quote:
Ik gun het ze allebei eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton wint, maar ik gun het hem niet. Huilie dat het is.
Dan liever Rosberg
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef opreis het volgende:
Hamilton verdient het meer dan Rosberg
deze quoten we voor als de meet er echt komtquote:Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef twiFight het volgende:
Dit wordt dus weer een race om in ieder geval niet het forum bij in de gaten te houden. Een en al gejank over Hamilton (ironisch genoeg met als 'argument' dat Hamilton jankt). Zorgt altijd weer voor een supersfeerOm dezelfde reden zal ik niet naar een Fok F1 race(kijk)dag gaan. Als ik in een zaal vol kinderen wil zitten ga ik wel naar de kinderopvang.
persoonlijkheid interesseert me niet, ik kijk naar rijkwaliteitquote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
jankneger toch dan verdient ie het niet
Beide coureurs verdienen de titel en moge de beste winnenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef opreis het volgende:
Hamilton verdient het meer dan Rosberg
Dus jij vond Prost ook beter dan Senna.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef opreis het volgende:
[..]
persoonlijkheid interesseert me niet, ik kijk naar rijkwaliteit
Bron:quote:New ‘Info Wing’ To Be Trialled In Abu Dhabi
There are lots of things being tested out for the final race of the season in Abu Dhabi – double points, slow zones, Caterham’s chequebook – and this new ‘info wing’ is the latest.
The brainchild of Lewis Hamilton’s dad Anthony, the LED display will sit alongside the onboard roll hoop camera and will primarily display race position information and other data such as fastest laps and tyre strategies, although there is no word as yet as to whether they will flash red to warn low-flying Maldonado’s where the other cars are.
Hamilton hopes the display will make it easier to understand what’s happening in the race for people watching from both the grandstands at at home on TV, although quite what’s wrong with the FOM on-screen graphics I don’t know. Hamilton hopes to extend this concept to other forms of motor racing across the globe, although sports car and endurance racing have been using a similar system for years.
Eerst maar eens zien. ik denk dat het op de zijkant teveel sponsor ruimte inneemt...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Compleet kansloos. Regulier dat gewoon volgens de wetgeving met een groot vlak op de zijkant van de auto zoals bij verschillende klasses het geval is.
Dit ga je op tv en naast de baan echt niet zien.
Want die staan compleet vol?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:49 schreef Fiorano het volgende:
Eerst maar eens zien. ik denk dat het op de zijkant teveel sponsor ruimte inneemt...
Toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus jij vond Prost ook beter dan Senna.
Lijkt me ook idd. Die paar ledjes zie je van een afstand bij daglicht echt niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Nope, maar dat gaat wel een reden zijn omdat niet te doenquote:
Veel plezier bij de intocht van Sinterklaas. Hoe fucking kneuterig wil je het hebben manquote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef JohnB52 het volgende:
Vrouw daarnet tegen mij:
Zullen we zaterdag naar de intocht van sinterklaas gaan en zondag iets leuks in de middag? Naar t bos ofzo?
Ik: euhm, kijk eens in de agenda?
Het WEC wel eens gevolgd?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Compleet kansloos. Regulier dat gewoon volgens de wetgeving met een groot vlak op de zijkant van de auto zoals bij verschillende klasses het geval is.
De Q is helemaal niet morgen!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Veel plezier bij de intocht van Sinterklaas. Hoe fucking kneuterig wil je het hebben man
Had haar gebitchslapped alleen al vanwege dat voorstel.
Bovendien is de Q morgen.
Waren we net van al die lelijke losse vleugeltjes af...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:46 schreef Fiorano het volgende:
Papa Hamilton heeft ook wat bedacht en dat wordt van het weekend getest:
Deze traditie wordt niet voortgezet, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef Ferry_76 het volgende:
Het zou wel in de Rosberg familietraditie passen om met minder overwinningen dan andere rijders tóch wereldkampioen te worden. Pa werd in '82 immers kampioen met slechts één overwinning.
Doe ik ook absoluut niet, het wordt zondag een retesaaie optocht waarbij Hamilton braafjes achter Rosberg aan rijdt tot de vlag valt.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Deze traditie wordt niet voortgezet, maak je geen zorgen.
Dat weet ik niet hoor, ik vind Hamilton er wel de coureur voor om het in stijl af te maken en gewoon winst wil pakken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Doe ik ook absoluut niet, het wordt zondag een retesaaie optocht waarbij Hamilton braafjes achter Rosberg aan rijdt tot de vlag valt.
Dat gaat niet door hoor ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef twiFight het volgende: ik het wel vieren bij Claire in de hotelkamer
Net zoals in 2007? O neequote:Op donderdag 20 november 2014 22:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ik vind Hamilton er wel de coureur voor om het in stijl af te maken en gewoon winst wil pakken.
Ralf schumacherquote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef twiFight het volgende:
Ze kan het goedmaken door deze poster gesigneerd naar mij te sturen
[ afbeelding ]
Ergens wel een van de mooiere creaties ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Ralf schumacher![]()
Wel mooie neus toen. Walrus neus
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens wel een van de mooiere creaties ja.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.
Klopt, ik was een uitzondering. Denk wel dat deze mooier wordt gevonden dan die van nu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.
Ik vond hem in het begin lelijk maar naar mate het seizoen verder ging vond ik hem steeds mooier.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik was een uitzondering. Denk wel dat deze mooier wordt gevonden dan die van nu.
Dat dusquote:Op maandag 5 januari 2004 12:57 schreef JPM01 het volgende:
Vandaag vond de eerste presentatie plaats van de nieuwe wagens.
De spits werd afgebeten door het team van Williams BMW in Valencia
vanmiddag rond 15:00 zal de FW26 de eerste meters gaan rijden.
-------
op het eerste gezicht is die neus erg apart![]()
ik hoop dat juan er snel mee kan gaan.:Y
En minder actie op de baan, want het is veel praktischer dan om brandstof te sparen achter iemand, en als je vrij baan hebt er een paar snelle ronden uit te drukken en 'm op die manier passeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 06:22 schreef Geralt het volgende:
Er is veel te lang gereden zonder slicks. Blij dat ze er weer zijn.
Van mij mag trouwens tanken ook gewoon weer terug komen. Altijd spektakel en meer kans op een foute pitstop.
Correct. Dat is een consequentie van de dubbele punten. Zonder dubbele punten had hij aan een 2e plek genoeg.quote:Ik zit ff met mn duffe kop te tellen, maar als ROS wint als HAM 3de wordt dan heeft ROS de titel toch?
Gebeurt toch niet. Bottas ligt dan al een straat lengte achter.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou het prachtig vinden als Bottas in de laatste ronde Hamilton passeert voor P2 en Rosberg wint.
Dat Lewis de titel net zo lullig verliest, als dat hij hem eerder al op een toffe manier heeft binnengeharkt
Bottas is naast Kvyat wel echt mijn grote held dit seizoen, dus laat hem maar een sleutelrol spelen morgen
Ach in dat geval moet Hamilton toch nog altijd Knaldonado dubbelen, dus meerdere kansenquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet. Bottas ligt dan al een straat lengte achter.![]()
![]()
Dat zou ik fantastisch vindenquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Of als juist Massa zijn feestje verpest, nog mooier
Heb je toch nog meer kans dan ik dachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:29 schreef nils7 het volgende:
77% kans voor Lewis dat ie het WK wint.
23% kans voor Nico dat ie het WK wint.
0,00000087% kans dat ik het WK win.
Ja er is simpelweg een kans dat ze het hele veld diskwalificeren en op Facebook vragen wie er dan WK wil worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je toch nog meer kans dan ik dacht
Dat is de "no alcohol" livery die ook in F1 2014 zit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:54 schreef Syntix het volgende:
/care wie er wint. Williams nieuwe liveryjammer genoeg ook meteen bodywork kapot bij de eerste vrije training
quote:Marussia/Manor F1’s Graeme Lowdon says that the team is still trying to race in 2015, despite not being able to get to Abu Dhabi.
The team made a huge effort to make the trip, and plans only fell through at the last minute on Wednesday. Despite the team not being present at the final race of the year Lowdon stressed the importance of resuming work on a 2015 programme if the commercial issues can be addressed.
“We got very close, very close to getting there – really close,” Lowdon told this writer. “Anyone who knows us will know that we only want to do things properly and it just couldn’t be done in the end. As a racing team you always want to race and that’s what we wanted to do in Abu Dhabi.
“There are various scenarios for the team, but to race it is very important to have a car ready for 2015, and that is what potential investors are interested in. They are interested in ensuring that work on the 2015 programme can be resumed quickly. Don’t count us out yet.”
quote:Romain Grosjean will be relegated 20 places on the grid for the Abu Dhabi Grand Prix and will have to carry out further penalties during the race if he is unable to serve it in full.
The Lotus driver will use his sixth internal combustion engine, turbocharger and MGU-H this weekend. He therefore earned three grid penalties of ten, five and a further five places for the infractions, giving him a total grid penalty of 20 places.
The stewards also ruled that if Grosjean is unable to serve the entire penalty this weekend – which is certain as there are only 20 cars in the field – he will serve other penalties during the race instead as follows:
Remainder of grid penalty Race penalty
1-5 places Five second time penalty
6-10 places Ten second time penalty
11-15 places Drive-through penalty
16-20 places Ten second stop-go penalty
Tsjongejongejongequote:Op vrijdag 21 november 2014 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Grosjean krijgt een penalty van 20 plekken op de grid.
[..]
Met rook uit de achterkant....quote:
Kan ie net zo goed gelijk bij de start een stop en go penalty doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TsjongejongejongeKutregeltjes ook
Gewoon 30 seconden later starten vanuit de pitquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed gelijk bij de start een stop en go penalty doen.
twitter:danielricciardo twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:19:52So this is the helmet I'll be racing with in Abu Dhabi, the contest was won by Andrea Menardo. Looks great! 😃 http://t.co/f6mxJ1LY7a reageer retweet
Ah, vandaar. Wel een aparte prijswinnaar hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef Rossdale het volgende:
Wedstrijdje uitgeschreven door Red Bull:twitter:danielricciardo twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:19:52So this is the helmet I'll be racing with in Abu Dhabi, the contest was won by Andrea Menardo. Looks great! 😃 http://t.co/f6mxJ1LY7a reageer retweet
Mee eens, maargoed ik weet niet hoe lelijk de rest van de inzendingen warenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Wel een aparte prijswinnaar hoor.
Misschien maar beter ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mee eens, maargoed ik weet niet hoe lelijk de rest van de inzendingen waren
En dat klopt dus niet. 11-20 is een drive-through. Meer dan twintig plaatsen is de straf van 10 seconden stop-and-goquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Grosjean krijgt een penalty van 20 plekken op de grid.
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Journalist met de langste vraag ooit kn combi met troll Vettel
Was sowieso wel een leuke persconferentie:quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Journalist met de langste vraag ooit kn combi met troll Vettel
f1 tijden staan in de OP.quote:
Live timing kan toch iedereen zelf kijken op F1.com?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vanochtend vergeten mijn computer aan te laten, LT gaat dus niet door
Niet opgelet dit seizoen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Live timing kan toch iedereen zelf kijken op F1.com?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, wat is er veranderd?
idd, de sectortijden zijn vervangen door gekleurde stipjesquote:
Een complot van de FIA, ze willen niet dat WEC populairder dan F1 wordt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:45 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe kan het toch dat het WEC zo genegeerd wordt? Van Dam had het net bijvoorbeeld over Fisichella en zegt dan niet dat die tegenwoordig WEC rijdt, maar dat hij tegenwoordig 'in de sportscars rijdt, onder andere op Le Mans'.
Of neem de gemiddelde racewebsite. Allerlei klasses zijn daar te vinden, maar bijna nooit iets over het WEC. Neem GPUpdate. Zelfs Formule E staat erop.
WEC is van de FIA.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Een complot van de FIA, ze willen niet dat WEC populairder dan F1 wordt.
Principes zijn er om selectief mee om te gaan. Zeker als ze religieus gemotiveerd zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Die sloerie op die bootmag dat wel daar
Is een schip niet grondgebied van de afkomst van het schip?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Die sloerie op die bootmag dat wel daar
Da's volgens mij alleen zo in buitenterritoriale wateren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is een schip niet grondgebied van de afkomst van het schip?
Hoe zat het dan met die euthanasie boot van Nederland?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's volgens mij alleen zo in buitenterritoriale wateren.
Die voer dus eerst een flink eind uit de kust.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe zat het dan met die euthanasie boot van Nederland?
bij vliegtuigen geldt dat totdat ze met de wielen de baan aantikken. Misschien geldt dat ook bij boten: totdat ze aanmeren. Als die boot niet aangemeerd is maar gewoon wat ronddobbert hoort het misschien nog bij het heidense westen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is een schip niet grondgebied van de afkomst van het schip?
Deze bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die voer dus eerst een flink eind uit de kust.
Dat was trouwens geen euthanasie-, maar een abortusboot.
Even voor de zekerheid: je kent De Speld hè?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
http://www.speld.nl/2010/05/22/euthanasieboot-vaart-uit/
Niet echt, neequote:Op zaterdag 22 november 2014 12:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: je kent De Speld hè?
wat verwacht je ook? die heeft wat testjes gedaan tijdens de YDT vorig jaar, en nu kreeg die 2 dagen op voorhand te horen dat ie mocht rijdenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:01 schreef Jigzoz het volgende:
Zo! Die Stevens is wel een aanwinst zeg! Maar goed dat Caterham hem heeft ingezet.
Niet wat betreft de F1; heel veel wat betreft je euthanasieboot.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maakt het uit voor het gesprek?
En ging het over die dansende dame op die boot of over die euthanasieboot?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet wat betreft de F1; heel veel wat betreft je euthanasieboot.
Nou gezellig dan, daar sta je dan als Giedo zijnde met je vliegticket in Abu Dhabiquote:
Van der Garde werd toegang tot paddock geweigerd
Volgens berichten vanuit Abu Dhabi is Giedo van der Garde de toegang tot de paddock geweigerd. Het Zwitserse Blick meldt dit uit naam van journalist Rogier Benoit.
Van der Garde stond volgens Benoit op de planning om de vrijdagtraining voor zijn rekening te nemen, maar verrassend genoeg zat ineens Adderly Fong achter het stuur en niet onze landgenoot.
Blick meldt dat van der Garde en zijn investeerders inmiddels dreigen om naar de rechtbank te gaan en Sauber aan de afspraken te houden, en zo de druk op te voeren op teambaas Monisha Kaltenborn en zijn paddock pass van het team weer te laten activeren zodat Giedo het laatste weekend kan meemaken.
Het kamp van Adrian Sutil, die net als Giedo een geldig race-contract heeft voor 2015, zou inmiddels ook actief zijn geworden met daadwerkelijke gerechtelijke stappen te ondernemen richting Sauber.
http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=62925quote:UPDATE: Giedo van der Garde!
Even terugkomend op ons eerdere ‘Persona non grata-artikel’ dat tot ons gekomen was via de Zwitserse krant Blick. Voor wie het nog niet las: het ging erover dat Giedo’s rijderspas door Sauber was afgenomen en hij nu de paddock van Abu Dhabi niet meer in mocht.
Welnu: het verhaal bleek een broodje aap eerste klas te zijn.
Dankzij Neerlands razende F1-reporter Olav Mol weten wij inmiddels dat het Zwitserse Blick het bij het verkeerde eind had. Giedo van der Garde heeft nog steeds een toegangspas voor Abu Dhabi! Waarvan akte.
Las dat hij wel Abu Dhabi verlaten heeft omdat hij in tegenstelling tot zijn (test)contract niet in FP1 en de test na de GP mocht rijden, dus het voor hem geen zin had om te blijven. Hiervoor had hij wel betaald. Dus na het niet respecteren van zijn in juli getekende racecontract voor 2015 respecteert Sauber ook het vorig jaar getekende testcontract niet meer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou gezellig dan, daar sta je dan als Giedo zijnde met je vliegticket in Abu Dhabi
Edit:
Racexpress.nl heeft een update:
[..]
http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=62925
Oeps van Blick. Sowieso dat ik F1today met een bericht van Blick geloof![]()
![]()
Ik vond Sauber altijd wel een sympathiek team, maar daar denk ik inmiddels heel anders over.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las dat hij wel Abu Dhabi verlaten heeft omdat hij in tegenstelling tot zijn (test)contract niet in FP1 en de test na de GP mocht rijden, dus het voor hem geen zin had om te blijven. Hiervoor had hij wel betaald. Dus na het niet respecteren van zijn in juli getekende racecontract voor 2015 respecteert Sauber ook het vorig jaar getekende testcontract niet meer.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Doet me een beetje denken aan Arrows in 2002, die Jos met een rechtsgeldig contract aan de kant zette, in de hoop meer sponsoren aan te trekken. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vond Sauber altijd wel een sympathiek team, maar daar denk ik inmiddels heel anders over.
Ik zou het niet eens jammer vinden als Sauber er volgend jaar niet meer bij is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Doet me een beetje denken aan Arrows in 2002, die Jos met een rechtsgeldig contract aan de kant zette, in de hoop meer sponsoren aan te trekken. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Laat BMW de boel maar weer overnemen inclusief een eigen turbomotor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens jammer vinden als Sauber er volgend jaar niet meer bij is.
Ok top. Net wakker #katerquote:
Dus je kan het bier en de nootjes vast klaarzetten.quote:
Geen bier voor deze kerel vandaagquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je kan het bier en de nootjes vast klaarzetten.
Zou heeeeeel tof zijn, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat BMW de boel maar weer overnemen inclusief een eigen turbomotor.
Inderdaad, erg netjes gedaan.quote:
Canada 2011quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
2011 Canada was een hell van een race. De race begon volgens mij om 7 uur en eindige om 11 uur
de race die maar niet eindigde, en toen het wel gebeurde was dat met een fantastische laatste rondequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad, erg netjes gedaan.
[..]
Canada 2011
Voor mij blijft het veruit de beste GP waar ik bij was (van de in totaal 3), in ieder geval één die niet snel zal overtroffen worden. Dus altijd als ik beelden zie van de race brengt het automatisch herinneringen terug aan dat gehele weekend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de race die maar niet eindigde, en toen het wel gebeurde was dat met een fantastische laatste rondewas de hele tent bij elkaar aan het roepen
Haha, zou het haast weer doen ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
RingBewoner F1-weddenschaps topic
Jup bij opkomen rechte stukquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:04 schreef ElmarO het volgende:
Zag volgens mij al een Max Verstappen vlag hangen.
Steevens heeft geweldig geredenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Jordan met zijn patriotisch gelul
heeft goed gereden ja, maar Eddy met zijn ''amazing'' klonk weer alsof Stevens pole heeft gehaald.quote:
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heeft goed gereden ja, maar Eddy met zijn ''amazing'' klonk weer alsof Stevens pole heeft gehaald.
Engelse gebruiken in het algemeen graag amazing, brilliantly, supurb etcquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, Chilton werd ook vaak opgehemeld door hem ondanks dat ie constant als laatste kwalificeerde/eindigde
Als je het zoveel races op rij niet voor elkaar krijgt waarom zou het nu dan op eens wel lukken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
Finnbar bevestigt in ieder geval dat je drie races mag missen, dus is het nog maar de vraag of Caterham prijzengeld krijgt. Dat zal er dus wel afhangen of Marussia ophoudt of niet.
Wedden dat het ze gaat lukkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je het zoveel races op rij niet voor elkaar krijgt waarom zou het nu dan op eens wel lukken?
Halalcohol moet nog uitgevonden wordenquote:
Drank reclame mag niet aldaar.quote:
Rosenwater op het podiumquote:
Ik zie het niet gebeuren, en vind dat ergens wel jammer, vond Marussia wel een leuk team.quote:
Is het ook ... maar er is geld en geld is als kattenkruid voor Eikelsteen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat er toch word gereden in zo'n achterlijk land.
$$$$$quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is het ook ... maar er is geld en geld is als kattenkruid voor Eikelsteen.
Dat weet ik ook wel, maar snap dat echt niet helemaal. Probeer het ook maar net uit te leggen.quote:
Stomme fout van het team. Te weinig benzine.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:36 schreef RingBewoner het volgende:
Button klonk niet heel erg blij.
Toch raar dat zulk soort dingen tegenwoordig nog kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Stomme fout van het team. Te weinig benzine.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alcohol is verboden wat denk je dan van mooie vrouwen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Harry in beeld brengen terwijl je ook uber-cougar Gerri Hallywell in beeld kunt brengen
Of de actie op de baan![]()
Maar dan wel dit in de haven toelaten:quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alcohol is verboden wat denk je dan van mooie vrouwen...
Precies, het is een beetje hypocriet en dat stoort mij nogal.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dan wel dit in de haven toelaten:
[ afbeelding ]
Internationale wateren gelden geen regelsquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dan wel dit in de haven toelaten:
[ afbeelding ]
Neem aan dat een haven niet onder de internationale wateren valt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Internationale wateren gelden geen regels
Het is een religieus land. Natuurlijk zijn ze hypocriet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Precies, het is een beetje hypocriet en dat stoort mij nogal.
Ja, ze hebben een vijf-jarig contract.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Trouwens iemand die weet of Martini volgend jaar ook weer sponsor is?
En maar blijven vissen totdat iemand toehaptquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:48 schreef RingBewoner het volgende:
Daar gaan we, even kijken hoe Hamilton pole pakt.
met 4 wielen buiten de baan mogen ze die tijd ook afnemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
Aaah, Hamilton echt op de limiet hoor!!!
Maakt niet uit, hij gaat zo nog wel wat sneller.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
met 4 wielen buiten de baan mogen ze die tijd ook afnemen
Kan niet. Op pole kan je niet splitten.quote:
Volgens mij erover, en nog buiten de baan ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
Aaah, Hamilton echt op de limiet hoor!!!
Misschien achteraf nog, maar als hij nu sneller gaat wat maakt het dan uit?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom wordt Hamilton zijn tijd niet afgepakt?
Zet druk. Dan moet hij een veilig rondje rijden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien achteraf nog, maar als hij nu sneller gaat wat maakt het dan uit?
Iedereen rijdt buiten de baan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij erover, en nog buiten de baan ook.
Dan blijft het alsnog 1 voor Ros, en 2 voor Hamquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Rosberg ging over de lijn dus dan moeten ze zijn tijd ook afpakken.
Maar die van Hamilton ook, dus uitmaken doet het dan niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Rosberg ging over de lijn dus dan moeten ze zijn tijd ook afpakken.
Nee, want Hamilton ging net sneller en bleef binnen de lijn, dus dan heeft Hamilton de snelste tijd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog 1 voor Ros, en 2 voor Ham
Zie post hierboven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar die van Hamilton ook, dus uitmaken doet het dan niet.
Beide tijden van Rosberg waren sneller dan Hamilton's snelste.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, want Hamilton ging net sneller en bleef binnen de lijn, dus dan heeft Hamilton de snelste tijd.
Idd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beide tijden van Rosberg waren sneller dan Hamilton's snelste.
Duim.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
uit de toekomstquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
Oh valt mee, verkeerd gekeken. Maar toch in beide rondjes foutjes, heeft hij last van de druk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hamilton mazzel dat hij nog net tweede staat
Hij hoeft alleen maar 2e te worden. Lijkt me normaal gesproken niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh valt mee, verkeerd gekeken. Maar toch in beide rondjes foutjes, heeft hij last van de druk?
jup!, belooft iets goed te wordenquote:
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jup!, belooft iets goed te worden
Vond vooral het gewauw van Jordan wel geinig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Button natte rode oogjes. Volgens mij weet hij zijn lot na morgen
Zoals Lewis het GP2 kampioenschap won. Spinnen aan het begin van de race en dan door het veld naar de 2de plek rijden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.
Beetje een Vettel Brazilië 2012-scenario dusquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.
Dat zou wel triest zijn. Een heel lange, succesvolle F1-carriere en dan zo'n Barrichello-afscheid.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
15:40. Ik blijf nog even hangen. Kan leuk worden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja, en nu nog GP2 met Stoffel op pole
Hopelijk volgend jaar naast Alonsoquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja, en nu nog GP2 met Stoffel op pole
Hoop zo dat hij blijftquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
De kans is klein, maar het is zeker niet onmogelijk. Zou wel een mooi goedmakertje zijn voor het niet-rijden van Frijns en Van der Garde.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar naast Alonso
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Beetje een Vettel Brazilië 2012-scenario dus
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zou wel triest zijn. Een heel lange, succesvolle F1-carriere en dan zo'n Barrichello-afscheid.
Probleem daarbij is dat Hamilton zich nogal eens voorbij Rosberg weet te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef opreis het volgende:
Zal het wel mooi vinden als Rosberg iets probeert wat Lorenzo(?) vorige jaar bij de motogp probeerde. Zelf vooraan rijden en dan de nr 2 ophouden en hopen dat de nr 3 de nr 2 in haalt.
Nou ja, zo gaat dat soms.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.
Niet echt een verrassing aangezien ze aan het googelen zijn met contracten op dit moment....quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las dat hij wel Abu Dhabi verlaten heeft omdat hij in tegenstelling tot zijn (test)contract niet in FP1 en de test na de GP mocht rijden, dus het voor hem geen zin had om te blijven. Hiervoor had hij wel betaald. Dus na het niet respecteren van zijn in juli getekende racecontract voor 2015 respecteert Sauber ook het vorig jaar getekende testcontract niet meer.
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.quote:
Lijkt me echt supertof.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.
Button is ook niks meer dan leuke subtopper.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.
Wel eentje die wereldkampioen is geworden en heeft bewezen een heel goed coureur te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Button is ook niks meer dan leuke subtopper.
Dit 'afscheid' zou belachelijk zijn, net zoals dat destijds bij Barrrichello belachelijk was. Maar aangezien ik Button een toffe vent vind en het WEC momenteel veel interessanter vind dan de F1 en volgend jaar sowieso naar de WEC-race in Spa ga, zou ik het echt toejuichen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar heel netjes is dat niet.
Audi gaat zijn nieuwe #1 rijder uit de #3 wagen halen, de #3 rijdt alleen in Spa en en Lemans en ik denk niet dat Button in die wagen wilt rijden. Toyota zie ik Lapierre wel vervangen, die heeft dit jaar al een aantal races gemist. Of in het nieuwe Nissan project.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.
Als teams je niet meer willen verdwijn je via de achterdeur, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel eentje die wereldkampioen is geworden en heeft bewezen een heel goed coureur te zijn.
Als ze Button kunnen krijgen dan gaan ze hem zeker wat goeds bieden. Al was het maar alleen vanwege de extra publiciteit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Audi gaat zijn nieuwe #1 rijder uit de #3 wagen halen, de #3 rijdt alleen in Spa en en Lemans en ik denk niet dat Button in die wagen wilt rijden. Toyota zie ik Lapierre wel vervangen, die heeft dit jaar al een aantal races gemist. Of in het nieuwe Nissan project.
Brawn had het geluk dat ze iets hadden dat ze een aanzienlijke voorsprong gaf tegenover de concurrentie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel eentje die wereldkampioen is geworden en heeft bewezen een heel goed coureur te zijn.
Idd. Ik sla hem eigenlijk wel hoger aan dan bv Massa en Raikkonen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, zelfde geldt voor Hamilton nu.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Brawn had het geluk dat ze iets hadden dat ze een aanzienlijke voorsprong gaf tegenover de concurrentie.
Als de andere teams hetzelfde hadden gehad aan de start van het seizoen was hij geen Wk geweest vermoed ik zo.
Wie is ''ze''?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze Button kunnen krijgen dan gaan ze hem zeker wat goeds bieden. Al was het maar alleen vanwege de extra publiciteit.
Omdat nergens ruimte is. En het is niet dat McLaren niet verder met hem wil maar met Alonso denken ze een betere coureur in huis te halen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als teams je niet meer willen verdwijn je via de achterdeur, zo simpel is het.
Ow?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, zelfde geldt voor Hamilton nu.
Williams en Toyota had hetzelfde truukje ook op de wagen zitten.....quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Brawn had het geluk dat ze iets hadden dat ze een aanzienlijke voorsprong gaf tegenover de concurrentie.
Als de andere teams hetzelfde hadden gehad aan de start van het seizoen was hij geen Wk geweest vermoed ik zo.
Maakt niet uit, hij is er WK mee geworden en heeft dat jaar een aantal fenomenale races gereden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk voordeel had Button tov Barrichello toen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
Welk voordeel heeft Lewis ten opzichte van Nico?
En toch werkte het niet voor hun, maar wel voor Brawn op dat moment.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Williams en Toyota had hetzelfde truukje ook op de wagen zitten.....
Kwaliteit en geluk. Net als Vettel en Webber.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Welk voordeel had Button tov Barrichello toen?
Het is niet netjes om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Welk voordeel had Button tov Barrichello toen?
Is geen ruimte voor hem omdat er bij Mercedes,Ferrari en RBR betere coureurs zitten. Blijkbaar weet McLaren nog niet wat ze gaan doen met het 2e stoeltje. Dat is het verschil tussen toprijders en subtoppers, toprijders blijven gewild en kunnen daarom zelf hun afscheid aankondigen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat nergens ruimte is. En het is niet dat McLaren niet verder met hem wil maar met Alonso denken ze een betere coureur in huis te halen.
En persoonlijk vind ik dat als een Button dan afscheid moet nemen dat je hem dat van te voren wel even kan vertellen zodat hij waardig afscheid kan nemen.
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow?
Welk voordeel heeft Lewis ten opzichte van Nico?
Met identiek dezelfde vraag bedoel je? Alleen het jaartal verandert, en de naam op de vraag dan....quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is niet netjes om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.
Rosberg klopt Hamilton regelmatig in de kwalificatie, dat kreeg Button maar een paar keer voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rosberg klopt Hamilton regelmatig in de kwalificatie, dat kreeg Button maar een paar keer voor elkaar.
Rosberg zit qua snelheid veel beter bij Lewis in de buurt dan Button. Volgens mij staat hij in het kwalificatie duel zelfs voor tov Hamilton.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.
Heeft hij daadwerkelijk meer snelheid omdat de auto's anders zijn of heeft hij meer snelheid omdat hij een net even andere afstelling heeft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Betwijfel het. Die zoeken in eigen stal eerst, en dan in fabriekscoureurs uit andere klassen. Ik denk dat een Laurens Vanthoor bv. eerder kans maakt. Daar kunnen ze ook op de lange termijn iets mee opbouwen. Maar goed, dit is het verkeerde topic daarvoorquote:
Ik ben het met elke zin eens in deze postquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.
Ik ben absoluut geen fan van Hamilton maar iedereen kan toch zien dat hij sneller is dan Rosberg?
Toyota en Williams hadden dat ook, alleen had Brawn een Mercedes motor die veel beter was dan de Toyota.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt allebei.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rosberg zit qua snelheid veel beter bij Lewis in de buurt dan Button. Volgens mij staat hij in het kwalificatie duel zelfs voor tov Hamilton.
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.
Ik ben absoluut geen fan van Hamilton maar iedereen kan toch zien dat hij sneller is dan Rosberg?
Ook Rosberg heeft dit jaar zijn panne wel gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.
Is ook gewoon de betere racer, zijn bandenmanagement is ook beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.
Ham 3x retired, Rosberg 'maar' 2x. Slechtste finish Rosberg was slechts 4e.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook Rosberg heeft dit jaar zijn panne wel gehad
Maar minder dan Hamilton in totaalquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton 1x meer veroorzaakt door Rosberg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook nog 2x pech gehad in de kwalificatie waardoor hij achteraan moest starten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ham 3x retired, Rosberg 'maar' 2x. Slechtste finish Rosberg was slechts 4e.
Monishaquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing aangezien ze aan het googelen zijn met contracten op dit moment....
Hoop dat ze die Monica er snel uittrappen.
Ook goed.quote:
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.quote:
Ben dan wel benieuwd welke verplichtingen ze niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.
Zoeken naar meer en nieuwe sponsoren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd welke verplichtingen ze niet hebben gedaan.
Dat is wat zij zegt. Of het waar is mogen de rechters uitmaken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 16:59:40Red Bull summoned to stewards after FIA declares their front wings flex too much reageer retweet
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is wat zij zegt. Of het waar is mogen de rechters uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |