• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
nopequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
Werkt bij jullie die live red room app??
Rev Runquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
hoe noemt die kerel zich? noctorum? dr rum? dr drum? nomedrum?
April voelt zich niet zo thuis in novemberquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is April zo zenuwachtig of ziek of boos of of of of?
Dokter Rômquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
hoe noemt die kerel zich? noctorum? dr rum? dr drum? nomedrum?
Die zit nu op die bankquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Deze blonde, is dit die jongen die tegenover zo een jong ander puberjochie stond, met Ilse?
Dat zeg ik net toen ik op send drukte jaquote:
Daar wel mee eensquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
EN GRAAG NOG WAT MEER VARIATIE TUSSEN AL HET POPGEWELD, dus April en jongen door
Zoveel zaad komt er wel uit zijn mond jaquote:
Yups. Al is de styling vanavond bij iedereen al prachtig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die 2 dames links op die bank net. Styling is echt beroerd.
oh, oké!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ruben en Wiep zijn vrienden / treden samen op
Oh godver.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
Tilburg, dus Duncan, kan me geen flikker schelen of ie slecht is.
Beide dusquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
allebei Tilburgquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
Oh zal dalijk eens kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die 2 dames links op die bank net. Styling is echt beroerd.
quote:
Ik heb het nog niet gezien maarquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
heeft Ilse nou afbeeldingen van piemels op haar shirt?
Ik vind er niks aandie clashesquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het echt kut dat ze maar zo kort zijn te horen
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
waarom is er nooit iemand in zo'n programma die echt niet meer kan zingen. Gewoon echt rochelenquote:
Ik dacht glitter uilen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
Dat zou geweldig zijn, zo'n rale roggel door de keel tijdens het zingen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom is er nooit iemand in zo'n programma die echt niet meer kan zingen. Gewoon echt rochelen
zie je, ik dacht al dat ik weer eens ranzig wasquote:
Dan heb je pas echt een verhaal met je keelpijnquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:16 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn, zo'n rale roggel door de keel tijdens het zingen.
Sowieso die hele CDquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
Edje Sheeran bij Late Night
Thinking out loud
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
Edje Sheeran bij Late Night
Thinking out loud
ja? Ik ga zo weer even goed kijkenquote:
jumbo cola & zwart witjes..quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten jullie nog aan wat lekkers? Drankje, knabbels?
nog niet. Ik ga nu ff wat pakkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe hij die die microfoon ook vasthoudtquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar serieus, heeft die duncan afgestorven armen?
Zwart witquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nog niet. Ik ga nu ff wat pakken
koud biertje Yquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
mijn wekelijkse VOH recept: thee, Bugles en Chocolait chipsquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Water en pinda'squote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker!quote:
Vetklepquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
mijn wekelijkse VOH recept: thee, Bugles en Chocolait chips
Ik heb een wijntje en studentenhaver gepaktquote:
Oehquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
mijn wekelijkse VOH recept: thee, Bugles en Chocolait chips
hier ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
heb ik nu ook net gepakt. Good old Heineken.
quote:
zijn 3 zusjes, toch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen welke van die pijpbekkies van Ogene nou zussen zijn?
Ik zie 3 meisjes die allebei een andere afkomst lijken te hebben, is die roodharige nou de zus van die zwartharige?
Het zijn alledrie zusjes, alleen die roodharige en die zwartharige zijn een tweelingquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen welke van die pijpbekkies van Ogene nou zussen zijn?
Ik zie 3 meisjes die allebei een andere afkomst lijken te hebben, is die roodharige nou de zus van die zwartharige?
Oh ik las op wiki 2 zussen en nichtje ofzoquote:
Als hij dat toch leuk vindt, dit. Verdient beter dan menig ander ex-kandidaat van welke talentenjacht dan ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:25 schreef Stickertje het volgende:
laag gezakt, van idols, naar onderweg naar morgen, naar reclame spots
Oh dan zat ik helemaal mis.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het zijn alledrie zusjes, alleen die roodharige en die zwartharige zijn een tweeling
Je mag raden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee wat dat verdiend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij dat toch leuk vindt, dit. Verdient beter dan menig ander ex-kandidaat van welke talentenjacht dan ook.
Ananananananananaanoushakpetroushkanasquote:
Bingoliciousquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ananananananananaanoushakpetroushkanas
van die dingen die op ilses trui staanquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:28 schreef Joooo-pi het volgende:
waar zou hij nou zo'n keelpijn van hebben gekregen
Ja, zo hard dat hun haar meteen steil is.quote:
my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
van die dingen die op ilses trui staan
Volume gaat hier alvast wat lagerquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo hard dat hun haar meteen steil is.
Yupquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
Ze zetten ook alleen maar look a likes tegenover elkaar he? Of mensen uit dezelfde plaats, of dezelfde kledingstijl.
Dan stem je per ongeluk de verkeerde en moet je nog 2x op die ander stemmen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
Ze zetten ook alleen maar look a likes tegenover elkaar he? Of mensen uit dezelfde plaats, of dezelfde kledingstijl.
Veel kandidaten, veel kijkers.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef iBenny het volgende:
Het is toch verschrikkelijk kut dat die kandidaten midden in een liedje moeten schieten en amper iets kunnen overbrengen
#kutclashes
volledig eensquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef iBenny het volgende:
Het is toch verschrikkelijk kut dat die kandidaten midden in een liedje moeten schieten en amper iets kunnen overbrengen
#kutclashes
Maar wel in een vreselijke versiequote:
^dit..quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef iBenny het volgende:
#kutclashes
Christina is toch weer heel erg dun?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Toen christina nog maatje 34 had en 20 jaar jonger was
Echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Christina is toch weer heel erg dun?
Dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
De styling heeft veel stagiares vanavond. Wat een kleding.
Het is net Pocahontas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Romy zou zo uit een 80's film kunnen zijn gestapt
Wow! Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef Max23 het volgende:
inb4 Jamai schrikt van de klok die op nul springt
quote:
75% geschreeuw en adlibs dit seizoen.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef Cee het volgende:
Je zou maar eens op het werk stoer zeggen dat je vanavond bent zuipen met vrienden en dan swaaipt Zjamaai even je twiet tevoorschijn.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef Joooo-pi het volgende:
wat schrijft ze dan? Sollicitatiebrieven?
Hahahaaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef Cee het volgende:
Je zou maar eens op het werk stoer zeggen dat je vanavond bent zuipen met vrienden en dan swaaipt Zjamaai even je twiet tevoorschijn.
Ze heeft net het plafond gewit.quote:
Uh nee. Ferry had niet voor niets 1 van de beste auditiesquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef style2k het volgende:
volgende winnaar is ook al bekend . gabriella easy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |