ook overwogen, maar als het hier ook koud word is het niet verkeerd ze de hele winter te hebbenquote:Op maandag 1 december 2014 18:15 schreef lipje het volgende:
[..]
huren voor de periode dat je in Dld zit?
Ik moest ook even zoek naar winterbanden wielen voor de mijnequote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ dat.
En SEAT is toch gewoon VAG-steekmaat? Dan zou je genoeg keus moeten hebben of ze zelf 2e hands doorverkopen
Ik weet nog wel iemand met Set spullen, ook velgen en bandenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoek naar winterbanden wielen voor de mijne.
En ik ben tevens vergeten hoe ik er ook alweer aan gekomen ben. 99,9% zeker dat mijn vader dat geregeld heeft destijds.
En een blok zekerquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand met Set spullen, ook velgen en banden
voor die prijzen blijft dat ook nog wel effe zoquote:
Volgens mij staat de rotzooi ook niet op internet - en ik weet niet wat ie ervoor wil hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor die prijzen blijft dat ook nog wel effe zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:26 schreef Dingest het volgende:
Het is hier best fris... Ik vond Gran Canaria toch wat aangenamer
Je bent er weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker!quote:
Denk het niet, zag deze ook op Facebook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Lag die op de voorruit van jou auto
Ik heb je toen eens een paar prijsjes gevraagd van wat dingen, en toen moest ik een beetje huilen, of was het lachen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij staat de rotzooi ook niet op internet - en ik weet niet wat ie ervoor wil hebben
Sja, blijft een Seatquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb je toen eens een paar prijsjes gevraagd van wat dingen, en toen moest ik een beetje huilen, of was het lachen?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:26 schreef Dingest het volgende:
Het is hier best fris... Ik vond Gran Canaria toch wat aangenamer
Zelfde verhaal hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 32 graden in Hanoi naar 1 graden hier, zou toch niet moeten kunnen![]()
Welkom terugquote:Op woensdag 3 december 2014 11:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier.
Van 32 graden in Hanoi naar 1 graden hier, zou toch niet moeten kunnen
Ben behoorlijk gaar ja, maar ik mag nog niet slapenquote:Op woensdag 3 december 2014 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Welkom terug.
Nu last van een jetlag?
zal ik julie een witte kerst schenken ....quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Warum liegt hier uberhaupt stroh rum?
John Kuklinski Tommy maak ruimte in de auto voor een vouwfiets want dat is een pokke eind lopen als je aan de andere kant van de baan een technisch probleem krijgt en terug moet naar de pits.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=814462645244364
Wordt jij betaald door sTom Coronelquote:Op donderdag 4 december 2014 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=814462645244364
Voor deze link niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Wordt jij betaald door sTom Coronel
#YOLOquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had de kachel aan, ik hoor wat gerommel op het dak, gelijk mn buks gepakt want ik dacht dat het een pool was. Die vent er af geschoten, hoop werk gehad om op te ruimen en ook nog al mn cadeautjes afgefikt
Fml
Gisteren Sint gekeken zekerquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had de kachel aan, ik hoor wat gerommel op het dak, gelijk mn buks gepakt want ik dacht dat het een pool was. Die vent er af geschoten, hoop werk gehad om op te ruimen en ook nog al mn cadeautjes afgefikt
Fml
net nieuwe bus... ik gok dat zijn vorige lager wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:39 schreef .Neovo. het volgende:
Oeps
http://waldnet.nl/wn/foto(...)_viaduct_Rydwei.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |