quote:
Ik gun het ze allebei eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton wint, maar ik gun het hem niet. Huilie dat het is.
Dan liever Rosberg
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef opreis het volgende:
Hamilton verdient het meer dan Rosberg
deze quoten we voor als de meet er echt komtquote:Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef twiFight het volgende:
Dit wordt dus weer een race om in ieder geval niet het forum bij in de gaten te houden. Een en al gejank over Hamilton (ironisch genoeg met als 'argument' dat Hamilton jankt). Zorgt altijd weer voor een supersfeerOm dezelfde reden zal ik niet naar een Fok F1 race(kijk)dag gaan. Als ik in een zaal vol kinderen wil zitten ga ik wel naar de kinderopvang.
persoonlijkheid interesseert me niet, ik kijk naar rijkwaliteitquote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
jankneger toch dan verdient ie het niet
Beide coureurs verdienen de titel en moge de beste winnenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef opreis het volgende:
Hamilton verdient het meer dan Rosberg
Dus jij vond Prost ook beter dan Senna.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef opreis het volgende:
[..]
persoonlijkheid interesseert me niet, ik kijk naar rijkwaliteit
Bron:quote:New ‘Info Wing’ To Be Trialled In Abu Dhabi
There are lots of things being tested out for the final race of the season in Abu Dhabi – double points, slow zones, Caterham’s chequebook – and this new ‘info wing’ is the latest.
The brainchild of Lewis Hamilton’s dad Anthony, the LED display will sit alongside the onboard roll hoop camera and will primarily display race position information and other data such as fastest laps and tyre strategies, although there is no word as yet as to whether they will flash red to warn low-flying Maldonado’s where the other cars are.
Hamilton hopes the display will make it easier to understand what’s happening in the race for people watching from both the grandstands at at home on TV, although quite what’s wrong with the FOM on-screen graphics I don’t know. Hamilton hopes to extend this concept to other forms of motor racing across the globe, although sports car and endurance racing have been using a similar system for years.
Eerst maar eens zien. ik denk dat het op de zijkant teveel sponsor ruimte inneemt...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Compleet kansloos. Regulier dat gewoon volgens de wetgeving met een groot vlak op de zijkant van de auto zoals bij verschillende klasses het geval is.
Dit ga je op tv en naast de baan echt niet zien.
Want die staan compleet vol?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:49 schreef Fiorano het volgende:
Eerst maar eens zien. ik denk dat het op de zijkant teveel sponsor ruimte inneemt...
Toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus jij vond Prost ook beter dan Senna.
Lijkt me ook idd. Die paar ledjes zie je van een afstand bij daglicht echt niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Nope, maar dat gaat wel een reden zijn omdat niet te doenquote:
Veel plezier bij de intocht van Sinterklaas. Hoe fucking kneuterig wil je het hebben manquote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef JohnB52 het volgende:
Vrouw daarnet tegen mij:
Zullen we zaterdag naar de intocht van sinterklaas gaan en zondag iets leuks in de middag? Naar t bos ofzo?
Ik: euhm, kijk eens in de agenda?
Het WEC wel eens gevolgd?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Compleet kansloos. Regulier dat gewoon volgens de wetgeving met een groot vlak op de zijkant van de auto zoals bij verschillende klasses het geval is.
De Q is helemaal niet morgen!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Veel plezier bij de intocht van Sinterklaas. Hoe fucking kneuterig wil je het hebben man
Had haar gebitchslapped alleen al vanwege dat voorstel.
Bovendien is de Q morgen.
Waren we net van al die lelijke losse vleugeltjes af...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:46 schreef Fiorano het volgende:
Papa Hamilton heeft ook wat bedacht en dat wordt van het weekend getest:
Deze traditie wordt niet voortgezet, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef Ferry_76 het volgende:
Het zou wel in de Rosberg familietraditie passen om met minder overwinningen dan andere rijders tóch wereldkampioen te worden. Pa werd in '82 immers kampioen met slechts één overwinning.
Doe ik ook absoluut niet, het wordt zondag een retesaaie optocht waarbij Hamilton braafjes achter Rosberg aan rijdt tot de vlag valt.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Deze traditie wordt niet voortgezet, maak je geen zorgen.
Dat weet ik niet hoor, ik vind Hamilton er wel de coureur voor om het in stijl af te maken en gewoon winst wil pakken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Doe ik ook absoluut niet, het wordt zondag een retesaaie optocht waarbij Hamilton braafjes achter Rosberg aan rijdt tot de vlag valt.
Dat gaat niet door hoor ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef twiFight het volgende: ik het wel vieren bij Claire in de hotelkamer
Net zoals in 2007? O neequote:Op donderdag 20 november 2014 22:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ik vind Hamilton er wel de coureur voor om het in stijl af te maken en gewoon winst wil pakken.
Ralf schumacherquote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef twiFight het volgende:
Ze kan het goedmaken door deze poster gesigneerd naar mij te sturen
[ afbeelding ]
Ergens wel een van de mooiere creaties ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Ralf schumacher![]()
Wel mooie neus toen. Walrus neus
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens wel een van de mooiere creaties ja.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.
Klopt, ik was een uitzondering. Denk wel dat deze mooier wordt gevonden dan die van nu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.
Ik vond hem in het begin lelijk maar naar mate het seizoen verder ging vond ik hem steeds mooier.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik was een uitzondering. Denk wel dat deze mooier wordt gevonden dan die van nu.
Dat dusquote:Op maandag 5 januari 2004 12:57 schreef JPM01 het volgende:
Vandaag vond de eerste presentatie plaats van de nieuwe wagens.
De spits werd afgebeten door het team van Williams BMW in Valencia
vanmiddag rond 15:00 zal de FW26 de eerste meters gaan rijden.
-------
op het eerste gezicht is die neus erg apart![]()
ik hoop dat juan er snel mee kan gaan.:Y
En minder actie op de baan, want het is veel praktischer dan om brandstof te sparen achter iemand, en als je vrij baan hebt er een paar snelle ronden uit te drukken en 'm op die manier passeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 06:22 schreef Geralt het volgende:
Er is veel te lang gereden zonder slicks. Blij dat ze er weer zijn.
Van mij mag trouwens tanken ook gewoon weer terug komen. Altijd spektakel en meer kans op een foute pitstop.
Correct. Dat is een consequentie van de dubbele punten. Zonder dubbele punten had hij aan een 2e plek genoeg.quote:Ik zit ff met mn duffe kop te tellen, maar als ROS wint als HAM 3de wordt dan heeft ROS de titel toch?
Gebeurt toch niet. Bottas ligt dan al een straat lengte achter.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou het prachtig vinden als Bottas in de laatste ronde Hamilton passeert voor P2 en Rosberg wint.
Dat Lewis de titel net zo lullig verliest, als dat hij hem eerder al op een toffe manier heeft binnengeharkt
Bottas is naast Kvyat wel echt mijn grote held dit seizoen, dus laat hem maar een sleutelrol spelen morgen
Ach in dat geval moet Hamilton toch nog altijd Knaldonado dubbelen, dus meerdere kansenquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet. Bottas ligt dan al een straat lengte achter.![]()
![]()
Dat zou ik fantastisch vindenquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Of als juist Massa zijn feestje verpest, nog mooier
Heb je toch nog meer kans dan ik dachtquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:29 schreef nils7 het volgende:
77% kans voor Lewis dat ie het WK wint.
23% kans voor Nico dat ie het WK wint.
0,00000087% kans dat ik het WK win.
Ja er is simpelweg een kans dat ze het hele veld diskwalificeren en op Facebook vragen wie er dan WK wil worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je toch nog meer kans dan ik dacht
Dat is de "no alcohol" livery die ook in F1 2014 zit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:54 schreef Syntix het volgende:
/care wie er wint. Williams nieuwe liveryjammer genoeg ook meteen bodywork kapot bij de eerste vrije training
quote:Marussia/Manor F1’s Graeme Lowdon says that the team is still trying to race in 2015, despite not being able to get to Abu Dhabi.
The team made a huge effort to make the trip, and plans only fell through at the last minute on Wednesday. Despite the team not being present at the final race of the year Lowdon stressed the importance of resuming work on a 2015 programme if the commercial issues can be addressed.
“We got very close, very close to getting there – really close,” Lowdon told this writer. “Anyone who knows us will know that we only want to do things properly and it just couldn’t be done in the end. As a racing team you always want to race and that’s what we wanted to do in Abu Dhabi.
“There are various scenarios for the team, but to race it is very important to have a car ready for 2015, and that is what potential investors are interested in. They are interested in ensuring that work on the 2015 programme can be resumed quickly. Don’t count us out yet.”
quote:Romain Grosjean will be relegated 20 places on the grid for the Abu Dhabi Grand Prix and will have to carry out further penalties during the race if he is unable to serve it in full.
The Lotus driver will use his sixth internal combustion engine, turbocharger and MGU-H this weekend. He therefore earned three grid penalties of ten, five and a further five places for the infractions, giving him a total grid penalty of 20 places.
The stewards also ruled that if Grosjean is unable to serve the entire penalty this weekend – which is certain as there are only 20 cars in the field – he will serve other penalties during the race instead as follows:
Remainder of grid penalty Race penalty
1-5 places Five second time penalty
6-10 places Ten second time penalty
11-15 places Drive-through penalty
16-20 places Ten second stop-go penalty
Tsjongejongejongequote:Op vrijdag 21 november 2014 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Grosjean krijgt een penalty van 20 plekken op de grid.
[..]
Met rook uit de achterkant....quote:
Kan ie net zo goed gelijk bij de start een stop en go penalty doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TsjongejongejongeKutregeltjes ook
Gewoon 30 seconden later starten vanuit de pitquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed gelijk bij de start een stop en go penalty doen.
twitter:danielricciardo twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:19:52So this is the helmet I'll be racing with in Abu Dhabi, the contest was won by Andrea Menardo. Looks great! 😃 http://t.co/f6mxJ1LY7a reageer retweet
Ah, vandaar. Wel een aparte prijswinnaar hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef Rossdale het volgende:
Wedstrijdje uitgeschreven door Red Bull:twitter:danielricciardo twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:19:52So this is the helmet I'll be racing with in Abu Dhabi, the contest was won by Andrea Menardo. Looks great! 😃 http://t.co/f6mxJ1LY7a reageer retweet
Mee eens, maargoed ik weet niet hoe lelijk de rest van de inzendingen warenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Wel een aparte prijswinnaar hoor.
Misschien maar beter ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mee eens, maargoed ik weet niet hoe lelijk de rest van de inzendingen waren
En dat klopt dus niet. 11-20 is een drive-through. Meer dan twintig plaatsen is de straf van 10 seconden stop-and-goquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Grosjean krijgt een penalty van 20 plekken op de grid.
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Journalist met de langste vraag ooit kn combi met troll Vettel
Was sowieso wel een leuke persconferentie:quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Journalist met de langste vraag ooit kn combi met troll Vettel
f1 tijden staan in de OP.quote:
Live timing kan toch iedereen zelf kijken op F1.com?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vanochtend vergeten mijn computer aan te laten, LT gaat dus niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |