twitter:iljaelshout twitterde op donderdag 20-11-2014 om 19:08:52Ziekenhuis waar Jorge Zorreguieta tot gisteren lag, meldt dat hij NIET is overleden. Zijn toestand is stabiel. http://t.co/NQITizwkyM reageer retweet
Mooi.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:iljaelshout twitterde op donderdag 20-11-2014 om 19:08:52Ziekenhuis waar Jorge Zorreguieta tot gisteren lag, meldt dat hij NIET is overleden. Zijn toestand is stabiel. http://t.co/NQITizwkyM reageer retweet
Ja ik liet hem gaanquote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw wil serieus genomen worden zei hij trouwens hihahaho
Waarom is jouw UI niet genomineerd voor die Fok-wedstrijdquote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw wil serieus genomen worden zei hij trouwens hihahaho
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8quote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af wat de gemiddelde fok!ker opsteekt van zo'n versier guru
Geen idee waar hij woont, ik vind hem helemaal niks hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Arie Boomsma woont toch nog steeds in Bos en Lommer? toffe gozer is dat.
2 pluspunten. XDXDXDquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef AF_ het volgende:
Wat is dit voor vaag onderwerp ?
Pluspunt is wel geraldine
Ditquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef gniffie het volgende:
Geraldine, die zich lekker focust op 1 zin. Typisch een vrouw
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom is jouw UI niet genomineerd voor die Fok-wedstrijd
Die is bijna netto meer waard dan Mathijs onderhand met zijn Blundle.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef UncleDolan het volgende:
Wanneer praat Alexander weer over ipads?
Ok dan ga ik mij even inschrijven, dankje.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit: FEE / [WIN] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Het is wel gewoon zo dat dit in ieder geval voor de meerderheid van de vrouwen opgaat ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Ja alle vrouwen vallen op zelfverzekerde mannenTuurlijk.
Bekende narcisten zien zichzelf graag als de norm der dingen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Ja alle vrouwen vallen op zelfverzekerde mannenTuurlijk.
Als het werkt.....quote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Max23 het volgende:
Vrouwen leren dan om zo snel mogelijk te duiken in het kruis van de man?
probeer het geregeld hoor, elk weekend slaap ik buiten de deurquote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
Alsof er ook maar 1 zo een verlegen man het durft een vrouw naar zijn kruis te duwen
Ik kijk verder dan mijn neus lang isquote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is wel gewoon zo dat dit in ieder geval voor de meerderheid van de vrouwen opgat ja.
Gênant echt.quote:
Je moet het ook niet bij je moeder doenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
probeer het geregeld hoor, elk weekend slaap ik buiten de deur
Inb4 schijtlollige comment.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan mijn neus lang is![]()
Je leert op zo'n cursus het zelfvertrouwen te krijgen om echt schijt te hebben aan alles. En dan durf je dus ook dat soort dingenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
Alsof er ook maar 1 zo een verlegen man het durft een vrouw naar zijn kruis te duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ze is niet zo goed in slim overkomen neequote:
Die man heeft echt een gruwelijk slecht gebit, wel eens opgevallen? Hij probeert het goed te verbergen.quote:
Geloof er geen zak van en dan kun je wel een knap voor je kop verwachten denk ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leert op zo'n cursus het zelfvertrouwen te krijgen om echt schijt te hebben aan alles. En dan durf je dus ook dat soort dingen
Ik heb het niet bestudeerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef danos het volgende:
[..]
Die man heeft echt een gruwelijk slecht gebit, wel eens opgevallen? Hij probeert het goed te verbergen.
Bij hem luister ik altijd alleen naar zijn stem en nooit naar wat hij zegt. Hij heeft een mooie stem.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef waxmask het volgende:
Hij praat echt altijd zo he? Nooit eens een lekker normaal gesprek...
En dat effect blijft, net als bij al zulke cursussen, ongeveer een weekje.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leert op zo'n cursus het zelfvertrouwen te krijgen om echt schijt te hebben aan alles. En dan durf je dus ook dat soort dingen
Jij lijkt mij iemand die een vrouw haar hoofd naar je kruist trekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Gedichten zijn echt voor homo's.
Ben ik persoonlijk veel te stoer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Alles wat jou niet aanstaat, betitel jij als 'voor homo's'.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Gedichten zijn echt voor homo's.
Ben ik persoonlijk veel te stoer voor.
Filemon deed in ieder geval nog een poging.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Breekfast het volgende:
Jammer dat Geraldine niet een heel sterk debater is. Mathijs moet de discussie gewoon overnemen om er wat van te maken.
Onzin, je zegt dat alleen maar omdat ik darten ook voor homo's vind.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wat jou niet aanstaat, betitel jij als 'voor homo's'.
Vreemde en kwalijke mentaliteit.
Snap je nu dat hij jou homo vindt stijntje?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wat jou niet aanstaat, betitel jij als 'voor homo's'.
Vreemde en kwalijke mentaliteit.
Darten voor homo'squote:Op donderdag 20 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, je zegt dat alleen maar omdat ik darten ook voor homo's vind.
Daarnaast was m'n berichtje overduidelijk lollig bedoeld.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten voor homo'sAls er ergens weinig homo's zijn is het daar wel.
Ja duh die kerels zijn zo lelijk, geen homo die daar op valt.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten voor homo'sAls er ergens weinig homo's zijn is het daar wel.
Wachten tot die haar hoofd in zijn kruis douwtquote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Kerel flirt op de achtergrond met Geraldine.
Wel goed dat hij zijn jas al aan heeft, kan hij snel weg met geraldine.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Kerel flirt op de achtergrond met Geraldine.
James Wade heeft nog wel een van de oplooptutjes weten te verschalken.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja duh die kerels zijn zo lelijk, geen homo die daar op valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |