Die ben ik weer zat. Heb nu Spa lemon cactus.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
De rivella was in de bonus. Ik heb nu die green tea versie, best wel lekker.
Die koop ik in Brussel vaak, enige wat een beetje betaalbaar is. Ook wel lekker ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ben ik weer zat. Heb nu Spa lemon cactus.
Die vriendin van jou krijgt er maar geen genoeg van, zo te horen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
En nee, ik wil er niet over praten.![]()
Ik ga me lekker laten verwennen door mijn vriendin.
Beetje bavianentieten volgens mij.quote:
Je herkent ze?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje bavianentieten volgens mij.
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die vriendin van jou krijgt er maar geen genoeg van, zo te horen.
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Die herken ik uit duizenden.quote:
Begin er dan niet over kut.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Ik ga me lekker laten verwennen door mijn vriendin.
Zo doen vrouwen dat. Oh wacht..quote:
Waarin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag het maar zelf je fobo dichtlaten hequote:Op donderdag 20 november 2014 21:31 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een plaatje in je fobo gezet, Cnor.
Wat nou als je zegt dat er iets is dan moet je het vertellen ook.quote:
Even kijken of timmmmm een fobo heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag het maar zelf je fobo dichtlaten he
Ik heb er wel één maar daar sxhrijf je nooit in.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even kijken of timmmmm een fobo heeft.
Zou je dat graag willen?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er wel één maar daar sxhrijf je nooit in.
Oh ja ik kijk eigenlijk nooit in fobo's alleen als ik een linkje zie of als iemand bij mij iets heeft gepost.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even kijken of timmmmm een fobo heeft.
Ja, als je me maar niet uit gaat schelden,dan haal ik het weg.quote:
Waarom zou ik dat gaan doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, als je me maar niet uit gaat schelden,dan haal ik het weg.
Diepgewortelde haatgevoelens.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat gaan doen?
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat gaan doen?
Haatberichten?quote:
Zo. Met je wortel.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Diepgewortelde haatgevoelens.
Wat heeft 'ie geplaatst?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan alleen niks toepasselijks terugposten.
Dat wortelgifje. Durf ne niet te klikken?quote:
Nee, dan krijg je weer dat ik loop te lurken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat wortelgifje. Durf ne niet te klikken?
Ik heb nog een gifje.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
Ik ken dat gifje al dus niet nodig om te lurken.
Johannes noemt mij altijd Dave von Raven, en hij kan het weten. En als koning van de Duindorpers ben ik schatrijk ja.quote:
En Dave heeft mooi de verkiezing best geklede man niet gewonnenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes noemt mij altijd Dave von Raven, en hij kan het weten. En als koning van de Duindorpers ben ik schatrijk ja.
Als ik beroemd was, had ik gewonnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En Dave heeft mooi de verkiezing best geklede man niet gewonnenWant die heeft Danny Vera gewonnen.
Tem is JJ de Bom aan het spelen.quote:
Uiteraard ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ik beroemd was, had ik gewonnen.
Telegraaf?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:07 schreef Webschip het volgende:
Nieuws in een van de grote krantensites in nl: Wesley en Yolante hebben een tweede hondje!.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_virale_video__.htmlquote:Op woensdag 19 november 2014 14:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooie beelden inderdaad, had ik natuurlijk al gezien. Maar Jelte gaat binnekort nog wel bericht krijgen van de ULVP..
Deze kinderen weten niet wie JJ de Bom is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tem is JJ de Bom aan het spelen.
Beetje de kindervriend uithangen daar word je wel zuur van ja.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_virale_video__.html
Told you so.
quote:Van de gemeente krijgt hij in elk geval geen boete. Of dat alsnog gebeurt, hangt af van de luchtvaartpolitie.
Hij zal niet de eerste zijn die een boete krijgt. En dit is nu een mooie kans om zoveel mogelijk mensen duidelijk te maken dat dit dus niet de bedoeling is.quote:
Een totaalverbod lijkt me ook een logische volgende stap.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die een boete krijgt. En dit is nu een mooie kans om zoveel mogelijk mensen duidelijk te maken dat dit dus niet de bedoeling is.
De huidige regelgeving is al vrij duidelijk en moet voldoende zijn. Al mag die wel wat bekender worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een totaalverbod lijkt me ook een logische volgende stap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |