Heeft je vriendin niet voor je gekookt?quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, het is al goed. Heb nog niets gegeten, ben lichtelijk ontvlambaar.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk aanval dit dat.
StockholmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldus de heer Moszkowiczquote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Is niet aan mij om dat te melden, dus daar ga ik verder ook geen uitspraken over doen hier
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?quote:Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Is er geen centraal topic voor FOK!gossips?
Dit dus.quote:Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.quote:Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch?quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.
2face jijquote:Op zondag 23 november 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch?
Ja die romige smaak van boter komt door die melk dus kan mij best voorstellen.quote:Op zondag 23 november 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, appeltaart met geklaarde boter is niet zo lekker trouwens.
Ik miste iets.
Daar is de DM-functie voor uitgevondenquote:Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Is er geen centraal topic voor FOK!gossips?
Dit is eng. Die wilde ik ook al posten.quote:
Aha...quote:Op zondag 23 november 2014 23:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar is de DM-functie voor uitgevonden
#justgirlythingsquote:Op maandag 24 november 2014 12:08 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_kiekjes_maken.html
Nee.. ;c. Ben nu op school, ga straks de stad in en dan langs de supermarkt heb zin om te bakken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog iets lekkers gemaakt? Ik heb nog niets gegeten vandaag.
Wat ga je bakken? Taart, koekjes, soesjes?quote:Op maandag 24 november 2014 13:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. ;c. Ben nu op school, ga straks de stad in en dan langs de supermarkt heb zin om te bakken.
Weet ik nog niet!quote:Op maandag 24 november 2014 13:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat ga je bakken? Taart, koekjes, soesjes?
Hhhhhh hoe laat ga je trainen. ?quote:Op maandag 24 november 2014 13:58 schreef Deuce92 het volgende:
Klinkt als een lekkere post-workout meal.
Hoe dat dan? Ben wel benieuwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker stukje ook over zijn voetenfetish/oedipuscomplex:quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken.
Daar bedoelt hij iets anders mee.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker stukje ook over zijn voetenfetish/oedipuscomplex:
[..]
Hij is een mongool, what else is new?quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
Jij lacht zeker ook in het openbaarquote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is een mongool, what else is new?
Hemide kotu gari gibi. Sue me.quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook in het openbaar
De manier waarop er over bericht wordt in NL.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is nieuw ja?quote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
De manier waarop er over bericht wordt in NL.
Dude... onwetende jij.quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik blijf het nasty vinden.
Net zoals ik die hele Erdogan een achterlijk individu blijf vinden.
Man en vrouw zijn ook niet gelijk.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heeft hij daadwerkelijk gezegd "dat vrouwen prioriteit moeten geven aan het moederschap" of is dat (foutief) vertaald door de media?quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
Mwah, wat hij zegt klopt wel. Man en vrouw zijn niet gelijk. Ze zijn echter wel gelijkwaardig.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Er wordt hier bijna dagelijks ruzie gemaakt over allerlei culturele en geloofsgerelateerde dingen. Ik bemoei me daar meestal niet mee omdat ik er vrij weinig van af weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |