Heeft je vriendin niet voor je gekookt?quote:Op zondag 23 november 2014 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, het is al goed. Heb nog niets gegeten, ben lichtelijk ontvlambaar.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk aanval dit dat.
StockholmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldus de heer Moszkowiczquote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Is niet aan mij om dat te melden, dus daar ga ik verder ook geen uitspraken over doen hier
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?quote:Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Is er geen centraal topic voor FOK!gossips?
Dit dus.quote:Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.quote:Op zondag 23 november 2014 22:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best normaal dat men wil weten hoe het met KB gaat nu, gezien haar laatste post ja tog?
Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch?quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de manier waarop dat gebeurt. Ach ja.
2face jijquote:Op zondag 23 november 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan? Ik stelde een hele normale vraag toch?
Ja die romige smaak van boter komt door die melk dus kan mij best voorstellen.quote:Op zondag 23 november 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, appeltaart met geklaarde boter is niet zo lekker trouwens.
Ik miste iets.
Daar is de DM-functie voor uitgevondenquote:Op zondag 23 november 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Is er geen centraal topic voor FOK!gossips?
Dit is eng. Die wilde ik ook al posten.quote:
Aha...quote:Op zondag 23 november 2014 23:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar is de DM-functie voor uitgevonden
#justgirlythingsquote:Op maandag 24 november 2014 12:08 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_kiekjes_maken.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |