Ik kan hier niet heel enthousiast van worden.quote:Op zondag 23 november 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net klaar met de spruiten en vegaburger.
Over het opwarmen van de aarde heeft hij zich vorige week al uitgebreid uitgesproken. Het stukje dat ik plaatste kwam vanmorgen online.quote:
Dat wist ik nog niet. Wat ik wel wist is dat Kees het erg gauw warm heeft.quote:Op zondag 23 november 2014 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Over het opwarmen van de aarde heeft hij zich vorige week al uitgebreid uitgesproken. Het stukje dat ik plaatste kwam vanmorgen online.
Nee, verhuizen staat volgend jaar op het programma.quote:Op zondag 23 november 2014 18:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet. Wat ik wel wist is dat Kees het erg gauw warm heeft.
Ik dacht dat Kees intussen al verhuisd was.
Lekker. Ga ik morgen eten, denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
Ik had gewoon laffe sperziebonen.
Heeeeerlijk.
Dank voor de link.quote:Op zondag 23 november 2014 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, verhuizen staat volgend jaar op het programma.
Hier kan je updates over Kees lezen
https://www.facebook.com/hetbestevoorkees
Ik zit te wachten op de snijbonen, prima eten, met een tartaartje.quote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
Ik had gewoon laffe sperziebonen.
Heeeeerlijk.
Die woonde op zichzelf, in een huurhuis wat ie op een gegeven moment half had gesloopt voor zijn energiebesparende plannetje.quote:Op zondag 23 november 2014 18:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dank voor de link.
Jammer dat niet zoiets bestond voor Matthijs.
Jammer gewoon. Zijn "hobby" kon natuurlijk niet. Ik vraag me af of hij geen begeleiding kon krijgen of wilde accepteren. Dit had natuurlijk niet zo gemoeten.quote:Op zondag 23 november 2014 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die woonde op zichzelf, in een huurhuis wat ie op een gegeven moment half had gesloopt voor zijn energiebesparende plannetje.
19.00 uur klaar en dan met het bord op schoot naar Studio Sport kijken.quote:Op zondag 23 november 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
Ik zit te wachten op de snijbonen, prima eten, met een tartaartje.
Dat hoort eigenlijk een bak bami met een Heineken te zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
19.00 uur klaar en dan met het bord op schoot naar Studio Sport kijken.
Webschip vindt dit een topshow.
Geen idee, op zondag is moeders hoofd-gasfornuis.quote:Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank voor de tip!quote:Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijgen we een filosofische discussie over Heineken versus Grolsch op de koop toe.quote:Op zondag 23 november 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Dat hoort eigenlijk een bak bami met een Heineken te zijn.
Remlof weet dit soort dingen.
Mathijs had begeleiding maar was heel erg stug en zat erg in zijn eigen wereld en mening die hij weigerde aan te passen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jammer gewoon. Zijn "hobby" kon natuurlijk niet. Ik vraag me af of hij geen begeleiding kon krijgen of wilde accepteren. Dit had natuurlijk niet zo gemoeten.
Was daarom ook constant kwaad op alles en iedereen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mathijs had begeleiding maar was heel erg stug en zat erg in zijn eigen wereld en mening die hij weigerde aan te passen.
Dus toch begeleiding gehad. Tja, jammer dat het niet hielp.quote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mathijs had begeleiding maar was heel erg stug en zat erg in zijn eigen wereld en mening die hij weigerde aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |