SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje raar dit.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
nee, hoe eerder ik dood ga hoe beter
Je moet het in perspectief plaatsen. Volgens 23andme kan ze 100 worden. Misschien haat ze even getallen?quote:
Is mijn standaard reactie btw. Ik haat het gewoon als mensen zeggen dat ik naar de dokter moet. Ik HAAT ziekenhuizen en dokters.quote:Op zondag 23 november 2014 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief plaatsen. Volgens 23andme kan ze 100 woorden. Misschien haat ze even getallen?
Wel kleine vocabulaire danquote:Op zondag 23 november 2014 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief plaatsen. Volgens 23andme kan ze 100 woorden.
DM ze danquote:Op zondag 23 november 2014 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nr buiten maar ben te lui om mensen te appen.
#loser.
Damnnquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6626949/9a91ba60/hoiii.html
Hahahahahahahaquote:Op zondag 23 november 2014 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wel nice boobsquote:Op zondag 23 november 2014 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voel je al veel beter?quote:
Hoe bedoel je?quote:
Heb ik zin in.. verse.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
GMTA.
hoezo?quote:Op zondag 23 november 2014 16:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voel je al veel beter?
[..]
Hoe bedoel je?
Je was toch ziek?quote:
Nummer driequote:Op zondag 23 november 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.upcoming.nl/jo(...)00-3&src=dumpert_top
Voor wanneer ik op mezelf ga.
Ik stem op #7.quote:Op zondag 23 november 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.upcoming.nl/jo(...)00-3&src=dumpert_top
Voor wanneer ik op mezelf ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Oooo ja! Ik voel me beter en me stem is bijna helemaal terug. (:
Rustgevende muziekquote:Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_kooktelevee.html
Zo ga ik dit maken
Dat laatste ligt niet alleen aan je moeder denk ikquote:Op zondag 23 november 2014 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
Maak je appeltaart is die fucking vorm pleite. Ik zweer t mn moeder weet me labiel te maken soms.
Benle ugrasma.quote:Op zondag 23 november 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste ligt niet alleen aan je moeder denk ik
Jij bent echt een verwend krengquote:Op zondag 23 november 2014 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
En dan gaat ze naar de super om een nieuwe vorm te halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat lmfo voor?quote:Op zondag 23 november 2014 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lmfo.
Kijk sylvesterrr rebelleren dan.
Nooit van lmfo gehoord.quote:Op zondag 23 november 2014 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die niet urban dictionary checken.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=LMFO
Hasiktirquote:Op zondag 23 november 2014 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die niet urban dictionary checken.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=LMFO
mehquote:Op zondag 23 november 2014 18:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nooit van lmfo gehoord.
Zelfs met je afkortingen ben je een hipster.
Valla niet?quote:Op zondag 23 november 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hasiktir
Die is gewoon zelf verzonnen en jij hebt opgezocht
Peter R helpt me er altijd meequote:Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
Dalijk ga je ook vragen wat 'lol' betekent.
lmfo is gewoon ook zoiets. hele internet staat er vol mee.
google het maar eens voor de lol.
Lmfo kom ik veel vaker tegen en dat is ook hoe ik het uiteindelijk overgenomen heb.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lmfo kom ik veel vaker tegen en dat is ook hoe ik het uiteindelijk overgenomen heb.
Ik verzin niks lol.
Ik verbaas me serieus over deze reacties. Type op google lmfo en bortecinem/landysh in en je zult zien dat ik altijd lmfo schrijf. Ik ken het als laughing my face of en lmfo typt/bekt beter dan lmao dus daarom dat ik standaard lmfo typ.quote:Op zondag 23 november 2014 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij bedoelde je gewoon 'lmfao' en durf je niet toe te geven dat je een typfout hebt gemaakt.
Was niet serieus bedoeld, vandaar dat PI.quote:Op zondag 23 november 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik verbaas me serieus over deze reacties. Type op google lmfo en bortecinem/landysh in en je zult zien dat ik altijd lmfo schrijf. Ik ken het als laughing my face of en lmfo typt/bekt beter dan lmao dus daarom dat ik standaard lmfo type.
Moet je vaker goede films kijkenquote:Op zondag 23 november 2014 18:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld, vandaar die PI.
Maar dit is wel serieus de eerste keer dat ik van lmfo heb gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je vaker goede films kijkenHeb ik gezien, vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat sylvesterrr blond was.quote:
Tsssk. Wist je dat echt niet?quote:Op zondag 23 november 2014 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wist niet dat sylvesterrr blond was.
Potverdeuriequote:
quote:Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je vaker goede films kijkenhahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ja? posters op je kinderkamer?quote:Op zondag 23 november 2014 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is 26 of zo maar haar leven. Wanna be just like her.
Is dat Stimo??..vallah dat is stimo!!!quote:
Ze luistert wel naar Five en daar zit een Turk inquote:
Minuut?quote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dat Stimo??..vallah dat is stimo!!!
fucking toffe boyband.quote:Op zondag 23 november 2014 18:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze luistert wel naar Five en daar zit een Turk in
+/- 2:04quote:Op zondag 23 november 2014 18:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze luistert wel naar Five en daar zit een Turk in
[..]
Minuut?
was zo verliefd op Scott.quote:Op zondag 23 november 2014 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij.![]()
Ik heb een keer bijna moeten huilen omdat ik hun album niet kreeg van mijn ouders.![]()
Ik op J.quote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
was zo verliefd op Scott.
Had jij ook die dure agenda's met top40 artiesten
Ik droeg veel stropdassen en wijde broeken en blokjes en shit. tfuuuquote:Op zondag 23 november 2014 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik op J.
Nee, kan mij niet herinneren dat ik muziekagenda's heb gehad. Werd wel super fan van Avril Lavigne en veranderde in een wannabe sk8ter.
En er was ook zo'n catalogus voor skaters/alternatievelingen/goths maar ik kom er even niet op.quote:Op zondag 23 november 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik droeg veel stropdassen en wijde broeken en blokjes en shit. tfuuu
Oh echt?quote:Op zondag 23 november 2014 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En er was ook zo'n catalogus voor skaters/alternatievelingen/goths maar ik kom er even niet op.
In groep acht was ik een hiphopper en de eerste paar jaar van de brugklas een kakker(maar dat kwam door het gymnasium)quote:Op zondag 23 november 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik droeg veel stropdassen en wijde broeken en blokjes en shit. tfuuu
Jaaa the large was het volgens mij!quote:Op zondag 23 november 2014 18:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik keek altijd op Large en Attitudeholland
Ja bbyquote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mooi antwoord. Ik krijg spontaan uitslag van die achterlijke media die aandachtshoere allochtonen als Afshin Ellian en Ebru Umar hooghouden. Though, die Afshin Ellian is nog wel een tikkeltje erger.quote:"Waarom vragen veel allochtonen tolerantie van Nederland, terwijl in hun land van herkomst racisme heel normaal is? Onterecht wordt de suggestie gewekt dat discriminatie een westers fenomeen is."
Facker, ik ben een burger van Nederland! Wat heb ik te schaften met eventueel racisme in Marokkko, het land van mijn (voor-)ouders.
Waarom zou ik racisme hier in Nederland voor lief moeten nemen, omdat ze daar eventueel net zo achterlijk zijn om mensen op basis van etniciteit en culturele achtergrond te beoordelen?
Deze nep hoogleraar begint met een van de domste drogredenen die ik in tijden heb gehoord, en gaat vervolgens door met opgeklopte verontwaardigheid het door hem verfoeide multiculturalisme door het slijk te halen.
Je kunt je hoofd nu uit het achterwerk van je meesters halen, je hebt ze inmiddels meer dan waar voor hun geld gegeven, meneer Afshin Ellian.
Vallah nog welquote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt(Afshin Ellian).quote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)_cultuurrelativisten
Seriously?
[..]
Mooi antwoord. Ik krijg spontaan uitslag van die achterlijke media die aandachtshoere allochtonen als Afshin Ellian en Ebru Umar hooghouden. Though, die Afshin Ellian is nog wel een tikkeltje erger.
Wat? Dus wij moeten ons gedragen naar de regels en gewoontes van het land waar wij oorspronkelijk vandaan komen? Als ze in Turkije iemand onterecht wordt veroordeeld en gestraft mag ik hier niet om gerechtigheid vragen? Want mijn ouders zijn geboren in Turkije?quote:Op zondag 23 november 2014 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt(Afshin Ellian).
Al brengt hij het veel te makkelijk natuurlijk.
Zweepslagen, stenigen en shitquote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Wat? Dus wij moeten ons gedragen naar de regels en gewoontes van het land waar wij oorspronkelijk vandaan komen? Als ze in Turkije iemand onterecht wordt veroordeeld en gestraft mag ik hier niet om gerechtigheid vragen? Want mijn ouders zijn geboren in Turkije?
Om eerlijk te zijn begrijp ik niet wat je nu zegt.quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat? Dus wij moeten ons gedragen naar de regels en gewoontes van het land waar wij oorspronkelijk vandaan komen? Als ze in Turkije iemand onterecht wordt veroordeeld en gestraft mag ik hier niet om gerechtigheid vragen? Want mijn ouders zijn geboren in Turkije?
Bij een Iranier mogen ze dat flikken ja. Hij heeft het recht niet om gestraft te worden volgens het Nederlandse strafsysteem, immers gaat het in zijn land anders aan toe.quote:
Waar? Was het lekker (zoals in turkije?)?quote:Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef Montelly het volgende:
Vandaag iskender gegeten, nu kapot man.
[ afbeelding ]
Borte jij bent best wel een nationalist ofnie?quote:Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij een Iranier mogen ze dat flikken ja. Hij heeft het recht niet om gestraft te worden volgens het Nederlandse strafsysteem, immers gaat het in zijn land anders aan toe.
Nee, Afshin Ellian zegt dat helemaal niet. En al zei hij dat wel, dan was het nog zo achterlijk geweest. Wat Afshin zegt is dat allochtonen simpelweg niet mogen klagen over racisme hier omdat er ook racisme heerst in het land van oorsprong. Hij zegt ook letterlijk dat allochtonen die hier klagen over racisme het beeld zouden creėren dat racisme iets Westers zou zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn begrijp ik niet wat je nu zegt.
Maar Afshin Ellian zegt gewoon dat Turkse- en Iraansenationalisme(hij noemt ook nog paar andere op in zijn artikel) niet gepast is in Nederland. Dingen van de Nederlandse Overheid eisen, terwijl de landen waar hun roots liggen(en dus zo nationalistisch over zijn) nog slechter bezig zijn EN daar niks over zeggen.
Bij een vriend thuis, door moeder+zussen gemachtquote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar? Was het lekker (zoals in turkije?)?
Mr.Whitequote:
<3quote:Op zondag 23 november 2014 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom houd je me voor de gek? Ik dacht dat je lief was.
Je leest het te zwart-wit. Je moet ook meer naar de context van zijn column kijken.quote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Afshin Ellian zegt dat helemaal niet. En al zei hij dat wel, dan was het nog zo achterlijk geweest. Wat Afshin zegt is dat allochtonen simpelweg niet mogen klagen over racisme hier omdat er ook racisme heerst in het land van oorsprong. Hij zegt ook letterlijk dat allochtonen die hier klagen over racisme het beeld zouden creėren dat racisme iets Westers zou zijn.!!
Wij leven in Nederland, niet in Turkije, Iran or whatever. Wat daar gebeurt zou niet van invloed moeten zijn op de gang van zaken hier. Als er in het Nederlandse wetboek staat dat racisme of discriminatie op basis van ras, afkomst, geaardheid or whatever niet mag, dan mag dat niet. Ongeacht het land van afkomst van het slachtoffer.
Is dit echt zo raar?
of dit:quote:In Nederland hebben ze geen respect voor de Nederlandse tradities en alles is relatief, maar de Iraanse waarden en tradities moeten worden gerespecteerd. Het waardenstelsel van Nederland moet worden gerelativeerd, maar voor het waardenstelsel van Iran moeten we begrip opbrengen.
Hij heeft juist nul(!) keer over de punten gehad die jij nu benoemt. Je trekt conclusies wat hij helemaal niet probeerde te maken.quote:Hier moet het principe van non-discriminatie gelden, maar je mag nooit de behandeling van homo's in die landen aan kritiek onderwerpen, want dan ben je een kolonialist. Afrikaanse tradities zijn heilig!
Terwijl ze niks van de Armeense genocide wilde wetenquote:De allochtone multiculturalisten claimen de toepassing van de multiculturele regels in Nederland. Zo zou een Turkse multiculturalist de nadruk willen leggen op de statelijke erkenning van meertaligheid: Turks en Nederlands. Ook zou hij het lot van de Bosnische slachtoffers van genocide belangrijk vinden.
Ik lees het niet zwart-wit. Het is meneer zelf die het zwart-wit brengt.quote:Op zondag 23 november 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je leest het te zwart-wit. Je moet ook meer naar de context van zijn column kijken.
Bijvoorbeeld dit:
[..]
of dit:
[..]
Hij heeft juist nul(!) keer over de punten gehad die jij nu benoemt. Je trekt conclusies wat hij helemaal niet probeerde te maken.
En dat stukje over de Turken bij het kopje 'Genocide' gaat meer over dat de twee ex-Turkse kamer leden van de PVDA dat nauwe banden had met Erdogan.
Dat bedoeld hij hiermee:
[..]
Terwijl ze niks van de Armeense genocide wilde weten
Maar het is natuurlijk een column en dus is hij beetje ongefundeerd hierin. Maar dat zei ik ook met 'te simpel'.
Als hier had gestaan: waarom vragen allochtonen die zelf het racisme in hun land van herkomst toejuichen hier om tolerantie, dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar dat staat er niet. Er staat LETTERLIJK dat allochtonen die om tolerantie vragen het idee creėren dat discriminatie een westers fenomeen is.quote:Waarom vragen veel allochtonen tolerantie van Nederland, terwijl in hun land van herkomst racisme heel normaal is? Onterecht wordt de suggestie gewekt dat discriminatie een westers fenomeen is.
Nee, dat zegt hij niet.quote:Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn begrijp ik niet wat je nu zegt.
Maar Afshin Ellian zegt gewoon dat Turkse- en Iraansenationalisme(hij noemt ook nog paar andere op in zijn artikel) niet gepast is in Nederland. Dingen van de Nederlandse Overheid eisen, terwijl de landen waar hun roots liggen(en dus zo nationalistisch over zijn) nog slechter bezig zijn EN daar niks over zeggen.
Ik begrijp je punt. En als dit als conclusie stond zou ik met jou eens zijn. Alleen is dat het niet. Het staat in de inleiding en legt het vanuit daar het verder uit. Het is duidelijk een betoog.quote:Op zondag 23 november 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lees het niet zwart-wit. Het is meneer zelf die het zwart-wit brengt.
Probeer hier nou eens op te reageren ipv te negeren, dit is namelijk waar ik het over heb, niet over de rest van zijn column:
[..]
Als hier had gestaan: waarom vragen allochtonen die zelf het racisme in hun land van herkomst toejuichen hier om tolerantie, dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar dat staat er niet. Er staat LETTERLIJK dat allochtonen die om tolerantie vragen het idee creėren dat discriminatie een westers fenomeen is.
Dit is gewoon een goedkope shot van Afshin Ellian. Allochtonen neertrappen om een wit voetje te halen bij de autochtone Nederlanders. Vervolgens gaat hij verder over hypocriete allochtonen, maar dat maakt het beginstuk van zijn column niet ongedaan. Zijn beginstuk blijft staan.
Goed punt. Ik ben omquote:
Probeer eerst zijn argumentatie van begin tot eind voor jezelf samen te vattenquote:
Wat? Niet netjes om hem zo zwart te maken?quote:Op zondag 23 november 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. En als dit als conclusie stond zou ik met jou eens zijn. Alleen is dat het niet. Het staat in de inleiding en legt het vanuit daar het verder uit. Het is duidelijk een betoog.
Maar het zijn bevindingen die die hij opschrijft, met daarin paar feiten erin. Je kan ermee eens zijn of niet. Ik vind het alleen niet netjes om hem zo zwart te maken.
[..]
Goed punt. Ik ben om
Heb je de zussen stiekem in de gang geneukt?quote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij een vriend thuis, door moeder+zussen gemacht![]()
zeker een 8,5/10
Ik ben iemand die met weinig woorden zijn punt kan makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hij maakt juist een nuance in zijn artikel. Alleen in het begin is hij wat op de grens. Maar zo gaan alle artikelen. En ik vind het niet correct om het harder aan te pakken, omdat hij zelf een allochtoon is.quote:Op zondag 23 november 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat? Niet netjes om hem zo zwart te maken?Hij weigert nuances te maken en gebruikt allochtonen om zijn column sensationeler te maken, hij gaat letterlijk over onze (en daarmee ook mijn) ruggen om een wit voetje te halen bij de Nederlandse medemens, en jij vertelt mij dat het niet netjes is om hem zwart te maken?
Nogmaals, de feiten zijn dat hij letterlijk zegt dat allochtonen die vragen om tolerantie het idee creėren dat racisme een westers fenomeen zou zijn. Dat hij later in zijn column spreekt over een ander soort allochtoon maakt het eerste stuk niet ongedaan.
Dit is niet zwart maken, maar dit is wat er LETTERLIJK in zijn column staat.
Ik zie geen puntenquote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben iemand die met weinig woorden zijn punt kan maken
Maar dit is weer een andere discussie en hier ben ik wel met jou eens. Veel columnisten willen wel heel graag grof doen. Maar daar moet je door heen lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is niet zwart maken, maar dit is wat er LETTERLIJK in zijn column staat. En dit staat er niet omdat meneer Ellian is vergeten om die paar woorden toe te voegen, maar puur om zijn column meer 'pit' te geven. Hoe meer allochtonen door het slijk worden gehaald, hoe populairder hij wordt bij de niet-moslims en autochtone Nederlanders.
Aubquote:Op zondag 23 november 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
Mathemaat, kun je sarcasme eens googlen?
En ook toepassen?quote:Op zondag 23 november 2014 20:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Aub
http://lmgtfy.com/?q=sarcasme
Nee. Kun je het nog één keer voordoen?quote:
Ja laten we dat doenquote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. Kun je het nog één keer voordoen?
Was ze daar dan? Ik heb namelijk nog niets van haar gehoord.quote:
Kom maar bij me op schoot. Dan leg ik het je uitquote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. Kun je het nog één keer voordoen?
Ja, mevrouw.quote:Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom maar bij me op schoot. Dan leg ik het je uit
Man man man, misschien moeten jullie eens zelf een keertje naar een meet gaan als jullie zo nieuwsgierig zijn over de meet.quote:
Alsof de interesse daar om draaitquote:Op zondag 23 november 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Man man man, misschien moeten jullie eens zelf een keertje naar een meet gaan als jullie zo nieuwsgierig zijn over de meet.
Heb je last van stockholmsyndroom of zo? Vanwaar de liefde voor deze man? Dat meer journalisten en columnisten dit doen doet niks af aan het feit dat het simpelweg fout is. Ik snap niet hoe jij de fouten van anderen kunt gebruiken om de woorden van deze man goed te praten? 'Ja, maar die doen het ook'. Like whut?quote:Op zondag 23 november 2014 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij maakt juist een nuance in zijn artikel. Alleen in het begin is hij wat op de grens. Maar zo gaan alle artikelen. En ik vind het niet correct om het harder aan te pakken, omdat hij zelf een allochtoon is.
Tamam, het is al goed. Heb nog niets gegeten, ben lichtelijk ontvlambaarquote:Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof de interesse daar om draait
Ben ook benieuwd naar KB, maar niet door de meet.
Persoonlijk aanval dit dat.quote:Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je last van stockholmsyndroom of zo? Vanwaar de liefde voor deze man? Dat meer journalisten en columnisten dit doen doet niks af aan het feit dat het simpelweg fout is. Ik snap niet hoe jij de fouten van anderen kunt gebruiken om de woorden van deze man goed te praten? 'Ja, maar die doen het ook'. Like whut?
En nee, ik pak hem niet harder aan omdat hij allochtoon is. Ik pak hem aan omdat hij altijd de Islam en allochtonen gebruikt om hogerop te komen. Ik walg van alle mensen die leugens en haat moeten verspreiden over anderen en mensen moeten gebruiken om hogerop te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gisteren leefde ze nog.quote:Op zondag 23 november 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Maar KB leeft nog? Babasi oldurmedi insallah
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Persoonlijke aanval.Wat ik zei stelt helemaal niks voor, als je daar al om gaat piepen.
Dat is niet beschermen. Ik lees zijn artikel alleen anders. Verschil in visie dusquote:Ik vind het gewoon apart hoe jij deze man zo in bescherming neemt terwijl hij over jouw rug gaat voor zijn 15 minutes of fame.
Heeft je vriendin niet voor je gekookt?quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, het is al goed. Heb nog niets gegeten, ben lichtelijk ontvlambaar.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk aanval dit dat.
StockholmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldus de heer Moszkowiczquote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Is niet aan mij om dat te melden, dus daar ga ik verder ook geen uitspraken over doen hier
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?quote:Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Is er geen centraal topic voor FOK!gossips?
Dit dus.quote:Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.quote:Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch?quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.
2face jijquote:Op zondag 23 november 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch?
Ja die romige smaak van boter komt door die melk dus kan mij best voorstellen.quote:Op zondag 23 november 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, appeltaart met geklaarde boter is niet zo lekker trouwens.
Ik miste iets.
Daar is de DM-functie voor uitgevondenquote:Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Is er geen centraal topic voor FOK!gossips?
Dit is eng. Die wilde ik ook al posten.quote:
Aha...quote:Op zondag 23 november 2014 23:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar is de DM-functie voor uitgevonden
#justgirlythingsquote:Op maandag 24 november 2014 12:08 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_kiekjes_maken.html
Nee.. ;c. Ben nu op school, ga straks de stad in en dan langs de supermarkt heb zin om te bakken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog iets lekkers gemaakt? Ik heb nog niets gegeten vandaag.
Wat ga je bakken? Taart, koekjes, soesjes?quote:Op maandag 24 november 2014 13:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. ;c. Ben nu op school, ga straks de stad in en dan langs de supermarkt heb zin om te bakken.
Weet ik nog niet!quote:Op maandag 24 november 2014 13:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat ga je bakken? Taart, koekjes, soesjes?
Hhhhhh hoe laat ga je trainen. ?quote:Op maandag 24 november 2014 13:58 schreef Deuce92 het volgende:
Klinkt als een lekkere post-workout meal.
Hoe dat dan? Ben wel benieuwd.quote:
Lekker stukje ook over zijn voetenfetish/oedipuscomplex:quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken.
Daar bedoelt hij iets anders mee.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker stukje ook over zijn voetenfetish/oedipuscomplex:
[..]
Hij is een mongool, what else is new?quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
Jij lacht zeker ook in het openbaarquote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is een mongool, what else is new?
Hemide kotu gari gibi. Sue me.quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook in het openbaar
De manier waarop er over bericht wordt in NL.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is nieuw ja?quote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
De manier waarop er over bericht wordt in NL.
Dude... onwetende jij.quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik blijf het nasty vinden.
Net zoals ik die hele Erdogan een achterlijk individu blijf vinden.
Man en vrouw zijn ook niet gelijk.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heeft hij daadwerkelijk gezegd "dat vrouwen prioriteit moeten geven aan het moederschap" of is dat (foutief) vertaald door de media?quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
Mwah, wat hij zegt klopt wel. Man en vrouw zijn niet gelijk. Ze zijn echter wel gelijkwaardig.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Er wordt hier bijna dagelijks ruzie gemaakt over allerlei culturele en geloofsgerelateerde dingen. Ik bemoei me daar meestal niet mee omdat ik er vrij weinig van af weet.quote:
Klopt. Maar dat neemt niet weg dat een vrouw werk en moederschap prima kan combineren. Sowieso is het niet aan hem om te bepalen of een vrouw moeder wordt of niet. Een vrouw zou zelf de keuze moeten maken. Als zij geen moeder wil worden, that's up to her.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Man en vrouw zijn ook niet gelijk.
Wordt er hier dagelijks ruzie gemaakt over geloofquote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Er wordt hier bijna dagelijks ruzie gemaakt over allerlei culturele en geloofsgerelateerde dingen.
Joe.quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Er wordt hier bijna dagelijks ruzie gemaakt over allerlei culturele en geloofsgerelateerde dingen. Ik bemoei me daar meestal niet mee omdat ik er vrij weinig van af weet.
Nu zeg ik dat ik het nasty vind om de voeten van je moeder te kussen (maakt niet uit wat de reden erachter is, ik vind het gewoon vies, mag dat?), en kom jij gelijk weer zeiken.
Er staat ook 'bijna.' En wellicht had ik 'en/of' ertussen moeten zetten.quote:Op maandag 24 november 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wordt er hier dagelijks ruzie gemaakt over geloof?
Heb dit gemist dan. Moet voortaan dus toch alles teruglezen. Of jij hebt links daarvan van de afgelopen dagen?quote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er staat ook 'bijna.' En wellicht had ik 'en/of' ertussen moeten zetten.
Dat is echter mijn punt niet.
Ik heb dit kunnen vinden:quote:Op maandag 24 november 2014 16:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat neemt niet weg dat een vrouw werk en moederschap prima kan combineren. Sowieso is het niet aan hem om te bepalen of een vrouw moeder wordt of niet. Een vrouw zou zelf de keuze moeten maken. Als zij geen moeder wil worden, that's up to her.
quote:“Our religion [Islam] has defined a position for women [in society]: Motherhood. Some people can understand this, while others can’t. You cannot explain this to feminists because they don’t accept the concept of motherhood,” he said.
http://www.hurriyetdailyn(...)=74726&NewsCatID=338.
quote:"Our religion (Islam) has defined a position for women (in society): motherhood," Erdogan told an audience of Turkish women including his own daughter Sumeyye.
"Some people can understand this, while others can't. You cannot explain this to feminists because they don't not accept the concept of motherhood."
He recalled: "I would kiss my mother's feet because they smelled of paradise. She would glance coyly and cry sometimes.
"Motherhood is something else."
http://www.businessinside(...)keys-erdogan-2014-11.
Nee, die heb ik niet.quote:Op maandag 24 november 2014 16:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb dit gemist dan. Moet voortaan dus toch alles teruglezen. Of jij hebt links daarvan van de afgelopen dagen?
Hij zegt dat volgens zijn geloof (de islam) de positie van de vrouw gedefinieerd is als moederschap.quote:Op maandag 24 november 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zegt hij nu dat de enige positie voor een vrouw in de maatschappij moedershap is?
Vertel mij eens waar je leest dat hij zegt dat vrouwen niet moeten werken?quote:Op maandag 24 november 2014 16:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch gek dat Mohammed zijn vrouw ook liet werken, moet je als goede moslim niet enigzins pogen zijn pad te volgen?
Volgens pasha Erdo dient een vrouw 3+ kinderen te baren en het moederschap priotiteit te geven.quote:Op maandag 24 november 2014 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel mij eens waar je leest dat hij zegt dat vrouwen niet moeten werken?
Doner Company ook niet?quote:Op maandag 24 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
Jammer dat ze nergens kebab verkopen zonder lamsvlees er in
Allergie of dol op die kleine wolmachines?quote:Op maandag 24 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
Jammer dat ze nergens kebab verkopen zonder lamsvlees er in
Ja dus, dat hij zich achter de Islam denkt te verschuilen verandert daar niks aan. Wat een walgelijk mannetje is het ook. Ik word er ziek van hoe hij steeds het geloof gebruikt om de levens van burgers te controleren. Hij mag zich overigens ook wel gaan verdiepen in zijn geloof. De Islam verbiedt vrouwen helemaal niet om te werken of alleen moeder te zijn. Werk en moederschap is prima te combineren.quote:Op maandag 24 november 2014 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zegt dat volgens zijn geloof (de islam) de positie van de vrouw gedefinieerd is als moederschap.
Mensen plzzquote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, iemand tips voor een goede? Heb er echt totaal geen verstand van.
Cheesecakequote:
De smaak.quote:Op maandag 24 november 2014 16:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Allergie of dol op die kleine wolmachines?
http://hddwinkel.com/externe-harde-schijf-kopen/quote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, iemand tips voor een goede? Heb er echt totaal geen verstand van.
Wat bedoel je met "kebab"? Ze verkopen gewoon het vlees heur, in brood of een wrap, bijvoorbeeld.quote:
Handig tenx.quote:Op maandag 24 november 2014 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://hddwinkel.com/externe-harde-schijf-kopen/
Opslagcapaciteit (ik zou voor 1 TB gaan), formaat (2,5 of 3,5 inch) en USB (2.0 of 3.0) zijn de punten die je moet overwegen. Volgens mij maakt merk verder niet echt uit.
- Budget?quote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
Rotatiesnelheid eventueel ook. Meestal is die 7200 rpm, maar sommige zijn bijvoorbeeld maar 5400 rpm, en dus langzamer.quote:
Die Ja?quote:Op maandag 24 november 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Ow jullie hebben die artikel al opgepikt, oke.
Niet doner kebabquote:Op maandag 24 november 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "kebab"? Ze verkopen gewoon het vlees heur, in brood of een wrap, bijvoorbeeld.
USB 2.0 is echt erg traag als je met grote bestanden aan de gang gaat.quote:
Ik heb te veel foto's op mijn laptop staan (genomen met DSLR/systeemcamera, dus meer mb per foto dan een simpele digitale cam). Hij is nu echt traag aan het worden daardoor. Die moeten allemaal weg, wil mijn pc schoon hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 16:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Budget?
- Voorkeur voor aantal GB's?
- Voorkeur voor mobiel (2,5 inch - klein en zonder netstroom) of groot (3,5 inch - groot en met netstroom)?
En waarom? Waarvoor wil je het inzetten? Wil je extra ruimte op je laptop/pc of wil je iets hebben waarmee je kunt rondlopen?
Bedoel jij doner?quote:Op maandag 24 november 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "kebab"? Ze verkopen gewoon het vlees heur, in brood of een wrap, bijvoorbeeld.
omg wat zeg je allemaal. is dit codetaal?quote:Op maandag 24 november 2014 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Rotatiesnelheid eventueel ook. Meestal is die 7200 rpm, maar sommige zijn bijvoorbeeld maar 5400 rpm, en dus langzamer.
Vroeger had ik vriendjes die hun moeder voor hoer uitmaakten als er even ruzie was. Ik stond er altijd zo bijquote:
Een kind scheldt zijn moeder niet zomaar uit voor hoer als die de juiste opvoeding heeft gehad. Blijkbaar schold die moeder haar eigen moeder vroeger ook uit voor hoer.quote:Op maandag 24 november 2014 16:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger had ik vriendjes die hun moeder voor hoer uitmaakten als er even ruzie was. Ik stond er altijd zo bij![]()
.
Rotatiesnelheid is hoe snel de schijf binnenin (het heet niet voor niets een harde schijf) ronddraait. Dat wordt uitgedrukt in rpg (rotations per minute). Hoe hoger, hoe beter (sneller).quote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
omg wat zeg je allemaal. is dit codetaal?
Ofnoh, ik keek ook altijd vol verbazing. Dat zeg je toch niet tegen je ouders, wtf😂 Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainnquote:Op maandag 24 november 2014 16:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een kind scheldt zijn moeder niet zomaar uit voor hoer als die de juiste opvoeding heeft gehad. Blijkbaar schold die moeder haar eigen moeder vroeger ook uit voor hoer.
Ik zou het niet in mijn hoofd moeten halen om mijn moeder uit te schelden. Gelijk headshot.
Dit is een echte Turkse denkwijze.quote:Op maandag 24 november 2014 16:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blijkbaar schold die moeder haar eigen moeder vroeger ook uit voor hoer.
Oh ja dit ook.quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ofnoh, ik keek ook altijd vol verbazing. Dat zeg je toch niet tegen je ouders, wtf😂 Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainn
Haha, henk geef het zoutstel eens aan.quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ofnoh, ik keek ook altijd vol verbazing. Dat zeg je toch niet tegen je ouders, wtf😂 Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainn
Bij een externe harde schijf maakt dat toch niet uit? Wordt er volgens mij ook nooit bij vermeld. De USB-poort bepaalt daarbij de snelheid.quote:Op maandag 24 november 2014 16:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Rotatiesnelheid is hoe snel de schijf binnenin (het heet niet voor niets een harde schijf) ronddraait. Dat wordt uitgedrukt in rpg (rotations per minute). Hoe hoger, hoe beter (sneller).
Daarnaast is er ook nog de drive cache die de snelheid beinvloedt.
Het kan dus best ingewikkeld zijn.
Hoe groot moet de schijf zijn (in GB/TB). En hoeveel ben je bereid om uit te geven?
Dat vind ik ook raar, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef Montelly het volgende:
Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainn
quote:Op maandag 24 november 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.
Kan toch? Ik zou zelf mijn ouders nooit bij hun voornaam noemen, dat voelt gewoon raar voor mij.quote:
Het is een vorm van respect om je ouders met vader/papa en moeder/mama aan te spreken. Je ouders zijn niet je gelijken.quote:Op maandag 24 november 2014 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik zou zelf mijn ouders nooit bij hun voornaam noemen, dat voelt gewoon raar voor mij.
Maar ik zie het echt niet als slechte opvoeding of iets dergelijks. Het is gewoon hoe ik het ervaar.
Oneens.quote:Op maandag 24 november 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is een vorm van respect om je ouders met vader en moeder aan te spreken. Je ouders zijn niet je gelijken.
Je hebt twee opties:quote:Op maandag 24 november 2014 16:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb te veel foto's op mijn laptop staan (genomen met DSLR/systeemcamera, dus meer mb per foto dan een simpele digitale cam). Hij is nu echt traag aan het worden daardoor. Die moeten allemaal weg, wil mijn pc schoon hebben.
En ik wil een kleine die ik behalve op mijn pc, nergens anders op aan hoef te sluiten. Dus zonder netroom i assume.
Ik heb een macbook, dunnow of er merken zijn die daar goed op aansluiten?
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking?quote:Op maandag 24 november 2014 16:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
En daarom heet jij later klootzak ipv papa.
Die eerste optie klinkt heel tof, zeker voor een chaoot als ik die altijd alles kwijtraakt. Maar aan welke bedragen moet ik denken?quote:Op maandag 24 november 2014 16:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt twee opties:
1 - de cd-/dvd-drive uit je MacBook halen en vervangen met een HDD-caddy. Hiermee kun je een (tweede) harde schijf in je laptop plaatsen (in dit geval in plaats van de cd-/dvd-drive.
Dit is handig, want je hoeft geen rekening meer te houden met een harde schijf, hij zit in je laptop en je kunt 'm dus nooit vergeten.
2 - je koopt een 2,5 inch harde schijf. Hoef je alleen een USB-kabel in te pluggen en dat ding werkt.
Als je het geld uit wil geven, zou je een SSD en een HDD kunnen aanschaffen. Is je laptop supersnel en heb je veel ruimte..
Niet raar opkijken wanneer je dat soort scheldwoorden naar je hoofd krijgt van je kind. Je kinderen jou bij je voornaam laten noemen, echt een achterlijk iets.quote:Op maandag 24 november 2014 16:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking?
Jij kent mij niet. Jij kent mijn ouders niet. Je weet niet hoe ik ben opgevoed.quote:Op maandag 24 november 2014 16:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet raar opkijken wanneer je dat soort scheldwoorden naar je hoofd krijgt van je kind.
Oke doei.quote:Op maandag 24 november 2014 17:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Jij kent mijn ouders niet. Je weet niet hoe ik ben opgevoed.
Ik had niet verwacht dat jij zo'n achterlijke opmerking zou maken.
Hier kan ik echt oprecht boos om worden. En dat ben ik ook.
Het is behalve een teken van respect ook belangrijk voor de band tussen ouder en kind. Onbewust vervaagt het de positie tussen hen.quote:Op maandag 24 november 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.
Deuce heeft iemand je account gekaapt?quote:Op maandag 24 november 2014 16:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking?
Wat is deze?quote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is behalve een teken van respect ook belangrijk voor de band tussen ouder en kind. Onbewust vervaagt het de positie tussen hen.
Merk ook dat degene die hun ouders bij voornaam noemen vaak ook samen blowen, roken etc.
1 TB:quote:Op maandag 24 november 2014 16:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die eerste optie klinkt heel tof, zeker voor een chaoot als ik die altijd alles kwijtraakt. Maar aan welke bedragen moet ik denken?
Nee. Ik begrijp gewoon niet dat Borte conclusies trekt over mij zonder mij te kennen. En alleen omdat ik het niet eens ben met iets dat zij gezegd heeft.quote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce heeft iemand je account gekaapt?
Ooh valt reuze mee.quote:Op maandag 24 november 2014 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
1 TB:
- 24 euro voor de HDD-caddy (let wel: je moet dan zelf je cd-/dvd-drive eruit schroeven/vervangen)
- 60 euro voor 1 TB
- 120 euro voor 2 TB
Stel je niet aan manquote:Op maandag 24 november 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Ik begrijp gewoon niet dat Borte conclusies trekt over mij zonder mij te kennen. En alleen omdat ik het niet eens ben met iets dat zij gezegd heeft.
Is het teveel gevraagd om gewoon normaal te willen discussiėren zonder persoonlijk te worden aangevallen?quote:
Tja, zo gaat dat hierquote:Op maandag 24 november 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
Nee. Ik begrijp gewoon niet dat Borte conclusies trekt over mij zonder mij te kennen. En alleen omdat ik het niet eens ben met iets dat zij gezegd heeft.
Uhm, ja?quote:Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
Is het teveel gevraagd om gewoon normaal te willen discussiėren zonder persoonlijk te worden aangevallen?
Ik begrijp de connectie niet zo en overigens apart dat jij dit soort uitspraken laat vallen, terwijl jij naar mijn mening ook niet bepaald vies bent om je familie zwart te maken al neem ik dat soort shit niet serieus maar het gaat om het idee.quote:Op maandag 24 november 2014 16:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet raar opkijken wanneer je dat soort scheldwoorden naar je hoofd krijgt van je kind. Je kinderen jou bij je voornaam laten noemen, echt een achterlijk iets.
Het is toch duidelijk dat er bedoeld wordt dat er sprake zal zijn van minder respect en je sneller klootzak genoemd zal worden. Over het algemeen dus, waarom vat je dit zo persoonlijk op?quote:Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het teveel gevraagd om gewoon normaal te willen discussiėren zonder persoonlijk te worden aangevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |