Valla niet?quote:Op zondag 23 november 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hasiktir
Die is gewoon zelf verzonnen en jij hebt opgezocht
Peter R helpt me er altijd meequote:Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
Dalijk ga je ook vragen wat 'lol' betekent.
lmfo is gewoon ook zoiets. hele internet staat er vol mee.
google het maar eens voor de lol.
Lmfo kom ik veel vaker tegen en dat is ook hoe ik het uiteindelijk overgenomen heb.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lmfo kom ik veel vaker tegen en dat is ook hoe ik het uiteindelijk overgenomen heb.
Ik verzin niks lol.
Ik verbaas me serieus over deze reacties. Type op google lmfo en bortecinem/landysh in en je zult zien dat ik altijd lmfo schrijf. Ik ken het als laughing my face of en lmfo typt/bekt beter dan lmao dus daarom dat ik standaard lmfo typ.quote:Op zondag 23 november 2014 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij bedoelde je gewoon 'lmfao' en durf je niet toe te geven dat je een typfout hebt gemaakt.
Was niet serieus bedoeld, vandaar dat PI.quote:Op zondag 23 november 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik verbaas me serieus over deze reacties. Type op google lmfo en bortecinem/landysh in en je zult zien dat ik altijd lmfo schrijf. Ik ken het als laughing my face of en lmfo typt/bekt beter dan lmao dus daarom dat ik standaard lmfo type.
Moet je vaker goede films kijkenquote:Op zondag 23 november 2014 18:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld, vandaar die PI.
Maar dit is wel serieus de eerste keer dat ik van lmfo heb gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je vaker goede films kijkenHeb ik gezien, vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat sylvesterrr blond was.quote:
Tsssk. Wist je dat echt niet?quote:Op zondag 23 november 2014 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wist niet dat sylvesterrr blond was.
Potverdeuriequote:
quote:Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je vaker goede films kijkenhahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
ja? posters op je kinderkamer?quote:Op zondag 23 november 2014 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is 26 of zo maar haar leven. Wanna be just like her.
Is dat Stimo??..vallah dat is stimo!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |