en er is een platform.. 1+1=2.
Nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op FP, maar is dat puur nieuws en columns?
Pannekoek a la koerier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:40 schreef Specularium het volgende:
Cnor is nu druk bezig met de koerier.
Helaas niet. Er staan heel veel files hoorde ik op de radio dus ik denk dat het nog even duurt voordat hij hier is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:40 schreef Specularium het volgende:
Cnor is nu druk bezig met de koerier.
Wat komt hij bezorgen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas niet. Er staan heel veel files hoorde ik op de radio dus ik denk dat het nog even duurt voordat hij hier is.
Hele set of alleen de kast?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwe PC, de oude heeft het begeven.
Nee compleet systeem, wel e.e.a. aangepast aan de configuratie (kleine dingetjes, grotere HDD bijvoorbeeld).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee compleet systeem, wel e.e.a. aangepast aan de configuratie (kleine dingetjes, grotere HDD bijvoorbeeld).Dat verhaal wat je vertelde over je oude PC vond ik een stuk spannender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wordt nu zo heet dat hij het na 1 minuut al niet meer trektquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat verhaal wat je vertelde over je oude PC vond ik een stuk spannender.
Kijk, daar kan Yoki vast wel iets moois van maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
Die wordt nu zo heet dat hij het na 1 minuut al niet meer trekt
Kant en klaar al zul je eerst nog wel iets moeten doen m.b.t. Windows. En uit mijn oude pc moeten de HDD's overgezet worden dat kan ik niet zelf. Kan dat niet backuppen want dat is gewoon te veel (plus de oude pc blijft niet lang genoeg aan vanwege dat hitteprobleem).quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk, daar kan Yoki vast wel iets moois van maken.![]()
Is hij kant en klaar en meteen ready voor gebruik of moet je zelf nog eea in elkaar knutselen?
In de winkel konden ze voor een zacht prijsje ook wel even Windows activeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kant en klaar al zul je eerst nog wel iets moeten doen m.b.t. Windows. En uit mijn oude pc moeten de HDD's overgezet worden dat kan ik niet zelf. Kan dat niet backuppen want dat is gewoon te veel (plus de oude pc blijft niet lang genoeg aan vanwege dat hitteprobleem).
Toch is dat redelijk simpel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En uit mijn oude pc moeten de HDD's overgezet worden dat kan ik niet zelf.
Misschien is dat al gedaan hoor. Ik heb nog niet gekeken, bij mijn vorige moest ik dat nog wel doen. Ben nog een half uurtje met wat anders bezig dan ga ik misschien even kijken op mijn gemak, het uitpakken is altijd zo een gedoequote:Op dinsdag 25 november 2014 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de winkel konden ze voor een zacht prijsje ook wel even Windows activeren.
Maar dat slaat natuurlijk nergens op voor wat cijfertjes invoeren.
Ja weet ik maar met hardware ben ik echt een kluns. Mijn huidige pc krijg ik al amper open laat staan dat ik de kaart eruit krijg. Ik ben altijd bang dat ik wat kapot maak.quote:
Wat dat betreft heeft Erdogan gelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik maar met hardware ben ik echt een kluns. Mijn huidige pc krijg ik al amper open laat staan dat ik de kaart eruit krijg. Ik ben altijd bang dat ik wat kapot maak.
Mjah wat MIJ betreft wel ja ik ben superonhandig met klussen en zo. Ik wilde nog zeggen ik heb andere kwaliteiten maar dat is ook niet zoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Erdogan gelijk.
Ik moet een pc ook gewoon kant en klaar uit de verpakking.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah wat MIJ betreft wel ja ik ben superonhandig met klussen en zo. Ik wilde nog zeggen ik heb andere kwaliteiten maar dat is ook niet zo
Het is al een hele klus om hem uit de doos te krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet een pc ook gewoon kant en klaar uit de verpakking.
Nieuwe sig voor Yoki.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is al een hele klus om hem uit de doos te krijgen![]()
snappen jullie hem?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja eerst maar even verder met schoonmaken dan kijk ik wel even.
Ohja en hoeveel je ook met de stofzuiger rondloopt, over 3 weken vind je nog steeds overal piepschuim.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is al een hele klus om hem uit de doos te krijgenDoos zit nog dicht maar ik gok dat hij helemaal in het piepschuim zit en ik weet hoe dat gaat, dan blijft de pc steken als ik hem eruit wil trekken
Nou ja eerst maar even verder met schoonmaken dan kijk ik wel even.
Laten wij mijn zuigkwaliteiten niet hier bespreken.quote:
Laten we het hebben over de neus van Zlatan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laten wij mijn zuigkwaliteiten niet hier bespreken.
Het is wel een film die ik in de bios zou willen zien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond voor vrijdag gepland, deze trailer.
Verrassing ineens.
3D ofzo, hele raptor in je hol.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is wel een film die ik in de bios zou willen zien.
Topshow!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
3D ofzo, hele raptor in je hol.
paprikaquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
Zal ik paprika wokkels nemen, of gewoon? #durftevragen
Vind je dit grappig ofzo, Zlatan's hoofd op corries lichaam plakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik stem ook op paprika.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
Zal ik paprika wokkels nemen, of gewoon? #durftevragen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je dit grappig ofzo, Zlatan's hoofd op corries lichaam plakkenZonder spoiler moest ik wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dat hoort bij elkaar ofzo?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ik had inmiddels al paprika want cola.
Dat weet toch iedereen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Want dat hoort bij elkaar ofzo?
Blijkbaar niet he?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Want dat hoort bij elkaar ofzo?
Jij neemt zeker liever naturel met een wortelsapje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he?![]()
Hou van allebei niet zo.
Wortel naturel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij neemt zeker liever naturel met een wortelsapje?
Ik ben echt van de 7upquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Met sinas of 7-up is paprika weer minder.
Drink bijna nooit cola maar nu wel, vandaar dat ik met deze kwestie zat.
Nee joh, ik had laatst zo'n groentensapje geprobeerd en was echt heel goor. Ik drink meestal ice tea of rivella ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij neemt zeker liever naturel met een wortelsapje?
Ice tea is wel lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, ik had laatst zo'n groentensapje geprobeerd en was echt heel goor. Ik drink meestal ice tea of rivella ofzo.
Al gesolliciteerd voor de FP?quote:
Ice tea is goed met citroen erbij, lekker zuur.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, ik had laatst zo'n groentensapje geprobeerd en was echt heel goor. Ik drink meestal ice tea of rivella ofzo.
Zit ze weer in het stadion?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ice tea is goed met citroen erbij, lekker zuur.
Onze Cnor is het met mij eens.
Maar die zit nu te genieten van Ajax. (HAHAHAHA)
Ga jij nooit naar voetbal kijken? FC Utrecht ofzoquote:
Dat is op tv al dramatisch genoeg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga jij nooit naar voetbal kijken? FC Utrecht ofzo
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je dit grappig ofzo, Zlatan's hoofd op corries lichaam plakkenhaha wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ff huilen
Ik dacht net hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik zie heul geen liefde hier trouwens.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik zie heul geen liefde hier trouwens.
Wanneer gaan jullie scharen?quote:
Karina valt niet op vrouwen, heeft ze al vaker gezegd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie scharen?
Dan doet ze gewoon hard 2 corrie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina valt niet op vrouwen, heeft ze al vaker gezegd.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan doet ze gewoon hard 2 corrie.
Gaat over Karina he, ik ben niet hard to get.quote:
Specularium trekt nu zijn broek uit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat over Karina he, ik ben niet hard to get.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |