Die ben ik weer zat. Heb nu Spa lemon cactus.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
De rivella was in de bonus. Ik heb nu die green tea versie, best wel lekker.
Die koop ik in Brussel vaak, enige wat een beetje betaalbaar is. Ook wel lekker ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ben ik weer zat. Heb nu Spa lemon cactus.
Die vriendin van jou krijgt er maar geen genoeg van, zo te horen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
En nee, ik wil er niet over praten.![]()
Ik ga me lekker laten verwennen door mijn vriendin.
Beetje bavianentieten volgens mij.quote:
Je herkent ze?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje bavianentieten volgens mij.
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die vriendin van jou krijgt er maar geen genoeg van, zo te horen.
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Die herken ik uit duizenden.quote:
Begin er dan niet over kut.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Ik ga me lekker laten verwennen door mijn vriendin.
Zo doen vrouwen dat. Oh wacht..quote:
Waarin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag het maar zelf je fobo dichtlaten hequote:Op donderdag 20 november 2014 21:31 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een plaatje in je fobo gezet, Cnor.
Wat nou als je zegt dat er iets is dan moet je het vertellen ook.quote:
Even kijken of timmmmm een fobo heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag het maar zelf je fobo dichtlaten he
Ik heb er wel één maar daar sxhrijf je nooit in.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even kijken of timmmmm een fobo heeft.
Zou je dat graag willen?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er wel één maar daar sxhrijf je nooit in.
Oh ja ik kijk eigenlijk nooit in fobo's alleen als ik een linkje zie of als iemand bij mij iets heeft gepost.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even kijken of timmmmm een fobo heeft.
Ja, als je me maar niet uit gaat schelden,dan haal ik het weg.quote:
Waarom zou ik dat gaan doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, als je me maar niet uit gaat schelden,dan haal ik het weg.
Diepgewortelde haatgevoelens.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat gaan doen?
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat gaan doen?
Haatberichten?quote:
Zo. Met je wortel.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Diepgewortelde haatgevoelens.
Wat heeft 'ie geplaatst?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan alleen niks toepasselijks terugposten.
Dat wortelgifje. Durf ne niet te klikken?quote:
Nee, dan krijg je weer dat ik loop te lurken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat wortelgifje. Durf ne niet te klikken?
Ik heb nog een gifje.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
Ik ken dat gifje al dus niet nodig om te lurken.
Johannes noemt mij altijd Dave von Raven, en hij kan het weten. En als koning van de Duindorpers ben ik schatrijk ja.quote:
En Dave heeft mooi de verkiezing best geklede man niet gewonnenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes noemt mij altijd Dave von Raven, en hij kan het weten. En als koning van de Duindorpers ben ik schatrijk ja.
Als ik beroemd was, had ik gewonnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En Dave heeft mooi de verkiezing best geklede man niet gewonnenWant die heeft Danny Vera gewonnen.
Tem is JJ de Bom aan het spelen.quote:
Uiteraard ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ik beroemd was, had ik gewonnen.
Telegraaf?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:07 schreef Webschip het volgende:
Nieuws in een van de grote krantensites in nl: Wesley en Yolante hebben een tweede hondje!.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_virale_video__.htmlquote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooie beelden inderdaad, had ik natuurlijk al gezien. Maar Jelte gaat binnekort nog wel bericht krijgen van de ULVP..
Deze kinderen weten niet wie JJ de Bom is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tem is JJ de Bom aan het spelen.
Beetje de kindervriend uithangen daar word je wel zuur van ja.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_virale_video__.html
Told you so.
quote:Van de gemeente krijgt hij in elk geval geen boete. Of dat alsnog gebeurt, hangt af van de luchtvaartpolitie.
Hij zal niet de eerste zijn die een boete krijgt. En dit is nu een mooie kans om zoveel mogelijk mensen duidelijk te maken dat dit dus niet de bedoeling is.quote:
Een totaalverbod lijkt me ook een logische volgende stap.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die een boete krijgt. En dit is nu een mooie kans om zoveel mogelijk mensen duidelijk te maken dat dit dus niet de bedoeling is.
De huidige regelgeving is al vrij duidelijk en moet voldoende zijn. Al mag die wel wat bekender worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een totaalverbod lijkt me ook een logische volgende stap.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of JJ de Bom nu nog op tv zou komen.
[ afbeelding ]
Is dit anonymoussie tijdens zijn kutdag gisteren?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
En ik denk dat hij tegenwoordig ook een pedo zou worden genoemdPlaatje uit de leader:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal niet blond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit anonymoussie tijdens zijn kutdag gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blond.
SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik ben ook blond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige blonde die hier rondloopt is die gangster uit Utrecht.
Nee, ik post van het weekend wel een jeugdfoto.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te vertellen dat jij dat gozertje bent op die pic van Karina ja?
Echt zo'n blonde mooiboy nu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige blonde die hier rondloopt is die gangster uit Utrecht.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blond.
Hey Wibi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms hang ik wat rond inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Peter Kelder look-a-like.
Nonchalent leren jasje, haren netjes in de war en alles.
Wenkbrauwen netjes bijgeplukt, schaamhaar geschoren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Peter Kelder look-a-like.
Nonchalent leren jasje, haren netjes in de war en alles.
Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trimmen he.
Van scheren ga je eruit zien alsof je weer 12 bent.
Ik ben wel benieuwd hoe mani er in 93 uitzag en of johannes als kind ook al een baret op had.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:55 schreef anonymoussie het volgende:
Waar blijven de mini me's van Web, Njos, Uccie, en Sp3c dan?
Ben ik nog iemand vergeten?
Heb je haar reet wel eens gezien?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:20 schreef Specularium het volgende:
Meneer Kaktus is ook weer zwanger misschien.
Webschip wilde dit graag weten.
Bij deze uitgenodigd!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe mani er in 93 uitzag en of johannes als kind ook al een baret op had.
Heb ik al een pic van gepost, gisteren of eergisteren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:55 schreef anonymoussie het volgende:
Waar blijven de mini me's van Web, Njos, Uccie, en Sp3c dan?
Ben ik nog iemand vergeten?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Tem het volgende:
Ano vraagt er wel niet om maar bij deze.LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat jij bruine krullen had.But while the earth sinks to its grave
Klopt, donkerblond maar vroeger was ik bijna wit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lief
Dacht dat jij bruine krullen had.
Chesschick.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ik al een pic van gepost, gisteren of eergisteren.
Grappig is dat. Ik was vroeger ook wel lichter maar nooit echt blond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, donkerblond maar vroeger was ik bijna wit.
Van binnen zijn we allemaal blond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, donkerblond maar vroeger was ik bijna wit.
Ik was al de Peter Kelder.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chesschick.
Ik zit godverdomme gewoon naar een YT van Luv te kijken. Tijd om een touw te zoeken.
Bij mijn zus was precies hetzelfde. Ik heb bruine ogen en had wit haar, in Italië moesten altijd al die olijvenpoepers even aan mijn haar zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Grappig is dat. Ik was vroeger ook wel lichter maar nooit echt blond.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
Kleine YokiHaha, ik herken je wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
Whehe, ja dat heb je nu niet meer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mijn zus was precies hetzelfde. Ik heb bruine ogen en had wit haar, in Italië moesten altijd al die olijvenpoepers even aan mijn haar zitten.
Met hun smerige knoflookvingers.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mijn zus was precies hetzelfde. Ik heb bruine ogen en had wit haar, in Italië moesten altijd al die olijvenpoepers even aan mijn haar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had deze ook nog. Foto's genomen op de zelfde plek in het ouderlijk huis, met 17 jaar er tussen ofzo.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Non nieuws als je dat afzet tegen het bericht van Wesley met zijn tweede hondje.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:20 schreef Specularium het volgende:
Meneer Kaktus is ook weer zwanger misschien.
Webschip wilde dit graag weten.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:08 schreef Tem het volgende:
Ano vraagt er wel niet om maar bij deze.Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
Kleine YokiDope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had deze ook nog. Foto's genomen op de zelfde plek in het ouderlijk huis, met 17 jaar er tussen ofzo.Mooi Njos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, en Yoki ook!quote:
Ik had deze ook nog. Foto's genomen op de zelfde plek in het ouderlijk huis, met 17 jaar er tussen ofzo.Werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ze alweer weggehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had ze alweer weggehaaldAh, nice. Feestelijke jurk en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonen je ouders er nog steeds?
Klinkt een beetje fout yoki, ik was daar 7 ofzo.quote:
Maar op die ander niet toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt een beetje fout yoki, ik was daar 7 ofzo.
Ietsjes ouderquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had ze alweer weggehaaldDie stoel staat ook precies voor die dikke reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik helemaal niet kan photoshoppen anders hadden we wel even kunnen lachen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die stoel staat ook precies voor die dikke reet.
Nee, juist niet eigenlijk. Kinderen zijn zo kwetsbaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
Krijg je nu rammelende eierstokken van al die pics, Marianne?
Die zit daarboven hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die stoel staat ook precies voor die dikke reet.
Wat kwetsbaar? Ik had een fucking grote tractor, moete komme dan!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, juist niet eigenlijk. Kinderen zijn zo kwetsbaar.
Al zou ik van sommigen best willen testen of ze stuiteren als je ze 12 hoog van een flat laat vallenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, juist niet eigenlijk. Kinderen zijn zo kwetsbaar.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al zou ik van sommigen best willen testen of ze stuiteren als je ze 12 hoog van een flat laat vallen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al zou ik van sommigen best willen testen of ze stuiteren als je ze 12 hoog van een flat laat vallen
Sommige hè, er zijn van die onopgevoede ettertjes bij.quote:
Ik heb onder veel protest gezapt. Wat is dit?quote:
De langste muur van de wereld in Marokko. Vorige week de grens tussen de VS en Mexico. Ook een aanrader om terug te kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb onder veel protest gezapt. Wat is dit?
quote:Het is dit jaar vijfentwintig jaar geleden dat de Berlijnse Muur met veel bombarie werd afgebroken. Iedereen was het er in 1989 over eens: een land splitsen door er een muur tussen te zetten is onmenselijk. Toch zijn er na de Koude Oorlog alleen nog meer meer muren bijgekomen, zag documentairemaker en presentator Menno Bentveld. Hij maakte De Muur, een documentaireserie over de muren die anno 2014 nog altijd overeind staan in onder andere Amerika, Israël, Ierland en Noord-Korea.
Ah okee, wel interessant inderdaad. Heb alweer moeten terugzappen naar VI, later eens terugkijken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
De langste muur van de wereld in Marokko. Vorige week de grens tussen de VS en Mexico. Ook een aanrader om terug te kijken.
[..]
The Voice op RTLquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik naar Inspector George Gently op één.
quote:
Waagaap kan dat gewoon zometeen downloaden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah okee, wel interessant inderdaad. Heb alweer moeten terugzappen naar VI, later eens terugkijken.
Is leuk!quote:
Tja, ik heb (nog) niet echt de macht over de afstandbediening.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waagaap kan dat gewoon zometeen downloaden.
Was het niks? Ik was er ook wel benieuwd naar, maar toen jij er mee kwam was hij al een half uur bezig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef Tem het volgende:
Weer gezapt, kan mijn aandacht er niet bijhouden.
Ik viel er ook later in door 2voor12. Lijkt me wel een goede film, alleen beetje zwaar. Andere keer eens kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was het niks? Ik was er ook wel benieuwd naar, maar toen jij er mee kwam was hij al een half uur bezig.
Ja je moet er wel voor in de stemming zijn inderdaad, lijkt me.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik viel er ook later in door 2voor12. Lijkt me wel een goede film, alleen beetje zwaar. Andere keer eens kijken.
Hij spreekt kennelijk Frans, of kan zich verstaanbaar maken, maar toch hoor je hem dan vragen in het Nederlands of Engels stellen. Vorige week was dat met zijn Spaans in Mexico. Interessante documentaire. Gezinnen die ook hier gescheiden worden door een muur.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
Benno Mentveld.
Nou weet ik niet meer van wie die hilarische grap was.
Master and Commander ben ik meer voor in de stemming. Komt na dat verschrikkelijke VIquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja je moet er wel voor in de stemming zijn inderdaad, lijkt me.
Bij vlagen compleet rukquote:
Grotendeels wel ja, eigenlijk. Maar ik kijk toch elke week.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon helemaal ruk.
Nu heb ik medelijden met Speculaas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja, eigenlijk. Maar ik kijk toch elke week.
Voordeel, hij hoeft niet mee te kijken hèquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu heb ik medelijden met Speculaas.
Hmm hebben we toch nog iets gemeen. Pure fictie wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel, hij hoeft niet mee te kijken hè
Volgens mij zijn er veel huishoudens waar dit de verdeling is op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hmm hebben we toch nog iets gemeen. Pure fictie wel.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er veel huishoudens waar dit de verdeling is op vrijdagavond.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:37 schreef Specularium het volgende:
Mani houdt van Mark Knopfler.
Dan zeg je wel eens rare dingen.
Ooow ok.quote:
Ik hoop voor jou dat je daar nu je broek niet meer voor uit doet, maar als puber was het een genot dat BH's toen gewoon nog verbrand werden. Kunnen de feministes van heute een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:56 schreef Specularium het volgende:
Weet niet zeker of ik mijn broek uit moet doen.
Zolang je volgend jaar niet op 40+ gaat meeposten, vergeef ik je deze steek onder water.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:15 schreef Tem het volgende:
1978 was ik drie. Dus natuurlijk ken ik die nog.
Ik was het wel van plan. Heb al een notificatie in februari staan om daar te gaan posten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je volgend jaar niet op 40+ gaat meeposten, vergeef ik je deze steek onder water.
Njos is wel welkom uiteraard.
Die heeft een keer gelezen dat 40+ geen probleem is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Tem het volgende:
Kingstown wil wel de hele tijd in Njosnavels d'r broekje met z'n geriatrische prakbanaan.
Nou als ik dat gezegd heb neem ik het terug.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een keer gelezen dat 40+ geen probleem is.
Weet niet of je dat hebt gezegd maar Henk wil dat wel graag lezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou als ik dat gezegd heb neem ik het terug.
Beweer je nu dat Njos 60+ is?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Tem het volgende:
Kingstown wil wel de hele tijd in Njosnavels d'r broekje met z'n geriatrische prakbanaan.
Ga je lekker met je jij-bakken, stadskanoal.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij kan gewoon goede muziek niet waarderen
Hopelijk laat je dit niet overslaan op je kinderen
Het was niet m'n bedoeling ruzie te veroorzaken tussen onsquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je lekker met je jij-bakken, stadskanoal.
Ik ben niet buiten geweest vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:39 schreef Specularium het volgende:
Iedereen doet zeker weer net of ie buiten is.
Autist.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben niet buiten geweest vandaag.
Ik ook van jouquote:
Ik kijk ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:09 schreef Tem het volgende:
Matthijs lekker losjes in alleen een t-shirt.
Volgens mij is er geen topic voor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk ook.
Is dit het topic?
Plaats is geen tijd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef Tem het volgende:
Doen jullie ook wel eens het dansje van Mick Jagger na thuis?
Vroeger kon dit gewoon zonder dat iedereen vragen ging stellen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef Tem het volgende:
Doen jullie ook wel eens het dansje van Mick Jagger na thuis?
Ow.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kees maakt zich druk over het klimaat.
Ik wou dat Matthijs nog kon spreken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
Kees moet zijn bek een keer houden.
Douchen na het uitgaan, wat netjes.quote:Op zondag 23 november 2014 02:28 schreef anonymoussie het volgende:
Kom net thuis van een feessie.
Net gedouched.
Kan dan nooit meteen slapen.
Jullie slapen zeker al.
Zal wel weer van zijn vriendin moeten.quote:Op zondag 23 november 2014 09:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Douchen na het uitgaan, wat netjes.
Ah alweer een repost.quote:Op zondag 23 november 2014 09:48 schreef Specularium het volgende:
Culinaire avonturen met Drugshond.
CUL / Soep in 3 minuten.
.
Hij is moderator op FOK!.quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ah alweer een repost.
En wat is jouw nuttige bijdrage voor de Westerse Mensch. ?
Mijn horeca-ik weent hier een beetje vanquote:Op zondag 23 november 2014 09:48 schreef Specularium het volgende:
Culinaire avonturen met Drugshond.
CUL / Soep in 3 minuten.
.
Rambo is weer boos hoor, terwijl hij al loerend in een bosje ligt te wachten op onze Cnor.quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ah alweer een repost.
En wat is jouw nuttige bijdrage voor de Westerse Mensch. ?
Maar hoe maak je het? Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 23 november 2014 10:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn horeca-ik weent hier een beetje van
Hoezo is dst je niet duidelijk? Die dagelijkse huilbuien zijn toch normaal?quote:Op zondag 23 november 2014 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe maak je het? Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
quote:Op zondag 23 november 2014 10:25 schreef timmmmm het volgende:
He drugshond, ik heb nog een tip voor je. Als je nou een liter of 4 heet water opzet en er een pot pindakaas in oplost, dan heb je keigoedkope pindasoep
Hierquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:36 schreef Webschip het volgende:
Dat is waar ook. Kees heeft het snel warm, dus hij zal zich best zorgen maken over de klimaatsverandering.
quote:Op zondag 23 november 2014 09:19 schreef Specularium het volgende:
Iets een feestje noemen terwijl je al om half 3 thuis bent,.
Familiefeessie. Nou eigenlijk schoonfamilie van mijn broer.quote:Op zondag 23 november 2014 09:20 schreef Tem het volgende:
Kinderfeestje. Wat we gaan doen houden we nog geheim maar neem je zwemspullen mee, je wordt thuisgebracht.
Zweet eraf wassen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Douchen na het uitgaan, wat netjes.
Hier kunnen hele ordinaire grappen over gemaakt worden.quote:Op zondag 23 november 2014 12:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het ook vervelend als mensen aan hun mes likken. Dan ben ik altijd bang dat ze per ongeluk aan de verkeerde kant likken en in hun tong snijden.
Als ik de eetgewoonten van sommige mensen zie of hoor hoop ik daar vaak op.quote:Op zondag 23 november 2014 12:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het ook vervelend als mensen aan hun mes likken. Dan ben ik altijd bang dat ze per ongeluk aan de verkeerde kant likken en in hun tong snijden.
Maakt niet uit, Yoki zet het zo in zijn sig.quote:Op zondag 23 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Was niet zo handig gezegd inderdaad. Gelukkig ben ik Karina niet
Stoor jij je net als Kees aan smakken enzo?quote:Op zondag 23 november 2014 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik de eetgewoonten van sommige mensen zie of hoor hoop ik daar vaak op.
Ik wel.quote:Op zondag 23 november 2014 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stoor jij je net als Kees aan smakken enzo?
quote:Op zondag 23 november 2014 12:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet direct.quote:Op zondag 23 november 2014 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stoor jij je net als Kees aan smakken enzo?
Haha, die tanden ook. Lijkt me niet fijn kauwen.quote:
Zijn kiezen zijn nog heel. Is alleen de voorkant.quote:Op zondag 23 november 2014 12:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, die tanden ook. Lijkt me niet fijn kauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |