Eerste keer dat ik niet weet wat het is of wat het zou kunnen zijnquote:Op zondag 30 november 2014 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Hihi, ik heb Anne d'r kerstcadeau besteld, en ze weet lekker niet wat het is![]()
Gimme time and budgetquote:Op zondag 30 november 2014 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij truckracen hebben we die, koop een Titan en kom meedoen
Ik zie een prijsdaling in de lokale loempia handel aankomen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:52 schreef Paladijn het volgende:
En over kou gesproken, de 'toko' hier in de buurt heeft in de hens gestaan
[ afbeelding ]
We komen daar eigenlijk alleen maar een in de paar maanden om schapie/lamsvlees te kopen, de aziatische toko in de binnenstad heeft veel meer tegen betere prijzen
Maar wtf... er zat dus een bakkerij in dat houten gebouw. Zou je niet verwachten met alle Nederlandse regelgeving
De olifant steekt geld in Dakar, waarom niet in een truckraceteam?quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gimme time and budget![]()
Denk niet dat dat werkt; Dakar is spekkie naar het bekkie van zo'n ding, voor truckracen moet je licht en rap zijn..
Deze apparaten verdwijnen ook gewoon in het klapzand, zijn veel te zwaar en te log voor de dakar.quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gimme time and budget![]()
Denk niet dat dat werkt; Dakar is spekkie naar het bekkie van zo'n ding, voor truckracen moet je licht en rap zijn..
Psies, en lief vragen heeft geen nut, want ik werk er officieel niet; ik moest al listen gebruiken om aan mijn 2015 Dakar kleding te komen, want dat is tegenwoordig alleen nog voor personeelquote:Op zondag 30 november 2014 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De olifant steekt geld in Dakar, waarom niet in een truckraceteam?Even lief vragen
![]()
Maar idd, als je een Titan hebt is ruig offroaden leuker dan rondjes op de NürburgringTenzij je weer specifiek een racetruck door ze laat ontwikkelen natuurlijk.
Maar dan kun je beter naar MKR gaan
Je kunt naar Breslau inderdaad gewoon over de snelweg:quote:Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Deze apparaten verdwijnen ook gewoon in het klapzand, zijn veel te zwaar en te log voor de dakar.
Dan is Dresden Breslau een meer geschikt gebeuren
Daar rijdt ook genoeg bruut spul iddquote:Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Deze apparaten verdwijnen ook gewoon in het klapzand, zijn veel te zwaar en te log voor de dakar.
Dan is Dresden Breslau een meer geschikt gebeuren
Broeikaseffect?quote:Op zondag 30 november 2014 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, very far off; cold as Siberia
ik weet het, ik weet het!quote:Op zondag 30 november 2014 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik niet weet wat het is of wat het zou kunnen zijn.
Anne leest hier mee, grapjasquote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als je het hier even post, dan weten wij het ook.
Effe geduld tot na de kerst.quote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als je het hier even post, dan weten wij het ook.
Dus dat zou betekenen dat de tweede D maar 3 gangen heeft?quote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste is een O-vorm, which means 'Overdrive'
Nee, in de 2e D heb je geen lockup in 4, dan blijft de governor slippen als je gas geeft zeg maar.. in de eerste stand heb je na een tijdje rijden bij constant toerental in 4 lockup, dat is ietsje zuiniger rijden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef densmee het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat de tweede D maar 3 gangen heeft?
Aha op die manier. geen idee wat je dan met de 2e D aan zou moetenquote:Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, in de 2e D heb je geen lockup in 4, dan blijft de governor slippen als je gas geeft zeg maar.. in de eerste stand heb je na een tijdje rijden bij constant toerental in 4 lockup, dat is ietsje zuiniger rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |