De smaak.quote:Op maandag 24 november 2014 16:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Allergie of dol op die kleine wolmachines?
http://hddwinkel.com/externe-harde-schijf-kopen/quote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, iemand tips voor een goede? Heb er echt totaal geen verstand van.
Wat bedoel je met "kebab"? Ze verkopen gewoon het vlees heur, in brood of een wrap, bijvoorbeeld.quote:
Handig tenx.quote:Op maandag 24 november 2014 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://hddwinkel.com/externe-harde-schijf-kopen/
Opslagcapaciteit (ik zou voor 1 TB gaan), formaat (2,5 of 3,5 inch) en USB (2.0 of 3.0) zijn de punten die je moet overwegen. Volgens mij maakt merk verder niet echt uit.
- Budget?quote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een externe harde schijf aanschaffen, iemand tips voor een goede? Heb er echt totaal geen verstand van.
quote:Op maandag 24 november 2014 16:07 schreef Landysh het volgende:
Rotatiesnelheid eventueel ook. Meestal is die 7200 rpm, maar sommige zijn bijvoorbeeld maar 5400 rpm, en dus langzamer.quote:
Die Ja?quote:Op maandag 24 november 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Ow jullie hebben die artikel al opgepikt, oke.
Niet doner kebabquote:Op maandag 24 november 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "kebab"? Ze verkopen gewoon het vlees heur, in brood of een wrap, bijvoorbeeld.
USB 2.0 is echt erg traag als je met grote bestanden aan de gang gaat.quote:
Ik heb te veel foto's op mijn laptop staan (genomen met DSLR/systeemcamera, dus meer mb per foto dan een simpele digitale cam). Hij is nu echt traag aan het worden daardoor. Die moeten allemaal weg, wil mijn pc schoon hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 16:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Budget?
- Voorkeur voor aantal GB's?
- Voorkeur voor mobiel (2,5 inch - klein en zonder netstroom) of groot (3,5 inch - groot en met netstroom)?
En waarom? Waarvoor wil je het inzetten? Wil je extra ruimte op je laptop/pc of wil je iets hebben waarmee je kunt rondlopen?
Bedoel jij doner?quote:Op maandag 24 november 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "kebab"? Ze verkopen gewoon het vlees heur, in brood of een wrap, bijvoorbeeld.
omg wat zeg je allemaal. is dit codetaal?quote:Op maandag 24 november 2014 16:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Rotatiesnelheid eventueel ook. Meestal is die 7200 rpm, maar sommige zijn bijvoorbeeld maar 5400 rpm, en dus langzamer.
Vroeger had ik vriendjes die hun moeder voor hoer uitmaakten als er even ruzie was. Ik stond er altijd zo bijquote:
Een kind scheldt zijn moeder niet zomaar uit voor hoer als die de juiste opvoeding heeft gehad. Blijkbaar schold die moeder haar eigen moeder vroeger ook uit voor hoer.quote:Op maandag 24 november 2014 16:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger had ik vriendjes die hun moeder voor hoer uitmaakten als er even ruzie was. Ik stond er altijd zo bij![]()
.
Rotatiesnelheid is hoe snel de schijf binnenin (het heet niet voor niets een harde schijf) ronddraait. Dat wordt uitgedrukt in rpg (rotations per minute). Hoe hoger, hoe beter (sneller).quote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
omg wat zeg je allemaal. is dit codetaal?
Ofnoh, ik keek ook altijd vol verbazing. Dat zeg je toch niet tegen je ouders, wtf😂 Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainnquote:Op maandag 24 november 2014 16:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een kind scheldt zijn moeder niet zomaar uit voor hoer als die de juiste opvoeding heeft gehad. Blijkbaar schold die moeder haar eigen moeder vroeger ook uit voor hoer.
Ik zou het niet in mijn hoofd moeten halen om mijn moeder uit te schelden. Gelijk headshot.
Dit is een echte Turkse denkwijze.quote:Op maandag 24 november 2014 16:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blijkbaar schold die moeder haar eigen moeder vroeger ook uit voor hoer.
Oh ja dit ook.quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ofnoh, ik keek ook altijd vol verbazing. Dat zeg je toch niet tegen je ouders, wtf😂 Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainn
Haha, henk geef het zoutstel eens aan.quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ofnoh, ik keek ook altijd vol verbazing. Dat zeg je toch niet tegen je ouders, wtf😂 Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainn
Bij een externe harde schijf maakt dat toch niet uit? Wordt er volgens mij ook nooit bij vermeld. De USB-poort bepaalt daarbij de snelheid.quote:Op maandag 24 november 2014 16:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Rotatiesnelheid is hoe snel de schijf binnenin (het heet niet voor niets een harde schijf) ronddraait. Dat wordt uitgedrukt in rpg (rotations per minute). Hoe hoger, hoe beter (sneller).
Daarnaast is er ook nog de drive cache die de snelheid beinvloedt.
Het kan dus best ingewikkeld zijn.
Hoe groot moet de schijf zijn (in GB/TB). En hoeveel ben je bereid om uit te geven?
Dat vind ik ook raar, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef Montelly het volgende:
Of je ouders bij de voornaam noemen, wtf mainn
quote:Op maandag 24 november 2014 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar, maar ik vind niet dat daar iets mis mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |