Gelukt.quote:Op zondag 23 november 2014 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
dat was een visuele woordgrap die gedoemd is te mislukken
En een stuk of 5 van mij ook nietquote:
Kom ik daar ff goed wegquote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Barcaconia er ff tussen weggehaald omdat ik m dan anders nooit meer mag SMSen
alles van na 2006quote:Op zondag 23 november 2014 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En een stuk of 5 van mij ook niet
gehaald natuurlijk. deadline 2 ook gehaald inmiddels. Mijn deel dan, nu even naar de andere etage voor de restquote:Op zondag 23 november 2014 17:04 schreef SuperFood het volgende:
[..]
heb je hem gehaald of ben je enkel blij dat ie achter de rug is
Volgens mij ga je van stukjes ui hallucineren als ik dit zo lees.quote:Op maandag 24 november 2014 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
net een stukje ui in mijn neus gestoken, wat is dat een heerlijkheid zegkan het iedereen aanraden!
ik doe niet aan hallucinerende middelen, houd graag de controle.quote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij ga je van stukjes ui hallucineren als ik dit zo lees.
Dat was vooral om Hanna te irriteren, maar het bleek erg verfrissend.quote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
En onder controle valt ook stukjes ui in je neus duwen?
In de OPquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
goede avonddag danquote:
Ik hoop dat ik straks nog meer lekker ga slapen. Maar ik heb vanmiddag heerlijk geslapenquote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
goede avonddag dan
Of bedoel je te zeggen dat je lekker gaat slapen?
jij houdt gewoon een winterslaapje?quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik straks nog meer lekker ga slapen. Maar ik heb vanmiddag heerlijk geslapen.
Jaquote:Op maandag 24 november 2014 20:36 schreef lipje het volgende:
[..]
jij houdt gewoon een winterslaapje?
lekker hoorquote:
Fijne dromen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Ik lig al in bed. Telefoon gaat nu op standje-bye.
privé chauffeur..... nicequote:Op dinsdag 25 november 2014 06:45 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen vanuit een bus. Zit niet veel volk in, ben de enige. Relaxed reizen zo.
Ik neem aan dat dat op de terugweg ook zo is of is het dan mutje vol?quote:Op dinsdag 25 november 2014 06:45 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen vanuit een bus. Zit niet veel volk in, ben de enige. Relaxed reizen zo.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Sven Kramer. Over een week heeft hij een nieuwe naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |