Hij maakt juist een nuance in zijn artikel. Alleen in het begin is hij wat op de grens. Maar zo gaan alle artikelen. En ik vind het niet correct om het harder aan te pakken, omdat hij zelf een allochtoon is.quote:Op zondag 23 november 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat? Niet netjes om hem zo zwart te maken?Hij weigert nuances te maken en gebruikt allochtonen om zijn column sensationeler te maken, hij gaat letterlijk over onze (en daarmee ook mijn) ruggen om een wit voetje te halen bij de Nederlandse medemens, en jij vertelt mij dat het niet netjes is om hem zwart te maken?
Nogmaals, de feiten zijn dat hij letterlijk zegt dat allochtonen die vragen om tolerantie het idee creëren dat racisme een westers fenomeen zou zijn. Dat hij later in zijn column spreekt over een ander soort allochtoon maakt het eerste stuk niet ongedaan.
Dit is niet zwart maken, maar dit is wat er LETTERLIJK in zijn column staat.
Ik zie geen puntenquote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben iemand die met weinig woorden zijn punt kan maken
Maar dit is weer een andere discussie en hier ben ik wel met jou eens. Veel columnisten willen wel heel graag grof doen. Maar daar moet je door heen lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is niet zwart maken, maar dit is wat er LETTERLIJK in zijn column staat. En dit staat er niet omdat meneer Ellian is vergeten om die paar woorden toe te voegen, maar puur om zijn column meer 'pit' te geven. Hoe meer allochtonen door het slijk worden gehaald, hoe populairder hij wordt bij de niet-moslims en autochtone Nederlanders.
Aubquote:Op zondag 23 november 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
Mathemaat, kun je sarcasme eens googlen?
En ook toepassen?quote:Op zondag 23 november 2014 20:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Aub
http://lmgtfy.com/?q=sarcasme
Nee. Kun je het nog één keer voordoen?quote:
Ja laten we dat doenquote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. Kun je het nog één keer voordoen?
Was ze daar dan? Ik heb namelijk nog niets van haar gehoord.quote:
Kom maar bij me op schoot. Dan leg ik het je uitquote:Op zondag 23 november 2014 20:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee. Kun je het nog één keer voordoen?
Ja, mevrouw.quote:Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom maar bij me op schoot. Dan leg ik het je uit
Man man man, misschien moeten jullie eens zelf een keertje naar een meet gaan als jullie zo nieuwsgierig zijn over de meet.quote:
Alsof de interesse daar om draaitquote:Op zondag 23 november 2014 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Man man man, misschien moeten jullie eens zelf een keertje naar een meet gaan als jullie zo nieuwsgierig zijn over de meet.
Heb je last van stockholmsyndroom of zo? Vanwaar de liefde voor deze man? Dat meer journalisten en columnisten dit doen doet niks af aan het feit dat het simpelweg fout is. Ik snap niet hoe jij de fouten van anderen kunt gebruiken om de woorden van deze man goed te praten? 'Ja, maar die doen het ook'. Like whut?quote:Op zondag 23 november 2014 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij maakt juist een nuance in zijn artikel. Alleen in het begin is hij wat op de grens. Maar zo gaan alle artikelen. En ik vind het niet correct om het harder aan te pakken, omdat hij zelf een allochtoon is.
Tamam, het is al goed. Heb nog niets gegeten, ben lichtelijk ontvlambaarquote:Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof de interesse daar om draait
Ben ook benieuwd naar KB, maar niet door de meet.
Persoonlijk aanval dit dat.quote:Op zondag 23 november 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je last van stockholmsyndroom of zo? Vanwaar de liefde voor deze man? Dat meer journalisten en columnisten dit doen doet niks af aan het feit dat het simpelweg fout is. Ik snap niet hoe jij de fouten van anderen kunt gebruiken om de woorden van deze man goed te praten? 'Ja, maar die doen het ook'. Like whut?
En nee, ik pak hem niet harder aan omdat hij allochtoon is. Ik pak hem aan omdat hij altijd de Islam en allochtonen gebruikt om hogerop te komen. Ik walg van alle mensen die leugens en haat moeten verspreiden over anderen en mensen moeten gebruiken om hogerop te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gisteren leefde ze nog.quote:Op zondag 23 november 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Maar KB leeft nog? Babasi oldurmedi insallah
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
Persoonlijke aanval.Wat ik zei stelt helemaal niks voor, als je daar al om gaat piepen.
Dat is niet beschermen. Ik lees zijn artikel alleen anders. Verschil in visie dusquote:Ik vind het gewoon apart hoe jij deze man zo in bescherming neemt terwijl hij over jouw rug gaat voor zijn 15 minutes of fame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |