quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
En dronk hij cafe americano, espresso of cappuccino?quote:Op zondag 23 november 2014 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
De filisofische vraag van vandaag: was Nicola Romeo een alfamannetje?
Toe hij in Liège woonde, had zijn huis toen een Luik?quote:Op zondag 23 november 2014 11:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En dronk hij cafe americano, espresso of cappuccino?
Kun je in een sta-caravan ook zitten?quote:Op zondag 23 november 2014 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toe hij in Liège woonde, had zijn huis toen een Luik?
Ik zag in mn overzicht van Amerikaanse persberichten de MOPAR 500 langskomenquote:
Alfa is al jaren dood, na de 147/156 was het overquote:Op zondag 23 november 2014 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neenee, Bestaat Alfa Romeo NU nog. Dat is de vraag.
Wat is een zelfbenoemde Alfist die in een Mito rijdt?quote:Op zondag 23 november 2014 11:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa is al jaren dood, na de 147/156 was het over
in balans met zijn vrouwelijke kant.quote:Op zondag 23 november 2014 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is een zelfbenoemde Alfist die in een Mito rijdt?
Ja, de 4c, guilietta qvquote:Op zondag 23 november 2014 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neenee, Bestaat Alfa Romeo NU nog. Dat is de vraag.
Die is tof manquote:Op zondag 23 november 2014 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag in mn overzicht van Amerikaanse persberichten de MOPAR 500 langskomen![]()
![]()
![]()
Een door Mopar aangeklede verie van de Fiat 500
Dan moet ze maar even appen. Dan kan ze bewijs krijgenquote:Op zondag 23 november 2014 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent pas jarig als Anne het zegt. Tot dan gewoon een aandachtshoer.
Done.quote:Op zondag 23 november 2014 12:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan moet ze maar even appen. Dan kan ze bewijs krijgen
bij dezen!quote:
Aan mij kun je beter vragen van wie ik het nummer niet heb.quote:Op zondag 23 november 2014 14:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het nummer van Anne en van Alex en dat was het
quote:Op zondag 23 november 2014 14:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Aan mij kun je beter vragen van wie ik het nummer niet heb.
toevallig ik heb die van jou ookquote:Op zondag 23 november 2014 14:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het nummer van Anne en van Alex en dat was het
Ik vraag mij eerder af hoe jij aan mijn nummer komt. Ik heb mijn nummer aan 2 FOK!kers/sters gegevenquote:Op zondag 23 november 2014 14:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Aan mij kun je beter vragen van wie ik het nummer niet heb.
Dat wist ik opeens weer toevallig.quote:
scheelt dat ik je 2 dagen terug nog gesmst heb jaquote:Op zondag 23 november 2014 14:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat wist ik opeens weer toevallig.
Funda linkje?quote:Op zondag 23 november 2014 14:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Vraag je jezelf trouwens niet af hoe ik daar nou aan kwam?
jouw nummer staat altijd op die gele paaltjes langs de snelweg.quote:Op zondag 23 november 2014 14:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af hoe jij aan mijn nummer komt. Ik heb mijn nummer aan 2 FOK!kers/sters gegeven
Tja...quote:Op zondag 23 november 2014 14:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af hoe jij aan mijn nummer komt. Ik heb mijn nummer aan 2 FOK!kers/sters gegeven
Neuh, het moet haast wel van een FOK!ker zijnquote:Op zondag 23 november 2014 14:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja...
Dan mag je denk ik billenkoek uitdelen, hmm?
ik heb niet gereageerdquote:Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
scheelt dat ik je 2 dagen terug nog gesmst heb ja
das beter dan in een herentoilet langs de snelwegquote:Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jouw nummer staat altijd op die gele paaltjes langs de snelweg.
quote:Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jouw nummer staat altijd op die gele paaltjes langs de snelweg.
quote:Op zondag 23 november 2014 14:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ik heb niet gereageerd
Bij dezen: mooi! Bedankt.
Niet eens (aan gedacht) ! Ik wist niet zeker of je dáár nog woonde.quote:
Dat zeg ik: Billenkoek uitdelen dusquote:Op zondag 23 november 2014 14:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Neuh, het moet haast wel van een FOK!ker zijn
Of het is jouw kloonquote:Op zondag 23 november 2014 14:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Billenkoek uitdelen dus.
volgens mij was de boodschap hetzelfde. Iets met het wachten op de gele busjes verzachten bel...quote:Op zondag 23 november 2014 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das beter dan in een herentoilet langs de snelweg
quote:Op zondag 23 november 2014 14:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens (aan gedacht) ! Ik wist niet zeker of je dáár nog woonde.
Ik heb gewoon iemand van je Facebook-vrienden benaderd en het beleefd gevraagd![]()
.
Had ik achteraf best op FB kunnen plaatsen maar ik ben nog te onervaren daarmeequote:
Het sierde haar wel dat ze zei dat ze dat normaal gesproken nooit zou doen, maar dat het wel vertrouwd klonk allemaal, waarna ze dus een uitzondering maaktequote:
Zit er een l of een h in?quote:Op zondag 23 november 2014 14:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn kloons zijn allemaal bekend bij Alexxxxx. Die houdt een lijstje bij.
quote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Het sierde haar wel dat ze zei dat ze dat normaal gesproken nooit zou doen, maar dat het wel vertrouwd klonk allemaal, waarna ze dus een uitzondering maakte.
altijd grappig als je zoiets per ongeluk aan een boze ex vriendin vraagtquote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Het sierde haar wel dat ze zei dat ze dat normaal gesproken nooit zou doen, maar dat het wel vertrouwd klonk allemaal, waarna ze dus een uitzondering maakte.
Die heb ik in 2006 voor het laatst bijgewekrtquote:Op zondag 23 november 2014 14:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn kloons zijn allemaal bekend bij Alexxxxx. Die houdt een lijstje bij.
Hoax, FOK!kers hebben geen vriendin. Dus een ex kan ook nietquote:Op zondag 23 november 2014 14:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
altijd grappig als je zoiets per ongeluk aan een boze ex vriendin vraagt
Nou, ik weet hoe de ex van Frips heet, dus die heb ik het niet gevraagdquote:Op zondag 23 november 2014 14:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
altijd grappig als je zoiets per ongeluk aan een boze ex vriendin vraagt
daarvoor smste ik het eigenlijk jaquote:Op zondag 23 november 2014 14:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had ik achteraf best op FB kunnen plaatsen maar ik ben nog te onervaren daarmee
Mijn kloons staan er nietquote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heb ik in 2006 voor het laatst bijgewekrt![]()
--XX-- - BazzieK
_sin_ - Opa_vertelt!
190D - Hermandeperman, ook gebruik door Hugster! (gebanned)
190E - FBG's! (hoogstwaarschijnlijk hermandeperman)
Aiexxxxx - hermandeperman! (gebanned)
Anna-bella - ijsmeis?
autogespot.com - ThaFreak!
BaggerBoer - 2cv!
BettyB - One_Punch_Mickey!
bier2k3 - dhoman!
bier2k4 - dhoman!
BlackRhino - Rietvaerder
bLoemPjUh93 - Sjoewe en hermandeperman!
BMW_Master - dhoman!
BloodHoundFromHell - A's en FA's?
Broemm - dhoman!
busvrouwtje - ???
Dangel - Alexxxxx!
DeLeugen - ThaFreak!
Fame - ijsmeis?
fast-tuning - Tommy-kuklinski!
GT3 - M5
Hugsterr - ijsmeis!
JanisJoplin - ijsmeis!
JohnVD - dhoman! (gebanned)
JWP3 - dhoman!
KeesVD - dhoman! (gebanned)
LaCie - BoJo!
M.vgroen - dhoman? (http://forum.fok.nl/user/history/141463)
malle_ - dhoman!
MdM - BoJo?
Netskull - dhoman!
PANZ3R - dhoman!
phatzak - Youssef!
PietjePuk2 - Rietvaeder
pimber_0001 t/m pimber_0009 - Youssef! (allemaal gebanned)
PowerBook15 - Hugster !
pr0nXXX - dhoman!
ptalover - ThaFreak, ww staat op karbo
R181 - dhoman
riceboy - Tjabbo!
richboy - Xtreem!
roflcopter - hermandeperman
Sjoem - ijsmeis!
Solomen - Fugie!
SozzaB - Bazzos!
steak - rib-i
SuizzeJonnais - dhoman? (gebanned)
Tfz - Luckske
The_Dijkstra - dhoman! (gebanned)
Unimog - Sjoewe! (ook uitgeleend aan andere FBG's)
viper20 - Sander170
VOLVOMEISTER - K33T !
Vraagvandeweek - dhoman! (gebanned)
Worldbeater - Patrick281 (zn nieuwe account)
woridpimber - ???
worldpimber - Youssef!
yub - Tommy_kulkinski? (gebanned)
Zonda_F - Hugster!
Barcaconia er ff tussen weggehaald omdat ik m dan anders nooit meer mag SMSen
nee, die is door een collega opgepikt ondertussen, en stond ook netjes verstopt in mn dag 1 verslagquote:
Die hebben daar helemaal geen tijd voor, man!quote:Op zondag 23 november 2014 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, om mods te testen en weg te werken
van na 2006 of nooit in PTA gepost terwijl ik mod was dan denk ikquote:
je vergeet wie er in 2003~2006 dat warenquote:Op zondag 23 november 2014 14:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hebben daar helemaal geen tijd voor, man!
Kijk eens naar zijn registratiedatumquote:Op zondag 23 november 2014 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van na 2006 of nooit in PTA gepost terwijl ik mod was dan denk ikOf je bent niet interessant genoeg
Hij post nog steedsquote:Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je vergeet wie er in 2003~2006 dat waren
ah, hij is zelf een kloonquote:Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn registratiedatum.
weet ik, ik denk t nu ook niet meer, maar in 2006 had ik dat vermoeden nog welquote:
Een scharrel?quote:Op zondag 23 november 2014 14:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik weet hoe de ex van Frips heet, dus die heb ik het niet gevraagd. En dit leek mij geen ex.
Gelukt.quote:Op zondag 23 november 2014 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
dat was een visuele woordgrap die gedoemd is te mislukken
En een stuk of 5 van mij ook nietquote:
Kom ik daar ff goed wegquote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Barcaconia er ff tussen weggehaald omdat ik m dan anders nooit meer mag SMSen
alles van na 2006quote:Op zondag 23 november 2014 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En een stuk of 5 van mij ook niet
gehaald natuurlijk. deadline 2 ook gehaald inmiddels. Mijn deel dan, nu even naar de andere etage voor de restquote:Op zondag 23 november 2014 17:04 schreef SuperFood het volgende:
[..]
heb je hem gehaald of ben je enkel blij dat ie achter de rug is
Volgens mij ga je van stukjes ui hallucineren als ik dit zo lees.quote:Op maandag 24 november 2014 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
net een stukje ui in mijn neus gestoken, wat is dat een heerlijkheid zegkan het iedereen aanraden!
ik doe niet aan hallucinerende middelen, houd graag de controle.quote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij ga je van stukjes ui hallucineren als ik dit zo lees.
Dat was vooral om Hanna te irriteren, maar het bleek erg verfrissend.quote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
En onder controle valt ook stukjes ui in je neus duwen?
In de OPquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
goede avonddag danquote:
Ik hoop dat ik straks nog meer lekker ga slapen. Maar ik heb vanmiddag heerlijk geslapenquote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
goede avonddag dan
Of bedoel je te zeggen dat je lekker gaat slapen?
jij houdt gewoon een winterslaapje?quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik straks nog meer lekker ga slapen. Maar ik heb vanmiddag heerlijk geslapen.
Jaquote:Op maandag 24 november 2014 20:36 schreef lipje het volgende:
[..]
jij houdt gewoon een winterslaapje?
lekker hoorquote:
Fijne dromen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Ik lig al in bed. Telefoon gaat nu op standje-bye.
privé chauffeur..... nicequote:Op dinsdag 25 november 2014 06:45 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen vanuit een bus. Zit niet veel volk in, ben de enige. Relaxed reizen zo.
Ik neem aan dat dat op de terugweg ook zo is of is het dan mutje vol?quote:Op dinsdag 25 november 2014 06:45 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen vanuit een bus. Zit niet veel volk in, ben de enige. Relaxed reizen zo.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Sven Kramer. Over een week heeft hij een nieuwe naam
Omdat Muninn beter bij hem past.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom een nieuwe naam?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat Muninn beter bij hem past.
Was op de terugweg ook leeg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat op de terugweg ook zo is of is het dan mutje vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twijfel, twijfel....
Ik verkoop mijn auto's liever ook met een originele kilometerstand, de rest is zo gewoontjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
"Originele kilometerstand 293.000"
Originele km stand in 2000 waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
"Originele kilometerstand 293.000"
ik overweeg m als bedrijfswagen. diesel, betrouwbaar, plek achterin om te slapen. Collega verkoopt mquote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef densmee het volgende:
[..]
Originele km stand in 2000 waarschijnlijk
Wel een mooie auto om zakelijk te rijden, dagwaarde van 1000 euro en daar 35% bijtelling over tellen
jouw kalender loopt niet goedquote:
Normaal ben jij de eerste die opa feliciteert! Jouw schuld dus.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:06 schreef Alfisti het volgende:
Was de PTA SC bejaarde jarig? Gefeliciteerd Opa!
Jij bent de wandelende verjaardagskalender!quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Normaal ben jij de eerste die opa feliciteert! Jouw schuld dus.
en jij ziet eruit als opaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij bent de wandelende verjaardagskalender!
Die truck ziet er wel baddass uit, wasda? Ja een Titan, maar waarvoor zo bizar groot? Mijnbouw?quote:
Tering wat een lomp dingquote:Op zondag 30 november 2014 10:38 schreef blup het volgende:
[..]
Die truck ziet er wel baddass uit, wasda? Ja een Titan, maar waarvoor zo bizar groot? Mijnbouw?
[ afbeelding ]
Neh, very far off; cold as Siberiaquote:Op zondag 30 november 2014 12:25 schreef SuperFood het volgende:
Een ring omdat trouwen dit dat kerstaanzoek
Dat is toch wel de mooiste fotoquote:
Bij Dakar heb je restricties aan de motor-inhoud.quote:Op zondag 30 november 2014 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom maken ze daar niet een leuke versie van voor de Dakar? Beetje power erin en blazen met die handel![]()
Zelfde geldt voor Oshkosh natuurlijk; die hebben ook toffe goodies zat![]()
[ afbeelding ]
yeah, ben erg blij dat ik die mocht maken en zelfs publicerenquote:Op zondag 30 november 2014 12:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is toch wel de mooiste foto
Hoe lang doen ze erover zo'n ding op te bouwen? Dat zullen geen Scania-tijden zijn...
Tijd voor een vrije klassequote:Op zondag 30 november 2014 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Dakar heb je restricties aan de motor-inhoud.
Eerste keer dat ik niet weet wat het is of wat het zou kunnen zijnquote:Op zondag 30 november 2014 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Hihi, ik heb Anne d'r kerstcadeau besteld, en ze weet lekker niet wat het is![]()
Gimme time and budgetquote:Op zondag 30 november 2014 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij truckracen hebben we die, koop een Titan en kom meedoen
Ik zie een prijsdaling in de lokale loempia handel aankomen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:52 schreef Paladijn het volgende:
En over kou gesproken, de 'toko' hier in de buurt heeft in de hens gestaan
[ afbeelding ]
We komen daar eigenlijk alleen maar een in de paar maanden om schapie/lamsvlees te kopen, de aziatische toko in de binnenstad heeft veel meer tegen betere prijzen
Maar wtf... er zat dus een bakkerij in dat houten gebouw. Zou je niet verwachten met alle Nederlandse regelgeving
De olifant steekt geld in Dakar, waarom niet in een truckraceteam?quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gimme time and budget![]()
Denk niet dat dat werkt; Dakar is spekkie naar het bekkie van zo'n ding, voor truckracen moet je licht en rap zijn..
Deze apparaten verdwijnen ook gewoon in het klapzand, zijn veel te zwaar en te log voor de dakar.quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gimme time and budget![]()
Denk niet dat dat werkt; Dakar is spekkie naar het bekkie van zo'n ding, voor truckracen moet je licht en rap zijn..
Psies, en lief vragen heeft geen nut, want ik werk er officieel niet; ik moest al listen gebruiken om aan mijn 2015 Dakar kleding te komen, want dat is tegenwoordig alleen nog voor personeelquote:Op zondag 30 november 2014 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De olifant steekt geld in Dakar, waarom niet in een truckraceteam?Even lief vragen
![]()
Maar idd, als je een Titan hebt is ruig offroaden leuker dan rondjes op de NürburgringTenzij je weer specifiek een racetruck door ze laat ontwikkelen natuurlijk.
Maar dan kun je beter naar MKR gaan
Je kunt naar Breslau inderdaad gewoon over de snelweg:quote:Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Deze apparaten verdwijnen ook gewoon in het klapzand, zijn veel te zwaar en te log voor de dakar.
Dan is Dresden Breslau een meer geschikt gebeuren
Daar rijdt ook genoeg bruut spul iddquote:Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Deze apparaten verdwijnen ook gewoon in het klapzand, zijn veel te zwaar en te log voor de dakar.
Dan is Dresden Breslau een meer geschikt gebeuren
Broeikaseffect?quote:Op zondag 30 november 2014 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, very far off; cold as Siberia
ik weet het, ik weet het!quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik niet weet wat het is of wat het zou kunnen zijn.
Anne leest hier mee, grapjasquote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als je het hier even post, dan weten wij het ook.
Effe geduld tot na de kerst.quote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als je het hier even post, dan weten wij het ook.
Dus dat zou betekenen dat de tweede D maar 3 gangen heeft?quote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste is een O-vorm, which means 'Overdrive'
Nee, in de 2e D heb je geen lockup in 4, dan blijft de governor slippen als je gas geeft zeg maar.. in de eerste stand heb je na een tijdje rijden bij constant toerental in 4 lockup, dat is ietsje zuiniger rijden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef densmee het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat de tweede D maar 3 gangen heeft?
Aha op die manier. geen idee wat je dan met de 2e D aan zou moetenquote:Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, in de 2e D heb je geen lockup in 4, dan blijft de governor slippen als je gas geeft zeg maar.. in de eerste stand heb je na een tijdje rijden bij constant toerental in 4 lockup, dat is ietsje zuiniger rijden.
Ik heb die logica ook nooit echt begrepen, pleurde hem altijd in de OD stand..quote:Op zondag 30 november 2014 14:18 schreef densmee het volgende:
[..]
Aha op die manier. geen idee wat je dan met de 2e D aan zou moeten
quote:Op zondag 30 november 2014 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb die logica ook nooit echt begrepen, pleurde hem altijd in de OD stand..
Ah, het is om te voorkomen dat je rev's inelkaar duiken als je heuveltje op gaat, doen we hier niet vaak, maar bijvoorbeeld brug op ofzo..quote:
125quote:Op zondag 30 november 2014 15:41 schreef densmee het volgende:
Dan zou het handig zijn als je tijdens het rijden kunt schakelen tussen die twee.
En voor onze Limo is dat zeker niet verkeerd, die heeft het af en toe vrij zwaar met een kleine 3500 kilo en maar 160 pk oid
Het is niet veel, maar toch iets meer dan 125quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
125
Maar dan kun je hem idd effe in D zetten
dat ding is boot genoeg. Buitenboordmotor eraan en gaanquote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef Paladijn het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk terug met de limo?
[ afbeelding ]
Of is er nog een bootje daar in de buurt?
huren voor de periode dat je in Dld zit?quote:Op maandag 1 december 2014 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kunnen we goedkope tweedehands winterbanden voor de cordoba scoren? Deze winter hebben we ze wel nodig, maar ik gok dat we de Cordoba over een jaar niet meer hebben, dus t moet niet te duur, alleen nog een paar maanden meegaan
^^ dat.quote:Op maandag 1 december 2014 18:15 schreef lipje het volgende:
[..]
huren voor de periode dat je in Dld zit?
Wel meer dan 4mm profiel hequote:Op maandag 1 december 2014 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kunnen we goedkope tweedehands winterbanden voor de cordoba scoren? Deze winter hebben we ze wel nodig, maar ik gok dat we de Cordoba over een jaar niet meer hebben, dus t moet niet te duur, alleen nog een paar maanden meegaan
ook overwogen, maar als het hier ook koud word is het niet verkeerd ze de hele winter te hebbenquote:Op maandag 1 december 2014 18:15 schreef lipje het volgende:
[..]
huren voor de periode dat je in Dld zit?
Ik moest ook even zoek naar winterbanden wielen voor de mijnequote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ dat.
En SEAT is toch gewoon VAG-steekmaat? Dan zou je genoeg keus moeten hebben of ze zelf 2e hands doorverkopen
Ik weet nog wel iemand met Set spullen, ook velgen en bandenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoek naar winterbanden wielen voor de mijne.
En ik ben tevens vergeten hoe ik er ook alweer aan gekomen ben. 99,9% zeker dat mijn vader dat geregeld heeft destijds.
En een blok zekerquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand met Set spullen, ook velgen en banden
voor die prijzen blijft dat ook nog wel effe zoquote:
Volgens mij staat de rotzooi ook niet op internet - en ik weet niet wat ie ervoor wil hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor die prijzen blijft dat ook nog wel effe zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:26 schreef Dingest het volgende:
Het is hier best fris... Ik vond Gran Canaria toch wat aangenamer
Je bent er weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker!quote:
Denk het niet, zag deze ook op Facebook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Lag die op de voorruit van jou auto
Ik heb je toen eens een paar prijsjes gevraagd van wat dingen, en toen moest ik een beetje huilen, of was het lachen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij staat de rotzooi ook niet op internet - en ik weet niet wat ie ervoor wil hebben
Sja, blijft een Seatquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb je toen eens een paar prijsjes gevraagd van wat dingen, en toen moest ik een beetje huilen, of was het lachen?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:26 schreef Dingest het volgende:
Het is hier best fris... Ik vond Gran Canaria toch wat aangenamer
Zelfde verhaal hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 32 graden in Hanoi naar 1 graden hier, zou toch niet moeten kunnen![]()
Welkom terugquote:Op woensdag 3 december 2014 11:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier.
Van 32 graden in Hanoi naar 1 graden hier, zou toch niet moeten kunnen
Ben behoorlijk gaar ja, maar ik mag nog niet slapenquote:Op woensdag 3 december 2014 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Welkom terug.
Nu last van een jetlag?
zal ik julie een witte kerst schenken ....quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Warum liegt hier uberhaupt stroh rum?
John Kuklinski Tommy maak ruimte in de auto voor een vouwfiets want dat is een pokke eind lopen als je aan de andere kant van de baan een technisch probleem krijgt en terug moet naar de pits.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=814462645244364
Wordt jij betaald door sTom Coronelquote:Op donderdag 4 december 2014 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=814462645244364
Voor deze link niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Wordt jij betaald door sTom Coronel
#YOLOquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had de kachel aan, ik hoor wat gerommel op het dak, gelijk mn buks gepakt want ik dacht dat het een pool was. Die vent er af geschoten, hoop werk gehad om op te ruimen en ook nog al mn cadeautjes afgefikt
Fml
Gisteren Sint gekeken zekerquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had de kachel aan, ik hoor wat gerommel op het dak, gelijk mn buks gepakt want ik dacht dat het een pool was. Die vent er af geschoten, hoop werk gehad om op te ruimen en ook nog al mn cadeautjes afgefikt
Fml
net nieuwe bus... ik gok dat zijn vorige lager wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:39 schreef .Neovo. het volgende:
Oeps
http://waldnet.nl/wn/foto(...)_viaduct_Rydwei.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |