Nee.. ;c. Ben nu op school, ga straks de stad in en dan langs de supermarkt heb zin om te bakken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog iets lekkers gemaakt? Ik heb nog niets gegeten vandaag.
Wat ga je bakken? Taart, koekjes, soesjes?quote:Op maandag 24 november 2014 13:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. ;c. Ben nu op school, ga straks de stad in en dan langs de supermarkt heb zin om te bakken.
Weet ik nog niet!quote:Op maandag 24 november 2014 13:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat ga je bakken? Taart, koekjes, soesjes?
Hhhhhh hoe laat ga je trainen. ?quote:Op maandag 24 november 2014 13:58 schreef Deuce92 het volgende:
Klinkt als een lekkere post-workout meal.
Hoe dat dan? Ben wel benieuwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker stukje ook over zijn voetenfetish/oedipuscomplex:quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken.
Daar bedoelt hij iets anders mee.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker stukje ook over zijn voetenfetish/oedipuscomplex:
[..]
Hij is een mongool, what else is new?quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
Jij lacht zeker ook in het openbaarquote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is een mongool, what else is new?
Hemide kotu gari gibi. Sue me.quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook in het openbaar
De manier waarop er over bericht wordt in NL.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is nieuw ja?quote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
De manier waarop er over bericht wordt in NL.
Dude... onwetende jij.quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik blijf het nasty vinden.
Net zoals ik die hele Erdogan een achterlijk individu blijf vinden.
Man en vrouw zijn ook niet gelijk.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heeft hij daadwerkelijk gezegd "dat vrouwen prioriteit moeten geven aan het moederschap" of is dat (foutief) vertaald door de media?quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
Mwah, wat hij zegt klopt wel. Man en vrouw zijn niet gelijk. Ze zijn echter wel gelijkwaardig.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Er wordt hier bijna dagelijks ruzie gemaakt over allerlei culturele en geloofsgerelateerde dingen. Ik bemoei me daar meestal niet mee omdat ik er vrij weinig van af weet.quote:
Klopt. Maar dat neemt niet weg dat een vrouw werk en moederschap prima kan combineren. Sowieso is het niet aan hem om te bepalen of een vrouw moeder wordt of niet. Een vrouw zou zelf de keuze moeten maken. Als zij geen moeder wil worden, that's up to her.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Man en vrouw zijn ook niet gelijk.
Wordt er hier dagelijks ruzie gemaakt over geloofquote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Er wordt hier bijna dagelijks ruzie gemaakt over allerlei culturele en geloofsgerelateerde dingen.
Joe.quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Er wordt hier bijna dagelijks ruzie gemaakt over allerlei culturele en geloofsgerelateerde dingen. Ik bemoei me daar meestal niet mee omdat ik er vrij weinig van af weet.
Nu zeg ik dat ik het nasty vind om de voeten van je moeder te kussen (maakt niet uit wat de reden erachter is, ik vind het gewoon vies, mag dat?), en kom jij gelijk weer zeiken.
Er staat ook 'bijna.' En wellicht had ik 'en/of' ertussen moeten zetten.quote:Op maandag 24 november 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wordt er hier dagelijks ruzie gemaakt over geloof?
Heb dit gemist dan. Moet voortaan dus toch alles teruglezen. Of jij hebt links daarvan van de afgelopen dagen?quote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er staat ook 'bijna.' En wellicht had ik 'en/of' ertussen moeten zetten.
Dat is echter mijn punt niet.
Ik heb dit kunnen vinden:quote:Op maandag 24 november 2014 16:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat neemt niet weg dat een vrouw werk en moederschap prima kan combineren. Sowieso is het niet aan hem om te bepalen of een vrouw moeder wordt of niet. Een vrouw zou zelf de keuze moeten maken. Als zij geen moeder wil worden, that's up to her.
quote:“Our religion [Islam] has defined a position for women [in society]: Motherhood. Some people can understand this, while others can’t. You cannot explain this to feminists because they don’t accept the concept of motherhood,” he said.
http://www.hurriyetdailyn(...)=74726&NewsCatID=338.
quote:"Our religion (Islam) has defined a position for women (in society): motherhood," Erdogan told an audience of Turkish women including his own daughter Sumeyye.
"Some people can understand this, while others can't. You cannot explain this to feminists because they don't not accept the concept of motherhood."
He recalled: "I would kiss my mother's feet because they smelled of paradise. She would glance coyly and cry sometimes.
"Motherhood is something else."
http://www.businessinside(...)keys-erdogan-2014-11.
Nee, die heb ik niet.quote:Op maandag 24 november 2014 16:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb dit gemist dan. Moet voortaan dus toch alles teruglezen. Of jij hebt links daarvan van de afgelopen dagen?
Hij zegt dat volgens zijn geloof (de islam) de positie van de vrouw gedefinieerd is als moederschap.quote:Op maandag 24 november 2014 16:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zegt hij nu dat de enige positie voor een vrouw in de maatschappij moedershap is?
Vertel mij eens waar je leest dat hij zegt dat vrouwen niet moeten werken?quote:Op maandag 24 november 2014 16:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch gek dat Mohammed zijn vrouw ook liet werken, moet je als goede moslim niet enigzins pogen zijn pad te volgen?
Volgens pasha Erdo dient een vrouw 3+ kinderen te baren en het moederschap priotiteit te geven.quote:Op maandag 24 november 2014 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel mij eens waar je leest dat hij zegt dat vrouwen niet moeten werken?
Doner Company ook niet?quote:Op maandag 24 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
Jammer dat ze nergens kebab verkopen zonder lamsvlees er in
Allergie of dol op die kleine wolmachines?quote:Op maandag 24 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
Jammer dat ze nergens kebab verkopen zonder lamsvlees er in
Ja dus, dat hij zich achter de Islam denkt te verschuilen verandert daar niks aan. Wat een walgelijk mannetje is het ook. Ik word er ziek van hoe hij steeds het geloof gebruikt om de levens van burgers te controleren. Hij mag zich overigens ook wel gaan verdiepen in zijn geloof. De Islam verbiedt vrouwen helemaal niet om te werken of alleen moeder te zijn. Werk en moederschap is prima te combineren.quote:Op maandag 24 november 2014 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zegt dat volgens zijn geloof (de islam) de positie van de vrouw gedefinieerd is als moederschap.
Mensen plzzquote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, iemand tips voor een goede? Heb er echt totaal geen verstand van.
Cheesecakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |