abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146934008
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat? Dus wij moeten ons gedragen naar de regels en gewoontes van het land waar wij oorspronkelijk vandaan komen? Als ze in Turkije iemand onterecht wordt veroordeeld en gestraft mag ik hier niet om gerechtigheid vragen? Want mijn ouders zijn geboren in Turkije?
Om eerlijk te zijn begrijp ik niet wat je nu zegt.

Maar Afshin Ellian zegt gewoon dat Turkse- en Iraansenationalisme(hij noemt ook nog paar andere op in zijn artikel) niet gepast is in Nederland. Dingen van de Nederlandse Overheid eisen, terwijl de landen waar hun roots liggen(en dus zo nationalistisch over zijn) nog slechter bezig zijn EN daar niks over zeggen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_146934108
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zweepslagen, stenigen en shit _O_
Bij een Iranier mogen ze dat flikken ja. Hij heeft het recht niet om gestraft te worden volgens het Nederlandse strafsysteem, immers gaat het in zijn land anders aan toe.
pi_146934158
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef Montelly het volgende:
Vandaag iskender gegeten, nu kapot man.

[ afbeelding ]
Waar? Was het lekker (zoals in turkije?)?
  zondag 23 november 2014 @ 19:31:21 #104
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146934163
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bij een Iranier mogen ze dat flikken ja. Hij heeft het recht niet om gestraft te worden volgens het Nederlandse strafsysteem, immers gaat het in zijn land anders aan toe.
Borte jij bent best wel een nationalist ofnie? :D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_146934172
Ben begonnen met BB, hoe bedoel je laat.
pi_146934230
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar Afshin Ellian zegt gewoon dat Turkse- en Iraansenationalisme(hij noemt ook nog paar andere op in zijn artikel) niet gepast is in Nederland. Dingen van de Nederlandse Overheid eisen, terwijl de landen waar hun roots liggen(en dus zo nationalistisch over zijn) nog slechter bezig zijn EN daar niks over zeggen.
Nee, Afshin Ellian zegt dat helemaal niet. En al zei hij dat wel, dan was het nog zo achterlijk geweest. Wat Afshin zegt is dat allochtonen simpelweg niet mogen klagen over racisme hier omdat er ook racisme heerst in het land van oorsprong. Hij zegt ook letterlijk dat allochtonen die hier klagen over racisme het beeld zouden creëren dat racisme iets Westers zou zijn. :') !!

Wij leven in Nederland, niet in Turkije, Iran or whatever. Wat daar gebeurt zou niet van invloed moeten zijn op de gang van zaken hier. Als er in het Nederlandse wetboek staat dat racisme of discriminatie op basis van ras, afkomst, geaardheid or whatever niet mag, dan mag dat niet. Ongeacht het land van afkomst van het slachtoffer.

Is dit echt zo raar?
  zondag 23 november 2014 @ 19:33:29 #107
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146934242
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Waar? Was het lekker (zoals in turkije?)?
Bij een vriend thuis, door moeder+zussen gemacht ^O^ :9 zeker een 8,5/10
pi_146934295
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Ben begonnen met BB, hoe bedoel je laat.
Wat is BB?
  zondag 23 november 2014 @ 19:35:35 #109
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146934318
quote:
5s.gif Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wat is BB?
Mr.White
pi_146934331
quote:
5s.gif Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wat is BB?
Bouncing balls.
pi_146934378
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Crip het volgende:

[..]

Bouncing balls.
Waarom houd je me voor de gek? Ik dacht dat je lief was.
pi_146934514
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 19:36 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Waarom houd je me voor de gek? Ik dacht dat je lief was.
<3
pi_146934521
Ik ga stuk btw, dat ik dit niet eerder heb gecheckt.
pi_146934594
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, Afshin Ellian zegt dat helemaal niet. En al zei hij dat wel, dan was het nog zo achterlijk geweest. Wat Afshin zegt is dat allochtonen simpelweg niet mogen klagen over racisme hier omdat er ook racisme heerst in het land van oorsprong. Hij zegt ook letterlijk dat allochtonen die hier klagen over racisme het beeld zouden creëren dat racisme iets Westers zou zijn. :') !!

Wij leven in Nederland, niet in Turkije, Iran or whatever. Wat daar gebeurt zou niet van invloed moeten zijn op de gang van zaken hier. Als er in het Nederlandse wetboek staat dat racisme of discriminatie op basis van ras, afkomst, geaardheid or whatever niet mag, dan mag dat niet. Ongeacht het land van afkomst van het slachtoffer.

Is dit echt zo raar?
Je leest het te zwart-wit. Je moet ook meer naar de context van zijn column kijken.

Bijvoorbeeld dit:
quote:
In Nederland hebben ze geen respect voor de Nederlandse tradities en alles is relatief, maar de Iraanse waarden en tradities moeten worden gerespecteerd. Het waardenstelsel van Nederland moet worden gerelativeerd, maar voor het waardenstelsel van Iran moeten we begrip opbrengen.
of dit:
quote:
Hier moet het principe van non-discriminatie gelden, maar je mag nooit de behandeling van homo's in die landen aan kritiek onderwerpen, want dan ben je een kolonialist. Afrikaanse tradities zijn heilig!
Hij heeft juist nul(!) keer over de punten gehad die jij nu benoemt. Je trekt conclusies wat hij helemaal niet probeerde te maken.

En dat stukje over de Turken bij het kopje 'Genocide' gaat meer over dat de twee ex-Turkse kamer leden van de PVDA dat nauwe banden had met Erdogan.
Dat bedoeld hij hiermee:
quote:
De allochtone multiculturalisten claimen de toepassing van de multiculturele regels in Nederland. Zo zou een Turkse multiculturalist de nadruk willen leggen op de statelijke erkenning van meertaligheid: Turks en Nederlands. Ook zou hij het lot van de Bosnische slachtoffers van genocide belangrijk vinden.
Terwijl ze niks van de Armeense genocide wilde weten

Maar het is natuurlijk een column en dus is hij beetje ongefundeerd hierin. Maar dat zei ik ook met 'te simpel'.
pi_146934684
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Montelly het volgende:

[..]

Mr.White
Ho ho ho, Walter White bedoel jij jongedame..

Dit is mr. White

pi_146935087
Interstellar was vet.
pi_146935143
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je leest het te zwart-wit. Je moet ook meer naar de context van zijn column kijken.

Bijvoorbeeld dit:

[..]

of dit:

[..]

Hij heeft juist nul(!) keer over de punten gehad die jij nu benoemt. Je trekt conclusies wat hij helemaal niet probeerde te maken.

En dat stukje over de Turken bij het kopje 'Genocide' gaat meer over dat de twee ex-Turkse kamer leden van de PVDA dat nauwe banden had met Erdogan.
Dat bedoeld hij hiermee:

[..]

Terwijl ze niks van de Armeense genocide wilde weten

Maar het is natuurlijk een column en dus is hij beetje ongefundeerd hierin. Maar dat zei ik ook met 'te simpel'.
Ik lees het niet zwart-wit. Het is meneer zelf die het zwart-wit brengt.

Probeer hier nou eens op te reageren ipv te negeren, dit is namelijk waar ik het over heb, niet over de rest van zijn column:

quote:
Waarom vragen veel allochtonen tolerantie van Nederland, terwijl in hun land van herkomst racisme heel normaal is? Onterecht wordt de suggestie gewekt dat discriminatie een westers fenomeen is.
Als hier had gestaan: waarom vragen allochtonen die zelf het racisme in hun land van herkomst toejuichen hier om tolerantie, dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar dat staat er niet. Er staat LETTERLIJK dat allochtonen die om tolerantie vragen het idee creëren dat discriminatie een westers fenomeen is.

Dit is gewoon een goedkope shot van Afshin Ellian. Allochtonen neertrappen om een wit voetje te halen bij de autochtone Nederlanders. Vervolgens gaat hij verder over hypocriete allochtonen, maar dat maakt het beginstuk van zijn column niet ongedaan. Zijn beginstuk blijft staan.
pi_146935306
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij niet.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_146935323
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2014 19:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Interstellar was vet.
Gisteren voor de tweede keer gezien. :Y
pi_146935395
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik lees het niet zwart-wit. Het is meneer zelf die het zwart-wit brengt.

Probeer hier nou eens op te reageren ipv te negeren, dit is namelijk waar ik het over heb, niet over de rest van zijn column:

[..]

Als hier had gestaan: waarom vragen allochtonen die zelf het racisme in hun land van herkomst toejuichen hier om tolerantie, dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar dat staat er niet. Er staat LETTERLIJK dat allochtonen die om tolerantie vragen het idee creëren dat discriminatie een westers fenomeen is.

Dit is gewoon een goedkope shot van Afshin Ellian. Allochtonen neertrappen om een wit voetje te halen bij de autochtone Nederlanders. Vervolgens gaat hij verder over hypocriete allochtonen, maar dat maakt het beginstuk van zijn column niet ongedaan. Zijn beginstuk blijft staan.
Ik begrijp je punt. En als dit als conclusie stond zou ik met jou eens zijn. Alleen is dat het niet. Het staat in de inleiding en legt het vanuit daar het verder uit. Het is duidelijk een betoog.

Maar het zijn bevindingen die die hij opschrijft, met daarin paar feiten erin. Je kan ermee eens zijn of niet. Ik vind het alleen niet netjes om hem zo zwart te maken.
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:03 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij niet.
Goed punt. Ik ben om
pi_146935536
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]

Goed punt. Ik ben om
Probeer eerst zijn argumentatie van begin tot eind voor jezelf samen te vatten :{w
pi_146935678
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt. En als dit als conclusie stond zou ik met jou eens zijn. Alleen is dat het niet. Het staat in de inleiding en legt het vanuit daar het verder uit. Het is duidelijk een betoog.

Maar het zijn bevindingen die die hij opschrijft, met daarin paar feiten erin. Je kan ermee eens zijn of niet. Ik vind het alleen niet netjes om hem zo zwart te maken.

[..]

Goed punt. Ik ben om
Wat? Niet netjes om hem zo zwart te maken? 8)7 Hij weigert nuances te maken en gebruikt allochtonen om zijn column sensationeler te maken, hij gaat letterlijk over onze ruggen om een wit voetje te halen bij de Nederlandse medemens, en jij vertelt mij dat het niet netjes is om hem zwart te maken?

Nogmaals, de feiten zijn dat hij letterlijk zegt dat allochtonen die vragen om tolerantie het idee creëren dat racisme een westers fenomeen zou zijn. Dat hij later in zijn column spreekt over een ander soort allochtoon maakt het eerste stuk niet ongedaan.

Dit is niet zwart maken, maar dit is wat er LETTERLIJK in zijn column staat. En dit staat er niet omdat meneer Ellian is vergeten om die paar woorden toe te voegen, maar puur om zijn column meer 'pit' te geven. Hoe meer allochtonen door het slijk worden gehaald, hoe populairder hij wordt bij de niet-moslims en autochtone Nederlanders.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bortecinem op 23-11-2014 20:27:25 ]
pi_146935974
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Montelly het volgende:

[..]

Bij een vriend thuis, door moeder+zussen gemacht ^O^ :9 zeker een 8,5/10
Heb je de zussen stiekem in de gang geneukt?
pi_146936019
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:03 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij niet.
Wow. Jij kan goed discussiëren :D
pi_146936080
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wow. Jij kan goed discussiëren :D
Ik ben iemand die met weinig woorden zijn punt kan maken :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146936091
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat? Niet netjes om hem zo zwart te maken? 8)7 Hij weigert nuances te maken en gebruikt allochtonen om zijn column sensationeler te maken, hij gaat letterlijk over onze (en daarmee ook mijn) ruggen om een wit voetje te halen bij de Nederlandse medemens, en jij vertelt mij dat het niet netjes is om hem zwart te maken?

Nogmaals, de feiten zijn dat hij letterlijk zegt dat allochtonen die vragen om tolerantie het idee creëren dat racisme een westers fenomeen zou zijn. Dat hij later in zijn column spreekt over een ander soort allochtoon maakt het eerste stuk niet ongedaan.

Dit is niet zwart maken, maar dit is wat er LETTERLIJK in zijn column staat.
Hij maakt juist een nuance in zijn artikel. Alleen in het begin is hij wat op de grens. Maar zo gaan alle artikelen. En ik vind het niet correct om het harder aan te pakken, omdat hij zelf een allochtoon is.
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik ben iemand die met weinig woorden zijn punt kan maken :D
Ik zie geen punten
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:

Dit is niet zwart maken, maar dit is wat er LETTERLIJK in zijn column staat. En dit staat er niet omdat meneer Ellian is vergeten om die paar woorden toe te voegen, maar puur om zijn column meer 'pit' te geven. Hoe meer allochtonen door het slijk worden gehaald, hoe populairder hij wordt bij de niet-moslims en autochtone Nederlanders.
Maar dit is weer een andere discussie en hier ben ik wel met jou eens. Veel columnisten willen wel heel graag grof doen. Maar daar moet je door heen lezen.

Beetje de Geenstijl generatie
pi_146936142
Mathemaat, kun je sarcasme eens googlen?
pi_146936195
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
Mathemaat, kun je sarcasme eens googlen?
Aub

http://lmgtfy.com/?q=sarcasme
pi_146936206
Dit topic...
pi_146936241
quote:
En ook toepassen?
pi_146936286
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En ook toepassen?
Nee. Kun je het nog één keer voordoen?
pi_146936306
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja laten we dat doen
pi_146936360
KB is sinds de meet stil...
pi_146936373
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 20:32 schreef Peunage het volgende:
Was ze daar dan? Ik heb namelijk nog niets van haar gehoord.
pi_146936422
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Kom maar bij me op schoot. Dan leg ik het je uit
pi_146936452
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kom maar bij me op schoot. Dan leg ik het je uit
Ja, mevrouw.
pi_146936459
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 20:32 schreef Peunage het volgende:
Man man man, misschien moeten jullie eens zelf een keertje naar een meet gaan als jullie zo nieuwsgierig zijn over de meet.
pi_146936553
quote:
12s.gif Op zondag 23 november 2014 20:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Man man man, misschien moeten jullie eens zelf een keertje naar een meet gaan als jullie zo nieuwsgierig zijn over de meet.
Alsof de interesse daar om draait :')

Ben ook benieuwd naar KB, maar niet door de meet.
pi_146936554
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij maakt juist een nuance in zijn artikel. Alleen in het begin is hij wat op de grens. Maar zo gaan alle artikelen. En ik vind het niet correct om het harder aan te pakken, omdat hij zelf een allochtoon is.

Heb je last van stockholmsyndroom of zo? Vanwaar de liefde voor deze man? Dat meer journalisten en columnisten dit doen doet niks af aan het feit dat het simpelweg fout is. Ik snap niet hoe jij de fouten van anderen kunt gebruiken om de woorden van deze man goed te praten? 'Ja, maar die doen het ook'. Like whut?

En nee, ik pak hem niet harder aan omdat hij allochtoon is. Ik pak hem aan omdat hij altijd de Islam en allochtonen gebruikt om hogerop te komen. Ik walg van alle mensen die leugens en haat moeten verspreiden over anderen en mensen moeten gebruiken om hogerop te komen.
pi_146936608
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Alsof de interesse daar om draait :')

Ben ook benieuwd naar KB, maar niet door de meet.
Tamam, het is al goed. Heb nog niets gegeten, ben lichtelijk ontvlambaar :P .
pi_146936619
KB is ook helemaal niet op de meet geweest.
pi_146936620
Hmmm Borte is zo fel. Severim.
pi_146936700
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
Hmmm Borte is zo fel. Severim.
Ben er klaar mee. Moet nog veel dingen doen damnnn.

Fijne avond iedereen. :9
pi_146936768
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb je last van stockholmsyndroom of zo? Vanwaar de liefde voor deze man? Dat meer journalisten en columnisten dit doen doet niks af aan het feit dat het simpelweg fout is. Ik snap niet hoe jij de fouten van anderen kunt gebruiken om de woorden van deze man goed te praten? 'Ja, maar die doen het ook'. Like whut?

En nee, ik pak hem niet harder aan omdat hij allochtoon is. Ik pak hem aan omdat hij altijd de Islam en allochtonen gebruikt om hogerop te komen. Ik walg van alle mensen die leugens en haat moeten verspreiden over anderen en mensen moeten gebruiken om hogerop te komen.
Persoonlijk aanval dit dat. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146936832
Maar KB leeft nog? Babasi oldurmedi insallah
pi_146936846
Persoonlijke aanval. :') Wat ik zei stelt helemaal niks voor, als je daar al om gaat piepen. :')

Ik vind het gewoon apart hoe jij deze man zo in bescherming neemt terwijl hij over jouw rug gaat voor zijn 15 minutes of fame.
pi_146936882
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Maar KB leeft nog? Babasi oldurmedi insallah
Gisteren leefde ze nog.
pi_146936923
Was dit haar laatste post?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER
pi_146936927
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Persoonlijke aanval. :') Wat ik zei stelt helemaal niks voor, als je daar al om gaat piepen. :')
_O- _O-
quote:
Ik vind het gewoon apart hoe jij deze man zo in bescherming neemt terwijl hij over jouw rug gaat voor zijn 15 minutes of fame.
Dat is niet beschermen. Ik lees zijn artikel alleen anders. Verschil in visie dus :)
pi_146936984
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2014 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
Was dit haar laatste post?

[..]

Yup.
pi_146936994
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit topic... [ afbeelding ]
pi_146937016
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Gisteren leefde ze nog.
Ja. Mn opa ook. Dat was gisteravond.
pi_146937076
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Tamam, het is al goed. Heb nog niets gegeten, ben lichtelijk ontvlambaar :P .
Heeft je vriendin niet voor je gekookt? :(
pi_146937134
Ze leeft nog hoor, dont worry xoxo
pi_146937142
quote:
13s.gif Op zondag 23 november 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Persoonlijk aanval dit dat. :{w

SPOILER
Stockholm _O_
pi_146937186
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
En?
pi_146937226
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
Maar hoe reageerde baba a mattie
pi_146937371
Is niet aan mij om dat te melden, dus daar ga ik verder ook geen uitspraken over doen hier
pi_146937409

[ Bericht 100% gewijzigd door Mathemaat op 23-11-2014 20:58:35 ]
pi_146937646
Kan t wel raden. ;(
  zondag 23 november 2014 @ 21:11:31 #161
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146937938
quote:
3s.gif Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Is niet aan mij om dat te melden, dus daar ga ik verder ook geen uitspraken over doen hier
Aldus de heer Moszkowicz
pi_146939513
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit topic... [ afbeelding ]
pi_146939620
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 21:52 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Standaard.
  zondag 23 november 2014 @ 22:02:50 #164
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146939930
Op tijd naar bed vnv O+
pi_146940002
Is er geen centraal topic voor FOK!gossips? :')
pi_146940020
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Montelly het volgende:
Op tijd naar bed vnv O+
Goed idee.

Dag mensen. :z
pi_146940238
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
pi_146940337
Borte, appeltaart met geklaarde boter is niet zo lekker trouwens.

Ik miste iets.
pi_146940483
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
Dit dus.
pi_146940624
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.
  zondag 23 november 2014 @ 22:20:36 #171
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146940717
Leave KB alone! En anders dm :P
  zondag 23 november 2014 @ 22:21:18 #172
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146940765
Manmanman, zo treurig dit :')
pi_146940768
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.
Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch? :D
pi_146940789
Wut nevermind man :')
pi_146940903
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch? :D
2face jij

[ Bericht 0% gewijzigd door mrstylo op 23-11-2014 22:34:22 ]
pi_146941211
Wat is er met dit topic dat die smiley gepost werd? Het ging er vandaag redelijk aan toe dacht ik? Zonder ruzie en zelfs met andere onderwerpen dan de cheesecake? :D
pi_146941267
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, appeltaart met geklaarde boter is niet zo lekker trouwens.

Ik miste iets.
Ja die romige smaak van boter komt door die melk dus kan mij best voorstellen. :P
  zondag 23 november 2014 @ 22:35:11 #178
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146941475
:z
pi_146942097
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:

:z
[ afbeelding ]
  zondag 23 november 2014 @ 22:57:53 #180
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146942327
Syl, peunage & mrstylo?
pi_146942712
Off to bed. :*
pi_146942961
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:08 schreef Crip het volgende:
Off to bed. :*
Trusten.
pi_146943400
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Daar is de DM-functie voor uitgevonden :')
pi_146945061
quote:
Dit is eng. Die wilde ik ook al posten.
pi_146945390

Zojuist gezien, mooie film.
Net zo mooi als August Rush met dezelfde hoofdrolspeler.
  maandag 24 november 2014 @ 01:10:19 #188
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146945558
quote:
Fly me to the moon
  maandag 24 november 2014 @ 01:35:47 #189
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_146945737

goh. beetje hypcocriet allemaal..
zzzzz
pi_146945747
Ach, er zijn ook homo's die katholiek zijn.
pi_146945790
De ogen van 'Zeus', een geredde blinde uil... O+.

maandag 24 november 2014 @ 02:07:39 #192
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146945913
Universum in z'n ogen
pi_146946273
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 23:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

Daar is de DM-functie voor uitgevonden :')
Aha...
pi_146946402
Borte mn appeltaart is wel gelukt. Ik proefde toen t nog lauw was en nu is t lekker :9 :9

Wel anders door de boter tho.
pi_146947204
Goedemorgen.
pi_146948467
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:02 schreef Deuce92 het volgende:
Goedemorgen.
Goodmorningg
pi_146949480
Hebben jullie al gemeet, lovebirds? *;
  maandag 24 november 2014 @ 12:08:33 #198
246313 Che_