twitter:iljaelshout twitterde op donderdag 20-11-2014 om 19:08:52Ziekenhuis waar Jorge Zorreguieta tot gisteren lag, meldt dat hij NIET is overleden. Zijn toestand is stabiel. http://t.co/NQITizwkyM reageer retweet
Mooi.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:iljaelshout twitterde op donderdag 20-11-2014 om 19:08:52Ziekenhuis waar Jorge Zorreguieta tot gisteren lag, meldt dat hij NIET is overleden. Zijn toestand is stabiel. http://t.co/NQITizwkyM reageer retweet
Ja ik liet hem gaanquote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw wil serieus genomen worden zei hij trouwens hihahaho
Waarom is jouw UI niet genomineerd voor die Fok-wedstrijdquote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw wil serieus genomen worden zei hij trouwens hihahaho
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8quote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af wat de gemiddelde fok!ker opsteekt van zo'n versier guru
Geen idee waar hij woont, ik vind hem helemaal niks hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Arie Boomsma woont toch nog steeds in Bos en Lommer? toffe gozer is dat.
2 pluspunten. XDXDXDquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef AF_ het volgende:
Wat is dit voor vaag onderwerp ?
Pluspunt is wel geraldine
Ditquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef gniffie het volgende:
Geraldine, die zich lekker focust op 1 zin. Typisch een vrouw
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom is jouw UI niet genomineerd voor die Fok-wedstrijd
Die is bijna netto meer waard dan Mathijs onderhand met zijn Blundle.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef UncleDolan het volgende:
Wanneer praat Alexander weer over ipads?
Ok dan ga ik mij even inschrijven, dankje.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit: FEE / [WIN] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Het is wel gewoon zo dat dit in ieder geval voor de meerderheid van de vrouwen opgaat ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Ja alle vrouwen vallen op zelfverzekerde mannenTuurlijk.
Bekende narcisten zien zichzelf graag als de norm der dingen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Ja alle vrouwen vallen op zelfverzekerde mannenTuurlijk.
Als het werkt.....quote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Max23 het volgende:
Vrouwen leren dan om zo snel mogelijk te duiken in het kruis van de man?
probeer het geregeld hoor, elk weekend slaap ik buiten de deurquote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
Alsof er ook maar 1 zo een verlegen man het durft een vrouw naar zijn kruis te duwen
Ik kijk verder dan mijn neus lang isquote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is wel gewoon zo dat dit in ieder geval voor de meerderheid van de vrouwen opgat ja.
Gênant echt.quote:
Je moet het ook niet bij je moeder doenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
probeer het geregeld hoor, elk weekend slaap ik buiten de deur
Inb4 schijtlollige comment.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan mijn neus lang is![]()
Je leert op zo'n cursus het zelfvertrouwen te krijgen om echt schijt te hebben aan alles. En dan durf je dus ook dat soort dingenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
Alsof er ook maar 1 zo een verlegen man het durft een vrouw naar zijn kruis te duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ze is niet zo goed in slim overkomen neequote:
Die man heeft echt een gruwelijk slecht gebit, wel eens opgevallen? Hij probeert het goed te verbergen.quote:
Geloof er geen zak van en dan kun je wel een knap voor je kop verwachten denk ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leert op zo'n cursus het zelfvertrouwen te krijgen om echt schijt te hebben aan alles. En dan durf je dus ook dat soort dingen
Ik heb het niet bestudeerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef danos het volgende:
[..]
Die man heeft echt een gruwelijk slecht gebit, wel eens opgevallen? Hij probeert het goed te verbergen.
Bij hem luister ik altijd alleen naar zijn stem en nooit naar wat hij zegt. Hij heeft een mooie stem.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef waxmask het volgende:
Hij praat echt altijd zo he? Nooit eens een lekker normaal gesprek...
En dat effect blijft, net als bij al zulke cursussen, ongeveer een weekje.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leert op zo'n cursus het zelfvertrouwen te krijgen om echt schijt te hebben aan alles. En dan durf je dus ook dat soort dingen
Jij lijkt mij iemand die een vrouw haar hoofd naar je kruist trekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Gedichten zijn echt voor homo's.
Ben ik persoonlijk veel te stoer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Alles wat jou niet aanstaat, betitel jij als 'voor homo's'.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Gedichten zijn echt voor homo's.
Ben ik persoonlijk veel te stoer voor.
Filemon deed in ieder geval nog een poging.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Breekfast het volgende:
Jammer dat Geraldine niet een heel sterk debater is. Mathijs moet de discussie gewoon overnemen om er wat van te maken.
Onzin, je zegt dat alleen maar omdat ik darten ook voor homo's vind.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wat jou niet aanstaat, betitel jij als 'voor homo's'.
Vreemde en kwalijke mentaliteit.
Snap je nu dat hij jou homo vindt stijntje?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wat jou niet aanstaat, betitel jij als 'voor homo's'.
Vreemde en kwalijke mentaliteit.
Darten voor homo'squote:Op donderdag 20 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, je zegt dat alleen maar omdat ik darten ook voor homo's vind.
Daarnaast was m'n berichtje overduidelijk lollig bedoeld.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten voor homo'sAls er ergens weinig homo's zijn is het daar wel.
Ja duh die kerels zijn zo lelijk, geen homo die daar op valt.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten voor homo'sAls er ergens weinig homo's zijn is het daar wel.
Wachten tot die haar hoofd in zijn kruis douwtquote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Kerel flirt op de achtergrond met Geraldine.
Wel goed dat hij zijn jas al aan heeft, kan hij snel weg met geraldine.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Kerel flirt op de achtergrond met Geraldine.
James Wade heeft nog wel een van de oplooptutjes weten te verschalken.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja duh die kerels zijn zo lelijk, geen homo die daar op valt.
Blijkbaar werkt het dus welquote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van en dan kun je wel een knap voor je kop verwachten denk ik.
Daarom. Er is serieus maar 1 darter in de top 32 die zichzelf netjes verzorgd en niet dik isquote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja duh die kerels zijn zo lelijk, geen homo die daar op valt.
Ja en die andere die er wel redelijk uit zag viel op iets te jonge meisjes.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom. Er is serieus maar 1 darter in de top 32 die zichzelf netjes verzorgd en niet dik isMaar die heeft dan weer een knappe vriendin
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het dus wel. Ligt ook vooral aan je attitude, als je het met een glimlach doet en zelfverzekerd overkomt. Heb het filmpje zelf niet gezien maar volgens mij stapt hij niet op iemand af en trekt haar hoofd gelijk naar beneden?
Zo slank is Kim niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom. Er is serieus maar 1 darter in de top 32 die zichzelf netjes verzorgd en niet dik isMaar die heeft dan weer een knappe vriendin
Reden om te kijken dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
Het bijna genantste programma van nu. Op seksacademy na.
Jah, je ziet niet wat hiervoor gebeurt. Zoveel mannen douwen hun hand in de string op de dansvloer als ze een beetje geil is.quote:
Wat een gekke UI heb jij trouwens.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zag jou ook wel op je dijen kletsen.
Verklaar deze mening.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een gekke UI heb jij trouwens.
Dat is die trein toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een gekke UI heb jij trouwens.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ken het niet. Zeker van na mijn tijd
Zal Ilse en Kwaylon wel worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zit hard te denken wat ik nu het beste nummer van 2014 vind. Geen idee eigenlijk.
Als ik het goed heb was die eens flink pissig dat in een wedstrijd tussen hem en Huybrechts de vriendin van Huybrechts zo ongeveer meer aandacht kreeg dan de wedstrijd zelf.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zit hard te denken wat ik nu het beste nummer van 2014 vind. Geen idee eigenlijk.
Dat nummer van Henk De Haan.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Klopt was op het WKquote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik het goed heb was die eens flink pissig dat in een wedstrijd tussen hem en Huybrechts de vriendin van Huybrechts zo ongeveer meer aandacht kreeg dan de wedstrijd zelf.
Of John Legendquote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal Ilse en Kwaylon wel worden.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nu al een tijdloze klassieker
ik ga elke keer weer stuk als ik dat ziequote:
enige die uit dat lijstje magquote:
Minnetje hoor Roland.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:40 schreef KingRoland het volgende:
gotye met somebody i used to know![]()
![]()
Echt gewoon te vaak gehoord. Ben Howard vond ik in het begin best leuk maar is doodgedraaid. Get Lucky en Gotye vind ik nog steeds wel aardig trouwens.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat een kutplaten zijn er eigenlijk song van het jaar geworden
Je vriendin dumpte je onder het genot van dat nummer?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan ALLES draaien behalve dat nummer. Het zit diep, heel diep.
Ik vind het juist wel mooi.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan ALLES draaien behalve dat nummer. Het zit diep, heel diep.
xDquote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Gotye is nu an artist that we used to know
Dotan is een held jaquote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi.
Dotan vind ik ook goed trouwens.
Van der Lendequote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie is die lelijke langharige hippie aan tafel
Die is gewoon keihard aan de drugsquote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Echt chanant toen hij laatst te gast was.
Dies relaxed... maar hij maakt niet voor niets radio he..?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie is die lelijke langharige hippie aan tafel
Nogal jaquote:
Omdat hij al een tijdje niet bij de kapper is geweestquote:
De scharen waren op...quote:
Daarom kiezen ze deze doorsnee nummertjesquote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zouden deze mensen snappen dat het meerendeel van de mensen deze nummers niet kent.
Om lekker anders te zijn?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daarom kiezen ze deze doorsnee nummertjes
Coen en Sander zijn wel tofquote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik luister alleen edwin evers in de ochtend voor de rest niets.
Die keer in die tuinbroek met vrouwenmake up, terwijl die zwaar opgefokt aan de coke zat ?quote:
tuurlijk, blijven vieze 3fm hipstertjesquote:
jaquote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die keer in die tuinbroek met vrouwenmake up, terwijl die zwaar opgefokt aan de coke zat ?
Eens.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
The War On Drugs - Red Eyes is het enige juiste antwoord.
Vals.quote:
Met zijn grote brilquote:Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie heeft een grote bril
Tis Paul Rabbering
Wie staat op t plein
Tis Paul Rabbering
Kutmuziek. Ik zag het weleens als ik 's nachts een of andere muziekzender op had staan kwam het 10x voorbijquote:
Godverdomme man. Lees mijn post s terugquote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
The War On Drugs - Red Eyes is het enige juiste antwoord.
xDquote:
quote:Gario doet aangifte om 'graaipiet'
AMSTERDAM -
Anti-pietenactivist Quinsy Gario gaat aangifte doen tegen CDA-Kamerlid Michel Rog. Rog maakte Gario eerder deze week op Twitter uit voor 'graaipiet', omdat de activist een buitenproportionele vergoeding zou hebben gevraagd voor een thema-avond van het CDJA, de jongerenafdeling van het CDA.De opmerking schoot in het verkeerde keelgat van Gario, die nu stappen gaat ondernemen tegen de CDA'er. Gario, de initiatiefnemer van de actie Zwarte Piet is racisme, beschuldigt Rog van smaad en laster.
PowNed-verslaggever Jan Roos deed juist eerder aangifte tegen Gario, nadat hij door hem op Twitter werd uitgemaakt voor racist. Roos riep bovendien andere Twitteraars - die ook door Gario zijn uitgemaakt voor racist - hetzelfde te doen. Gario heeft dat trucje afgekeken en komt op Twitter nu met dezelfde oproep.
Garioquote:Op donderdag 20 november 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ampaign=Headliner.nl
[..]
Niet zitten tekenen? 😵quote:Op donderdag 20 november 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft die gozer naast Filemon niet op zijn arm zitten tekenen met een stift of is dat serieus een tattoo?
Ik hoorde dit vanmorgen op de radio. Hadassa de Boer was superboos dat hij dat durfde te zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jijquote:
Gario kut rasisctquote:Op donderdag 20 november 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ik het krijg ga ik naar buiten en verspreid ik het door.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
EBOLA IN NEDERLAND, NET OP HET JOURNAAL
All starsquote:
Het kwam door vliegende beesten die schijten... dus veel succesquote:Op donderdag 20 november 2014 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik het krijg ga ik naar buiten en verspreid ik het door.
Jaaaaaquote:Op donderdag 20 november 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor mij persoonlijk is t Red Eyes
Afgeloopt.....quote:
Had liever iets nieuws... maarja bij gebrek aan beter...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat het iig weer wordt uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |