Nope, maar dat gaat wel een reden zijn omdat niet te doenquote:
Veel plezier bij de intocht van Sinterklaas. Hoe fucking kneuterig wil je het hebben manquote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef JohnB52 het volgende:
Vrouw daarnet tegen mij:
Zullen we zaterdag naar de intocht van sinterklaas gaan en zondag iets leuks in de middag? Naar t bos ofzo?
Ik: euhm, kijk eens in de agenda?
Het WEC wel eens gevolgd?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Compleet kansloos. Regulier dat gewoon volgens de wetgeving met een groot vlak op de zijkant van de auto zoals bij verschillende klasses het geval is.
Dit ga je op tv en naast de baan echt niet zien.
De Q is helemaal niet morgen!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Veel plezier bij de intocht van Sinterklaas. Hoe fucking kneuterig wil je het hebben man
Had haar gebitchslapped alleen al vanwege dat voorstel.
Bovendien is de Q morgen.
Waren we net van al die lelijke losse vleugeltjes af...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:46 schreef Fiorano het volgende:
Papa Hamilton heeft ook wat bedacht en dat wordt van het weekend getest:
Deze traditie wordt niet voortgezet, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef Ferry_76 het volgende:
Het zou wel in de Rosberg familietraditie passen om met minder overwinningen dan andere rijders tóch wereldkampioen te worden. Pa werd in '82 immers kampioen met slechts één overwinning.
Doe ik ook absoluut niet, het wordt zondag een retesaaie optocht waarbij Hamilton braafjes achter Rosberg aan rijdt tot de vlag valt.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Deze traditie wordt niet voortgezet, maak je geen zorgen.
Dat weet ik niet hoor, ik vind Hamilton er wel de coureur voor om het in stijl af te maken en gewoon winst wil pakken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Doe ik ook absoluut niet, het wordt zondag een retesaaie optocht waarbij Hamilton braafjes achter Rosberg aan rijdt tot de vlag valt.
Dat gaat niet door hoor ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef twiFight het volgende: ik het wel vieren bij Claire in de hotelkamer
Net zoals in 2007? O neequote:Op donderdag 20 november 2014 22:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ik vind Hamilton er wel de coureur voor om het in stijl af te maken en gewoon winst wil pakken.
Ralf schumacherquote:Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef twiFight het volgende:
Ze kan het goedmaken door deze poster gesigneerd naar mij te sturen
[ afbeelding ]
Ergens wel een van de mooiere creaties ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Ralf schumacher![]()
Wel mooie neus toen. Walrus neus
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens wel een van de mooiere creaties ja.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.
Klopt, ik was een uitzondering. Denk wel dat deze mooier wordt gevonden dan die van nu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
kan me nog wel herinneren dat iedereen hem foei lelijk vond.
Ik vond hem in het begin lelijk maar naar mate het seizoen verder ging vond ik hem steeds mooier.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik was een uitzondering. Denk wel dat deze mooier wordt gevonden dan die van nu.
Dat dusquote:Op maandag 5 januari 2004 12:57 schreef JPM01 het volgende:
Vandaag vond de eerste presentatie plaats van de nieuwe wagens.
De spits werd afgebeten door het team van Williams BMW in Valencia
vanmiddag rond 15:00 zal de FW26 de eerste meters gaan rijden.
-------
op het eerste gezicht is die neus erg apart![]()
ik hoop dat juan er snel mee kan gaan.:Y
En minder actie op de baan, want het is veel praktischer dan om brandstof te sparen achter iemand, en als je vrij baan hebt er een paar snelle ronden uit te drukken en 'm op die manier passeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 06:22 schreef Geralt het volgende:
Er is veel te lang gereden zonder slicks. Blij dat ze er weer zijn.
Van mij mag trouwens tanken ook gewoon weer terug komen. Altijd spektakel en meer kans op een foute pitstop.
Correct. Dat is een consequentie van de dubbele punten. Zonder dubbele punten had hij aan een 2e plek genoeg.quote:Ik zit ff met mn duffe kop te tellen, maar als ROS wint als HAM 3de wordt dan heeft ROS de titel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |