Ik heb die logica ook nooit echt begrepen, pleurde hem altijd in de OD stand..quote:Op zondag 30 november 2014 14:18 schreef densmee het volgende:
[..]
Aha op die manier. geen idee wat je dan met de 2e D aan zou moeten
quote:Op zondag 30 november 2014 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb die logica ook nooit echt begrepen, pleurde hem altijd in de OD stand..
Ah, het is om te voorkomen dat je rev's inelkaar duiken als je heuveltje op gaat, doen we hier niet vaak, maar bijvoorbeeld brug op ofzo..quote:
125quote:Op zondag 30 november 2014 15:41 schreef densmee het volgende:
Dan zou het handig zijn als je tijdens het rijden kunt schakelen tussen die twee.
En voor onze Limo is dat zeker niet verkeerd, die heeft het af en toe vrij zwaar met een kleine 3500 kilo en maar 160 pk oid
Het is niet veel, maar toch iets meer dan 125quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
125
Maar dan kun je hem idd effe in D zetten
dat ding is boot genoeg. Buitenboordmotor eraan en gaanquote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef Paladijn het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk terug met de limo?
[ afbeelding ]
Of is er nog een bootje daar in de buurt?
huren voor de periode dat je in Dld zit?quote:Op maandag 1 december 2014 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kunnen we goedkope tweedehands winterbanden voor de cordoba scoren? Deze winter hebben we ze wel nodig, maar ik gok dat we de Cordoba over een jaar niet meer hebben, dus t moet niet te duur, alleen nog een paar maanden meegaan
^^ dat.quote:Op maandag 1 december 2014 18:15 schreef lipje het volgende:
[..]
huren voor de periode dat je in Dld zit?
Wel meer dan 4mm profiel hequote:Op maandag 1 december 2014 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kunnen we goedkope tweedehands winterbanden voor de cordoba scoren? Deze winter hebben we ze wel nodig, maar ik gok dat we de Cordoba over een jaar niet meer hebben, dus t moet niet te duur, alleen nog een paar maanden meegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |